n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

UuTeEnNoUsUUn Peukkuja sinne, toivottavasti on nyt tärpännyt!

:hug: kaikille! Ja plussia, niinkuin aina! ;)

).( Loma tuli, loma meni, sen takia ei täälläkään tullut oltua. Kivaa oli :D Käytiinkin Suomessa tällä kertaa.
 
Moro, pitkästä aikaa. Eipä tainut tulla tärppiä tässäkään kierossa :'( Kävin eilen lääkärissä pitentyneen flunssa vuoksi, otettiin verikokeita myös raskaustesti verestä, negan sieltä tupsahti :( Eli menkkoja vaan odottamaan. Ensi viikolla lääkäri menkkavaivojen vuoksi, endoa epäilään :(
Pikaisesti luin läpi viime aikojen viestit, ihanasti plussia liikenteessä :) Onnea!
 
Heipähei kaikille :)

elikkäs ilmottautuisin nyt aktiiviseksi osallistujaksi kammottavaan kuumeiluun ja odotukseen! Meillä on nyt meneillään yk 2, kun menkat alkoi tiistaina. Tarkoitus oli, että aloitetaan vasta tästä kierrosta, mutta kun ovis (ihan vain mielenkiinnosta testasin, että ovuloinko ylipäätään :D ) sattui muutamaa päivää ennen vihkimistä, niin otettiin pieni varaslähtö... No, eipä tärpännyt, mutta uutta matoa koukkuun vaan :) Kierto tällä hetkellä 29-40 pv, ja kovasti koitan perhesuunnitteluneuvolan lekurille päästä juttelemaan, että pitäiskö asialle tehä jotain, vaiko antaa olla vaan noinkin sekaisten kiertojen.

Onnea kaikille plussanneille ja :hug: KyyneltenHymy:lle
 
Löysin tällasen keskustelun ja päätin liittyä teidän seuraan.. =) Pillerit lopetin 2008 syksyllä. Metkat tulivat n.4kk ihan ajallaan, jonka jälkeen yhtäkkiä saattoivat olla viikon tai jopa parikin viikkoa myöhässä. :/

Nyt sitten edellisen kerran mulla oli menkat kesäkuun 19.päivä. Raskaustestin tein tässä elokuun 13.päivä prisman halppis testillä, joka näytti negaa. Samana päivänä rupesi tulemaan tosi niukkaa hyytynyttä vuotoo. Niin niukkaa, että sen voi vaan paperiin pyyhkiä. Tämä kesti n.3 päivää. Olen lukenut että tämä vuoto saattasi olla ns. "valekuukautiset".

Voisinko sittenkin olla raskaana ja testi vain näytti väärän negatiivisen tuloksen?! Olen huomannut että mun maha pömpöttää, olen hiukan lihonnut, palelee, päätä saattaa särkeä välillä, on jo pitempään tuntunu että menkat alkaa, nälkä on vähän väliä ja vessaan pitää juosta parin tunnin välein. Onko nuihin halppis testeihin luottamista? Mietin että tekisin uuden testin apteekin testillä tässä parin viikon päästä.

Pää on ihan sekasin, kun ajattelen et jos olenkin raskaana. Se oiskin sit mun eka kerta..pelottaa, jännittää, hermostuttaa.
 
tein tuossa eilen aamulla uuden testin apteekin testillä, mut negaa näytti huomenna soitto lääkäriin.. luin tuossa artikkelin missä oli et 46% raskaustesteistä ois 89% luotettavia.. liekkö sitten totta..en tiedä.. tuolla tää kyseinen juttu: http://www.herkinraskaustesti.info/index_tiedostot/Page436.htm
 
Moro, täällä menkkoja edelleen odotetaan. Vatsa ja selkä vihloo siihen malliin, että taitavat alkaa loppuviikkoon mennessä. kävin tänään lääkärissä ja labrassa, tulehduskipulääkettä määrättiin menkkakipuihin ja labrassa otetiin kaikenlaisia kokeita, esim. kilpirauhasarvot... Huomenna saa tietää tuloksista, jos vaikka noilla olisi jotain vaikutusta miksi ei tule raskaaksi...


