n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

heips pitkästä aikaa... :) miehellä alkoi tänää työt jälleen. on 4 päivää töitä sit vapaa vloppu ja sunnuntaina lähteeki kertausharjotuksiin. Miehen kaa lähdetään ens lauantaina viihteelle yhden pariskunnan kans. ei olla miehen kaa aikoihin oltu yhdessä viihteellä:)
Eilen makseltiin laskuja ym et kyl nii otti päähän!!
Eilen illalla tuntui et mul olis ollut ovis ku tuntu kipeältä tuo ala masu.. pupuiltiin me miehen kans su iltana ja eilen illalla :D

Töitä olen kovasti hakenut ja tehnyt noita työhakemuksia.. näyttää tosi huonolta :'( hirvittää vähän et miten me pärjätään ku miehellä nuo palkanmaksu päivät vähä lykkääntyi tän loman vuoksi et ois sille pitänyt tulla nyt pe tili mut se ei tuukkaa ku vasta 2vk päästä, niin luulisin!! |O mulla ei mitään kummempia tuloja ku lapsilisä ja kodinhoitotuki jotka tulee loppukuusta vasta. Olis töitä niin helpottais hirveästi nii mun ei tarvis stressata!

tässä aamulla oon pyykit saanut laitettua pyörimään ja tiskit koneeseen ja 3 puhelua ja vielä pitäis soitta pari puhelua eli asioita hoitaa ym.Mein typy nukkuu. Mä oon herännyt 6 vaikka koitin nukkua vielä mut uni ei enää tullut no jospa iltapäivällä nukkuis päiväunet jos alkaa väsyttää kovasti.
Lähdenpä tekemään jotain hyödyllistä että saisin aikaanki jotain!
 
Tänään on päivä kaksi ilman tupakkaa.
Eilen oli ihan tajuttomat viekkarit, ihan ku olis kyse jostain väkevämmästä, ku tupakka. Ja just olis sunnuntaina sanonu, ettei mulle tuu mitään vieroitusoireita, ku oon enempi tavasta riippuvainen.. Puhuin sit ihan höpöjä.. Hmph.. Nytkin meinaa vähän hiki valua ja tärisyttää.. Eilen meni yli kaks pannua kahvia tupakan sijaan ja tänään nyt menossa eka pannullinen. Minkähänlaisen viekkarit tulee, kun pitäis sit vierottua kahvista? :D
Tänään hieman fiksumpi ollut vierotushoidon kanssa ja nauttinut jokusia imuja inhalaattorista, ettei pääse olot pahemmaksi. Kammottavaa huomata, kuinka sitä sitten onkin niin riippuvainen. Pelottavaa.

Menkkojen pitäis alkaa viikonlopun aikana, perjantaina on kp28. Saas nähdä, onko kierto taas sen 29pv, vai heittääkö vielä pahastikin..

Laitoin juuri muutaman hakemuksen työpaikkoihin. Oli ambulanssivarustelijaa, siivoojaa ja ompelijaa. Ei oikein ole sellasia, mihin ei tarvis sitä tiettyä koulutusta ja koulutettais.. Verhoilijanakin aika vaikee päästä mihinkään, varsinkaan, kun on perinteisen puolen taitaja enimmäkseen. Tosin kokemusta on myös ajoneuvo- ja teollisesta verhoilusta.

Toivotaan, et pääsis ees jonnekin jotain husaamaan. Vaihtoehtoina olis tietenkin myös työvalmennus(vai mikä se nyt on?) ja työmarkkinatukiharjottelu. Paikka vaan pitäis sit miettiä ja miltä alalta.

Jeps. Tällasia pähkyjä tänään.. Ai niin. Huomenna K:n synttärit ja to haetaan mun sormus.. Enää parisen kuukautta.. :heart:

(kp25/27-32 & yk 4)
 
Tervetuloa mirtzu ja pahoittelut km :hug: Toivottavasti saatte pian käärön alulle ja pysyis menossa mukana :hug:
Miten olis, eikö kukaan halua ruveta pitämään listaa? Mä tosiaan käyn joskus ja jouluna koneella, kun on niin kiirusta koko ajan, et musta ei oo päivittäjäks. Vai vaihdetaanko listaan vaan osallistujat ja lisäillään vaan pelkkiä yrityskertoja? Mitä mieltä?
iidesy koskas te taas menittekään naimisiin? Ei muista yhtään... :ashamed:
 
