Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Torstai 8.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Anna333....................kp18/28-35..............yk9
annnas......................kp18/30-35...............yk3
ellu-g........................kp19/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp19/30-34...............yk17

Toista toivovat

tiitikkä......................kp8/28-35...............yk11
mantana...................kp19/24-33................yk8
morsian....................kp27/28-40..................yk4

PLUSSANNEET

Elwi
Inkku80
BONTSO

MUKANA OVAT MYÖS

MammaWannabe................yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka
Äitipeikko...........................toista toivotaan
Kuplis
Päivi68...............................toista toivotaan, yritystä 2v 4kk.

Heidi tarkoitin että kiertopäivää, yrityskertaa :) Mikäli haluat. Päivi myös :)

Tänään tuli niin suuret ovislimat ettei epäilystäkään. Ja sitten testiin tuli viiva, ei kuitenkaan ihan niin tumma kuin kontrolli viiva. Joten huomenna varmaankin tulee tumma viiva.

Elikkä kun huomenna on kiertopäivä 19 ja huomenna on tumma viiva, niin laskenko että ovis on silloin, vai kiertopäivänä 20 eli lauantaina?? Kun tossa ohjeessa lukee että viivan tultua ovis on 24-36 tunnin kuluttua.

Muutaman päivän pitempi kierto tulee nyt 33-34, tai toivottavasti tämä kierto loppuisi vasta lokakuussa :)

heidi74
joo,eli koska mun kierto on epäsäännöllinen,en tarkkaan osaa sanoo,mutta kesästä -06 oltu ilman ehkäisyä,eli noin puoli vuotta.eli oisko nyt 7.kierto..nyt on kp 25/??pitkä =)

Täällä myös ilmoittautuu yksi iso mamma kuumeilijoihin,ylipainoa ainaskin se 25 kiloa :ashamed:
Marraskuussa 2005 syntyi meidän poika ja nyt mietinnässä/kuumeillussa olisi pikkusisko tai-veli. Alustavana suunnitelmana on syödä tämä pillerilevy loppuun ja yksi kumikuukausi väliin ja sitten päästäisiin tositoimiin =)

Hirmu paljon onnea teille plussaneille :hug:
Minä olen nyt ollut niin paljon töissä
että en ole kerennyt täällä paljoakaan käymään.
Kait se oviskin meni tossa jo????
Olen kyllä joka toinen päivä ollut tuolla vällyjen alla että saa nähdä
tapahtuuko mitään :D palaillaan taas ja vielä kerran onnea teille plussaneille olen hyvin onnelinen teidän puolesta ja toivon kaikille muillekin paljon plussa tuulia :hug:

tutkailija
Torstai 8.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Anna333....................kp18/28-35..............yk9
annnas......................kp18/30-35...............yk3
ellu-g........................kp19/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp19/30-34...............yk17

Toista toivovat

tiitikkä......................kp8/28-35...............yk11
mantana...................kp19/24-33................yk8
morsian....................kp27/28-40..................yk4

PLUSSANNEET

Elwi
Inkku80
BONTSO

MUKANA OVAT MYÖS

Piitukka
Kuplis
Mai82.................................toista toivotaan

PERANTAI 9.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Anna333....................kp19/28-35..............yk9
annnas......................kp19/30-35...............yk3
ellu-g........................kp20/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp20/30-34...............yk17

Toista toivovat

tiitikkä......................kp9/28-35...............yk11
mantana...................kp20/24-33................yk8
morsian....................kp28/28-40..................yk4

PLUSSANNEET

Elwi
Inkku80
BONTSO

MUKANA OVAT MYÖS

Piitukka
Kuplis

Täälläkin yksi. :wave:

Esikoinen on nyt kolmen ja tänä aamuna sain iskän puhuttua ympäri uuden vauvan puuhailuun. Jee! :D

Ylipainoa on reilusti, oli jo esikoista odottaessa. Tai oikeastaan sitä on ollut koko elämän ajan... :ashamed:

Vauvaa yritetään vasta vähän keväämmällä, en oikein jaksais millään odottaa. Jo tänään suunnittelin, kuinka esikoinen siirtyy istumaan turvaistuimessaan auton vöihin ja jopa istuinkorokkeelle ja kuinka lainaan veljeltä tai ystävältä sitten turvakaukaloa (kaikki vauvaromppeet on myyty esikoiselta). B) Mies jostain syystä vähän toppuutteli...

Kevättä odotellessa. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 09:47 Päivi68 kirjoitti:
Hei! Haluaisin ilmoittautua mukaan. Mulla ylipainoa 25 kg. Meillä 1 lapsi 12/02 syntynyt. Toista yritetty nyt 2v4kk. Hoidoissa käydään. Elikä toinen haaveissa. Olen 38v.
HeiPs! Taidetaankos olla samaa vm? Olen myös 38v äippä ja meillä tytär 2v3kk! =) :wave: :wave:

anmarie
heips!
kuittaudun mukaan minäkin kolmatta yritetty 8/2004 asti nyt 8/2006klomien voimalla. painoa reilusti yli 30kg. ikääkin kohta se 30 =)
lapset 3 ja 6 vuotiaat ja molemmat saaneet alkunsa klomeilla. huomenna ois lekurille soitettava et millä annostuksella klomeja jatkan kierrot epäselvät huitelevat 31-49vrk nyt menossa kp 33 kait se ois testattava ens viikolla vaikka kp28 testasin negaa.
:'(

