Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Täälläkään ei vieläkään mitään. Lämmöt ollu melko koholla 3 päivää, 36,9. Tosin en ole muistanut mitata aamuisin, vaan joka päivä vasta kun olen tullut töistä.

Välillä olen tuntevani jotai menkkajomotuksia mutta harvoin ja vähän. Ainoa mitä tänään on niin maha on kova, siis kun painelee. Jotenkin ei pysty edes eteenpän taipumaan. Menkkaoire tämäkin minulla. Tulis jo täti!
 
Heissan mammat!

Tulin tänne teitii hiukan kurkkimaan ja samalla nostan tän ketjun kun oli vajonnut melkoisesti. :(

tiitikkä :hug: km:n johdosta.

omaa (.)
Tänne ei kuulu sen kummempia kun että ovis tais olla ja mennä tältä kierrolta. No, kammaria on kyl yritetty kansoittaa välillä. Vaan eilen kun meinasin jotta varmistukset taitan viel olla paikallaan. Niin isäntä otti ja nukahti kuopuksen kanssa jo huikan jälkeen 20.00 :eek: :kieh: Joten se siitä varmistelusta. Vaan kyllä otti pattiin kun isäntä tuolleen väsähti. :headwall: No, vaan voisihan sitä viel tännään yritellä tuot kammarin valloitusta. Ellei isäntä jälleen väsähdä ennen aikojaan, ehkäpä häneltä pitäs etukäteen leikkiseuraa pyydellä illaksi. :LOL:

Vaan arvatkaas mitä olen saanut aikaiseksi? Olen ryhtynyt ruokapäiväkirjan pitoon ja voi armoton et se paljastaa kaiken mitä suuhun lattaa. :ashamed: Mut se hyvä puoli siinä on et tulee paremmin tarkkailluksi niiden herkkusyömisten laatua ja ehkä jotain jää syömättäkin.
Itse muuten huomasin tuon "kirjanpidon" seurauksena, jotta taidan syödä liian hiilihdraatti pitoista sapuskaa. :headwall: :headwall: :headwall: Elikkä leipää menee melkoisia määriä päivän mittaan. Niin että olenkin nyt yrittänyt hiukan leivän syöntiä rajoittaa. Mut muuten näyttäs olevan ainakin ruoka-aineet sellasii suht soveliaita, paitsi et hedelmiä/vihanneksia sais olla enemmän. Juu ja voisin kyl syödä museamman kerran päivässä OIKEETA ruokaa ja ehkä vähän enemmänkin.
Öh, nestettäkin on muuten tuntunut poistuvan kiitettäviä määriä tämän viikon ajan, nimittäin cw:ssä olen rampannut melkoisen tiheään. :LOL: Eikä muuten tuo juoksentelu ainakaan vielä ole vuodon enteilyä, kun nyt taitaa ollan kp17:sta meneillään ja keirto on sellasta 28-30.

Nyt heitän tuonne keväiseen ilmaan plussat leijumaan joten koittakaahan piomia omanne.
++++++++++++ :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Heippa vaan kaikille :)
Eilen sitten ne kuukautiset taas alkoi
tulin siihen tulokseen että nyt saa rittää
en jaksa enään jotenka poistun täältä ketjusta kokonaan
toivotan teille kaikille onnea yrityksillenne siis paljon
++++ :whistle:
ja kiitos kaikille jotka minukain tuki tässä asiassa
ps.Käyn kyllä teitä katselemassa kuinka täällä pärjäillään ;)
 
SUNNUNTAI 1.4.-07


Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp36/28-35.................yk10
annnas......................kp39/33......................yk4
Maikki-Likka..............kp43/35-40..................yk7?

Toista toivovat
************


mantana...................kp12/24-33..................yk10
morsian....................kp40/28-40..................yk5
Äitipeikko.................kp4/33.......................yk4
MARZA 1970.............kp17/30........................1 vuosi
Pippuri.......................................km jälkeen yk 2

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka.............................
Kuplis................................
Päivi68...............................toista toivotaan, yritystä 2v 4kk.
Mai82.................................toista toivotaan
Kuumeilija-79......................
Ella....................................
Kuumeilia85.......................ensimmäistä toivotaan
Tiitikkä


Tahtoo äidiksi, otin sinut pois listalta mutta koska tahansa olet kyllä tervetullut takaisin =) Itseni laitoin nyt toistaiseksi tuonne mukana myös osioon, koska en voi vielä täysillä mukana kuumeilla.

