muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Huomenta arvon rouvat ja neidit!

Mulla paino edelleen plussalla mutta viikonloppuun verrattuna tulos -1,8kg. Eli paino tänään 106,8kg. Ensi viikkoon kova tavoite, eli kymppi rikki jo silloin.

Päivittelen tässä hiljalleen päivän aikana kaikken tuloksia listaan. Onnittelut jokaiselle painoaan pudottaneelle! :flower:

Omaa napaa ja kunnolla: Mä oon ihan rikki poikki väsynyt. Mä oon tämmöinen pienesti paljon viallinen yksilö. Mulla on vaivaa jos toista: eläin-, siitepöly-, ruoka-aine-, pesuaine-, kosmetiikka- ja lääkeaine-allergioita, laktoosi-vaiva ja se paljon puhuttu migreeni. Nyt nuo pahuksen koivun siitepölyt vaivaa niin kovasti, että hengitys alkaa tukkeentumaan. Onhan mulla se vaiva ollut jo vuosia aina keväisin mutta tänä vuonna se on pahin. Toissayönä heräsin sydämen jyskytykseen ja siihen, kun makuuasennossa hengitys oli todella vaivalloista. Ei muuta kun kädet ja jalat täristen keittiöön etsimään hengitystä avaavaa lääkettä. Oli muuten eka kerta kun heräsin tuommoiseen ja pelästyin niin että oli melkein tavarat pöksyssä. Mulla on ollut jo kevään ajan joku kortikosteroidi-lääke, jota imaisen joka päivä mut p***at se mitään auttaa :kieh: . Nyt on aika varattuna työterveyslääkärille, jos se vaikka antais mulle vahvemmat lääkkeet. Kiitos kun sain avautua :ashamed: .

Sitten laihdutukseen, nyt on toi liikuntapuoli silleen heikkoa, etten mielelläni ole ulkona. Koitan sisällä polkea kuntopyörää ja kuntoilla pallon kanssa. Mulla on iso jumppapallo ja siinä vielä ne hihnat, jolla saa lihasharjoitusta käsiin ja rintalihaksille.

Nyt on tarinaa taas sen verran, että täytyy jatkaa töitä. Palailen taas päivittelemään listaa!

-Iines-
 
IINES79 Mun pituus on 169 cm ja tavoitekilot olisi 68-70 mutta välitavoitteeksi voisin laittaa 80kg. Ja vielä noista siitepölyistä, en itse niistä juurikaan kärsi mutta yksi lapsiparka meillä on kovasti allerginen niin lepälle kuin koivullekin. Onneks kohta pahin ohi.

Minun selkääni tohtorin määräämät lääkkeet tepsii hyvin, että sain jopa itse tänään sukkani kinttuihin. anuaanua En ehtiny eilen vahtimaan sun poppareita kun ite häärin jäätelöpaketin kimpussa kaiken iltaa :ashamed: Tänään syötän lapsille loput niin ei tänään enää tartte latkia sitä. Valio varmaan menee konkkaan jos saan itseni jädestä vieroitettua :x

No nyt on mentävä laittaa perhettä ruotuun mutta palaillaan!

