Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Heips kaikille! Ja tervetuloa kaikki uudet!! Tultiin mökiltä ja itse tässä allapäin. Tein viime perjantaina hailukan positiivisen testin, mutta eipä ehtinyt iloita, kun runsas vuoto alkoi lauantaina eli nyt kp3/28-38.
:ashamed:
Oli jo erittäin hyviä oireita puolentoista viikon ajan viitaten plussaan, mutta eipä sitten tainnut pysyä ja hipaisi vaan matkalla, jättäen vielä oireita lämmönnousua, rinnat paisuksissa. Niin ja kaupanpäälle migreenin!
:headwall: :(
En jaksa edes tehdä mitään varmiste testiä vuodon jälkeen, kyllä nyt mennään etiäpäin! Tiukkaa painon pudotusta nyt ja paljon lenkkeilyä! Painoa alaspäin, ei tästä muuten mitään tule! Mieli on maassa, mutta kyllä tästä vielä edetään! Tsemppiä kaikille ja + + + + :whistle: puhaltelen ilmoihin! :wave:
 
Voi mantana, olen niin kovin pahoillani puolestasi :hug: Tiedän, että mielesi on nyt musta mutta onneksi sinulta löytyy myös reipasta asennetta tulevaan, se auttaa jaksamaan. Itsekin keskitin kaiken tarmoni keskenmenon jälkeen painonpudotukseen ja se auttoi kun sai ajatukset muualle (ja vieläpä ihan hyvin tuloksinkin). Nyt sitten vaan katse tulevaisuuteen, kyllä se pikkukakkonen sieltä vielä teillekin tulee =)

(Eikä muuten kannatakaan tehdä varmistutestiä vuodon jälkeen, raskaushormoni voi pitää testin positiivisena viikkojakin km:n jälkeen)
 
touhu tenava
:hug: mantana :hug:

Täällä myös apeat on olot kun tuntuu et ei mistään tule mitään. :'(
Ei painon tarkailusta eikä vaavin alulle saannista. Eli mitähän on mahtanut luonto munulle suunitella? :headwall:

Paino senkun kipuaa ylämäkeen ja vaavia ei kuulu eikä näy. Joten kyllä se mielen matalaks vetää. Jopa niin matalalle että olen lähes valmis luovuttamaan vaavi toiveesta = antamaan periksi -> en jaksa enään tätä jatkuvaa kehon tarkkailua. + sen seurauksena suuniteltuja kammari-touhuja ja sitten siitä seurauksena tuo noin neljän viikon välein oleva piinaus tulleeko/eikä tule tätyli. :headwall: :kieh: :eek: :ashamed: :(

Juu ja luulempa (tiedän) jotta masentuneisuuteni/turhautuneisuuteni on syylisenä jatkuvaan kaapilla kiikaroimiseen -> Mitähän täältä voisi syöpötellä? :headwall: :ashamed: Ja ainahan sieltä jotain kummasti löytyy-siis niitä ns. ei sallittuja aineksia. :eek:

Siis kierteessä olen ja pahasti. Alkoholisteista puhutaan jotta heillä on ryyppyputki päällä kun ratkeavat juomaan. Minusta voisi sanoa jotta syömäputki on jäänyt päälle, sillä todelakin olen jatkuvasti syömässä. :( :kieh: :ashamed:

Siis näin pohtii -touhis- vappuaattona.
 
touhu tenavan kirjoitus syömisputkesta kuulostaa vähän liiankin tutulta. Itselläni on ollut vastaa aikaisemmin ajoittain, onneksi olen saanut jonkinlaiseen kontrolliin syömiseen viime aikoina. Kunnono kotiruoka toimii ainakin minulla kaikkein parhaiten syömisen hallinnassa pitämiseen.

Meillä mieheni sanoi eilen yllättäen ettei keksi mitään syytä miksei meille voisi tulla vauvaa. Aika sanoton olen vieläkin, koska en ollut ajatellut asioiden etenevän näin nopeasti :) Rauhalllisesti kuitenkin yritetään aloitella virallisesti, vaikka pieni osa toivookin että se plussa tulisi nopeasti =) Pitää kyllä yrittää saada edes muutama kilo pois jos vain mahdollista. Eiköhän tämän luulisi motivoivan laihtumiseen ;)
 
hempukka87
Vau! Tein juuri hienon havainnon: mulla pitäis olla ovis ihan näinä päivinä! :D mietin vaan et pitäiskö mennä huomen ostaan ovistikkuja vai antaa mennä muuten vaan. Miten te muut olette huomanneet oviksen? Onko esim. limaa enempi tms? Itselläni tuli tänään enempi limaa, en ollut aikaisempina kk:na sitä huomannut.. Valitettavasti vaan ukkeli on oksutaudissa, joten saa odotella viä pari päivää, toivottavasti ei vaan oo ovis sillon mennyt... Tsemppiä kaikille plussanmetsästykseen! :wave:
 
hempukka, mulla tuli viime kierrossa veriviiruja kierron puolivälissä. ILMEISESTI se oli ovis, ainakaan ei tätiä näy (kai se on nyt kp 36/33).

noista limoista mä en tiiä, kun en tosiaan jaksa tajuta miten joku niitä erottelee toisistaan.
 
