n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Moi pitkästä aikaa!

Ensinnä onnea kaikille plussaajille :flower:
Sekä negan ja tädin yllättämille :hug:

Täällä syksy on alkanu opiskelun merkeissä. Alotin nyt siis opinnot amk:ssa.
En ole nyt oikein mukana kierrossa, mut kp päivien mukaan ovis olis mahollisesti lähipäivinä. No en ota siitä kuitenkaan stressiä, koska monet on juuri sillä konstilla plussanneet ku eivät stressaile turhia. Vauva tulee meille sitte ku on tullakseen :)

Tsemppiä ja +++++++++++++++++ -tuulia kaikille :heart:
 
moi pitkästä aikaan..
Ajatukset menee vuoristorataa, tääl nukutaan ja ollaan huonovointisia :| Ei oo valeraskauteen kuuluvat menkat viel alkaneet, huomen r-testiin labraan ja sit tilaileen ultra aikaa. Raskaushormoonia on viel pissis kun jokaikinen testi antaa kaks viivaa kun teen testejä parin päivän välein ja pahoinvointi ja väsymys yltyy.. Ettäs tallasta tänne.. Täs mietinki et saakohan ite mielikuvituksen avulla raskaushormooneja kehoonsa? Ei taija onnistua.. No jos ens viikolla olis taas viisaampi.
onlyer haaveilen ensimmäisestä lapsesta, vaihatko? :p
 
Huomenta!

Täällä myös jatkettu opiskeluja ja ystäväni hiiva tuli heti menkkojen jälkeen käymään. Siispä viikon tauko sänkyhommista rikkinäisten limakalvojen takia, mutta onneksi alkukierrosta :) Ja kun ovis on yleensä vasta kp18 - 20 ollut, niin ei varmasti tässäkään kierrossa vielä ohi mennyt.

Mutta kyllä vaan tuo koulu pahentaa tätä kuumeilua, kun terveydenhuoltoalalla opiskelen ja käymme nyt läpi lapsivuodeosastolla työskentelyä ts. imetysohjausta, vastasyntyneen hoidon erityispiirteitä ja sitten vielä katsellaan vauvojen kuvia jatkuvasti :D Ei oo reilua, että yksi sitten itkeä tihrustaa joka vauvakuvalle "kun ne on niin luttusia!".

Ai ja juu, lääkärinaika varattu tänne myös. Kovasti ihmetyttää heittelevät kierrot ja sitten kuukautiskivut myös, kun ovat koventuneet tässä 6 kk aikana tasaiseen tahtiin. Mutta katsellaan :)

:hug: ja kovasti plussia kaikille!

P.s. ostin salaa ovulaatio- ja raskaustestejä, kun mies oli sitä mieltä ettei ehkä vielä yk 2:ssa kannata ovista bongailla, kun kuitenkin ihan aktiivisia ollaan makuuhuoneen puolella. Olin eri mieltä, ja tilasin kuitenkin :D Mä HALUAN tietää koska se ovis on, jotta osaan odottaa koska kuukautisten pitäisi alkaa. Muuten se on näiden mun kiertojen kanssa ihan arpapeliä ja kuvittelen menkkojen olevan koko ajan myöhässä :)
 
Kiitos onnitteluista :heart:
Yksi kevätvauva on jo mutta maaliskuu on jo ihan erilaista kevättä kuin toukokuu joten jotain uutta tässäkin :D
Mullakin on aina toiveita missä kuussa olisi ihanaa saada vauva mutta loppujen lopuksi aina on ollut ihan sama koska tulee kunhan tulee :)

Plussaonnea kaikille :attn:
 
Moi..
No eilen käytiin ultrassa ja siel oli pikkunen 6viikolla, sydämmen sykekkin näkyi jo.. Sanoi et LA 5.5-2010
Siinä siis mun kemiallinen raskaus :LOL:
Elikkäs minä tästä pinosta poistun ja koitan ettiä plussa pinon ja oottelen teitä muita seuraks :)
 
Hyvää huomenta ja päivää!
Olen joskus luvannut tulla kuulumisia tänne juoruilemaan, joten saavuin nyt. Tosin, en tiedä onko täällä enää ketään "vanhoista" paikalla, tai muistaako mua edes enää kukaan, mutta tänne mä nyt kirjotan. Onlyer ainakin näyttää olevan ihan aktiivisena paikalla! :wave:

