Laihdutusleikkaukset, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "Princess"
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on pari tuttua ollut leikkauksessa.

Yhtä vaan en ymmärrä. Siis sitä, että miten voi kuvitella, että jos ei nyt pysty pitämään näppejään erossa herkuista tai oluesta, se voisi onnistua leikkauksen jälkeen?

Kumpikin tutuistani käy nykyään sairaalajaksoilla koska toinen tuli vahingossa syöneeksi viikon pelkkiä herkkuja ja toinen taas sattui taas nauttimaan ateriansa oluen muodossa.

:headwall:
Siksi ne seulat on tiukkoja. Ja niin se menee että 100% leikatuista ei onnistu. Moni saa avun ja hyödyn.
 
"Princess"
Ei parane. Mutta sopivassa kohtaa se on hyvä konkreettinen apukeino tukemaan työtä minkä laihduttaja itse tekee. Voihan sen leikkuun pilata jos luulee että se riittää.
Juurikin näin.

Kolmas päivä ENEilyä takana ja olo on tosi hyvä :)
Ennen kuvittelin ettei ENE kuurin aikana voi tai saa syödä muuta kuin jauhoja pussista mutta yllätyksekseni tässähän pitää ja saa syödä kasviksia ja kalaa, kanaa, rahkoja jne..Nälkä ei vaivaa, eikä päätä säre tai palele. Väsyttää enemmän mutta mitäpä tuosta kun rakastan nukkua päiväunet joka tapauksessa aina kun mahdollista :)
Nuttrilet keitot tosin alkaa nyt jo korvista ulos joten koitan Easydiet valmisteilla mennä eteenpäin ja onhan ne paljon paremman makuisia.
Painon putoaminen ei sinänsä kiinnosta tässä vaiheessa koska ravintoterapeutilla on sitten punnitus vajaan neljän viikon kuluttua.
 
vierailija
Pitkästä aikaa löysin tieni tänne taas ja ajattelin tulla kertomaan kuulumisia. Leikkaus lähenee, enää odotan milloin sairaalasta tulee kutsu leikkaukseen. gastroskopia oli epämiellyttävä kokemus mutta hengissä siitäKIN selvitty. Onko muita samaa suunnitelevia tai läpikäyneitä? Miten teillä menee ja missä vaiheessa suunnitelmat nyt?
 
vierailija
Hyvä homma. Mutta motivaatio pitää siihenkin olla. Pitää oikeesti haluta laihtua. Muuten sen saa äkkiä venytettyä niin, ettei auta mitään
"MCC on puusta jalostettua turvallista, jauhemaista pulveria, joka ei maistu miltään. Dahl kokeili kaverinsa kanssa itsekin syödä MCC:tä joka aamu kolmen kuukauden ajan.

– Toinen lihoi kolme kiloa ja toinen kuusi kiloa kolmessa kuukaudessa. Ruokalusikallinen mikrokiteistä selluloosaa mehuun ja vetäiset sen naamaan, niin se on siinä. Emme me itse tajunneet lihomista, mutta kaverin äiti vihjaisi, Dahl kertoo."-tamperelainen-
 
vierailija
"MCC on puusta jalostettua turvallista, jauhemaista pulveria, joka ei maistu miltään. Dahl kokeili kaverinsa kanssa itsekin syödä MCC:tä joka aamu kolmen kuukauden ajan.

– Toinen lihoi kolme kiloa ja toinen kuusi kiloa kolmessa kuukaudessa. Ruokalusikallinen mikrokiteistä selluloosaa mehuun ja vetäiset sen naamaan, niin se on siinä. Emme me itse tajunneet lihomista, mutta kaverin äiti vihjaisi, Dahl kertoo."-tamperelainen-
Syy löytyi taas viljasta.
 

Yhteistyössä