* :heart: Alma*
 
Iines79 Sitä vartenhan me täällä ollaan että päästään avautumaan, minä ainakn :kieh:
Pulputan kaiken maailman asiat vaikkei ne liity tuon taivaallista painoon.. Ja on mukava lukea toisten ajatuksia.. Aina ei tule kommentoitua kaikille, mutta kaikki luen aina yhtä kiinnostuneesti. Tää on vähän kuin purkautuis hyvälle kaverille, se kuuntelee, mettei aina käy neuvomaan.. Että anna tulla vaan toistekin, kuulolla ollaan :hug:
Allergiat on hankalia, välillä on hyvä kausi ja tulee jo tunne että kuvitteliko kaiken.. Mutta sitten se todellisuus taas muistuttaa itsestään.. Mulle tulee oikeastaan enemmän iho-oireita kun ihan tukkoisuutta.. Saan ihan kamalan syyhyn, vaikka iholla ei näy mitään.. Korvakäytäviäkin on joskus ihan pakko rassata topsipuikolla :D Syön kyllä ihan mitä sattuu, en ole kalaakaan jättänyt kokonaan, kun joskus tulee joskus ei.. mansikat on nyt ehdoton ei kiitos, niistä nousee ihan vesirakkulat ja se kutina :headwall: :headwall:
Kyselin neuvolassa miten alan kokeilemaan kalaa tuolle vesselille.. Heitin että kentien Jorvin päivystyksen edessä.. Ukolla menee hengitystiet ihan tukkoon ja vauhdilla kun edes maistaa kalaa ja mulla on toi sillon tällön-allergia =) Täti tuumas että hyvin voi jo 5kk:lle antaa lusikallisen tai pari..jos pelottaa,niin tulla syömään neuvolaan.. Joo, ei olla menty, enkä kyllä anna kalaakaan ennenkuin kaveri osaa puhua. Kiva siinä sitten arvailla onko kurkku tukossa vai kiljuuko muuten vaan.. äänestähän sen aika helposti vois päätellä :LOL: Sama juttu tolla munalla..
Oletko kokeillut auttaisko suihku noiden lääkkeiden lisäks esim. yöllä. Luulis että kostea ilma ja rentoutuminen vois helpottaa. Paniikissahan hengitys ahdistuu entisestään. Se kuolemanpelko, joka iskee kun tuntuu että tukehtuu on ihan kamalaa. Olen sen muutaman kerran joutunut kokemaan ja pelottaa ne tilanteet jo etukäteen.. Kerran sain lääkekuurista allergisen reaktion ja ehdin jo jakaa mielessäni omaisuuteni, oli sen verran kamalat minuutit..
En suostu enää ottamaan yhtään kuuria, jonka nimi alkaa A:lla :LOL: Ihan turha yrittää vakuuttaa mulle, että vaikuttava-aine olis eri.. A-lääkkeitä en syö.. :D

Kävin lenkillä.. Askelmittariin tuli 5100 askelta.. Muistaako kukaan paljonko päivän aikana olis hyvä tulla??

Pakko lähteä laittamaan ruokaa niin kauan kuin pomo nukkuu, sen jälkeen pitää KAIKKI huomio antaa hänelle.. Toki saa hommia tehdä, mutta 9kg ja rapiat on oltava sylissä.. Meillä on hieman tiivis äiti-poika suhde.. Menen varmasti armeijaankin mukaan.. Nukun ala punkassa, kun ylhäällä huimaa.. :LOL: Ja tyttöystävät valitsen minä, hyväksytän ne vaan ensin ukolla ja esittelen sitten pojalle.. Musta tulee niiiin hyvä anoppi jollekin.. Varokoot vaan nahkaansa :LOL:


-Anu-
 
Ihan ekaksi:[/b]anuaanua :LOL: en ole nauranut tälleen varmaan ikinä täällä palstoilla! Ihania noi sun juttus :hug: Kuule minä kaupunkilaistyttönä äimistyin yks päivä täällä töissä,omakotitalossa. Hirveen kokonen lintu pihassa ja kauhee ääni,ei mikää peipponen. Ei hajuakaan merkistä. No se oli fasaani. Sukulaismies myöhemmin sitte varotti menemästä lapsen kanssa lähelle,ne käy kimppuun!!!

Hitto mä oon sekasin!!! Sain justii puhelun päiväkodista ja ne haluu mut töihin elokuussa!!! Mähän selitin täällä miten on kaikki auki mun elämässä,tää työ loppuu kesäkuussa ja mahd jatko selvii VASTA kesäkuussa! Mitä hitsiä... Paska juttu että tämä päiväkoti on meiän kodin vieressä,josta siis ollaa muuttamassa pois. :kieh: :'(

Paino oli aamulla uudessa lukemassa: 76,8kg! N.300g vähemmän =) Vitsi en muista mitä piti kirjottaa oon ihan täpinöissäni! Ainiin, morsian sitten osti meille kaasoille eilen mekot. Tietenkin isoin koko mulle ja vähän piukkakin,että nyt mun on niinku ihan oikeasti PAKKO laihtua lisää heinäkuuksi. Sokoksesta kokoa 42,onneksi alotin laihduttaa ylipäätään,tai olisin ollut alasti alttarilla :LOL:
Hyvää päivän jatkoa kaikille,ootte mahtavia! Täällä on vitsikkäitä ihmisiä ja saa nauraa teiän jutuille :hug:

ps.viime raskaudessa kävin sokerirasituksessa painon takia,ei kuitekaan ollut mitään enkä sairastunut.
Toinen ongelma lihavuuden kanssa tuli vakuutuksesta,jota en saanut raskausaikana painon takia,onneksi tuli terve tyttö. Mutta nyt hoitaessani erityislasta olen päättänyt saada joskus seuraavalle vakuutuksen jo raskaana ollessani,jos syntyy sairaana ei vakuutusta enää saa.
Moikka nyt viimein,nälkä on.
 
