muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

unohdin mainita ku paino nyt 85.9 viikkopudotusta tuli 500g.tänää taitaa sit mennä syömisen ja juomisen suhteen aika huonosti,olen piiiiiiiiiiiiitkästä aikaa lähdössä yö liikenteeseen,pikkasen jännittää :D eilen huvikseen kokeilin niin mahduin jo yksiin farkkuihin mihin en aikasemmin mahtunut :D siitä tuli hyvä mieli ja sai taas lisää innostusta tähän hommaan :D no ei tässä nyt muuta kun hauskat vapun jatkot kaikille :flower: niin ja mukavaa viikonloppua :flower: hyvissä ajoin toivottelen viikonloppuja ku olen to lähössä mökkeilemään :D
 
Keskiviikkoa kaikille!!!

Pikaisesti tulen nyt vain painon ilmoittamaan, en kerennyt etes teidän juttuja lukea.
Paino on tänään 72,4kg joten -500g (muistaakseni) viime viikkoon ihan ok tulos mutta hieman olis varmaan ollut parempi jos ei viikonloppuna olis tullut herkuteltua.
Tänään ajateltiin aloittaa grilli kausi kun on niin ihanaa ilmaa luvassa, nytkin on jo varmaan 9-10 astetta lämmintä varjossa ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ihanaa kun tulee kesä (paitsi että täällä on vielä aika paljon lunta.)
Oikein ihanaa ja aurinkoista vappua kaikille!!!
-Taata-
 
Tervehdys ja ruulika vappenit kaikille :D

Mulla on painon pudotus motivaatio kyllä ihan huipuissaan!!!!! Nyt´kun taas tauti selätetty ja liikkumaankin pääsee...

Eli tänä aamuna paino 123,8! Taitaapi olla 5 kiloa kohta kadonnut,aivan mahtavaa B) B) B)

Tänään on munkin paistoa ja siman juontia...mutta sekään ei mua nyt masenna,kun huomenna tiukka salitreeni ja tänään piiitkä sauvalenkki.

Oikein mahtavan upeeta Wappua kaikille :flower:
T.Niina
 
Tänään oli paino 77,3kg,että alas vissii menee vaikken ole paljoo laskenukaan kaloreita... Olen syönyt CLA-valmistetta ehkä pari vk nyt,ja se sanoo että laihduttajille yms. Saman tyyppinen kuin Tonalin.
Olen sentään kävellyt tunnin jo rattaiden kans tänään ja lisää iltapäivällä,ruokana Apetit pakastekeittoa joka ei ole paha kaloripommi. Ilta sekoittaa systeemit sitten.

Vauvahanke kyllä sotkee systeemit sitten kun aika koittaa,tokihan voi syödä kevyesti ja terveellisesti,mutta ei ihan 1200kalorilla voi mennä niinkuin olen joskus mennyt.
Hyvää vappua kaikille,ja älkää stressatko syömisiä!
 
Vappu on kohta lusittu.. =) Rauhallisissa merkeissä meni. Syöden.. Tänään käytiin Korkeasaaressa, ihana ilma ja sopivasti ihmisiä. Elukat makoilivat nurkissa niinkuin aina, mutta ei se tuntunut lapsia haittaavan. Vinkkinä tuleville retkeilijöille: ravintolat olivat aivan sairaan kalliita!!! Lasten ranskalaiset+nakit melkein 7 euroa ja aikuisten satsi yli 10. Ja löytyipä sieltä ihan 13 egeä maksavia annoksiakin, pieniä kuin mitkä eikä tosiaankaan hintansa arvoisia. Lasten pieni hedelmäsose purkki 1.70 !! Ja kaupassa taitaa olla 0.29... Meillä on varmasti ens retkellä filtti ja omat eväät mukana. Ja mikä törkeintä..Fazerin sininen pikku patukka 1.10.. taitaa maksaa kaupassa 0.55 ( siis en ole kyllä varma kun en osta koskaan suklaata.. noin pienissä erissä ..)

Painosta.. Kohta on taas syöty takaisin ne pudotetut grammat :headwall: :headwall: Tyhmä-minä :headwall: :headwall: :headwall: Huomenna, kun Minimani aukeaa klo.8 oven takana odottelee Anu..Ja ostan Nutrilettea pariksi viikoksi.. Loppuu tää syöminen kertaheitolla. Kun sitä on niin tollo ja pöllö ja kaikkea muuta, että ei ymmärrä mikä on kohtuudella ja vähäsen ja... ei syödä ollenkaan!! Eiköhän se mahalaukku pienene niin, että ei ole enää yhtä pohjaton kuin nyt.. Siitä on sitten hyvä taas jatkaa salaatti-linjalla.