Kun oottelin pysäkillä bussia, niin sielä nainen joka oli selvästi raskaana (ja aika pitkällä) sillä oli kaksi lasta mukanaan : tyttö jotain 5v ja poika 2v. Nainen poltteli tupakkaa ja puhaltetli savuja sen tytön päälle kun se kiukutteli. Tyttö sanoi : "äiti älä puhalla, sattuu henkeen" Äiti vastasi: " Puhallan jos haluan, minkäs sille mahat kakara?" 10min tämä rouva joi tölkillisen energia-juomaa. Sitten se sanoin lapsilleen: "ei sitten kerrota isälle, että äiti joi batterya taas":kieh:

Aika karua toimintaa tuolta naiselta.. viimeks kun mä tarkistin tupakointi ja energia-juomat on vahingollisia raskaana oleville :eek:
 
Moro! Syksy on täälä alkanut opiskelumeininkeissä, pitänyt opetellaa taas herämään aikasten ja seikkailemaan busseilla. Arkeen paluuta siis.

Menkkoja yhä odotttelen, puoltoista viikkoa sitten lääkärissä tehty r-testi oli negatiivinen. Ja kierto nakkaa kaksi päivää. En uskalla vielä testata, vatsaa ja alaselkää vihloo koko ajan :( Kait tähän vauvakuumeilun oireisiin kuulu vainoharhaisuus :LOL:, kun koko ajan pitää käydä tarkistaan, etteivät menkat ole alkaneet. Jos menkat eivät ala viikonlopun aikana testaan ensi viikon alussa.

Mites muilla?
 
alkuviikosta olin gynellä ja tiistaina verikokeisiin..sit tuloksia outtelemaan. menkkoja ei oo näkyny.. on kyl ollu sellasia outoja mielialan vaihteluita..välillä ärsyttää :kieh: , sit saattaa itkettää :'( ja yht äkkiä onki ihan kaheli olo :p
 
täällä elellään hiljaiseloa..
eilen kuulin, että yksi lähipiiristä on taas raskautunu.. näitä vauva-uutisia putoilee ihan jatkuvalla syötöllä taas.! toki olen iloinen kaikkien puolesta, mutta silti se tuntuu sisimmässä jotenkin pahalta.. tämäkin uutinen, jonka kuulin eilen, ei ollu tyhtään odotettavissa, ei siis ollut mikään suunniteltu lapsi ja siksi se kai pahemmalta tuntuukin..
eli tälläista tänne, lääkäriaikaa pitäis mennä varailee.!
 

~~~~~~~~~~~~Torstai 8/10/2009~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~Ensimmäistä kuumeilevat~~~~~~~~~~~~

yöperhonen-................kp42/28........................yk.21

dana88.............................kp6/23-29...................yk.10

Pieniminä..........................kp-/25-28.....................yk .? taustalla

onlyer...............................kp26/28..........................alk.11/05

Devi.................................kp69/27.........................alk.04/08

Jezze..........................kp69/27...........yk 8

Kätsy..........................kp15/29-40.........................yk3

Katya86.........................kp26/?...................................?

tikitin.............................kp?/28................................yk?

Anu84..............................kp34/29-32.......................yk?

elina-87...........................kp2/40................................yk.2


~~~~~~~~~~~~Kolmatta toivovat~~~~~~~~~~~~

sandy85...........................kp-/28..........................yk.2

UuTeEnNoUsUUn.............kp44/28-34................................yk.2



ONNEA PLUSSASTA:

Arska äippä yk11
Rapunen yk1
Katyana yk1
BornToLose yk3
KyyneltenHymy yk2
Niiskuneiti- yk5
 

Yhteistyössä