Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Heips! Terkkuja kaikille!! :wave:

MaalisXXLmamma76 ja Afu-82 tervetuloa joukkoon!

Omaa laitan tähän... itsellä alkoi menkat pari kuukautta tytön syntymän jälkeen, säännölliset ja erittäin tehokas ehkäisykeino meillä, koska ei pikkukakkonen tärppää... tohtorikin sanoi, että tosiyritys alkaa vasta, kun imetys loppuu. Toisilla taas sitten nappaa heti, kun kierto alkaa!!! Epistä... Kp33 ja pientä täpinää täällä! =) :wave: <br><br>
 
SUNNUNTAI 22.4.

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp25/36.................yk11
annnas......................kp21/33......................yk5
Hempukka87...............kp4/30.......................yk7

Toista toivovat
************


mantana...................kp33/24-33..................yk10
Äitipeikko.................kp25/33.......................yk4
MARZA 1970.............kp38/30........................1 vuosi

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Kuumeilija-79...............kp20/30
pimu............................kp40/37
tuohu tenava
kiharapää
Tirppaliinu
Afu-82
MaalisXXLmamma76
Tiitikkä

Nyt tein sitten niin "rajun" päivityksen, että tiputin listalta kaikki, jotka eivät ole käyneet itsestään ilmoittelemassa 26.3. jälkeen (eli noin kuukauteen). Ilolla kyllä teidät lisätään takaisin listaan, kunhan hieman päivitätte tietojanne =)

Tervetuloa ketjuumme uudet ylipainoiset kuumeilijat, mukavaa saada uusia "kasvoja" mukaan =)

Ja sitten te MUKANA MYÖS listalla olijat, löytyisikö lisätietoja; kiertopäivää, kierronpituutta, yrityskertoja (eli monetko kuukautiset on jo tulleet vaikka toisin on toivottu), onko toiveissa esikoinen jne?

Ja painonpudotuksesta täällä oli kirjoiteltu niin kerronpa kokemukseni minäkin. Itse olen ollut aina ylipainoinen ja painoa on kertynyt vuosi vuodelta enemmän. Kesällä 2004 sain ensimmäistä kertaa todella itseäni niskasta kiinni (kaikkea oli kyllä kokeiltu jo sitä ennen ja paino jojoillut jatkuvasti) ja sain pudotettua alkutalveen mennessä 9 kiloa ja miten ollakaan, tulin vihdoinkin raskaaksi. Nyt tuon esikoisen jälkeen (07/05) paino on jälleen kivunnut sinne samoihin lukemiin kuin mistä silloin laihdutuksen aloitin (ylipainoa n. 30 kg). Nyt vuodenvaihteessa iski sitten taas joku tajuntaani (vaikka toki olen koko ajan "yrittänyt" laihduttaa siinä onnistumatta) ja aloitin ihan tosissani painonpudotuksen. Ja tänään vaaka näytti, että painoa on pudonnut vuodenvaihteesta 9 kiloa! (Niinpä toivonkin, että mahdollisuudet raskautua ovat taas kohdallani parantuneet). Eli kyllä siihen pystyy, kunhan siihen on se todellinen tahto =) Näin sanoo ikuinen laihduttaja, joka nyt toista kertaa elämässään on ihan oikeasti löytänyt tuon tahdon itsestään. Ensimmäisiä keskenmenon jälkeisiä kuukautisia edelleen odotellessa

Tiitikkä

p.s. Plussatuulia kaikille =)
 
touhu tenava
Tässä hiukan taustaa jota voi tuonne listaan lisäillä:

Elikkä kuudennesta kuumeilen minä, mut ukko toisesta (sikäli kun nyt hänen voi sanoa kuumeilevan. Meinaan kun tuon km:n jälkeen ei oikeen häneltä ole vastausta vaavi-asiaan saanut. Tosin ei ole kyl touhuiluistakaan ilman ehkäisyä kieltäytynyt). Yritykses mennään jo yli puolentoista vuoden ja siihen mahtuu yksi km reilu vuosi sitten. :'(
Kp taitaa tänään olla 11 tai 12 ja kierron pituus vaihdellut välillä 28-32 (ollen yleisimmin 29).