Eli kuulumisia. Ollaan tehty kuolemaa melkein 3 päivää, saatiin joku infulenssa, joka ei vaan mene millään ohi. Infulenssa kyllä, ilman korkeaa kuumetta ja sitä sikaa. Että ei kait tähän nyt justiinsa kuale, mutta siltä se on kyllä tuntunut! Paitsi että, mä päätin tänään että olen ylihuomenna terve. Huomenna olen jo puolikas terve, koska mieskin on tulossa tähän samaan tautiin, mutta ylihuomenna mä voin jo passata sitä parhaani mukaan.
Niin juup, viime perjantaina meillä todettiin tosiaan tuo sokuritauti, elikkäs ihan tällästä mukavaa ja matalaa menoa. |O
Vavva potkii ja tönii mua jo kovasti paljon... nytkin kun istun sohvalla läppäri sylissä niin se väliin potkasee niin että koko kone heilahtaa. :LOL:
Käytävä välillä tekemässä kupillinen teetä ja hunajaa ----->
do diin. Olen kuullu jostain että hunajan pitäis olla melkein tehokkaampaa kovaan flentsuun kun antibeijootiin, joten sitä olen nyt yrittäny syödä purkillisen. Poskiontelo mulla ainakin on tulehtunu, mutta kun soitin tk.seen ne vaan meinas että kokeilen ite huuhdella niitä vielä ja soitan kun olo menee sietämättömäks, jos en heti halua punkteerattavaks. Kuuria ei kuulemma aloteta. Eli yritän nyt kaikkeni.
:ashamed:

Mutta ei kait meille sen kummempaa.. vavva pitäis tosiaan syntyväksi joulukuun lopuilla, joten on siihen vielä aikaa... nyt taitaa olla joku.... rv 27. Mä en tosiaan tiedä, enkä ole laskuissa mukana. Moni ihmetteleekin välillä että "miten esikoista odottava ei tiedä tarkkaan viikkojaan ?" kun sanoin tossa muutama viikko sitten että siinä 20-25 välillä. Mä en tosiaan välillä tiedä tai muista yhtään missä viikoissa mennään, ei se ole siitä etteikös mua kiinnostais, vaan koska tiedän että LA on joulukuun 21. päivä ja että siihen on vielä aikaa. Se riittää mulle. Kyllähän mä aina sen voin tarkistaa jos nyt sitä johonkin heti tarviin, mutta aina neuvolassa heti kättelyssäkin kerrotaan että " jahas, se olis nyt sitten 26 ja 2 " ei mun tarvi ite tehdä noin kovia laskutoimituksia. :LOL:

Mutta, onnea tännekin nyt kaikille plussan saaneille ja isot peukut ja halaukset plussaa yrittäville. :hug:
 
Hei Linnea! Muistan mä sut, olit niitä alkuperäisiä n.20-vuotiaat kuumeilijat ketjussa, tai ainakin kun mä liityin kuumeilijoihin.
Hienoa kuulla, että pikkunen on pysynyt matkassa sulla =) :flower:

Täällä ei mitään uutta, ovista ootellaan. Alotin kieron alussa syömään foolihappoa, kattoa jos ois jotain apua siittä
 
Linneja ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa... minä se vaan täällä olen ja pysyn:)
Joko teillä mietitään vauvalle nimeä tai oletteko kuhtunu salamatkustajaa jollain tietyllä nimellä?:)

) . ( täällä kierto aloitettu kylmäpuristetun vehnäalkio öljyn kanssa, vielä kun sais miehenkin ottamaan sitä.
 
onlyer ei olla keksitty nimeä vielä ei... :ashamed: sepäs tässä ottaakin pannuun ja kovasti. Tohon synnyttäjän esitietieto lappuihinkin laitettiin nimiks "maija & matti" vaikka siitä koskaan ei tule maijaa eikä mattia. :LOL: Sillon ku se oli ihan muutaman sentin, sen nimi oli "papu." mutta nyt sillä ei ole nimeä. Ei edes työnimeä. Ajateltiinkin jos pidettäisiin vain nimiäiset ja kahtotaan parin vuoden päästä mikä kusimutteri siitä on kehittyny... :LOL: Alkaa olla kyllä pieni epätoivo ton nimen suhteen, kun ei ole edes niitä vaihtoehtoja joista vois valita... :ashamed:

Miten tää vehnäalkio öljy auttaa ja mihin ? äläkäs yhtään ole varma että sä täällä pysyt! Voi olla että hyvinkin pian siirryt muualle.... :whistle: tai sitten käy kun mulle, kun tästä pinosta oli häivyttävä niin loppui palstailu kokonaan... :ashamed: ei missään ole vaan niin kotoisaa pinoa kun tää oli. :LOL:
 
Linneja jostain joskus luin että vehnäalkioöljy sisältää E-vitamiinia sekä linoli- ja linoleenihappoja. E-vitamiini toimii antioksidanttina ja sitä pidetään hedelmällisyys- ja nuorekkuusvitamiinina. Mut mistä sitä tietää. Pitäähän se kokeilla.Tässä vaiheessa näillä yk:lla tulee kokeiltua kaikki mahdollinen ja mahdoton.
 
Hyvää ja kaunista päivää kaikille :)

Ja onnea kovasti Linneja, vaikka ei koskaan ollakaan aiemmin tavattu :D

Meillä täällä 7 dpo (tikun plussasta laskettuna) ja nöpöttävät nännit sekä runsaahko valkovuoto. Toiveet korkealla :) Vielä kun malttais muutaman päivän ennen kuin testais... Olen siis vakaasti päättänyt plussata tästä kierrosta (aloittelijan itsevarmuutta...)

Onlyer, kyllä se plussa vielä jonain päivänä tulee, ihan varmasti! :hug:
 

Yhteistyössä