Tarkastakaahan päivitykset ja tehkää korjauksia, viimeisin lista oli yli kahden viikon takaa, joten voi olla että tuli tehtyä kirjoitus/laskuvirheitä.
 
Heippa vaan kaikille.
Menkkoja ei ole näkynyt, en kuitenkaan ole raskaana (ikävä kyllä) Olen juuri toipumassa laproskopiasta jossa todettiin että tuskin tullaan saamaan lapsia ilman IVF- hoitoa.
Mulla munajohtimissa niin paljon kiinnikkeitä, että vaikka osa saatiin pois niin putket tuskin toimii... Ei ainakaan voi sanoa että olisi tämä elämä turhan helppoa !
Joten hoitoja odotellessa... Taidan suosilla siirtyä tuonne lapsettomien puolelle.
Mutta tsemppiä teille kaikille ja paljon plussa tuulia ++++(puuh) =)
 
Heips! Täältä kaikille paaaaaljooon pääsiäis :flower: ja plussapuhuria tietenkin! + + + + + + + + + :whistle:
Itsellä kp15/28-33 tai jotain ja ovista yritän tikuttaa! ;) Suurta intoa olisi pääsiäismunasen etsintään... ja kevät vipeltää jaloissa; eli lenkillä on ihana käydä, kun ilma on ollut ihan ok ulkoiluun!

Tsemppiä ja :hug: kaikille!!!! =) :wave: <br><br>
 
Heips, missäs kaikki ovat!!!!???? Pudotaan.... :wave:
Nyt on kyllä aivan ihana auringonpaiste, mutta tyttö nukkuu, niin ehtii vähän koneellekin. Meidän tyttö oppii tuon kuivana pysymisen omalla tahdillaan ja onnistumisia on ollut tosi paljon! Eikä enää tuttia!!!!! "Vauvalla tutti" , sanoi hän, kun näki puistossa itseään vuoden nuoremmalla tytöllä tutin! Sniif... äipän pieni tyttö on niin iso jo... vaikka siltikin eri pieni vielä! Jeps!

Pääsiäinen meni ja sitten vappua odottamaan, jos vaikka simaa kohta laittamaan ja munkkeja! Onkos teistä kukaan koskaan tehnyt simasta kevyttä versiota? Se nimittäin on meikäläisen herkkuja varsinkin ne munkit... :ashamed:
Ja jos pupuilu ei pääsiäisenä tärpännyt, niin sitten kohti vapun riemuja... ;)
Lähettelen teille kaikille tasapuolisesti terveisiä ja paljon iloista mieltä, sekä + + + + + + + + + :whistle: tuulia!!!
Itsellä alavatsa kipiänä pari päivää, tiedä sit mitä taas nipistelee, mutta kohti piinaisia simaisia viikkoja täpistään! =) :wave:
 
Moro :wave: samaa mie katselin et eipä ole kovinkaan paljoa täällä ketään kirjoitellut :) Hyvä kuitenkin että välillä aina joku käy kuulumisia kertomassa.
Meikäläinen nyt ajatteli että varaanpa lääkärille ajan ja kysäisen hieman tasoittavaa apua noihin menkkoihin.. Ne kun tulevat milloin haluavat jos tulevat niin on aika paha tuota lasta suunnitella tähän maailmaan :/ Mutta jos lääkärisetä/täti osaisi hieman avittaa niin päästäisiin oikein kunnolla tositoimiin.. Nyt se lähinnä on ollut että tulee jos tulee, mutta alkoi ahdistaa tuo kun menkat niin epäsäännölliset (olleet koko ikäni)!
Sellaisia kuulumisia tänne päin.. Plussatuuli kaikille ja piipahtakaa muutkin kuulumisista kertomassa!
 
