Heissan mammat!
Tulin tänne teitii hiukan kurkkimaan ja samalla nostan tän ketjun kun oli vajonnut melkoisesti.
tiitikkä :hug: km:n johdosta.
omaa (.)
Tänne ei kuulu sen kummempia kun että ovis tais olla ja mennä tältä kierrolta. No, kammaria on kyl yritetty kansoittaa välillä. Vaan eilen kun meinasin jotta varmistukset taitan viel olla paikallaan. Niin isäntä otti ja nukahti kuopuksen kanssa jo huikan jälkeen 20.00
:kieh: Joten se siitä varmistelusta. Vaan kyllä otti pattiin kun isäntä tuolleen väsähti. :headwall: No, vaan voisihan sitä viel tännään yritellä tuot kammarin valloitusta. Ellei isäntä jälleen väsähdä ennen aikojaan, ehkäpä häneltä pitäs etukäteen leikkiseuraa pyydellä illaksi.
Vaan arvatkaas mitä olen saanut aikaiseksi? Olen ryhtynyt ruokapäiväkirjan pitoon ja voi armoton et se paljastaa kaiken mitä suuhun lattaa. :ashamed: Mut se hyvä puoli siinä on et tulee paremmin tarkkailluksi niiden herkkusyömisten laatua ja ehkä jotain jää syömättäkin.
Itse muuten huomasin tuon "kirjanpidon" seurauksena, jotta taidan syödä liian hiilihdraatti pitoista sapuskaa. :headwall: :headwall: :headwall: Elikkä leipää menee melkoisia määriä päivän mittaan. Niin että olenkin nyt yrittänyt hiukan leivän syöntiä rajoittaa. Mut muuten näyttäs olevan ainakin ruoka-aineet sellasii suht soveliaita, paitsi et hedelmiä/vihanneksia sais olla enemmän. Juu ja voisin kyl syödä museamman kerran päivässä
OIKEETA ruokaa ja ehkä vähän enemmänkin.
Öh, nestettäkin on muuten tuntunut poistuvan kiitettäviä määriä tämän viikon ajan, nimittäin cw:ssä olen rampannut melkoisen tiheään.
Eikä muuten tuo juoksentelu ainakaan vielä ole vuodon enteilyä, kun nyt taitaa ollan kp17:sta meneillään ja keirto on sellasta 28-30.
Nyt heitän tuonne keväiseen ilmaan plussat leijumaan joten koittakaahan piomia omanne.
++++++++++++ :wave: :wave: :wave: <br><br>