Löysin tällasen keskustelun ja päätin liittyä teidän seuraan.. =) Pillerit lopetin 2008 syksyllä. Metkat tulivat n.4kk ihan ajallaan, jonka jälkeen yhtäkkiä saattoivat olla viikon tai jopa parikin viikkoa myöhässä. :/
Nyt sitten edellisen kerran mulla oli menkat kesäkuun 19.päivä. Raskaustestin tein tässä elokuun 13.päivä prisman halppis testillä, joka näytti negaa. Samana päivänä rupesi tulemaan tosi niukkaa hyytynyttä vuotoo. Niin niukkaa, että sen voi vaan paperiin pyyhkiä. Tämä kesti n.3 päivää. Olen lukenut että tämä vuoto saattasi olla ns. "valekuukautiset".
Voisinko sittenkin olla raskaana ja testi vain näytti väärän negatiivisen tuloksen?! Olen huomannut että mun maha pömpöttää, olen hiukan lihonnut, palelee, päätä saattaa särkeä välillä, on jo pitempään tuntunu että menkat alkaa, nälkä on vähän väliä ja vessaan pitää juosta parin tunnin välein. Onko nuihin halppis testeihin luottamista? Mietin että tekisin uuden testin apteekin testillä tässä parin viikon päästä.
Pää on ihan sekasin, kun ajattelen et jos olenkin raskaana. Se oiskin sit mun eka kerta..pelottaa, jännittää, hermostuttaa.