Hempukka87
täällä yks uusi mielii joukkoon, eli oon 20v ja mieheni 25 ja puoli vuotta on yritystä takana (eli nyt oli yk6) kp 23/30 ja oviksen aikana lakanat pöllys joten toivoa on... tosin tuntuu et pettynyt on jo niin monta kertaa et tuskin se haikara nytkään tulee--- :ashamed: tosin etova olo ollut koko tän viikon ja pissahätää koko ajan, mutta sen saa sit nähä... niin ja sitä ylipainoa on n. 30kg
 
Hempukka87 tervetuloa :hug: Ja kyllä kiharapää muistetaan :hug: tsemppiä!! Mukava, että muitakin piipahtaa! Viikonloppu tulossa ja kuulemma kaunista lämmintä ilimoo, joten eikun lenkille ahkerasti... kummasti jaksaa sitten muutakin! ;) :p <br><br>
 

PERJANTAI 13.4

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp48/28-35.................yk10
annnas......................kp12/33......................yk5
Maikki-Likka..............kp55/35-40..................yk7?
Hempukka87...............kp24/30.......................yk6

Toista toivovat
************


mantana...................kp24/24-33..................yk10
morsian....................kp52/28-40..................yk5
Äitipeikko.................kp16/33.......................yk4
MARZA 1970.............kp29/30........................1 vuosi
Pippuri.......................................km jälkeen yk 2

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka.............................
Kuplis................................
Päivi68...............................toista toivotaan, yritystä 2v 4kk.
Mai82.................................toista toivotaan
Kuumeilija-79......................
Ella....................................
Kuumeilia85.......................ensimmäistä toivotaan
Tiitikkä


Toivottavasti meni oikein, niin pitkä aika kun viimeksi päivitetty.
Listalla aika monta joilla mennyt kierto jo pitkälle. Oottakohan plussannnu :wave:

Tänne ei mitään erikoista. Ovis joskus ens viikon loppupuolella. Ja onneksi vasta silloin kun mies on ollu tämän viikon työmatkalla. Toivotaan parasta :) <br><br>
 
Kiitos Annas kun jaksoit päivittää listan, itsekin sitä jo olin suunnitellut päivittäväni =) Tehtäisiinkö vielä niin, että vielä listalla mukana olijat "ilmottautuisivat" mukaan ja kertoisivat tämänhetkisen tilanteensa/päivittäisivät listan omalta kohdaltaan, ettei turhaan listatattaisi kuumeilijoita jotka eivät ole enää mukana. Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussaonnea =)
 
Täällä porvoossa on niin ihana ilma että on tullut oltua taas koko päivä tuolla ulkona ja olen tonkinu ihan onskuna kaikkea kukkapenkkien uumenista ja söpöä kun kaikki alkaa vihertään pikkuhiljaa.
Poika meni naapuriin joten saan hetken omaa aikaa kun mies meni töihin.
Nyt on pakko mennä touhuumaan muutakin kuin koneella oloa vaan.
moikka kaikille ja lämpöisiä ilmoja muuallekkin suomeen =o)
 
Heips kaikille! Kiva, kun lista taas päivitetty!!! Siellä monellakin kierto piiiitkällä... Anna333, Maikki-Likka, morsian ja mitens marza 1970?????? :wave:

Itsellä kp27 menossa, joten piinataan vai eikös, saas nähdä.. :) Nyt on tulossa, niin ihana päivä, että häivymme tytön kanssa aikasin pihalle ja vaikka kärrylenkille! Onkos teistä muuten kukaan ollut tuossa KiloKlubissa? Jos, niin miten oletteko saaneet tarvittavaa tietoa/tukea?
Mukavaa päivän jatkoa!!! =) :wave: <br><br>
 
Niin moikka taas
Eli eihän mulla oo vasta ku kp 32/30 joten ei hätää vielä ;)
Muutenkin kun menkat on aika lailla heitelleet niin ei huolta-
(siis sillain että olis kiirus testaamaan) ihan takuulla ne taas tulee kummiskin :headwall:
 

Yhteistyössä