n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Ovis olis laskurien, limojen ja lämpöilyn mukaan näihin aikoihin myös :) Yritetty hyödyntää miten ollaan keretty. Viikonloppuna lähetään poikkiksen kans kahestaan reissuun :p "Lemmenloma" ;)

Hyvät viikonloput kaikille!
 
täällä elellään kierron loppuvaihetta, eikä ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. joten siis odotellaan:)
tänään meillä on tuon rakkaan kanssa vuosipäivä :heart: ihan kotosalla kahdenkesken ollaan, syödään hyvin ja käperrytään varmastikin sohvalle katsomaan jotakin elokuvaa herkkujen kera tietystikin:)
 
Moro taasen..empä oo ilmeisesti raskaana, ku menkat alko tuossa 13.päivä. Kiva ku labra aika oli tosta pari päivää myöhemmin. No mut saanpahan tietää ainaki et oon varmasti terve sit ku se lääkäri soittaa niistä tuloksisa..seki vasta tuossa 5.10. Se gyne sano mulle et normaalisti tutkiivat vasta sitten ku on noin 6kk kuukautiset ollu myöhässä että mistä johtuu...että joo..

En kyllä tykänny yhtään siitä gynestä. Tuli sellanen kuva siitä et se ois työhösä tympääntyny. Kaiken huippu oli se ku mun piti ite viiä se mun näyte toimistoon. No ens kerralla eri gyne. :)
 
Liityn mukaan kanssa. Alotettiin tänään virallisesti yritys:) Kivaa oli mutta tuloksia on varmaan turha odotella kun huomenna pitäis menkkojen alkaa. Siis sikäli mikäli mun kierto on sen 28 päivää. Epäilen että on pidempi. Käytän absenor nimistä lääkettä joka voi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Ja mulla on todettu tavallista korkeampi testosteroni. Ei kuitenkaan PCO:ta vielä ainakaan.
 
Pitkästä aikaa taas. rv on jo 10 täällä ja kaikki pitäisi olla hyvin ja LA olisi 18.04.2009 tällä hetkellä =D Juuri mietin meidän yrityskertoja, joita ei varsinaisesti edes ollut.. ^^ Mutta silti lapsi on enemmän kuin tervetullut :)
 
Heipähei taas :)

Täällä mennään DPO 11, ja kovasti jänskättää :) Viime kierrosta vuoto alkoi jo DPO 13, ja menkkakivut DPO 11. Jälleen tänäänkin ollut selkä- ja vatsakipua, mutta aika lievää. Lisäksi tissit hurjan kipeet, ja kuulemma myös kasvaneet. Tuntuvat sillälailla raskailta ja painavilta, ei niinkään kireiltä. No mutta, saapas nähdä. Huomenaamulla ajattelin testailla kuitenkin. Ai joo, ja tänään ollut myös pahoinvointia, sellasta aaltomaista kuvotusta. Ja päänsärkyä :D Toivon tietty kovasti, et raskausoireita, mut vois laittaa myös menkkojen piikkiin..

Toiveet korkealla :)
 
Oi, onnea Niiskuneiti- :heart: Voi että, tosi ihanaa :)

Ja täällä vähemmän ihana kp 3.. Mutta toisaalta, melkein parempikin etten plussannut edellisestä kierrosta, koska la olis mennyt kesäkuun alkuun ja silloin en olis voinut suorittaa ens kevään työharjoittelua, se kun osuu just toukokuulle. Niin että parempi näin :D Tai näin siis, jos haluaa positiivisesti ajatella.
 
onnea Niiskuneiti- plussasta ja pahoittelut Kätsylle :hug:

Täällähän pinolla on kierrot venyny...

Kone ollut viikon rikki ja tänään sain sen kuntoon... Pitäis lähtee Royal caninin edustajan koiraa käyttään nyt pihalla...
 
