Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

moikka vaan kaikille! täällä on kiva käydä teitä katsomassa aina välillä! täällä odotellaan ensimmäistä neuvolakäyntiä - tasan viikon päästä ois aika varattuna... :)
pirteää talvipäivän jatkoa kaikille! ja onnea yritykseen. :hug:
 
Jaahas mitäs sitä tänne? :)

Tänään tultiin lomalta, onneksi vielä muutama päivä vapaata tässä kotona. Tänään on kp 15 ja ovista odotellaan 4 päivän sisään. Pitää tänään vielä pissata tikkuu :) Halut kovat niin siitäkinhän sen tietää :LOL: odotetaan parasta :)
 
miestä hakemassa
Moi

mää oon kolmikymppinen naisimmeinen täältä pääkaupunkiseudulta.

Sinkut on sinkkuiltu, mutta mistähän löytäis miehen.

Mulla on pieni paino-ongelma. Oon 155 pitkä ja painan noin 135 kg.
eli hieman ylipainoa.

Olis kiva löytää hellä ja huolehtiva mies perustaan perhettä ja tietysti
hoitaan mua ja mun laskuja.

pliis auttakaa mistä löytyis hyvä.


 
yli yli painoinen
vaikuttaako ylipaino lapsen saamiseen?? :/
ite olen yli yli painoinen ja koitan laihuttaa ennekuin tulen raskaaksi että san vauva mahan.. :heart:
olisi ihanaa kun kaikki näkisi että oottaa, ettei se ole vain läskiä joka näkyy :LOL:
 
Juuri itselleni tunnustin,että haluan vauvan.Olen ylipainoinen yksinhuoltaja.Rankkaa on ajoittain tämä elo ja olo yksin uhmaikäisen tytön kanssa,mutta niin vain luonto hoitaa tehtävänsä ja lykkäsi minullekin vauvakuumeen...
Voi,voi.
Kyllä on hankala olla näiden tunteiden kanssa.
Löytyykö muita yksinhuoltaja-kuumeilijoita?
 
Anna333 harmailee

MAANANTAI 7.3-07


Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp14/28-35.................yk10
annnas......................kp19/33......................yk4
tahtoo äidiksi.............kp15/30-34..................yk18
Maikki-Likka..............kp21/35-40..................yk7?

Toista toivovat
************


mantana...................kp20/24-33..................yk9
morsian....................kp18/28-40..................yk5
Äitipeikko.................kp18/34.......................yk3
MARZA 1970.............kp37/30.....................1 vuosi

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO rv 8
Ellu-g rv 8
Tiitikkä

MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka.............................
Kuplis................................
Päivi68...............................toista toivotaan, yritystä 2v 4kk.
Mai82.................................toista toivotaan
Kuumeilija-79......................
Ella....................................
Kuumeilia85.......................ensimmäistä toivotaan


 
heidi74
moikka!tulin ilmottaa että minun kohdalla nyt vauvahaave siirtyy.ajankohtaa en vielä osaa sanoa,että koska palataan haaveilee,mutta ilmaannun sitten listoille =) syynkin voin kertoa,eli meillä oli miehen kanssa pienoinen kriisi,joten päätettiin siirtää vauvelinkin yritystä =)
 
Tänään ei vieläkään viivaa ovistestiin, ei edes haamua. Ja tänään tuli munanvalkuaislimaakin. Vitsi jos ei huomenna tule viivaa :kieh:
Rupeaa jo ärsyttää. Onkohan minussa jokin vikana kun viimeksikään en saanut niitä viivoja kunnolla.. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 15:57 annnas kirjoitti:
Tänään ei vieläkään viivaa ovistestiin, ei edes haamua. Ja tänään tuli munanvalkuaislimaakin. Vitsi jos ei huomenna tule viivaa :kieh:
Rupeaa jo ärsyttää. Onkohan minussa jokin vikana kun viimeksikään en saanut niitä viivoja kunnolla.. :/
Reilu ylipainohan vaikuttaa erityisesti juuri tuohon ovulointiin eli voi olla ettet edes ovuloi, näin oli ainakin minulla. Siksi ihan muutamankin kilon painonpudotus voi auttaa tasapainottamaan tuota hormonitoimintaa ja sitä kautta palauttaa ovuloinnin.
 