Ja sen olen päättänyt, että en kyllä luovuta tän pco:n suhteen.. pyydän ja vaadin lekurilta kunnon tropit.. Eihän mun elämä voi olla yhtä sokerien ja syömisten kyttäystä ja neuroottista partakarvojen nyppimistä :LOL: Lapsen teon jälkeen mun karvan kasvu on villiintynyt aivan mahdottomaksi, eikä se ennenkään ollut mitään pientä ja sievää :ashamed:

Huomiseksi päiväksi saan tänne siskon pojan..on varsinainen sähkö-jänis.. :kieh: Luulisi siinä menossa syömisen unohtuvan. Ihanaa kun on päivällä juttu-kaveri, ei tarvitse aina itse kysyä ja sitten vastata :LOL:

Keskiviikkona laittelin pihalle jo kukkia.. Ostin pelkkiä orvokkeja, jos vaikka tulee yöpakkasia. Laitoin kyllä jo siemeniä maahan, kasvaa jos jaksaa.. joka vuos olen yhtä malttamaton tässä hommassa.. Koskahan sitä oppii..

Tän viikon painoa en ilmoittele, palataan asiaan ens viikolla..Jos vaikka vois olla jotain mukavaa sanottavaa asiasta :p

Lapsen teosta Onks meillä jotain jippoja, jotka auttaa hommassa?? Itse liputan greippimehun ja ovistestien nimeen..Mehu on niiiiiin hyvää ja testit auttavat asiaa, vaikka olisivat vielä postilaatikossa.. ( kokemusta löytyy :saint: )


Työssä olijat..jaksakaa paahtaa vielä perjantai ja me kotona möllöttävät..pidetään muuten vaan hauskaa.. :kieh:

-Anu-
 
Perjantaita!

Vappu tuli ja meni, onneksi! Mulla nimittäin repesi homma täysin. Annoin itselleni keskiviikko-illan ja eilisen aikaa mässätä ja niin tein. Paino tänään 108,6 kg. Joo'o, nestettä tuntuu taas olevan, kun jalat taas hölskyy. Mä en anna tuon masentaa vaan nyt on ihana alkaa taas kevyelle linjalle :) .

Ilmatkin on niin upeat, että ulos on pakko päästä (vaikka silmät vuotaa ja kutiaa, ja aivastuttaa...) . Upeaa, kun kaikki paikat vihertää. Lehtipuutkin on kaikki jo vihreinä. Että mä rakastan toukokuuta! Ja nyt pääsen sanomaan, me muutetaan ensi kuussa jo omaan taloon. Siihen viimeiseen kotiin mikä tulee ikinä olemaan :D .

Lapsentekoa, hmm... siitä onkin jo hetki kun sitä on oikein "tehty" ;) . Greippimehua ajattelin tällä kertaa koittaa ja onpa niitä ovitikkuja sen 12 kpl odottamassa. Alkais vaan menkat, että pääsis aloittamaan. Mä oon ihan varma, että meillä tärppäsi esikoinen sen takia, kun makoilin petipuuhan jälkeen peppu ilmassa ja jalat pystyssä varmaan 20-30 min. Sai pikkuvintiöt rauhassa uiskennella kohteeseensa eivätkä valuneet pois :whistle: ;) .

Täytyy jatkaa taas töitä. Onneksi tuntuu olevan rauhallinen päivä, niin ei tarvi kauheasti itseään rasittaa :LOL: .

Kevyttä ja aktiivista viikonloppua kaikille!

-Iines-
 
kivaa lukea teidän vauvatohinoista, itsellä ei ole minkäänlaisia haluja tehdä pikkunelosta... on niin vaativa kasvatettava tuo nuorin et oksat pois.
mut mielenkiinnost kysyn et mitä greippimehu auttaa? en ole kuullutkaan asiasta. ja eihän sitä tiedä jos joskus on tarvetta B) ;) :whistle:
mulla paino jyllää samoissa lukemiss, ei oikein löydy vastustusta herkuille ja minä olen armoton ilta/yösyöppö....
mut meillä ei vielä viherrä mikään, luntakin löytyy pihapiiristä ja märkää on... tulee se kevät tännekkin päin kun jaksetaan odottaa. lämmintä onneksi on.
 