Kiitos pahoitteluista! Kyllä se siitä taas kun asian sai käsiteltyä ja tosiaan nyt positiivisin mielin uutta yritystä kehiin :) Nyt pientä stressin poikasta ollut itsellä liikenteessä. Äitini kanssa keskustelin silloin km:n jälkeen keliakiasta kun äidilläni se on ja itse olen sitä epäillyt. Kuulemma hoitamattomana aiheuttaa helposti keskenmenoja niin kävin tuossa eilen verinäytteet ottamassa jotta saadaan sekin tutkittua. Ikävämpi juttu jos sellainen itsellä sattuu olemaan kun nuo ruokatottumukset menevät uusiksi.. Leipää, pullaa, keksiä jne. ei pystyisi enää syömään :/ Viikon päästä saapuvat tulokset, joten sinne asti täytyisi jännittää. Ja sitten toisella kisuistamme on ollut okesentelu ongelmaa ja kovin laiha on vaikka ruokaa tarjotaan. Sille on sitten myös varattu lääkäri aika torstaiksi, jotta saadaan suljettua nuo yleissairaudet pois.. Tulee reissusta kallis paukku ja vielä kalliimpi jos sillä nyt joku sairaus sattuu olemaan. :'(
 
Heips Tiikkis!

Meillä ei ole yritystäkään vielä, taustailen täällä mielenterveyteni vuoksi :D Ollaan seurusteltu puoli vuotta ja muutama vuosi pitäis vielä odottaa, että on molemmilla ammatit ja työpaikka. Itse valmistun ennen miestäni, eli tilanne ei tuu olemaan helppo jos hän opiskelee ja mä oon yksin kotona. Sillon kun kuumeilu on pahimmillaan, mä ajattelen, että tottakai olisin maailman paras äiti. Toisinaan oon ihan hysteerinen, että mitä jos en osaisi lastani hoitaakaan! Aika eri tilanne meillä, mutta samat tuntemukset kuitenkin. Onnea yritykseen ja eiköhän luonto tee tehtävänsä siinä hoitamisessakin :) Raha-asioita en oo miettiny juurikaan, se on mulle toisarvoista.
 
iidesy jos sä rupeet pitää listaa, niin mun puolesta saat tehdä siitä ihan millaisen haluat :) Ja ei se ole vaikeeta. Tekee vaan listan ja sitten vaan kun päivittelee, niin joko painaa "muokkaa" tai "lainaa" :) Ja jos "lainaa" niin täytyy vaan muistaa ottaa alusta ja lopusta ne [quote ] :t pois :)
 


.Tiistai.21.07.2009.

aurinkoinen äityli..kp9/27-33..yk.11..................2. toiveissa
yöperhonen-.........kp16/28.......yk.19.................1. toiveissa
dana88.................kp13/23-29..yk.7...................1. toiveissa
Niiskuneiti-............kp21/30.....yk.4...................?
Pieniminä..............kp?/?.....yk.?.......................1.toiveissa

onlyer...................kp30/28......yk.[11/05->]45..1. toiveissa
Nekkunen.............kp45/30-?...yk.1..................1.toiveissa
BornToLose..........kp50/21......yk.2...................?
sandy85...............kp52/28......yk.2...................3. toiveissa
Devi......................kp62/27......yk.10.................1. toiveissa

mustikka_..............kp?/?............yk.?.........?
joannah87.............kp?/?..........yk.?.........?




Taustajoukoissa mukana:
Kätsy
Tiikkis
Pieniminä
pippurityttö




Plussanneet:
2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA 28.8.-09

2009
Zeny +4.1.-09 LA 11.9 -09
Olg4 +16.1.-09 LA ?
Tiiuska22
Leena86 LA?
Vatukka LA?
Linneja LA 21.12.2009
marjutti86 + 25.05.2009
iidesy + 09.06.2009 LA 14.02.2010
ikuisuus + 10.06.2009
 
Täällä uutisia. Hyviä uutisia.

Tein tänään testin puol kahdentoista aikaan, kun menkkoja ei alkanut vieläkään kuulumaan ja vatsa nippaili epämenkkamaisesti. Tulos oli kaksi viivaa. Nyt tuolla tulilla kaksi testiä, kun K tuli just kotio ja halus kans nähdä... *menee katsomaan*

Molemmissa oli kaksi viivaa! Meille tulee vauva! Teen vielä aamulla testin ja soitan sit jonnekin, missä ne voi mun neuvoa oikeaan paikkaan. :eek:

Oon ihan sekasin! :heart:
 
Päivittäjällä on varmaan mennyt jotain ohi. Mulla on tänään kp33 menossa!

Iidesylle valtavan paljon onnea! :flower:

Tänne ei erityistä. Menkat eivät ole vielä alkaneet, mutta olen varautunut kierron venymiseen. Nännit on melkoisen kosketusarat, ja ajattelin huomenna aamulla tehdä testin. Perjantaina tein viimeksi puhtaan negan.
 
