n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Saapikohan tänne tulla mukaan? Oon -89 vuonna syntyny ja mies -86, joensuussa kökötetään :) Pienestä nyytistä (esikoinen) ollaan puhuttu jo puoli vuotta ja nytten ois yritys sit alkanu periaattees viime kuus.. nyt ois kp 23/30-35 ja yk. 2 menossa. Ovulaatiota en mitenkää eti mutta aamulämpöjä mittaan, ei nekään oo vielä koholla..
Kelpaanko seuraan :p
 
Olin malttamaton ja tänään tein jo testin vaikka tarkoitus oli tehdä vasta tiistaina, jokatapauksessa tulos oli yllätyksekseni selvä plussa!!! oireina oli lähinnä normi menkkaoireet, ehkä hitusta erilaisempana ja sen lisäksi on närästänyt..
Nyt tätä ei meinaa uskoa todeksi kun en plussaa osannut odottaa =)
Pitää mennä nyt sulattelemaan tätä asiaa vielä..
 
Nekkunen Paljon onnea :flower: ja Arska äippä, saakohan jo onnitella? (onnea kuitenkin ja kyllä se plussa siitä vahvistuu :flower: )

Menkat tulikin jo etuajassa :headwall: Miksei mulla ikinä oo myöhässä? Eli nyt jo yk8 ja kp11, mutta ehkä kierron pituuskin voisi olla osuvammin 26-28, kun se kerran tuossa heittelee. Ja kotona ei netti toimi. |O
 
Arska äippä mul on sanat ja ajatukset ollut sekasin eilen, siis ensimmäistä yritetään :)

ja onnea plussanneille :flower: Närästääkö teitä ja kuinka kauan on ollut oireita?

tääl hyytyy loppukuun peittojen heiluttelut, yövuoro on ja sit oon väsyny. :| Saapi nähä tärppääkö, eihän tuot yritysta oo ollu viel mitään jos kuukausia kahtoo..
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=4644053.jpg

linkkiä mut huonosti näkyy ku kameralla otin. mut kännyllä tuli parempi ja ei millään saa siirrettyä et mikä lienee on.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4644131.jpg

siinä toinen joka on kans epäselvä
 
Onneksi olkoon Nekkunen ja Arska äippä :) :) :) :flower:

Täällä lusitaan menkkoja vielä muutama päivä niin pääse räteistä eroon taas joksikin aikaan. Tänään viimeinen kesälomapäivä ja huomenna arki alkaa taas, kun koulun penkille paluu koettaa. Vähän jännäilee kouluun meno, kun kyseessä on uusi koulu:)
Viikonloppuna tuli musakonsertissa käytyä ja tuli otettua pitkästä aikaan jotain alkoholipitoista. Ja olo oli sen mukainen sunnuntaina :x
 
nekkunen, paljon onnea sinne.!! :flower: :)

arska äippä, kyllä tuo mun mielestä plussaksi luokitellaan jo.!:) sylintäydeltä onnea :flower:

Jezze, voimia uuteen kiertoon :hug:

viime yönä oli ihan hirveetä vatsakipua.. koko vatsalla. alaselkää pisti ja oksetti. tuntu että kuolen siihen paikkaan.! siinä sitte tuskissani mietin että mitenköhän koskaan tulen selviämään supistuksista kun tollaset mahakivutkin sattuu noin paljon.. eipä oo taas aikoihin ollu tollasta.! tietäspä mitä se oli ja mistä johtu..
 
Paljon onnea plussista Nekkunen ja Arska äippä!! :flower:

Täällä vielä tätiä odotellaan, kun ei oo näkyny vaikka eilen oli jo merkkejä että tulis..
Noh, toivotaan että täältä saatais viä ainakin yks plussa elokuussa tänne =)
 
Koskahan sitä sitten viittis testailla jos tätiä ei kuulu? Kun en tosiaan yhtään tiä et millon menkkojen pitäis alkaa.. Kun ei viitsis sitten monia testejä ostaa..
Tosin nyt taas vähän tuntuu siltä et saattais täti tulla..
Toisaalta jos nyt testais, niin sit se täti varmaan tulis heti :D
 
päivää taloon :D

Mä olin taas malttamaton ja tein jonku super hyper herkkis testin.. nega.. :S mutta lohdutan itseäni sillä ettei sen kai vielä pitiskään näyttää :d oireet helpotti muutamaks päiväks, mutta alkoi taas.. hullun etova olo koko ajan..

Mä niin dootan sitä + ja toivon että se tulee nyt elokuussa!!! :D

Onnea PLUSSANNEILLE
 
¨kiitos mut en vielä uskalla kovin iloita mut uutta testiä teen keskiviikko aamuna et jos sitten näyttäis paremmin plussaa. jos se on edeleen haalea ni kaipa se on uskottava plussaksi sitten. mut keskiviikkon siis odotellaan ja katotaan onko tulos sama :)

ja jezze voimia uuteen kiertoo.

Plussatuulia kovasti puhallan. Käytättekö multitabs raskaustebletteja? Mä käytän niitä et oisko niistä ollu kans apuja tärppiin. tiedä sit et miten on.
 
Kiitoksia kauheasti onnitteluista ja yritän tartuttaa tätä plussa onnea teihin muihinkin :)
arska äippä Minunkin mielestäni siinä ihan plussa on joten onnea aivan hirmuisesti sinullekin :flower: Saa poistaa listalta minut ja tosiaan, saan olla onnellinen/kiitollinen että näinkin pian tärppäsi, kuhan nyt vain pysyisi loppuun asti mukana :)
Jezze :hug:
KyyneltenHymy minua ainakin närästi ja närästää vieläkin :) Nippailua on ollu oviksesta saakka ja muutoin oireet tosiaan niitä mitä itselle tulee aina ennen menkkoja eli rintojen arkuutta, turvotusta ja kiukkuisuutta.

Hurjia plussatuulia puhaltelen vielä kaikille!
 
Päiviä tänne :)

Tääl ollaan ihan töttöröö.. Viime yö meni töissä ja koko yön oli menkka kipuja ja energia juomia en pystyny juomaan kun maistu pahalle, ennen join niit yössä kaksin käsin. Oottelen tässä että sais testailla. Kuinkahan aikasin alkaa plussa näkyä testis, taitaa olla yksilöllinen..
Arska äippä, tääl kans on hiostava ilma, ukkosta povailee kaikki. Toivottavasti ei tuu kun mieski on autoa laittamas ja pelkään kun hullu ukkosta :ashamed:
 
Mä olen jo niin sekasin noiden ovistestien kanssa.. testasin viikko sitten kun oletin et ovis olis ollu tulossa, mutta tulin siihen tulokseen että se oli jo mennyt kun testit näytti haaleeta, pari päivää haaleiden jälkeen ei näyttänyt mtn.. silkkaa negaa vaan.. ja oireitakin oli sillon aikasemmin.. nyt siis kp 19 ja tein "huvin" vuoksi uudestaan ovistestin kun on ollu sellasia "menkkamaisia" oireita ja nyt siinä taas näkyi viivaa.. tosin ei tummaa mulla on siis kaks ovista tässä kierrossa (vitsi
)
 
testi tehty eikä plussa vahvistunut. et oisko sitä raskaana? Uskaltaako iloita ja mennä odotus puolelle? MIhinän palstalle sit menis...pitänee löytää se oma paikka jostain..

Kameralla yritin ottaa monesta kulmasta kuvaa nii kaikki yhtä sumeita, kamerakännykällä tuli paljo paremi ja sitä en saa koneelle siirrettyä jostain syystä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4655731.jpg
 

Yhteistyössä