Jennan äiti Ihan pakko kertoa.. Oltiin maaliskuussa yhden sukulaisen häissä.. Morsiammella oli tosi nätti "iltapuku" mallinen mekko..Sellanen missä ei ole hihoja jne.. Voit ehkä kuvitella.. Sulhasta en tuntenut.. Alttarilla odotteli vanhan näköinen mies, jota luulin bestmaniksi. Olikin sulhanen. (morsian n.25 ja sulhanen 55?? )Hups, onneks en avannut suutani, vähänkö noloa.. No kaunis morsian astelee kohti alttaria ja.. Kainaloista roikkuu ne narut joilla puku pannaan henkariin.. Meinasin pissiä housuuni kun näin.. :LOL:
Hääpaikalla oli ruoka jne. Pöydät oli katettu valmiiks ja paikat nimetty.. pirkka-kertakäyttöastiat pöydissä |O Maljat juotiin valkosista muovimukeista. Noutopöytä oli kyllä yliveto.. Salaattia pesuvadeissa ja ranskanperunoita jne. uunipelleillä. Ja salaatinkastiketta ihan hesestä ja toinen jotain euroshopperia, siinä muovipullot törötti pöydässä.. Luulis että laittais omat häänsä vimosenpäälle, tosin eiväthän sulhanen ja morsian olleet puheväleissä keskenään.. :D Toivottavasti ei muuten lue tätä palstaa.. No ei ole suuri menetys, jos me ei oltais enää puheväleissä.. Samaisen suvun tapasin ekaa kertaa yksissä ristiäisissä.. Siinä kastetta seuratessani huomasin että alttarilla olevalla kummilla on jalassaan punaset lenkkarit. Olin pitänyt just kotoa lähtiessä kamalan papatuksen siitä miten toisten juhlaa kunnioitetaan pukeutumalla siististi.. Miten saman perheen tytär ja poika voivat olla niin erilaisia..

Jos viitsit tarkistaa sitten häissä että niitä lenksuja ei näy..pliis.. B)


-Anu-
 
noniin. ja nyt sitten sanoista tekoihin :whistle:

Eli sain tänään sen pyörään laitettavan peräkärryn,ja kunhan mies sen asentaa niin huomenna joutuu ;) ekalle pyörälenkille kahden lapsen kanssa..huiiiii :D

Hitsi mä en aatellu että oikeasti tässä lähiaikana saan sen ja menin tietty uhoomaan miehelle että oota vaan kun sen haet mulle niin kyllä mä sitten. Jipii. No,huomenna sitten..
 
Ai niin unohdin, mä sain ihanan työpaikan tänään!!!
En ois uskonu että sinne pääsen,ja tänään soittivat että haluaisivat että aloitan huomenna!! :eek:
Olin tota hakenut jo pari kuukautta sitten ja olin haastattelussakin,mutta kun ei mitään kuulunut niin aattelin että ohi meni,ja aloitin sitten toisessa paikassa,joka ei kiinnostanut yhtään.
Tänään sit sain soiton että tervetuloa :D :D :D
Päivätyö,kiva toimistohomma,mahtava porukka ja mun mittapuulla hyvä palkka. Tai no hyvä ja hyvä mut kuitenkin :D
 
Voi perse, kirjoitin kauheen romaanin ja se hävis kun pieru saharaan....

anyway

ellapuulle onnea duunipaikasta!! :flower:

iines voit laittaa mulle tän viikon lukemaksi 104,5 koska tänään se näytti sitä. Mä en tiedä mikä mun on kun r-testi negaa ja menkkojakaan ei kuulu... aika näyttänee. Kova tavoite on nyt että kesäkuun alkuun mennessä menis 100kg rikki, täytyy kyllä tosissaan spurtata jos siihen meinaa päästä.

anu, en tiedä mitä olisin tehnyt noissa häissä, varmaan hajonnu siihen kun pakko pidätellä naurua :LOL: :LOL:

Raparperit kasvaa jo kovaa vauhtia, aion tehdä v-loppuna piirakkaa ja ihanaista vaniljakastiketta :p Juu ja mummuilla tulee mätystettyä sitten jos jonkinmoista...