Juu ja tuo paino käyrä onkin siten melkoinen vuoristorata jos sen paperille piirustaa. :kieh: Silloin 03 ennen kuin tuot kuopusta aloin odottaan painoni laski yhtäkkiä noin vain kymmenisen kiloa. Eikä oikeastaan noussut edes odotusaikana vaan sen jälkeen on siten kivunnut taas taivaille vaik elämäntavat ovat mielestäni pysyneet melkolailla samanlaisina koko ajan. (Liikuntaa ehkä nykyään hiukan vähemmän, niin et sitä hiukan pitäs varmaan lisätä.)
Tän hetken tilanne on se et painoo on n. 30 kiloo liikaa ja just ennen tuota keskenmenoa olin saanut vaa`an lukeman pienenemään n. viis kiloo. Mut heti plussan testistä löydetyäni paino pomppas tuon viis kiloo ylös päin eikä ole nyt sitten ottanut lähteäkseen uutteen laskuu millään. :( :ashamed:

Mut nyt lähetelen tärppi onnea niille jotka jännäilee ja intoa kammarin puolelle niille joilla tärppipäivät lähenevät, juu ja kaikille voimia painon kanssa kamppailuun. :D :hug:
 
TIISTAI 24.4.

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp27/36.............................yk11
annnas......................kp23/33.............................yk5
Hempukka87..............kp6/30..............................yk7

Toista toivovat
************

mantana.....................kp35/24-33.......................yk10
Äitipeikko...................kp27/33............................yk4
MARZA 1970...............kp40/30............................1 vuosi

Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava..............kp13/28-32....km:n jälkeen yk13?

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Kuumeilija-79...............kp20/30
pimu............................kp40/37
kiharapää
Tirppaliinu
Afu-82
MaalisXXLmamma76
Tiitikkä



Te MUKANA MYÖS listalla olijat, löytyisikö lisätietoja; kiertopäivää, kierronpituutta, yrityskertoja (eli monetko kuukautiset on jo tulleet vaikka toisin on toivottu), onko toiveissa esikoinen jne?

 
Pullukka
:wave: Täällä yksi pullea kuumeilija joukkoon mukaan :)

Tuosta raskautumisen mahdollisuuden kasvusta laihduttamisen ansiosta... olipa hankala lause...

Odotettiin lasta vuodesta -95, painoni heilui 80-85 kg välillä. Vuonna 2000 sain ihme inspiraation laihduttaa ja laihduinkin vuoden aikana 20 kg. No, ei lasta. Seuraavan vuoden aikan lihoin takaisin 10 kg, mutta sain pysymän siinä sitten. Elokuussa 2002 tulin raskaaksi ja synnytin nätin pojan keväällä -03. Eli, jos se laihtuminen auttoi asiaa, niin se toimi vasta pari vuotta laihtumisen jälkeen... \|O

No, nyt yritetään kakkosta, paino taas alkuperäiset 83 kg.
Se, mitä nyt yritän sanoa, että taitaa olla aika yksilöllistä. Mutta jotenkin olen alkanut taas lueskella laihdutusjuttuja, sillä jos se sittenkin vaikuttaisi. Kuopus olisi niin haluttu :heart:
 
touhu tenava
:( Täällä muuten taitaa tuo yk olla jo 14 tai 15, kun vuosisitten helmikuun alussa oli se km. Eikä me maltettu odotella vaan heti aloitettiin hommat kun olin siihen "valmis". :whistle: Tosin vähän niin kuin tjot-mielellä, varovaisesti alkuun. Vaan eipä ole plussia näkynyt r-testeissä vaik niitäkin olen silloin tällöin tehnyt.
Mut plussan olen sitten sitäkin useammin löytänyt noista ovistesteistä. :kieh: Mut ei vaan vaavin itkua meillä kuulu, vaik kaikki tärppipäivät on yritetty mahdollisimman hyvin hyödyntää. :'(