Jaahas ovis oli luultavasti kp19 eli perjantaina. En sitten koskaan saanut tikkuun tummaa viivaa. Torstainan ja perjantaina haaleat viivat. Mitä tämä voi tarkoittaa?? :wave: Minulla ei erity tarpeeksi hormonia vai? onko mulla jotenkin huonot munasolut? Joku jos tietäis :) :wave:

Riippuen hieman millaisia testejä käytät.. Useimmissa haalea viiva on negatiivinen tulos, ohjeista löytää yleensä myös haalean viivan merkityksen! Mutta tosiaan on testikohtainen, toisissa haalea tarkoittaa että on ready to go n.72h kuluessa!
=)

MAANANTAI 12.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Anna333....................kp22/28-35...............yk9
annnas......................kp22/30-35...............yk3
ellu-g........................kp23/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp23/30-34...............yk17

Toista toivovat

tiitikkä......................kp12/28-35................yk11
mantana...................kp23/24-33................yk8
morsian....................kp31/28-40................yk4

PLUSSANNEET

Elwi
Inkku80
BONTSO

MUKANA OVAT MYÖS

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Piitukka.............................
Kuplis................................

heidi74
heippa :wave: tulin kertomaan että oon aikas tulisilla hiilillä tässä..pari päivää on ollu rinnat sellaset oudon tuntuset..no joo,menkkaoireitahan ne voi olla,mutta kun mulla ei yleensä ole minkäänlaisia menkkaoireita,ne vaan alkaa ykskaks,varottamatta mitenkään..nyt on siis kp29/??pitkä:)ehkä tässä joku päivä testailen jollei ne menkat ala.. =)

Mutsi-78
Tänne minäkin nyt sitten vissiin kuulun :wave:

Ylimääräistä on sellaset 15kg, samalla tässä painoa tiputtelen ja sitä pikku kolmosta aletaan sitten odottelemaan.. jahka tuo ehkäisy puoli saadaan pois päivänjärjestyksestä.. Niin ehkäpä se haikara meillekkin sitten joutaa kylään :D

Täällä ovulointiajankohta pitäisi olla näinä päivinä, minun tuurillani vaan ukko työreissussa, onneksi palaa huomenna kotiin =)

Ja annakselle, tiedäthän, että on ihan normaalia ettei ovulaatiota tapahdu joka kuukausi? Saattaa olla jopa 1-2:kin kiertoa vuodessa ettei ovuloi, tosin en tiedä kuinka yleistä tuo on. Ja sittenhän tuohon ovulointihommaan vaikuttaa tietysti myös se ylipaino (tosin en nyt muista oliko sinulla montakaan ylimääräistä kiloa). Mutta toivon tälle kierrolle kaikille tärppiä, kirjoitelkaahan kulumisianne =)

annnas, eli sulla on samanlaisia testejä käytössä kuin täälläpäin jolloin tuo haalea viiva näyttää negatiivista! :\| Itsekin kerran kerkesin innostumaan kun tuli haaleampi viiva, kunnes luin tarkempaa ohjeen. Eli testiviiva jos on saman värinen tai tummempi kuin se kontrolliviiva niin sitten on positiivinen. Haalean voi lukea negatiiviseksi :\|

Niinhän se on että haalea on nega, mut kuitenkin jos tulee edes haalea, niin kyllähän siellä jonkun verran hormoonia on erittynyt??
Mietin juuri sitä että mitä se tarkoittaa kun tulee vain haaleat, että eikö hormoonia erity tarpeeksi että tulisi tumma viiva vai onko munasolu ollenkaan irronnut. Tiedän ettei ovista välttis aina tule :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 15:47 annnas kirjoitti:
Niinhän se on että haalea on nega, mut kuitenkin jos tulee edes haalea, niin kyllähän siellä jonkun verran hormoonia on erittynyt??
Mietin juuri sitä että mitä se tarkoittaa kun tulee vain haaleat, että eikö hormoonia erity tarpeeksi että tulisi tumma viiva vai onko munasolu ollenkaan irronnut. Tiedän ettei ovista välttis aina tule :)
Ymmärtääkseni on niin, että tuota hormonia johon ovulaatiotesti reagoi, on aina olemassa mutta ennen ovulointia sen määrä nousee jyrkästi. Eli noita hailakoita viivoja voi kyllä tulla vaikkei ovuloisikaan :(

Joo, aikas hiljaista on... mutta kyllä täällä ollaan ja ainakin minä olen välillä käynyt vilkasemassa onko edes listaa päivitelty tai jotain tapahtunut. :wave:

Sitä olis jälleen niinkus sellanen piinaviikko... eli, että malttais vaan odotella tuleeko testin teon tarvetta! ;)

<br><br>

TORSTAI 15.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Anna333....................kp25/28-35...............yk9
annnas......................kp25/30-35...............yk3
ellu-g........................kp26/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp26/30-34...............yk17

Toista toivovat

tiitikkä......................kp15/28-35................yk11
mantana...................kp26/24-33................yk8
morsian....................kp34/28-40................yk4

PLUSSANNEET

Elwi
Inkku80
BONTSO

MUKANA OVAT MYÖS

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Piitukka.............................
Kuplis................................

Yhteistyössä