Mahtuuko mukaan?
Olen vauvakuumeillut pitkään..
Ikää on 23 v. Ylipainoa (115/169 tänään) löytyy vieläkin vaikka sainkin tänään huomata ilokseni olleeni laihtunut yhtäkkiä 10 kg vaikka en ole asian eteen nyt tehnyt mitään sen enempää.. Siis viimeisen vuoden yrittänyt laihtua ja yhteensä 4 kg oli lähti vuodessa ja nyt helmikuun alussa olin yhtäkkiä laihtunut 5 kg ja viimeisen kuukauden aikana 2 kg, heti tippui paino, kun lopetin laihduttamisen, vaan elin kiireistä elämääni.
Vuosi sitten aloitin laihiksen 125 kg. Ja nyt painan 10 kg vähemmän.

Minulla on mies 25 v. Emme ole vielä yrittämässä..

Eli haaveillaan vasta.. Laitan seuraavasta kierrosta kp:n kun en nyt jaksa ruveta laskemaan..

Mutta nyt täytyy palata töihin.. Olen yövuorossa..

KP<br><br>
 
Mulla ei tainnu sitten kai olla ovista, kai.. :eek: Vähän ovislimaa kyllä tuli mut ei viivaa ollenkaa ja lämmötkään ei ole yhtään noussu. Huomenna käytän vielä testin mut enempää en. Sitten ei kait auta kuin odotella.. Jos ovista ei ole ollut onkohan sitten odotettavissa pitempi kierto..? \|O \|O \|O
 
Kiitos mantana!

Mä olen kuumeillut jo kohta 4 vuotta. Ja juuri tässä viimeisen kuukauden aikana ajattelin, että pitää laihduttaa, että sitten kun on se aika että ruvetaan perhettä perustamaan niin ei olisi ne kläskit mitkä näkyy vaan se ihana vauvamaha..
Mutta nyt täytyy mennä jakamaan unilääkkeet. Puolen tunnin - tunnin päästä pääsen takaisin koneelle..

KP
 
Heips! Täällä eri väsy mamma, kun oltiin kolme tuntia aamulla puistos ja sit vielä serkkuja pölähti kylään, jotta tyttökin nukkuu vielä aivan väsynä! =)

Annas; mulla oli just aivan samanlaista tuo ovisaika, joten mietin kanssa tuleeko piiiiiitkä kiertoväli! :wave:
Nyt kyllä on vaikka mitä tuntemusta, mutta kunhan kroppa kiusaa taas ja piinaa koko ensi viikon vielä! Nyt on vähän olo, jotta tulee jos on tullakseen... kunhan HETI tulis!!! :snotty: =)


Niin ja kiharapää.... kyl se ihana vauva masu näkyy kläskinkin alta! Ainakin itse suht kookkaana immeisenä olin eri ylpeä isosta ja pyöreästä masustani! Ja eipä kaikki silloin heti huomanneet, että vauvaa odotin... Tsemppiä vaan!! Ja eikun lenkille illalla!

:wave: Ja kaikille + + + + + lähetyksiä ja itsellekin yritän jättää! ;) <br><br>
 
Täällä ei mitään muutoksen tuulia havaittavissa ja testikin näytti negaa joten ootellaan vaan että menkat tulee... eipä noi ookkaan ku kymmenen päivää myöhässä.
Niin ja annnas, olen ymmärtäny että ovis testissä sen viivan tulee olla aika lailla yhtä vahva kuin se kontrolli viiva että on ovuloinut.
Mulla on ollut usein kans haalee viiva testissä joten en kai ole ovuloinut :/
 
neitit x 3
Voisin lähteä mukaan juttuun.

