Jaahas ja sunnuntai-iltaa vaan.
Täällä on näköjään uusia, tervetuloa RöntänTönttä ja SydänAlma! Meillä on vissiin punnituspäivä tiistai (vai onko?) ja yleensä keskiviikkoisin Iines ystäväisemme on tehnyt listan, mutta listaa ei ole nyt ollut pariin viikkoon, kun jotain käsittämätöntä tapahtui ja eka ketju meni "rikki", toivotaan että ensi viikolla saadaan jokunen lista kyhättyä. Jotkut on punninnu jo maanantaina ja mäkin joskus vasta keskiviikkona.
Katari, formolineja toi Kiin mainosti, mä en itse ole vielä mitään laihdutustabuja ottanut kun tarkoitus on tässä raskautua jos hyvin käy :heart:
Anu, se olisikin vallan mahtava uutinen että jollain konstilla sais nukkuessa laihdutettua, mahtavaa!! Onnea onnistuneista lenkeistä ja onnittelut myös uusista "pihakaluista"
nöpö, mitenköhän mullekin kävi nyt niin että tässä on tullu mätystettyä. Ei oo siis kertakaikkiaan parempaa herkkua kuin Ingmanin lakritsi-suklaajäätelö kinuskikastikkeella, paljonkohan mun annoksessa oli kaloreita kun ukon kanssa vedettiin eilen illalla :ashamed: Mä olen ollut karkkia syömättä alkuvuodesta asti, mutta jätskiä oon silloin tällöin ostanut ja nyt se on selvästi alkanut revetä käsistä sekin homma. Ja joka viikonloppuisen sipsipussin kuoret heitin äsken roskiin... että älä murhedi, täällä on kyllä ihan samanlainen mahtisyöppö, meitä on monia
Mutta mulla on nyt kova hinku aloittaa laihis taas huomenna. Kuitenkin olen jo onnistunut pudottamaan toistakymmentä kiloa, miksi jättäisin tähän??? Nyt on mullakin ne menkat tulossa ja se on selkeesti aina turvottanu (siis menkat on tulossa, jos en oo pieniin päin, tänään kyllä oli ihan menkkoja edeltäviä vatsankramppeja, joten tässä on taas kuukausi aikaa laihduttaa ihan kympillä!!!!!)
Katselin tossa tavoitetaulukkoani ja oon semmoset 4kg jäljessä, mitä piti tähän mennessä olla laihdutettuna, mutta ajattelin, että otan huomiset lukemat taas oikein paperille ja teen itselleni tavoitetaulukon uudelleen. Vois esim juhannukseen koittaa tiputtaa sellaset...öööö... 5kg.... tai 6kg, olisko hyvä??? Kokonaistavoite on sit kuitenkin vielä kaukana, mutta olisi ihanaa mennä kevyempänä sit ekalle neuvolakäynnille jos toi pikkukolmonen ottais tuulta alleen.
Iines, ootko muuten kuulolla, tarvitko niitä lähtöpainoja ja tavoitepainoja taulukkoasi varten vai saatko sen vanhan jostain kopsattua??
Mutta koitetaan taas pinnistää uuteen viikkoon reippaina!!!!
-hw78-