n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Nostoa Nostoa :attn: :attn:

Tääl ootellaan menkkoja.. Just tein siivouksen, ajattelin että alko laiskottaan ja vedän mikroliinalla lattiat enkä imuroi. Mies marmattaa keittiössä ja tiskaa :LOL: en saa kuulemma tehä tänää edes ruokaa kun tulee tiskiä :D Mitä siis syödä?

Mitäkäs muille?
 
JEEE, testasin ja TOSI vahva plussa pärähti testiiin ja jo 1min sisällä :eek: :heart:
olen iha onnesta sekaisin. viime viikolla oli nii haaleita mut nyt iha selvä.

kuvaa tässä mut vähä liian läheltä ja sumea mut kaippa saatte selvää? :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=4697245.jpg
 
Onnittelut Arska Äippä :heart: :flower: mä täällä pahasti pelkään et meille tulee täti punainen parin pvän sisään kun on niin oloja ollu pari pvää.. PRKL mä vihaan sitä akkaa!!! :headwall: :headwall: tuntuu et menee maku koko hommasta kun muka ei niin ollu väliks että koska raskautuu, mutta nyt tuntuu et jos ei ookkaan nyt saamassa sitä plussaa niin kiristää hirmuisesti.. inhottavaa :'(
 
iltoja..
Huomenna viimestää pitäs menkat alkaa, toivottavasti alkas nii pääsis sit uuteen kiertoon..
Tääl ollaan saatu vaik mitä aikaseks vapaalla, kunnon ruuat tehty miehelle ja tivolissa käytiin :D Nii ja kissat pesin, siin oliki hommaa :D
 
Mulla jo viidettä päivää myöhässä, huomenna testaus aamulla. Söin ilmeisen liikaa iltapalalla ja nyt on täysi ja erittäin ällöttävä olo. Vaikka yleensä pystyy syömään kuin raavas mies, nyt ällöttää pienikin ruokamäärä.. :x
 
UuTeEnNoUsUUn toivotaan että ne ei ala:) että saataisiin lisää plussanneita niin näyttäis paremmalta.

( . ) mulla menkat menneet ja seuraavaa odotan mutta menkka kivut ovat jääneet, ihan tajuttoman kovasti koskee vaikka tosiaan menkat on jo loppuneet. Yleensä koskee vain ensimmäisenä päivänä, tässä kierrossa se on näköjään siirtyny/unohtunut vähän myöhäsemmäks... no jospa ne pian loppuis niin olis vähän mukavempi olla töissäkin..
 
tein sellasen mammaksin liusa testin.. :S negaahan se näytti, mutta eipä oo vielä tätikään tullut nyt kp 31/28 että sillee.. katsellaan nyt et jos muutaman pvän sisään alkais ne tädin kekkerit jylläämään, tai sit mun tstit on ihan pylleröstä.. :D
 

Yhteistyössä