TIISTAI 1.5.

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp34/36.............................yk11
annnas......................kp30/33.............................yk5
Hempukka87..............kp13/30..............................yk7
Vio-la.........................kp7/28-31..........................yk3

Toista toivovat
************

mantana.....................kp4/28-38.......................yk11
Äitipeikko...................kp36/33............................yk4
MARZA 1970...............kp47/30............................1 vuosi
tiitikkä........................kp3/28-35....km:n jälkeen yk 1

Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava..............kp20/28-32....km:n jälkeen yk14

PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Kuumeilija-79...............kp20/30
pimu............................kp40/37
kiharapää
Tirppaliinu
Afu-82
MaalisXXLmamma76
Pullukka
karatin..........................yk7?



Äitipeikko, kovasti kuulostaa, että teillä olisi tärpännyt, toivotaan niin =) Ja annas, toivotaan että teiltäkin saadaan pian plussauutisia =)

Hempukka87, itse huomaan ovuloinnin vatsakivusta mutta kun olen myös tikuilla testaillut niin tuo vatsakipu on jo muutamia päiviä ennen ovulaatiota.

Tulkaahan taas muutkin kertoilemaan kuulumisianne =)
 
touhu tenava
Huomenta!


Se on sitten vappu juhlittu tältä vuodelta ja arkinen aherrus jatkuu. :kieh:

Juu eipä ole täältä uusia uutisia kerrottavana. :( Paino junttaa siinä mihin se on lupaa saamatta kivunnut eli korkeuksiin. :ashamed: :kieh:
Eikä ole mitään oireita ilmaantunut jotka vaavin tuloa enteilisivät. :( Piina viikoa odottelen alkavaksi ensi viikolla ja kovin toivon jotta äitienpäivänä voisin plussasta raskaustestissä iloita. Vaikka tuskin osaan kovin iloita viel tuossa vaiheessa. Oletan jotta ennemminkin pelko nousee pintaan; mitäs jos käy niin kuin viimeiksi->=km viikolla 12:sta. :'(

Synkät ovat aatokseni vaan niin on ilmakin täällä iloton-rantää sataa ja on kohtalaisen kylmä. :eek:
No, ehkäpä sitä tästä taas hiukan piristyy kun lähden kuopuksen kanssa kohta puoliin kerholle kipittelemään n. 2kilometrin matkan jalan rattaita tuuppien. Vaan hyvästähän tuo kävely on ajatellen painon tarkkailua. ;) Vaik kurjalta tuntuu kun kastuu.

Plussai piinailijoille ja muillekin huitasen.
+++++++++ :wave: :wave: :wave:

Ps. Edelleen syömäputki on jatkunut, mut nyt on ilmaantunut kummallinen halu lähteä liikumaan, kunhan vain pääsen lähtemään sille ensimmäiselle lenkille niin eiköhän se siitä ala rullaamaan. :p
 
TORSTAI 3.5.

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp36/36.............................yk11
annnas......................kp32/33.............................yk5
Hempukka87..............kp15/30..............................yk7
Vio-la.........................kp9/28-31..........................yk3
Kuumeilija-79..............kp31/30............................yritystä 2/07 alk.
Afu-82........................kp.22/~30........................yk?


Toista toivovat
************

mantana.....................kp6/28-38.......................yk11
Äitipeikko...................kp2/46............................yk5
MARZA 1970...............kp49/30............................1 vuosi
tiitikkä........................kp5/28-35....km:n jälkeen yk 1


Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava..............kp22/28-32....km:n jälkeen yk14


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen toiveissa, kp heittää, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Pullukka
karatin..........................yk7?


PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


Hieman muutoksia tein, mua saa sitten syyttää jos joku on tipahtanut pois tai tiedot väärin :) Korjaan kyllä jos oikaisette virheeni! B) <br><br>
 
Anna333, annnas ja Kuumeilija-79:llä näyttäisi olevan jännät paikat lähipäivinä. Ilmoitelkaanhan miten kävi! Itsellä ollut ihmeellisiä alavatsakipuja / pistoksia viime ja tällä viikolla. Pitää jaksaa odottaa ens viikkoon että tietää mitä niiden tuntemusten takana on / oli ;) . Pieni mahdollisuushan voi olla että pikkuinen siellä yrittää tarttua mukaan =) .

Afu kp.22/~30
 
MAmmaWannabe: ensimmäinen on meillä haaveissa :) . Ehkä tämän kierron voi jo laskea ensimmäiseksi yrityskerraksi, koska tässä kierrossa on vauvalle annettu mahdollisuus tulla jos on tullakseen. Yritetään olla liikaa tuijottamatta päiviin ja mennä fiilisten mukaan.
 
Hei kaikille! :wave:

On taas vierähtänyt todella pitkä aika viime kerrasta ja nyt onkin sitten kp:t 6/30, eli täti tuli noin viikkoa etuajassa.. mutta eipä tuo haittaa, uusi yritys alkaa ensi viikolla :) Mieskin on aivan täpinöissään jo tästä koko jutusta ja taitaa tahtoa tätä jo enemmän kuin minä =)

Minun tiedoissani on yk:t väärin, viime kierto (04/07 oli tjottailua ja tuleva 05/07 on varsinaista yritystä), eli yk virallisesti minulla 1

Olen ilmeisesti huomaamattani saanut painoa tippumaan (vaikkei se missään näykään) koska farkut jotka ostin kuukausia sitten jo valmiiksi liian pieninä (jäi kinnaan jo reisistä :whistle: ) mahtuivat jalkaani! =) Hieman kyllä jäi makkaraa yli eli pitää olla tarpeeksi pitkä paita päällä jotta ei vararengas näy kaikille :LOL:

Plussaonnea kaikille kuumeilijoille =)
 
Täälläkin pitäs jaksaa odotella siihen 13pvään,jotta vois yrittää uudemman kerran saada sitä omaa pienokaista alulle..voi,että niin jännittää mutta ei passaa liikaa miettiä ettei ihan mene sen takia reisille koko yritys! B) Nyt pitäs vaan olla se onnetar matkassa, jotta jotain tapahtuisi. Mutta tämä tammapa toivottelee yritys ja plussaonnea kaikille täällä oleville!=) :heart:
 
Ja olen jo kovasti haalimassa kaikkea kivaa "vielä" olemattomalle alkuselle, höyrypää kun välillä olen! :LOL: . Mies ei voi muuta kun ihmetellä nuita minun päähänpistojani joita ilmestyy harvinaisen tiheesti! :ashamed: :saint: . Kyllä minulla on jo pahvilootallinen kerääntynyt tuota rytkyä tuonne odottelemaan. Olisko kellään ideoita mistä vois/kannattas tilata vauvanvaatteita? siis joku nettisivusto tms? Huutonetit ja vauvatarit oon käyny läpi,mutta käypi turhan kalliiksi kukkarolle.. :\|
 
Moikat taas
Kylä on aika kivaa kun menkat ei ala eikä mitään oireitakaan ole joten pitäs ilmeisesti taas mennä apteekkiin ja ostaa testi että jos sitten kummiskin olis raskaana.Mulla on siis ollu aina niin epäsäännölliset menkat ku olla ja voi ja mitään syytä ei oo ollu kun ilmeisesti tuo ylipaino joka heittelee menkkoja sitten miten sattuu.
Niin ja sille joka listaa päivittelee niin meillä on tuota toisen lapsen yrittämis projektia on siis kestänyt jo 1,5 vuotta eikä tuo 1 vuosi mikä listassa lukee, mutta ei kai sillä oo mitään väliä kuinka kauan kun kerran tulosta ei vaan kuulu :/
Nyt siis vasta tajusin että hyvä ihme sentään kun taas aika on kulunut nopeaan vaikka tosin tuohon puoleentoista vuoteen sopii siis vaikka kuinka monta piinan kuukautta ja turhan paljon pettymyksiä
 
Vaikken yhtään kommenttia saanut niin uskaltauduin taas yrittämään, kun kerran miehekkeelle sopi. Saan varmaan nuorimman neuvolakäynnillä ensi viikolla kuulla kunniani, kun rasvaprosentti oli mittauksen mukaan vielä päälle 40. Vuoden alusta on nyt lähtenyt 6kg vaan, kun ikää on jo kohta 41 niin, ei auta jäädä ihmettä odottamaan. Tilauksessa on siis 5. kullanmuru, yk2 ja päivät 21/26 menossa.
 

Yhteistyössä