Nyt jääkiekon pariin, öitä

-hw78-

p.s huomenna pitkä työpäivä, onneks, ei voi syödä muutakuin omat terveelliset eväät :saint:
 
Iltaa vaan!
Nyt sitten on kierukka poistettu ja vauvatoive on niinkuin virallista :heart: =)
HattiWatti Sanoivat siellä neuvolassa, että suositus on yhdet kuukautiset ennen raskautumista mutta ei ole mitään haittaa vaikka niitä ei ehtisi tulemaankaan... Juuh, tiiä sitten.

ellapuu Onnittelut uudesta, kivasta työpaikasta :flower: ja mukavaa fillariretkeä ihka uudella vaunulla.

Nyt meitin talosta on kaikki jäätelö tuhottu karvaisiin poskiimme, joten ei sekään tuolta pakastimesta hiisku kaikenaikaa. Selkä on niin hyvä, että ajattelin jo viikonloppuna pääseväni lenkille, mettään rämpimään sauvojen kanssa. Melkein parasta mitä tiedän.

Öitä

* :heart: Alma*
 
anuaanua Varsinaiset häät on ollu :LOL: Jotain tasoa... Ne salaatinkastikepullot olis voinu vaikka päällystää nätisti silkkipaperilla ja kukilla ja on niitä kertakäyttösiä skumppalasejaki ihan nättejä olemassa :headwall: Pesuvadit ja pahvilautaset on jo vähän liikaa :eek: :LOL: Kas kun eivät jokaiselle antaneet lusikkaa ovella käteen, että tällä sopii kaapasta suoraan suuhun sieltä soikosta :LOL: :LOL:
 
Päivän eka lenkki vetästy.. Pistin oikein vauhtia ja otin aikaa..kovempaa en olis päässyt.. Nauratti kun sillä sora-lepikkopätkällä kurkkasin rattaisiin.. poika nukkui tyytyväisenä ja oikein pomppi , kun oli niin isot kivet ja kova vauhti :LOL: Ei siis ihme että on pää vähän litteä takaa.. Joo, oon huono äiti.. makuuttanut kaverilta pään lättänäks :'( Tosiasiassa olen kyllä neuroottisesti käännellyt kyljentä toiselle, mutta on vissiin niin pehmeepäinen kaveri :D ja ehkä niillä 5:llä imukuppivedollakin on jotain osuutta tohon pään litistymiseen.. No nyt makuutan mahallaan minkä raaskin - kohta varmaan neuvolantäti valittaa että nenä on litteä.. kyllä se aiheen keksii.. :/ Ollaan työnkautta oltu "tekemisissä" enkä oikein arvosta..huomaako..

Neuvola klo.10..täytyy latautua positiivisella energialla ja nopealla sekä terävällä kielellä.. :LOL:

Kiin Olen aina valmiina tän suvun kemuihin, on niissä vaan niin paljon katsottavaa ja kerrottavaa :LOL: Ja ne ihmiset on ihan oikeesti mukavia, ainakin suurin osa..

Kokeilin niitä kesähousuja.. Jos lenkki ja laihis jatkuu näin..saatan mahtua juhannuksena niihin hyvin. Nyt meni kyllä napit kiinni, mutta löllöä tursus yli.. :(


ellapuu
Onnea uudesta työpaikasta.. Työ vie niin suuren osan elämästä, että siellä olis kyllä hyvä viihtyä ja joskus vaikka pitää vähän hauskaa..


Nyt aamuhommiin..

-Anu-
 
Helou,

Piti pikaisesti tulla kurkkaamaan, pitää mennä tekemään toisten töitä....
Tästä pääsenkin yhtymään anun kommenttiin, että työssä pitää viihtyä. Joopa joo, toiveissa olis viihtyisä työ, mä joudun tekemään rahan vuoksi (ja sen takia, että 13 vuoden päästä saan pari viikkoa enemmän lomia) . Sanoinkin miehelle, että sopii ottaa kuva meidän talosta, kehystää ja laittaa mun työpöydälle. Aina kun työkaverit rupee pännimään, niin vilkaisu valokuvaan, niin muistaa miksi käydä täällä :saint: . Ja voin kertoa, että nämä ihmiset pännii puolen tunnin välein. Pitänee ostaa kauniit kehykset, jotta kestää katsella :whistle: .

