Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Heips! Mukavaa räntäsade viikon alkua kaikille! Kait se aarinko vielä paistaa.., kun linnutkin laulelee innoissaan! =)

Alkoipas piinaviikko tai sit venyy ensi viikon puolelle, kyl se tätö taas kurvaa pihaan kuiteskin! :(
No sen sit näkee, tisuja on kyllä nipistellyt ja arat olleet jo muutaman päivän tiedä sitten.
Meillä talossa remonttia ja ollaan ilman lämmintä vettä ainakin 3-5 päivää! Jee, jee... no edes tulee kylmää vettä!

Tervetuloa joukkoon neitix3 =)

Mamma Wannabe ja annas :hug: tuttua tunnetta tuo, mutta kyllä se vielä nappaa!

Koittakaa naiset jaksaa! :hug: =) :wave: <br><br>
 

MAANANTAI 19.3-07


Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp23/28-35.................yk10
annnas......................kp28/33......................yk4
tahtoo äidiksi.............kp24/30-34..................yk18
Maikki-Likka..............kp30/35-40..................yk7?

Toista toivovat
************


mantana...................kp29/24-33..................yk9
morsian....................kp27/28-40..................yk5
Äitipeikko.................kp27/34.......................yk3
MARZA 1970.............kp4/30........................1 vuosi

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO rv 8
Ellu-g rv 8
Tiitikkä

MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka.............................
Kuplis................................
Päivi68...............................toista toivotaan, yritystä 2v 4kk.
Mai82.................................toista toivotaan
Kuumeilija-79......................
Ella....................................
Kuumeilia85.......................ensimmäistä toivotaan


 
Kyllä se lääkäri sikiön ja sykkeen näki, vaikken itse kuvasta mitään nähnytkään =) Kohdusuulla limakalvo vain jotenkin verinen, joka sitten aiheuttanut verensekaista vuotoa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Niin ja viikot ei olleetkaan niin pitkällä kuin lulltiin, putosi alaspäin hieman reilulla viikolla, mikä kyllä itseäni hieman ihmetyttää..

Aurinkoista viikonloppua kaikille =)

 
Täällä kp30. Mitään tunteita ei ole eikä ole tullut kuviteltuakaa :)
Tiedän ettei tästä tärppää kun ei ovistakaan löytynyt. Papassa kävin keskiviikkona ja kuukauden päästä vasta saan siitä tulokset ja sitten gynelle on aika toukokuussa. En usko että olen ovuloinut edelliselläkään kierrolla.

Saa tämä homma mennä omalla painollaan kesään asti. Pitää kuitenkin hankkia niitä tikkuja taas että tuleeko niihin ens kierrossakaan mitään.

Mut hyvää viikonloppua kaikille! :) <br><br>
 
laihduttaja taustalt
Ajattelin tässä sellaista kun tätä pinoa lueskelin, vaikken ihan kokonaan, niin oletteko jakaneet keskenään hyviä konsteja painonpudotukseen. Itse oon pudottanut n 20 kg ja vauvakuume on päällä satunnaisesti.

Toi makeanhimo on pysynyt ainakin mulla kurissa kun aloin joskus kauan sitten syömään kromitabletteja ja sen lisäksi syön b-vitamiinia ja juon paljon vettä. Ois varmaan kiva kuulla muiltakin näitä toimivia juttuja. Ja niin tylsältä kuin se kuulostaakin niin syön puuroa aamuisin niin pysyy se nälkä poissa.

 
Voi tiitikkä... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Sinulle valtavasti voimia kestää ja paljon haleja! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:'(
 
Mulla on jotenkin ihan epätoivoinen olo. Meille ei varmaan koskaan suoda lasta :'( Tänään kun näin toisten lapsia tuli niin haikea mieli.

Tämä kierto venyy ihan varmasti kun viime kierrossa alkoi tänä päivänä ja nyt ei ole edes mitään oireita vielä. Mikäpä ihme kun ei ovistakaan ollu.

Tiedän että pitäisi laihuttaa ja nyt oikeasti ekaa kertaa tuntuu siltä että saattaisi onnistuakin. Mut mulla on lonkat taas niin kipeät. En tiedä mikä niissä on eikä tiennyt fysioterapeuttikaan. Otetaan röntgen kuvat ens viikolla. Eilen käveltiin pitkästi ja se tuntui henkisesti hyvältä. Mut nyt sitten särkee jalkoja. Ylipainostahan se kuitenkin johtuu, eivät kestä enään painoa.

Miten mä voin laihuttaa jos en voi liikkua \|O \|O \|O
 
niinhän se on että ei oikein pahemmin pääse laihtumaan sohvalla makaamalla, vaikka se niin toivottavaa olisikin! Jos ei liiku niin paljoa niin täytyy katsoa tarkemmin mitä suuhunsa laittaa... Meillä suuri innostuksen aihe on ollut tanssimatto... Sitä herran kanssa harrastellaan ja ihan huomaamatta tulee hiki aina pintaan, liikunnasta pitää tehdä hauskaa ei pakonomaista! Ja kuinka monta kertaa olen herran voittanut ;) Miehillä vaan luonnostaan on jalat jotenkin solmussa :D
Itse olen aika laiska liikkumaan ja herkut vetää helposti puoleensa! Ainakin se on positiivista ettei paino ole enää noussut :D Mutta eiköhän se laskusuunta ala kohta näkyä ja tuntua...
Tsemppiä ja jaksamisia vain kaikille :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 18:10 tietämätön kirjoitti:
Kysyn nyt täältä vaikka asia ei oikeastaan tänne kuulukaan..eli mtä tarkoittavat nuo esim. tälläinen:kp31/30??tai yk 8??koodikieltä??Mistä puhutaan?

kp: kiertopäivä, monesko päivä kuukautisten alkamisesta.
Yk: kuinka mones yrityskierto menossa. Periaatteessa kuinka monet kuukautiset on tullu vaikka on yritetty.
 