Nytkin on tärppipäivät käsillä parast aikaa, mut kuopus sairaana ja hän hoivaa vailla. :( Niin et saas nähdä miten onnistuu kammarin varaus yksityistilaisuuteen tai ainakin tuon meidän parisängyn. :p :headwall:
Van jos osaan kaiken oveluuteni käyttää hyödyksi niin sitten meillä onkin jännää äitienpäivän aikoihin. :whistle:

Juu ja minä muuten päätin tuossa yhtenä päivänä jotta gynelle suuntaan viimeistään heinäkuussa ja vaadin kaikki testit, jos ei sitä ennen plussaa näy. Vaik kävinkin jo parikuukautta sitten tutkituttamassa paikkani. Tosin se oli kyl sellanen perus-rutiini tarkastus ilman ultria tai kokeita. Mut ei ainakaan swiinä löytynyt mitään hälyyttävää estettä raskautumiselle.
 
Juuh,täälläkin rulluutellaan yhtä huonolla menestyksellä ko aina ennenkin,en vaan hitto vie saa itteeni niskasta kiinni olleskaan..ens viikolla olis tarkotus alottaa kuntoilu mutta saapa nähä kauanko sitäkin reimua kestää sitte! :/ :ashamed: . Ajattelin kuitenkin varulta kokeilla sitä greippimehu-tekniikkaakin jos se edesauttas ees pikkasen. Jos suoraan sanotaan niin on tämä turhauttavaa tämä kun kerta toisensa jälkeen saat pettyä kun menkat alkaa ja mieli haikeena muutenkin.. :'(
 
Hei! :wave:

Pääsiskö mukaan listalle? Mie oon 172 pitkä ja painan 95 kiloa. Terkkarilla käyn punnituksissa, kun mainitsin vauvanyrittämisestä niin kannustivat laihduttamaan. Ensin tuntu tosi nololta joutua käymään siellä, mutta onneks se on tosi kannustava terkka. Yks kilo on pudonnut tähän mennessä. Ens viikolla on seuraava käynti. Nyt ei oo kyllä pudonnu yhtään, joten yritän tässä vielä tsempata oikein kovasti.
Meillä haaveillaan siis esikoisesta, minä olen 26v ja mies 25v. Nyt on kp4/28-31 yk3. Hyvin pääsin koodeista sisälle, kun lukasin tän koko ketjun. =)
Olipa muuten ihana huomata, miten moni oli jo plussannut tän ketjun kulueessa! Onnea heille ja tsemppia kaikille muille! :heart:
 
Moikka kaikille
mulla ei oo vielkään alkanu menkat ja tuo kp on jo ties mitä...HUH
No olen aika tottunut jo siihen että ne tulee ja menee ihan omaa rataansa.Välillä putkia että menkat on ihan säännölliset ja väliin taas heittelee miten sattuu.
Mulla on enää kuukausi töitä ja sitten alkaa kesäloma =o) ihanaa kyllä.
Poika tuossa kinuaa aamupalaa niin pitänee mennä jotakin laittamaan ja sitten mennään pojun kanssa kauppaan kun isukki on ollu yövuorossa ja nukkuu niiin kun ollaan pojun kanssa ulkona niin on ainakin rauha siällä nukkua kun ei oo poika kiljumassa isin korvassa eikä mene herättelemään toista.
Moi kaikille
 
LAUANTAI 28.4.

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp31/36.............................yk11
annnas......................kp27/33.............................yk5
Hempukka87..............kp10/30..............................yk7
Vio-la.........................kp4/28-31..........................yk3

Toista toivovat
************

mantana.....................kp39/24-33.......................yk10
Äitipeikko...................kp31/33............................yk4
MARZA 1970...............kp44/30............................1 vuosi

Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava..............kp17/28-32....km:n jälkeen yk14

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Kuumeilija-79...............kp20/30
pimu............................kp40/37
kiharapää
Tirppaliinu
Afu-82
MaalisXXLmamma76
Tiitikkä


Annas, onnittelut ovisviivasta, tiedän kuinka hartaasti olet sitä odottanut. Siitä saa sitten ainakin toivoa seuraavaan kiertoon vaikkei heti tärppäisikään, toivotaan kuitenkin parasta =)