anuaanua: X X X X <- pitääkö paikkansa ;) . On teillä hulvattomia pippaloita! Oon mäkin ollut häissä, joissa vieraat laitettiin kirkon jälkeen odottamaan piharakennukseen 2,5 tunniksi kun arvoisa hääpari oli kuvattavana. Siellä hytistiin kesäkuun alussa juhlatamineissa (kun lämpötila ulkona oli max 15) ja hyttyset inisi korvan juuressa. Mitään viihdykettä ei ollut, ihmiset joi mehua nälkäänsä. Oli hyvä tunnelma, moni oli lähdössä kotiin ennen kun hääpari saapui paikalle.

Laihari ei suju, oon migreenilääkkeistä taas turvoksissa. Mut ei voi mitään. Äh, kello on taas niin paljon, että pitää juosta tekemään niitä muiden hommia. Jatketaan myöhemmin!

-Iines-
 
Iines79 Tulin just kuudennelta lenkiltä.. Joo'o jo toinen tänään.. Nyt on persus hellänä.. ehkä mulla onkin jotain lihaksia siellä löllöjen alla piilossa :D Sen verran liikuntavastainen ihminen olen, että pistän aina ylös kun olen käynyt vetäsemässä kierroksen, jota kehtaa lenkiksi kutsua :LOL:

Töistä Opiskelin oppisopimuksella lähäriksi.. mulla oli siivoojan paikka päiväkodissa ja eikös järkikin sano että yhtälö ei oikein onnistu.. Tein vajaa puolitoista vuotta kumpaakin yhtä aikaa. Siivosin ihan hurmoksessa kun lapset olivat pihalla tai nukkumassa eli sen ajan jonka muut hoitsut viettivät leppoisasti "tauolla" ja siivousaluehan ei pienentynyt mihinkään käytännössä juoksin 8:n tunnin hommat reilussa kahdessa tunnissa. Sitten poksahti päässä ja tajusin vihdoin jäädä saikulle.. Hommasin itse uuden duunin, kun kaupungilta ei tullut mitään apua. Olis kyllä ollut täysin heidän hommansa. Mulla oli töihin bussimatka, usein ajattelin että en paina nappulaa vaan ajan pokkana ohi. Ikinä en sitä tehnyt. Sitten seuraava jännityksen paikka oli suojatiet, pokkana vaan yli. Jos kopsahtaa saapahan vähän saikkua.. Ei osunut :D Viimeinen pisara oli kun loman jälkeen menin töihin ja avasin ulko-oven. Multa loppu siinä samassa happi. Ihan oikeesti. En saanut ilmaa niin paljon kuin olisin tarvinnut. Lymysin pitkin nurkkia ja odottelin pomoa töihin. Tämän tulttua ilmoitin että nyt marssin työterveyteen..Oli kuulemma ihan suotavaa =) Kieltäydyin lähtemästä pois työterveysasemalta ennenkuin mulle olis järkätty apua, kyllä alko sutina. Sain ihan vaivatta ajat lääkärille ja psykologille, saikkua ja pillereitä kaupattiin heti. No en ottanut, ehkä olis pitänyt.. Meni varmasti useampi viikko, että kykenin kotona siivoamaan. Multa lens yrjöt heti kun avasin siivouskaapin. Saatoin istua tunteja ja tuijottaa imuria.. Nyt naurattaa, mutta sillon ei jaksanut edes itkeä.. No siinä päätin, että työntakia en kuole.. Etsin uuden paikan ja elämä alko rullaamaan, opiskelustakin pysty taas nauttimaan. Tää entinen pk oli ihan kiva talo, ihmiset tosi mukavia, mutta 2 työtä yhtäaikaa ja opiskelut päälle. kokoajan kiire eikä mitään ehtinyt hoitaa kunnolla.. Nyt kuuntelen itseäni aika tarkasti ja surutta uudistan elämääni jos siltä tuntuu. Mies ei ole kuitenkaan vaihdossa :LOL:

