Moikka kaikille taas pitkästä aikaa, aika vaan menee ja huomasin että enpä oo taas täälläkään ollu aikoihin.Ihanaa kun on tullut jo mojovasti plussauksiakin tähän ketjuun =o) onnitteluni kaikille plussanneille,
Inkku80,BONTSO,Ellu-g ja Elwi
Niin ja mun kp on nyt sitten 21/30
Olis se ihanaa alkaa odottamaan pikkukakkosta mutta niin monet kerrat olen jo pettynyt ja yritystähän meilläkin on jo ensimmäisen jälkeen reilu 1v
Voi ihmetys sentään kun se on vaan pitkä aika ja yrityskertoja mahtuu sen myötä sitten mukaan vaikka kuinka monta.
Pitää alkaa lukea taas tätä ketjua enemmän kun oli sen verran paljon taas tullut tekstiä mukaan etten ihan kaikkia taas ehtinyt lukemaankaan.
Meillä isännyys on aamuvuorossa ja ollaan kaksin pojan kanssa kotosalla ja piakkoin pitäs mennä kaupoilla käymään.
Ihanaa oli tekasta maksakastike ja saahaan pojan kanssa sitten nautia sitä kun meillä ei voi isännyys sietää maksaa missään muodossa ja ite oon ihan hoopona maksaan vaikka eipä sitä juuri liian usein tuu ees laitettua, nytkin viime kerrasta kun oon maksaa laittanu niin taitaapi olla parisen vuotta aikaa...
No mutta ulkona sopivasti pakkasta joten me taidetaan pikkuhiljaa alkaa hipsiä ulospäin.
<br><br>