devi sä tuut peräs eks je ? Sä tulet ja sillä pisuli. |O
Miten, eiks sulla ole nyt terot vai mitkä sulla oli käytössä ?
Sitäpaitsi, mä en edes osaa hengailla enää ilman sua... :ashamed: ja ei odotuspuolella ole mulle mitään pinoa, johon kuuluisin....
Niin näistä kivuista... välillä tää on sellasta kummallista jomotusta joka alkaa selästä ja kestää ehkä n.15min ja menee ohi...... eilen tuli meinaten uus kipu.
aä niin mutta oisko se sun testi kuitenkin edes näyttäny haamua, jos ei ollu kaikista herkin, muttei nyt mikään turhakaan?
En halua olla ilonpilaaja ja toivottavasti nyt mammaksin testit näyttäisi jotain. :hug:
Mä en tykkää yhtään liuskoista, mutta liuskathan on hiukan halvempia....
*Mulla on niin vilu! Mä olen 2 päivää tärissy kun on kylymä!!!! töissäkin YLEENSÄ tulee pirun kuuma ja hiki vesi välillä valuu kun siellä huhkii oikein kunnolla, mutta nyt mä jouduin hakemaan itelleni villatakin eikä ollenkaan ollut edes lämmin.
:kieh: tää viluisuus on kamalaa, saunassakaan ei edes hikoile! Kylmä melkein sielläkin.....
Me oltiin tosi hätäisiä ja kerrottiin miehen siskolle ja porukoille eilen. Siskolle kerrottiin, koska viimeksi puhuttiin änen hoitopöydän tuomisesta meille ja mä menin siihen sanomaan ettei me sellasta koskaan tarvita ja ei meille aina voi kaikki ihmiset tuoda tavaraa varastoon. Nyt oli sitten pikenmiten soitettava että kai sä sitten tuot meille sen hoitopöytäs ?
ettei se vaan ehri myymääki sitä. Sitte miehen porukat meni siinä sivussa. Ne oli kyllä hieman hmm... järkyttyneitä ? Mutta positiivisella tapaa....
Ajateltiin se asia niin, että jos nyt jotain sattuukin, kesken menoa tj niin me, tais siis mies luultavasti kuitenkin kertois tapahtuneesta ainakin isälleen, joten uskallettiin tästäkin kertoa.
Noh, eilen mun 2 luokkakaverianikin arvaili kun he tulivat meille aamulla yhden koulutehtävän pariin ja testit oli niinkin piilossa kun keskellä keittiön pöytää. |O noh, ei se nyt kuitenkaan maailmaa kaada, mä voisin laittaa ilmotuksen vaikka paikallislehtien etusivuille!
no niin, nyt on mentävä kouluun ja sitten töihin.
Hyvää päivänjatkoa arvoisat Leidit!! :wave:
ai juu.. pss... laskurin mukaan LA ois 26.12 -09.... joku tonttu sieltä tulee...