Neuvolassa käyty..Oli varmaan käynyt täällä lukemassa, kun oli niin maireana. Niiiin hyvin kasvanut ja kehittynyt poika.. :LOL: ( Äitiinsä tullut ) Mainitsin tosta nuhasta.. Musta on ihan selkeetä siitepöly-nuhaa kun ei muutu keltaseks eikä ota loppuakseen. Näin pienellä ei kuulemma yleensä ole allergiaa.. Juu, ei yleensä mutta se ei tarkoita ettei koskaan :/ Vois olla kuulemma ulkoa-sisälle nuhaa.. :headwall: Tuskin tuon jäppisen nokka vuotaa kirkasta vettä heti aamulla herättyään sen takia jos ollaan edellisenä päivänä oltu viimeks ulkona. Ja enhän mä nyt ihan pöllö ole vaikka siltä voi näyttää.. :eek: Onneks meidän lääkäri on aivan ihana ja "normaali" järkevä ihminen.. Täytyy pirauttaa sille, jos ei nuha ala kuivua..


ellapuu Onnea pyöräreissuille. . Tollanen kärry voiskin olla ihan kätevä lasten kanssa. Edellytyksenä että osais itse kunnolla pyöräillä..Kaikki ei osaa.. :headwall: Multa kuivuu kieli kitalakeen alta aikayksikön ja polvilumpioista loppuu jotkut nesteet ja niitä alkaa hiertämään.. Pyöräily ei ole todellakaan mun juttu.. ei tosin kyllä uiminenkaan. Ihan kiva räpiköidä ja leikkiä vedessä kunhan pohja on kokoajan jalkojen alla.. Osaan kyllä uida, jos kukaan ei lähesty mua paria metriä lähemmäs.. Muuten iskee paniikki, että aalto kohtaa mut ja jalat on saatava pohjaan.. Nyt ei ole enää mökkiä, mutta aikoinaan kun oli uin aina kengät jalassa.. Oottekos koskaan miettineet mitä kaikkia ökkömönkiäisiä siellä pohjassa temmeltää... |O Varpaita on niin vaikea vahtia, kun ovat siellä kaukana kaukana toisessa päässä :kieh: Kyllä meillä aina naurua riitti, kun muut etsi kuumeisesti uikkareitaan ja minä uimakenkiäni.. uikkareista viis.. :LOL:

Nyt hommiin kun pomo on edelleen tajukankaalla..


-Anu-
 
anuaanua ei hitsi mitkä häät ol! Luettuna kuulosti vitsiltä...rahat kenties vähissä? Mutta silti. Meillä oli halvat häät&ristiäiset samassa -06,ei maksaneet yhteensä edes hääpuvun verran,mutta ne oli nätit ja sukua käytimme apuna syötävien kanssa. Olisihan me voitu odottaa ja säästää mutta kun kerran mies halusi samalla vihille niin en kieltänyt,ei olisi ehkä heti ehdottanutkaan.
No nää tulevat häät on isot ja kalliit,mutta koitan vahtia morsiamen asua :D

Tänään on hyvä fiilis, vaaka näytti 76,5kg. On alkanu häiritsemää tää maha,ylävatsa selkeesti pienentynyt,mutta alavatsa näyttää kamalalta,ja perse, millä se häviää...

[/b]iines alkoi pelottaa kun kerroit että vierat venasi 2,5 tuntia paria kuvasta. Tulevissa häissä nimittäin sekä hääpari että kaasot+bestman lähtee heti kuvaukseen...vieraat siis aivan keskenään jatkopaikalla... ensin otetaa kaasot+bestman kuviin ja pari jää vielä sinne,mutta jännittää.

Ei hitsi pitää herättää hoitolapsi jumpalle ja syödäkin ite jotain...
Moikka moi!
 
jeejee..
MÄ KÄVIN LENKILLÄ!!!
Mä vaan otin ja menin,ja hyvin ehdin. :D okei,ei ollut pitkä lenkki,mut tuntuu hyvältä kun ees vähän pääsee pihalle.

Mä en paljon ole kotona ääneen puhunut lasten kuullen, että äiti laihduttaa (tai siis yrittää:whistle: ). Siksipä kovasti hämmästyin vanhimman tytön aamukommentista.
mä laiton paitaa päälle ja sitten kommentoin jotain että hitsi täähän mahtuu.
7v siihen että "et sä oo laihtunu,sun läski on menny tiiviimmäks" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Mä olen nyt vihdoin tajunnut että ei tässä laihduttamisessa taida muu auttaa kun oikeasti tehdä asialle jotain. Mä peruslaiskana ihmisenä kärsin kovasti tästä huomiosta :ashamed:
Pakko kait se on jotenkin löytää aikaa liikkumiselle ja vaan yksinkertaisesti syödä vähemmän. Ja ehkä kevyemmin. Huoks. :eek:

Uusi työ vaikuttaa tosi kivalta,ei uskois että siitä saa palkkaakin. Aivan mahtava porukka,ei voi muuta sanoa!!! :flower: :flower:
jospa siitä sais puhtia laihdutukseen. Siellä on muuten yks aivan upeakroppainen nainen :whistle: .Jännä miten joskus huomaa että jollain on oikeesti mielettömän kaunis vartalo ilman sen kummempia jatkoajatuksia.Ymmärtänette.