Heipä vaan kaikille pitkästä aikaa :)
Olen tosi pahoillani sinun (tiitikän) puolesta :hug:
Minulle ei kuuluu suuntaan eikä toiseen yhtään mitään.
Muutaman riidan verran kyllä mieheni on nyt sitä mieltä että MINÄ olen se hedelmätön :headwall: ja olenkin hänelle sanonut siitä että saa haistaa pitkän pas..... :kieh: No olenkin jo menettänyt toivoni muutenkin tähän vauva asiaan että työlläni yritän sitä unohtaa ei sitä lasta meille varmaan tulekkaan jos näin toisiamme syytellään ja tapellaan jo turhanpäiväsistä :ashamed:

onnea vaan kaikille yritykseen :hug:
 
Kuumeilija-79 harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 14:45 annnas kirjoitti:
Tiedän että pitäisi laihuttaa ja nyt oikeasti ekaa kertaa tuntuu siltä että saattaisi onnistuakin. Mut mulla on lonkat taas niin kipeät. En tiedä mikä niissä on eikä tiennyt fysioterapeuttikaan. Otetaan röntgen kuvat ens viikolla. Eilen käveltiin pitkästi ja se tuntui henkisesti hyvältä. Mut nyt sitten särkee jalkoja. Ylipainostahan se kuitenkin johtuu, eivät kestä enään painoa.

Miten mä voin laihuttaa jos en voi liikkua \|O \|O \|O
Oletko harkinnut crosstrainerin hankkimista? Itselläni ei polvet kestä kauaa esim. kävellä joten itselläni tuo laite on niitä harvoja joissa ei polvetkaan rasitu, mutta tuntee kuinka läskit saavat kyytiä.

Onhan tuo peittojen heiluttelukin yksi parhaimmista laidutusmuodoista =)

Pahoittelut negan saaneille ja onnitteluja plussanneille!

Tasapuolisesti kaikille oikein mukavaa ja aurinkoista viikon jatkoa! =)
 
heippa kaikille
Mä olen kans aika matalaa profiilia pitänyt kun kerta toisensa jälkeen olen joutunut pettymään kun menkat aina alkaa kummiskin ja sitä todella toivottua pienokaista ei vain kuulu. Nyt vaan oon aika lailla keskittynyt ihan vaan normiin kotiarkeen ja työelämään vaikka taustalla aika vahvana tää vauva toive on siltikin.
Kaikille meille kuumeilijoille paljon haleja ja tiitikälle iiiiso halaus suurten jaksujen kera
Marza
 
Tänään oli tarkastus polilla keskenmenon vuoksi ja jos nyt jotain hyvää asiassa pitäisi löytää, niin hyvä puoli oli, että kohtu oli tyhjentynyt kokonaaan ihan itsestään, ei siis tarvittu kaavintaa tai mitään muita toimenpiteitä. Sitä se lääkärikin lohdutteli, että näin ikävässä asiassa on kuitenkin hyvää juuri tuo "luonnollinen" tyhjentyminen. Yrittämisen saa aloittaa uudestaan heti seuraavien kuukautisten jälkeen mutta se onkin sitten arvoitus koska seuraavat kuukautiset alkavat, kunhan ensin tämä jälkivuoto loppuisi.

Mieli on edelleen musta mutta pari päivää itkua taitaa silti riittää, jotenkin asian on alkanut hyväksymään. Olenkin nyt sitten taustalla tässä pinossa kunnes kuumeilun voi jälleen uudelleen aloittaa. Sillä välin taidan keskittyä (jo hyvin alkaneeseen) painonpudotukseen.

Annas, minulle on ollut hyviä lajeja uinti ja kuntopyöräily/pyöräily, eivät käy niin pahasti polviin kuin kävely.

Tahtoo äidiksi, olen huomannut, että miehet usein kuvitelevat lapsensaantiongelmien syyn olevan naisessa, koska nainenhan siinä yrittää raskaaksi tulla ja elimistössään lasta kantaa, mieshän VAIN saattaa naisen raskaaksi... vaikka tosiasiassahan miehissäkin on lähes yhtä usein vikaa naisissakin.

Mutta plussatuulia ja tsemppiä kaikille =)
 
Mulla ei ole ongelma polvissa vaan lonkissa ja lantiossa :'(

Torstaina menen röntgeniin niin tarkistetaan ettei ole rakenteellista tai kasvusta johtuvaa poikkeumaa.

Tänään kp 33, ei vielä muita merkkejä kuin että tänään oli päivällä lämmöt 36,9, aamulla unohdin mitata. Jos lämmöt menee niinkuin viime kierrossa huomenna iltasella varmaan alkaa. Tosin muita merkkejä ei vielä ole niin katellaan kun sitä ovistakaan ei ollut :) positiivisin mielin ens kiertoon :)
 

Yhteistyössä