n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

päivitin, mut onko sulla onlyer tuo yk 47 jo? se piti viel varmistaa? yrittäis jotenki pysyy perässä mut taidan painua nukkumaan, ja mies saapuu kait kotia joskus, on kaverillaan.. :ashamed: ei ole juomas mut mitä lienee hommailee ku iltapäivästä lähti sinne ja vieläki sillä reissulla, soitin sille puol tuntii sit nii oli kaverillaan ja sano tulevansa kotiin... EI auta ku kömpiä yksin sänkyyn..
 
Jep, eli juuri kun sain kerrottua tilanteeni, niin tänään sitten vaihtui kp1/41. Huh. Onneks ens viikolla lekuriin. yöperhonen :hug: Ei täälläkään yhtään sen vähempää ole yrityskertoja :hug: Tiedän kuinka turhauttavaa tämä on :hug:
 
heipsan, täällä viimeinen lomapäivä menee.. tääl on käyty kaupassa ja koitettu järkätä paikkoja, ruokaa tehty tms mut marjat pitää viel tuolta pensaista käydä poimiin. Mies vie huomenna koiran ja tytön mummolaan viikoksi et mies saa hommia tehtyä ku tuo aidan teko alakais. mä huomen meen aamuun. :ashamed: ei nyt huvittais lähtee ja ku on vielä palkaton harjottelu+ 2 näyttöä. sit mies on lomalla nyt tän kuun :/ mut ensviikolla saa nähä tapahtuuko ja menis vaa tää koko elokuuki jollain tavoin nopsaa.. pääsis sitte palkallisee töihin.
 
moro, täällä alkaa nyt olla kesän viimeset reissut tehtynä, on se vaan toisaalta tuo kesä taas vilahtanu ohi, tai sit sitä ei oo ehtiny kunnolla ees huomaamaan kun sitä on ollu niin vauvahaave maailmoissa :D

katyana: Kiitos onnitteluista ja peukutuksesta =) ja onnea myös teille, toivotaan tärppiä myös teille.

yöperhoselle ja deville :hug: ja voimia, kenenkään ei pitäs joutua oottamaan nuin kauaa raskautumista, ihan epäreilua :(

Tulipahan pistettyä hakemus kouluun, saas nyt nähä että huolivatko sinne. Oli pakko jotain kehitellä kun ei oo nyt mitään mitä tehä :/
oireita on "raskaudesta" mutta kun tarkemmin alkaa ajattelemaan niin ne on ihan samoja kuin ennen menkkojakin eli eipä tässä tiiä mitä pitäs odottaa, kovasti täällä toivotaan silti :)

Ainiin ja olipa unohtua, arskaäippä täälläkin ois toinen toiveissa ja yk2
 
Päivitin listaa ja jospa on oikein kaikki :)

Täällä eilen tosiaan aloitin harjottelun ja tosiaan muutoksia tuli sit näyttö ens viikolla 4 päivää kestävä sit toinen näyttö 10 päivää. et vähänkö jo hermoilen :ashamed: Toivoisin vaan että tämä koko elokuu olisi jo OHI! tää viikkoki tuntuu menevän liian hitaasti. Päätinpä sit kulkee pyörällä siellä töissä. :) hyvät kelitki luvattu.

Viimeyön nukuin yksin ku tytär mummulassa ja mies lähti kavereiden kaa terassilla käymään, sit mies jäi kaverille yöks et alkaa tänää niit puuhommia tekeen. Mut tää lähtee siivoilemaan ku ei ole montaa tuntia aikaa ku lähettävä iltavuoroon. |O
 
aloitin eilen pitämään päiväkirjaa koko tästä "projektista". kerron siihen vähän tuntemuksia ja ajattelin mittailla myös lämpöjä joka aamu, ompahan sitten jtn tilastoa mitä vertailla :D toivottavasti ei tarvitsisi kovin montaa kiertoa kirjoitella.. toisaalta, sit vois jatkaa sitä raskauspäiväkirjana:) noh, mutta ei höntyillä.!!

päivät vaan vähenee kun rakas tulee kotiin, ylihuomenna se päivä jo koittaa :heart:
 
toinen yö ilman rakkaita... ovat siellä mummulassa molemmat. Huomenna menen taas iltavuoroon. Tuntuu ettei mun aika enää riitä mihinkää ku on kovat paineet kaikesta. Nyt on illalla tuntunut nipistelyjä. en tiedä mitä enteilis :eek: Mut tää nainen lähtee suihkuun ja nukkumaan. Olen jo iha väsy ku kauhee helle tänää ollut. EI mielellää ois töissä ku helteet et mieluummin vesisade päivinä töissä vaikka..
 