Testasin aamulla raskaustestillä tällaisen: http://www.aijaa.com/v.php?i=4340372.jpg

Testinä herkkä First signal eli herkkyys 10. En oikein usko tätä todeksi, ja ajattelin mennä tänään apteekkiin ostamaan "normaalin" testin ja testaan sillä aamulla. Luonnossa tuo testi näyttää vielä selkeämmältä haamulta, tuo kuva on jotenkin venynyt tuossa kuvassa.

Kädet tärisee.
 
Tein äsken vielä päiväpissasta toisen testin mielenrauhani takia. Ostin Pristamasta tuollaisia Pregent-merkkisiä. En löydä mistään tuosta paketista tietoa tuon testin herkkyydestä, onko teillä kenelläkään asiasta tietoa?

Itse asiassa olen vähän hysteerinen, kun ostin neljä testiä heti kättelyssä kaupasta ja kolmea eri merkkiä. :D

Pelottaa vähän, kun juttelin tuossa paniikissa erään ystäväni kanssa, joka on kätilö. Olen viikonloppuna juonut alkoholia melko paljonkin, sillä tein perjantaina negatiivisen testin. En tietenkään tiedä, missä vaiheessa testi on muuttunut positiiviseksi. Olen lukenut vähän ristiriitaista tietoa siitä, miten paljon näin alkuvaiheen alkoholin käyttö vaikuttaa sikiöön, jos ei edes tiedä olevansa raskaana. Kätilöystäväni väitti, että jopa ennen tietoa raskautta äidillä ja sikiöllä on jollakin tavalla yhteneväiset verenkierrot, ja toisaalla taas puhutaan, että vasta rv 5 jälkeen kannattaa alkaa panikoimaan.

On vähän sekava fiilikset...
 
Hei vain kaikille!
Ajattelin tulla nopeasti kertomaan kuulumisia kun täällä tuli roikuttua se pari vuotta. :headwall:

Meillä kaikki on hyvin. Ensimmäinen ultra oli keskiviikkona ja siellä meen piskuinen heilutteli käsiään ja jalkojaan. Ei ikinä uskois kun pikkuisella on kokoa vasta vajaa 8cm, jalat mukaan lukien, että miten ihmeessä se siellä liikkuu... :LOL:
Oireita mulla ei oikeastaan ole ollut koko aikana, paitsi tämä ympäri vuorokautinen väsymys. |O töissä ollaan koko ajan huhkittu ja elämä on jotakuinkin samanlaista kun ennen.
Niin innolla oottelen meen vavvan syliin saantia, onhan tätä kuitenkin aika kauan "tehty". :D
Niin ja kuka nyt sitten päivityksen on saanutkin, niin minun LA on 21.12. Elikkäs sieltä on tuloillaan joku tonttu. :heart:

Mutta plussa onnea teille kaikille isosti!!!!! :heart:
 
heips! pitkästä aikaan jälleen :)

minun kp 22/27-33 ja yk 9

meille ei mitään erikoista, oltu anoppilassa koko viikko ja viime viikkoki! nyt tultii kotiin vähäks aikaa ja varmaa juhannukseks taas anoppilaan ja kyläillää munki porukoilla. viime vloppuna käytii miehen ja yhden kaveripariskunnan kaa viihteellä :) oli hauskaa! sit viime su-to mies oli kertausharjotuksissa! Onneks vloppu alkaa ja voidaan taas keskittyä tähän perhe-elämään ku kaikki on kotona :) hyvät kelit täällä välillä ollut ja välillä aika semmosta kylmää mut nyt sit sääskiä aiva mielettomästi et tytöllä varsinki niitä paukeita on joka puolella :/

mutta eikai tässä muuta kun hyvää vloppua!! katsellaan ensviikolla tädin saapumista :) en ole nyt olleskaa jaksanut tätä tädin tuloa edes ajatella! ONNEKS! :p keskittynyt ihan muuhun!
 
Moro, pitkästä aikaa tulee täälläkin käytyä, ollaan viimiset pari viikkoa reissattua koko ajan. Ois pikapäivitystäss, kp 3 /(23-29) kieron pituus lyhenee koko ajan. Menkat alko yllättäin viikon etuajassa :S yrityskerta 6 lähtee
Onnea plussaneille :flower: halit menkkoista kärsiville :hug:
 
Täällä ei vielä mitään ihmeellistä, menkat pitäisi alkaa heti jussin jälkeen, mutta eiköhän ne ala siellä mökillä, mikäs sen mukavampaa :kieh:
Peitot on kyllä heilunu mutta alan uumoilemaan vasta kun menkat myöhässä, haluan elää tässä päivässä, niin sanotusti :xmas: Ja onneksi on vielä kesää jäljellä, ei mua niin hirveesti harmita jos saan vielä parit lonkerot vetästä B)

Mulla siis tänään kp 14/21 ja yk 2 :attn:

Plussaonnea :heart:
 

Yhteistyössä