PAINO OLI 92 KG,eli junnataan junnataan...
 
vielä pakko kommentoida,kun kukaan ei vielä tappele tai huuda :headwall:

Jennan äiti;mä taas toivon että saisin kunnollisen perseen. Mulla ei ole sellasta koskaan ollutkaan,ja nyt jos laihtuu niin se vähä häviää tasan ensin. Mulla rasva on kertynyt tohon keskivartalolle..
 
Mä kestän vielä ihan kohtalaisesti tän ahterin, jopa vatsamakkarat..mutta noita selkäläskejä en voi sietää!!! On kunnon sixpäkki :LOL: selässä. Ei tartte olla edes rintsikoita puristamassa löllöjä, ovat makkaroilla ihan keskenään :'( Mites sais mun läskit tiiviimmäks..

Meidän nuhanenä kun vetäs pienet pinnat.. huusi ihan raivona melkein tunnin.. Otti niin hermonpäälle että vetäsin popparipussin.. ihan kun siitä olis ollut apua.. nyt on henkinen krapula..

Täytyy olla uhkarohkea ja kaivaa vertanenästä ja lähteä nukuttamaan tuota agressiivista ja lähes väkivaltaista perillistä :LOL:


-Anu-
 
Huomenta

Täällä ollaan ihan pökkyräisiä. Eilen tuli sit ihan megamegajärkyttävä migreeni. Tainnutin itseni sänkyyn jo 19.30 ja nukuin 6.30 saakka. Migreenin jälkeen menee pari päivää aivan pöhnäisenä. Pääasia on se, että enää on haamusärky jäljellä. Vielä en luota siihen, että kohtaus on ohi, sen näkee vasta sunnuntaina. Nyt sit on pakko syödä tasaisesti ja melko runsaasti ettei särky lyö päälle verensokerin rajuista heilahteluista.

Paino on sen mukainen, että tosiaan oon tainnuttanut itseni kolmiolääkkeillä. 107,4 kg. Eli keskiviikosta +0,6kg. Enpä ole jaksanut käydä lenkillä, polkea kuntopyörää yms :kieh: .

Sen meidän mahdollisen jälkeläisen on oltava lähes Pyhään Lehmään verrattavissa oleva, kun äitinsä suostuu tälleen kärsimään. Mä oon aivan varma, että tää migreeni iski rajuna päälle ihan vaan siksi, että lopetin estolääkkeen. Mutta mitäpä naisihminen ei tekis halutessaan lapsia. Ja onhan mulla taka-ajatuksena ihana, yli vuoden kestävä tauko migreenistä. Ja mitä kauemmin imetän öisin, sitä kauemmin pysyy menkat pois ja sitä kauemmin on migreenivapaata elämää :D .

kropan läskeihin: Täällä myös läskejä :wave: . Olis persettä, vyötärömakkaraa, HK:n sinistä selässä. Jenkoista löytyy jotain määrittelemätöntä ihraa. Että täältä saa, ihan vaan poishakemalla :saint: . Mulla on hämmästyksekseni enää yhdet isot makkarat selässä. Peräsin on muuhun kroppaan nähden ihan sopusuhtainen. Ongelma vaan on se, että kun se on ihan selkeä perse eikä lauta, niin vaatteiden osto on hankalaa. Esimerkkinä: ostin Lindexiltä farkut (isojen tyttöjen, eihän tämmönen löydä muita). Housut on muualta täydelliset MUTTA selkäpuolella vyötäröllä on pussi, joka pitää hirttää vyöllä runttuun. Näin käy kaikissa housuissa. Joko niissä on liian korkea vyötärö ja mä joudun vyöllä vetämään 10 cm ylimääräistä kangasta kiinni kroppaan, tai sit tulee toi persepussi takapuolelle :/ . Jippii, osta siinä sit housuja.