Dodii, Vielä huominen aamu töissä sit vapaata eli ens ti töihin aamuvuoroon.Just leikkasin nurmikon ja imuroin autonkin. saas nähä et tuleeko täti viikonloppuna.
Nyt laittais jotain syötävää ja menis telkan ääreen sitten suihkun kautta mentävä nukkumaan. Mies tuli eilen kotiin mun viekkuun ja tulihan sitä :heart: peittoja heiluteltua eilen ja tänä aamuna :D MIes tulee tänäänki kotiin illalla joskus.

Plussatuulia kaikille!
 
ihanaa pitkä viikonloppu vapaata. Mutta nyt vain odotellaa milloin se täti yllättäis. MIeski äske kysy et millo menkat alkais. Hänki kait miettii et joko on tärpännyt.

Mut en jotenki usko että olis, mut ihme on käynyt sitten jos on tärpännytkin. Nyt ruuan tekoon ja sit jotain touhuais :D
 
Huomenta, minäkö olen ainoa joka tätä keskustelua pitää :LOL: Voi ihanuus eilen haettiin koiranpentu. Se on oikein ihana. Ei ole kertaakaan vielä sisälle pissannut eikä kakannut. Siinä on nyt hoitamista jne.
Ei vieläkään ole tuntemuksia et täti tulis. Odottelen et mies herää nii lähdemme ajeleen mummolaan ku tytär on siellä ollu viikon. nii haetaan tyttö ja miehen veljen auto kotiin. Nyt tää aika mukavasti sit menee tytön ja koiran kans touhutessa.

rupeen päivitteleen listaa..
 
Aika hiljasta täällä nyt vaikuttas olevan, piti munki tänne nyt kirjottaa niin ei tarvi arska äipällä ihan yksikseen porista :LOL:
Voih, minäkin haluaisin koiranpennun :heart: Mutta mies ei oikeen innostu ajatuksesta vielä :|

Täällä jomottelee kunnolla alavatsaa ja voi olla paljon mahollista että täti tulee tänään, toivon kovasti ettei tulis. Masu on turvoksissa, väsy, rinnat arkana ja finnejä naamalla, mutta kun nämäkin oireet on mulla aina myös ennen menkkoja. että kai se pitää alkaa sitä tätiä ootteleen..
Pitänee lähtiä siivoilemaan niin saa ajatukset hetkeksi taas pois vauva asioista :)

Niin ja toivotaan arska äippä että se täti ei sinne sit ilmaantuskaa :)
 
:wave: yhä ihmetellään et tuleeko täti vai ei ku edelleenkää ei mitään merkkejä eikä oireita. Outoa. NIin muistin että eilen illalla pikkuhousuissa oli tooosi vähän verta mut pyyhkiessä ei tullut yhtään. Outoa on. Mut en mene testaamaan vielä kun odottelen vaikka maanantaihin tai minne asti sitä vois odotella. Katotaan nyt et onhan tätä iltaa vielä jälellä et voivat alkaa nyt illalla mut ei ole oireita ku yleensä sellasta jomotusta et enteilee et menkat alkamassa jne.

mutta lähtään syömään ku tytär kotiutui mummolasta. :heart:
 
arska äippä, onnea koiranpennusta:) on ne vaan niin ihania...

täällä mies otettu avosylin vastaan takaisin kotiin :heart: harjoituksetkin ollaan jo tietysti alotettu :D on kyllä ihan mahtava fiilis kun toinen on kotona...
käytiin toissapäivänä rakentavin keskustelu mitä ollaan koskaan käyty koko seurustelun aikana. hämmästyin ihan että onko toi nyt mun mies joka osaa noin keskustella:D on kuulemma kerenny miettimään kaikenlaista siellä reissussa ollessaan.. hyvä näin:)

huomenna ois serkkupojn rippijuhlat ja sitten maanantaina alkaa ne uudet työt :) mahtavaa.!
 