Liityn tännekin! Uskon vakaasti että raskaudun nopeammin jos oon liittynyt mahdollisimman moneen keskusteluun.. :LOL:

Oon siis -87 syntynyt ja joulukuussa täytän 22 mutta toivottavasti tämä odotuksen odotus ei sinne asti veny..:/ Suunnitelmissa vauva on ollut jo ehkä vuoden, mutta vasta kuukausi sitten sain miehenkin vakuuttuneeksi. Viimeiset vuodot on pillereiden lopetuksen jälkeen tullut 27.8, joten nyt on odotan kovasti joko kuukautisia tai mielellään sitä plussaa. Tänään näytti testi negaa. :( Kyllä se sieltä vielä tulee.. Tämä yritys on niin alussa että yritän kovasti olla kärsivällinen..

Onnea plussista! :flower: :)
 
Hellurei, ja tervetuloa elina-87 :)

Täällä siis kp 6 ja TODELLA kummallisia juttuja. Menkat kesti 2+2 päivää, josta siis kaksi tuhruvuotoa ja kaksi kunnollista vuotoa. Normaalisti mulla on 2 tuhruvuotopäivää + 4 kunnon vuotopäivää. Ja niinä kunnon vuotopäivinä vuotoa tulee yleensä n. 10 ml, nyt vain 5-7,5 ml päivässä (mulla on kuukautiskuppi, siksi tiedän näin tarkkaan :D)

Lisäksi repäsykipuja satunnaisesti ja pahoinvointiaaltoja. Ovistestiin sain hyvin haalean haamun, raskaustestejä en viittis edes tuhlata tämmöseen. Kummaa, todella :D
 
Täällä mennään nyt kp 31/29-32.. Välillä tuntuu että vois menkat alkaa, mutta tissit niin jumalauta arat ettei ikää, jopa heräsin siihen yöllä! Eilen tein jo testin, mutta nega... kai... Koko ajan siinä näky todella epäselvästi viiva, mutta en siinä kyllä olevinaan ainakaa väriä nähnyt!
Ja eipä raskaus nyt olisi eilen välttämättä vielä testissä näkynytkään... Jotenkin on toivoa nyt niin paljon enemmän ku aikasemmissa kierroissa!!
Lämpöä oli eilen 37.1, kun normaalilämpä on 36.6!! Toissailtana nippaili oikeanpuolen munasarjaa todella kipeesti välillä!!!
Oviksesta on nyt jo 18 päivää... Ja yleensä mulla on menkat alkanu kun oviksen oon tikuttanu niin viimestään 17 päivän jälkeen!
 
Täällä ois KP2/40 :eek: ja YK2. Ei haitannut kyllä yhtään, vaikka kuukautiset alkoi. Pelkäsin, että ne ei tuu moneen kuukauteen pillereiden jälkeen kun kaveri vähän pelotteli.. :kieh: Olihan tuo kierto aika pitkä ja muutaman testinkin kerkesin tuhlaamaan.. :whistle: Jos sitten tällä kierrolla tärppäis.
 

~~~~~~~~~~~~Maanantai 16/11/2009~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~Ensimmäistä kuumeilevat~~~~~~~~~~~~

yöperhonen-...................kp27/28........................yk.22

Pieniminä..........................kp-/25-28.....................yk .? taustalla

onlyer...............................kp jotain/28..........................alk.11/05

Jezze...............................kp110/27.......................yk 8

Kätsy..............................kp23/30............................yk4

Katya86.........................kp56/?...................................?

tikitin.............................kp48/38................................yk?

Anu84..............................kp42/29-32.......................yk21

elina-87...........................kp43/40................................yk.2

Gaianara.........................kp59/33-48............................alk.12/08

Harmaasusi.....................kp?/26-31...............................alk.2009


Sadie...............................kp20/?.................................yk.1

~~~~~~~~~~~~Toista haaveilevat~~~~~~~~~~~~

Jonetta.............................kp20/28-40..........................yk.4


~~~~~~~~~~~~Kolmatta toivovat~~~~~~~~~~~~

sandy85...........................kp-/28..........................yk.2

UuTeEnNoUsUUn...............kp48/28-34.........................yk.3



ONNEA PLUSSASTA:

Arska äippä yk11
Rapunen yk1
Katyana yk1
BornToLose yk3
KyyneltenHymy yk2
Niiskuneiti- yk5
Jeyn(Devi) alk.04/08
dana88 yk10
 

Yhteistyössä