Minulla on siis kolme tyttöä ja nyt pikkusen mieli halajaa vauvaa. Mitat mulla on 172cm ja 115kg. Jokaisen tytön jälkeen olen laihduttanut yli 10kg ja toisen jälkeen jopa 30kg. Nyt en ole laihduttanut yhtään. Se tässä "hirvittääkin" kun joka raskaudessa on tullut 20kg lisää. Olisin aika pakkaus jos tähän tulee vielä lisää. Toisaalta tulenkokaan raskaaksi, jos en laihduta?!?
Pillerit lopetin viikko sitten ja nyt odottelen menkkoja. Viimeiset menkat on olleet joskus yli vuosi sitten. Imetin pitkään ja pillerit oli sit sen mukaiset. Nyt mietinkin, että kauanko menee, että hormoonitoiminta käynnistyy normaalista?!?

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 07:49 MARZA 1970 kirjoitti:
Niin ja annnas, olen ymmärtäny että ovis testissä sen viivan tulee olla aika lailla yhtä vahva kuin se kontrolli viiva että on ovuloinut.
Mulla on ollut usein kans haalee viiva testissä joten en kai ole ovuloinut :/
Niin kai se on :/ :'( #&%?$!* suoraan sanottuna koko touhu. Ei siis laten teko vaan se että ei tärppää ja mikä minussa on vikana. Viimeksi maanantaina hommailtu, mut eipä sekään paljoa auta jos ei ovuloi ollenkaa. No ens viikollapa se sitten selviää onko minussa jokin muukin vikana kuin ylipaino. Jos ei niin kai se täytyisi ottaa itteä rajusti niskasta kiinni. Mies lupasi kyllä olla tukemassa.

En tiiä mikä mulle muutenkin on. Ei yhtään tunnu että olisi ollut viime viikko lomaa. Olen niin väsynyt. Yhtään ei jaksais olla töissä ja huomennakin olis vielä. 6 päivänen työviikko. Koko viikon on vaan tullu tiuskittua miehelle kotona ja itkenyt oon varmaan joka päivä. Eilenkin laitoin nukkuun kun menin kotia ja katoin idolssit ja laitoin taas nukkuun ja hyvä kun jaksoin aamulla herätä. Koko viikon on ollut hirveän ruuan himo, vielä enemmän makean himo. Sitäkin vastaan täytyy yrittää taistella eikä syöminen kyllä yhtään paranna tätä minun tilannetta. Töissäkin on henkisesti raskaampaa kuin fyysisesti vaikka luulisi olevan toisin päin tälläisessa työssä.

aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhh \|O \|O \|O \|O \|O
 
Täällä myös tuo henkinen jaksaminen kortilla... :/ Koulussa on nyt viimeinen pursitus meneillään, lähihoitajan paperit pitäisi kouraan saada syksyllä. Kesälomaa on vain kaksi viikkoa ja tehtäviä riittää tehtäväksi yömyöhään. Lisäksi päättötyö, minkä nyt sitten teen aiheesta lapsettomuus, on tuosse tekeillä!
Lapsi tulee sitten jos on tullakseen, en ota stressiä asiasta enkä tikuttele.. Niin moni kuulemma onkin yllättynyt kun ei "tekemällä tee" sitä lasta vaan antaa luonnon hoitaa huomaamatta homma!
Mutta valitettavasti päivittäin se oma haaveissa oleva pikkukäärö on mielessä. Nyt täytyy vain pitää huolta omasta henkisestä jaksamisesta :)
Tälläisiä keväisiä terveisiä meitiltä :heart:
 

MAANANTAI 19.3-07


Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp21/28-35.................yk10
annnas......................kp26/33......................yk4
tahtoo äidiksi.............kp22/30-34..................yk18
Maikki-Likka..............kp28/35-40..................yk7?

Toista toivovat
************


mantana...................kp27/24-33..................yk9
morsian....................kp25/28-40..................yk5
Äitipeikko.................kp25/34.......................yk3
MARZA 1970.............kp__/30.....................1 vuosi

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO rv 8
Ellu-g rv 8
Tiitikkä

MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka.............................
Kuplis................................
Päivi68...............................toista toivotaan, yritystä 2v 4kk.
Mai82.................................toista toivotaan
Kuumeilija-79......................
Ella....................................
Kuumeilia85.......................ensimmäistä toivotaan

 

Yhteistyössä