Arska äippä : Toivottavasti täti ei tuu ja olis tärppi käyny =)

Ah, täällä kauhee päänsärky ja toivon että tätiä ei lähipäivinä kuuluis.. :D
Nyt siis menossa kp24..

Tälläinen kysymys: Lisääntyykö teillä valkkari ennen menkkoja?
Mulla nyt meinaan lisääntyny huomattavasti, et enteileekö vaan menkkoja vai mitä..? Ennen en siis oo huomannu tällästä. Vai onko vaan että nyt siihen kiinnittää enemmän huomioo?
 
Minä olen kans nyt huomannut ku tänää ei oo pahemmin valkovuotoo tullut ja eilen tuli jonku verran ja toissapäivänä. Et en nyt muista miten se viimeks oli ennenku täti tuli. sitä mä itekki rupesin pähkäilemään. mutta tosiaan ei vielä oo mitään. Iltasella oli vähä aikaa jomotusta ja nyt tuntunut alaselän jomotusta mut ohi on menneet. JOten aamulla saa nähä et onko yön aikana tullut muutosta. Mulla kp 27 menossa et odotellaan ja kärsitään muutama päivä vielä..
 
Mulla aina välillä tuntuu rinnoissa oudoilta ja välillä myös hieman huono olo, useimmiten syömisen jälkeen ja välillä tuntuu mahassakin oudolta..
Mutta voi hyvin olla, että kuvittelen kaikenmaailman oireet, kun niin toivon, että olis jo tärpänny.. :D

En muista ees yhtään mitä oireita ois esikoisesta ollu ennen testin tekoo.. Ei välttämättä mitään, koska koko raskaus oli oireeton..
 
Huomenta, ei vieläkään täti saapunut! herätessäni olo oli sellanen et ois alkanut mut ei oo yhtikäs mitää tullut. Mietin jo että jos huomenna testiä tekee jos ei ole alkanut? vai pitäiskö odotella vielä muutama päivä? nyt aamula olli tuo maha jotenki omituisen tuntoinen.
mutta ei auta kuin seurata et kurvaako se täti vai ei.

yrittäis kovasti tekemistä kehittää et unohtuis vähäksi aikaa tääki asia.

Onko muuten uuteennousuuta näkynyt täällä nyt millon viimeksi? Kun listalla on muttei ole ilmoittanut mitään kp ja yk jne. Näkynyt tuolla muilla keskusteluaiheissa komentoivan muttei täällä oo näkynyt en nyt ainakaan muista.
 
Arska äippä: Unohdin ihan kysyä et mikä koira teille tuli?
Meillä itellään on narttu ranskanbulldoggi, Lola, joka täyttää ens viikolla 4v. =)
Huomenna sitten vaan testiä tekemään jos tätiä ei kuulu? Vai meinaatko jaksaa vielä pari päivää odotella? :D

Plussatuulia puhaltelen sinne! =)
 
Nyt aamupalaa naamariin ja sit illalla kattoon koko perheen voimin Apulantaa :D
Poikakin siis tulee mukaan.. Ostettiin sille eilen ihan omat kuulosuojaimet :D
Ja tapahtuma on siis päihteetön/savuton, joten kenenkään ei tarvii kauhistella, et mihin ollaan poikaamme viemässä :LOL:
 
Joo meille tuli uros ja sekarotuinen pentu :)

Mut taidan ehk huomen testata jos ei täti ala tulla ja jos ensviikollakkaan ei ala nii sit uudestaan testattava kai.. Mä olen jo tääl ekat oireet palstaa lukenut et onko mitään viittaavia et vois olla et raskaana olisin. mut mä olin viime viikolla jo varma et ne sieltä alkaa kuitenkin.
Mut ei täsä auta ku ruuan tekoon ruveta ja sit lähtis vaikka ulos touhuamaan..
 

Yhteistyössä