Sit pakko vielä kertoa. Näin eilen kadulla naisen, joka oli selkeästi ylipainoinen mutta järkytys miten upeat jalat sillä oli! Ne oli piiiiiiitkät ja kapeat muttei mitkään riisitikut. Ja se nainen kyllä tiesi, että jalkansa on upeat. Sillä oli korkkarit ja puoleen reiteen yltävä hame. Kaikki se ylipaino näkyikin sit naamassa ja keskivartalossa. Mutta ne jalat, ne oli upeat. Jännä vaan huomata miten paino kertyy ihmisillä ihan erilailla. Mulla se on jokapuolella, ihankun olis 35 kg voita läiskitty tasaisesti pitki kroppaa. Jopa päähän, kun yo-lakki tuntui kireältä :whistle: .

Vielä viimeisenä, päätän tarinani hyvään huomioon. Oon koittanut pukeutua naisellisesti ja olen käyttänyt töihin tullessa korkeita kävelykenkiä. Siis mulle korkea on 5 cm kapeahko korko. Ja hitto miten se vaikuttaa jalkojen lihaksiin. Positiivista huomata miten kaikki isot lihaksen pepusta alaspäin on kipeät. Ja ei, vauvaa ei ole vielä duunattu niin, että paikat on kipeät :whistle: ;) . Käyttäkää siis arvon naiset korkokenkiä, niilläkin saa hyvää lihastreeniä ihan vahingossa.

Hyvää perjantaita toivottelee,
Iines
 
voi surku..

Ystävä (kummitytön äitin sisko) käy dialyysissa,ja hänet leikattiin kädestä,että siihen asennetaan tekosuoni,josta dialyysi tehdään. Olikin saanut sitiä sairaalabakteerin!!
Kummitytön äiti soitti,että hän ihmetteli että se oli 2 viikkoa ihan päästään vialla leikkauksen jälkeen,soittivat ambulanssin lopulta. Sitten löytyi tää bakteeri,joka oli jo ehtinyt tuhota paljon aivoista..Hän ei koskaan enää kävele jos selviääkin,elvytyskielto.
Lääkäri oli todennut että on tää yksi suoni kaulassa josta voidaan tehdä vielä dialyysi mutta jos se pettää niin mitää ei enää voida tehdä.

Mä oisin halunnu mennä katsomaan huomenna,mutta meillä vatsatautia kotona joten ei saada mennä.Toivotaan että hän elää ens viikonloppuun.. :'(
Sinne on sen verran pitkä matka että ei voi lähteä vaan illalla käymään..
 
äääähhhh tuli pikkasen takasin painoa+200kg eli paino nyt 86.1 noh ei kannata masentua vaan uutta intoa peliiin :) aloin miettiiin et kuinka hiton monta kiloa pitäää laihtua et alkais huomaamaan et on jotain yrittänyt tehäkkin :eek:
 
Hyvää huomenta myös täältä!

Iines Täällä kohtalotoveri näissä migreeniasioissa. Mekin kun ollaan laitettu vauva tilaukseen niin jouduin estolääkityksen lopettamaan. Kokoajan hirvittää milloin iskee semmoinen megapäänsärky! Viimeiksi kun lopetin, jouduin vierailemaan muutamaan otteeseen päivystyksessä :/ Toivottavasti raskautuisi pian sillä sitten saa olla päänsärky ja menkka vapaa yli vuoden!

Tänä aamuna olikin ilo hypätä puntariin, paino oli 93,9 eli 2,5kg vähemmän kun viime viikolla! Onnea minä :flower: =)

Nyt kun vaan ruodussa pysyisi niin ihan oikeaan kesään mennessä olisi jo hiukan kevyempi ja saattaisi mahtua viime kesäisiä rytkyjä ylle. Helppoa ei ole kokoajan ollut kun on niin hemmetisti ihania houkutteita :ashamed: Minäki kun olen semmoinen tunnesyöppö. Jotkut vaan laihtuu kun elo mättää mutta minä paisun niin hyvässä kuin pahassakin, eli iloon ja suruun menee monta kilokaloria :p Mulla jääkaapin ovessa on mangneetti jossa lukee: EN OLE KOSKAAN TAVANNUT SELLAISTA KALORIA, JOSTA EN OLISI PITÄNYT.

Ei muuta kun iloista perjantaita kaikille, kyllä me vielä kevetään ja ohetaan!

* :heart: Alma*
 

Yhteistyössä