n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Helou, minäkin liityn joukkoon! :)
Olen siis 20-vuotias Suomen kirjallisuuden opiskelija Tampereelta, elän rekisteröidyssä parisuhteessa ja lasta ollaan yrittämässä. :p Ensimmäinen inseminaatio oli vähän vajaa viikko sitten ja tässä sitä panikoidaan :D Raivostuttaa, kun vaimo on niin tyyni x)
 
Arska Äippä kyl siin selvästi kaks viivaa on.. :flower:
Mäki tein jossain netis näit et koska on la sitten nii siinä tuli et 15päivä voi testailla, mutta en tiä uskallanko kun kierto on aika pitkä. Mutta eilen tuli itkettyä kun katoin hurja remontti, ihmiset oli ilosia siin pääs ensimmäinen itku. Sitten kissa kusi seinään olin vihanen ja mies tuli kotia niin taas itketti.. Osaan ainakin kehitellä ittelle hormooni häiriöitä :LOL:
 
Tervetulo Vuorovesi! Toivottavasti teillä olis tärpänny =)

Arska äippä: Haalea on tuo viiva, mutta mun mielestä selvä plussa. Ja varmasti onkin, koska jo kaks kertaa oot sen viivan siihen saanu. =) Voihan se olla, että ei oo viä hormoonia kehittyny kauheesti ja on sen takia noin haalea. Mutta kyllä siinä selvä viiva on! =)

Täällä vielä tätiä odotellaan. kp28.
Me pidetään ens viikon lauantaina miehen kans kavereille grillibileet, joten saas nähä käykö niin hassusti, että saan niitä sitten viettää ihan selvistä päin :D
Silloinkin kun aloin esikoista odottaa, niin tein plussatestin samalla viikolla kun meillä oli synttäribileet miehen kans, mutta niitä bileitä vietettiin sit ihan alkoholittoman juoman kera :D
 
Tervetuloa vuorovesi :D minäkin Tampereelta jee jee.. :D täällä mä odotan pakahtuneena että sais alkaa testaa raskaustestiä niin et siinä vois ollakkinn jokin tulos :D nyt yllättäen O testi näyttää taas vahvempaa punasta, vaikka mielestäni O oli jo alkukierrossa :O mitä kummaa??? nooh.. ehkä se enteilee raskautumista tai sitten oon vaan kuvitellu alkukiertoon ovikseni ja se onkin vasta nyt.. pitihän se mies vielä petiin kaataa ennen ku yöks töihin lähti :D heheheee (ettei vaan mee hukkaan mtn)
 
Mulla ovistestei et mitä mä niille teen? Noh Jospa se asia on nii ettei hormooneja ole vielä tarpeeksi että siks on haalea. Kaipa mä olen raskaana ku jos en oo nii ei varmaa ois sitä viivaa tullut, eikös?

Nyt nukkumaan ku aamuun meno ja olin iltavuorossa... ei yhtää nappais!
 
onnea plussanneille :flower:
tervetuloa uudet :wave:

).( täällä oli ovis alkuviikosta ja sitä on hyödynnetty. Eilen mulla alko tosi öklö olo ja meinas oksettaaki.. nyt yövukin aikana kahvi maistu kamalalta ja tuli heti tosi oksetus olo sen juonnin jälkeen.. koko vukin ajan on ollu öklötystä ja tarvinu nieleskellä koko ajan :eek:
en tiiä mistä tää johtuu, mä toivon hartaasti että tää johtuis salamatkustajasta, mut vielä ei oo testin aika =)

nii ja toisena oireena tuli eilen rintojen arkuus ku niitä painelee.. ennen ei oo ollu kyllä näin aikasessa vaiheessa kiertoa rinnat arkana, vaan vähä ennen menkkojen alkamista.
 
huomenta taasen.. mäghän oon ihan sekasin.. aloin eilen oikeen kalenteri kädessä laskeen et mullahan on jo kp 24 :O o-ou.. kohta pääsee TOIVOTTAVASTI plussaamaan.. en oo apteekista ostanut super herkkää testiä vaan tilasin niitä netistä eilen, eli tänään vois olla jo kotiluukussa :D hih.. olot on ollu kyl ihan hirveet ja tissitkin kasvanut :D :heart:
 
Arska äippä: Kyllä mun mielestä voit jo iloita raskaudesta! Kunhan vaan matkustaja pysyy mukana loppuun asti! Tsemppiä odotukseen! =)

Mulla tänään kp 29 ja aattelinkin, et huomena vois uskaltaa jo testailla? =)
Yllätys ois kyl todella iso jos plussaa sattuis testi näyttään. En ihan usko/uskonu, et tärppäis ekasta kerrasta :D Mut jos näin on, niin en kyl oo ensimmäinen, et eihän se mikään mahdottomuus oo..
 
Huomenta..
Voivoi, tääl on kauheet menkkakivut, lonkkia juilinu koko yön. Ja yöl taas närästi. Tein testin just, aivan liian aikaste mutta oli pakko kun se tuol kaapis oli.. Negahan se siel :ashamed:

Katyana Mitäs testi näytti? =)

No mutta nyt suihkuun ja töihin.. Ohjelma tälle päivälle tupattu taas täyteen.. Töitä, siivousta, leipomista, kaveri. =)

:wave:
 

~~~~~~~~~~~~Sunnuntai 05/09/2009~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~Ensimmäistä kuumeilevat~~~~~~~~~~~~

yöperhonen-................kp10/28........................yk.21

dana88.............................kp30/23-29...................yk.8

Pieniminä..........................kp?/?............................yk .?

onlyer...............................kp22/28..........................alk.11/05

Devi.................................kp37/27.........................alk.04/08

Niiskuneiti-......................kp12/30..........................yk.5

Jezze..........................kp37/27...........yk 8

Kätsy..........................kp13/29-40.........................yk2



~~~~~~~~~~~~Toisesta haaveilevat~~~~~~~~~~~~


KyyneltenHymy.............kp51/30-35.....................yk2



~~~~~~~~~~~~Kolmatta toivovat~~~~~~~~~~~~

BornToLose.................kp36/21-35...........................yk.3

sandy85...........................kp72/28..........................yk.2

UuTeEnNoUsUUn.............kp12/28-34................................yk.2



ONNEA PLUSSASTA:

Arska äippä yk11
Rapunen yk?
Katyana yk1
 
dana: en ole käynyt tk:ssa tekemässä mitää testiä enää ku soitinhan mä maanantaina sinne tk:hon et varmistaisivat nii sanoivat ettei ne mitn verikokeita enään tee et tehdä uudestaan testi apteekin testillä et ne on kuulemma luotettavia.
 
Arska äipälle Onnittelut :flower:
Onlyer edelleenkin meijän perheeseen ootetaan ensimmäistä muksua :)
Ja tääl on pahaa oloa ja itkusuutta ja menkat juilii tuloaan.. Ei olla raskaana, aamulämmötkään ei oo koholla.. Siittähän sen aika lailla tietää (?) No alkas menkat et pääsis uuteen kiertoon..
 

Yhteistyössä