Vio-la ja Pullukka, tervetuloa joukkoon =) Ja taas pyytelisin lisätietoja MUKANA MYÖS listalla olijoilta, yrityskertoja, kierronpituutta jne., pysyttäisiin hiukan perillä kenellä on menossa millainenkin jännitysvaihe ;)

Mukavaa viikonloppua
 
täällä siis kp 33/33. oksettaa ja väsyttää. kauhea nuha päällä, se nyt saa väsyneeksi muutenkin.

tänään on vapaa päivä, tyttö meni isovanhemmille hoitoon =) äitee pääsee lepäämään, taidankin painua tuonne peiton alle.
 
LAUANTAI 28.4.

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp31/36.............................yk11
annnas......................kp27/33.............................yk5
Hempukka87..............kp10/30..............................yk7
Vio-la.........................kp4/28-31..........................yk3

Toista toivovat
************

mantana.....................kp39/24-33.......................yk10
Äitipeikko...................kp33/33............................yk4
MARZA 1970...............kp44/30............................1 vuosi

Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava..............kp17/28-32....km:n jälkeen yk14

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Kuumeilija-79...............kp20/30
pimu............................kp40/37
kiharapää
Tirppaliinu
Afu-82
MaalisXXLmamma76
Pullukka
Tiitikkä

Anteeksi, unhdin lisätä äsken pullukan listaan. Ja päivitin äitipeikon tiedot oikeiksi =)
 
karatin
Hyppäänpäs minäkin tähän pinoon. Ylipainoa löytyy täältäkin kotitarpeisiin. Nyt on yritetty painoa pudottaa ja muutama kilo onkin lähtenyt. Yksi keskenmeno takana vuosia sitten, sitä edelsi lähes parin vuoden yritys. Nyt on yritystä takana lokakuusta asti. Kierrot hyppii kymmenellä päivällä, pitäiskö sitä käydä hakemassa apua sen tasaantumiseen?
 
Jipii, kuukautiset alkoivat eilen =) Ei taida muut iloita kuukautisista, sillä nehän tarkoittavat meille kuumeilijoille pettymystä. Mutta ilonaihe ne ovat minulle siksi, että keskenmenon jälkeen piti malttaa odottaa ensimmäiset kuukautiset ennen yrittämisen jatkamista. Eli nyt siis voi jättää ehkäisyn pois ja jatkaa kuumeilua ihan oikeasti =)
 
ajattelin sanoa että
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 21:31 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 20:24 alabama kirjoitti:
Niin mitenköhän tämä ylipainoinen kuumeilija määritellään?
Itse olen hieman pyöreä mutta en kyllä välttämättä lihava..Jos esim 5kg saisin pois niin olisin jo paljon solakampi..


Ylipainoinen on silloin kun on ylipainoa :) BMI:n mukaan kai se virallisesti määritellään.

onhan tuo BMI:n mukaan yli painon kattominen vähävaikeaa itellä BMI:n mukaan 15kg yli painoo mutta oikeasti 5kg ois ja ku ei han tohon BMI:n huomioida et onko läskii vai lihasta kuhan on painoo..
 
No eipä meillä tässä keskustelussa mitään virallisia painorajoja esimerkiksi ole. Omasta puolestani tänne tervetulleet ne jotka kokevat itsensä ylipainoiseksi ja haluavat tähän ketjuun liittyä!
Vai onko joku hirveän eri mieltä asiasta kanssani? :)

Niin ja hyvää vappua kaikille! :flower:
 
Mahdottomasti valkovuotoa viime aikoina. Äsken kokeilin niin emätin ihan hirmu turvoksissa, ei yleensä vielä tässä vaiheessä kiertoa kun ovulaatiosta on vasta 6 päivää. Ja sitten yletyin koskeen kohdun suulle, yleensä en.

Mitähän tämäkin sitten on.. :whistle:

Mun jännäilyt menee vasta ens viikolle kun tuo ovis oli niin myöhään. Tänään kai ei vielä kannata edes testata kun ei se vielä näy jos onni on käynyt.


 

Yhteistyössä