Elän siinä uskossa että greippimehu vaikuttaa jotenkin "limojen"ph-arvoon ja sitä kautta raskautumiseen.. Tai oliskohan limakalvot vastaanottavaisempia tai eläiskö simpat pidempään.. Taitaa olla legendaa, mutta toimi kuitenkin :kieh: Ja mehun on pakko olla Valion.. :whistle:

Vauvakuume alkaa vaivata ihan todella ja kun takaraivossa on kokoajan muistissa että tekeminen saattaa kestää.. Olis kiva tehdä putkeen, ettei joutuis välillä töihin. Pitäisköhän informoida myös tuota rakasta siippaa. Meillä nää ehkäsy hommat on herran hallussa..eli herra tehköön itse asialle jotain jos meinaa lisääntymisen lopettaa.. Minä olen syönyt jo oman satsin pillereitä sun muita.. Elän toivossa..

Nutriletit on ostettu ja otin 12 päivän satsin suklaata.. Jos homma kusahtaa niin onpahan purkkia toisen vieressä joita katsella. Luulis ottavan aivoon, jos jää syömättä.. :LOL: Syön 5 pussia päivässä ja tavallista salaatti-kurkku-tomaattia lisäks. Ja jos kantti kestää jatkan kuuria vielä parilla viikolla :D siis jos...Hyvä asenne jo ekana aamuna :saint:

Täytyy lähteä passaamaan perillistä... Huutelee jo aika vaativasti.. On oppinut murisemaan, odotan kokoajan että alkaa myös haukkua.. Luulee ilmeisesti olevansa koira..

-Anu-

 
Hei teille kaikille!

Tuossa lueskelin tätä teitin"uutta" ketjua ja huomasin otsikosta, että tämä olisi minulle se sopiva ketjunen. Saanko lähteä mukaan laihdutusrupeamaan teidän kanssa?

Mulla on niin ikävästi asiat, että viime kesän alimmillaan olleesta painolukemasta on tullut 12 kg lisää tähän päivään mennessä! Nyt on tehtävä asialle jotain. Tunnen itse puhalletuksi palloksi, jota jokainen vaate kiristää ja niahraa.

Painoni on nyt 96,4kg ja ylimääräistä on se 30kg. Keinoina käytän tavallista, vähärasvaista ruokavaliota ja pari ateriaa korvaan nutriletilla, jotta saan homman alkuun. Nutriletit jätän sitten pois ja jatkan tavallisella ruualla. Ja liikun tietenkin niin kuin suinkin pystyn ja ehin lasten paimentamiselta.

On se vaan kumma kun nuo lapset ajaa aina ohi mamman vaikka olisi niin tärkeetä olla itsekkin paremmassa kunnossa. Kai multa puuttuu aimo annos itsekkyyttä...

 
SydänAlma Mukaan vaan, sekaan mahtuu aina :D Mukavaa saada toinen Nutrilettien popsija kaveriksi.. Olen syönyt tänään 3 pussia ja 2x salaattia, iltapalaks ajattelin ottaa vielä yhden pussukan suklaata. Nam, tykkään ihan oikeasti tuosta mausta.. Tuntuu että tämä ateriarytmi on hyvä, ei ole tullut vielä kertaakaan heikkoa oloa tai hikeä pukannut pintaan. Ja mulle se iskee heti, jos en syö tasaseen tahtiin :/
Oletko maistanut niitä patukoita, pysyykö nälkä oikeesti poissa? Jotenkin tuntuu, että sellasen kovan ja kuivan jyrsimisestä ei voi tulla oikein mitään :LOL: Pieniä ennakkoluuloja ilmassa patukoita kohtaan..

Pari- kolme vuotta sitten pudotin kesäkuun alusta joulukuun alkuun melkein 8 kiloa, tekemättä mitään sen eteen.. Tai teinhän jotain, en vaan nyt oikein tahdo muistaa mitä :kieh: Ainakin vaihdoin kevyempiin vaihtoehtoihin jne. kolesterolit oli silloin huipussaan, taisivat olla peräti 8.7 |O No tippuivat samantien kun jätin E-pillerit pois.. Eipä tullut silloin kenellekään mieleen että vois johtua niistä. Kun painoa on ylimääräistä vedotaan aina samantien siihen.

Tänään kävin lenkillä.. Joo, voitte piirrellä rasteja seiniin :LOL: Melkein 2 tuntia työnsin rattaita pitkin jotain möykkystä kinttupolkua.. Meinas usko loppua vaan selvisinpä ehjänä kotiin asti. Oli mukava kävellä, kun autojen hurina ei kuulunut korvanjuuressa.. Lähes kaikki meidän "lenkit" johtavat kohti kehä 3:sta eikä siinä mieli lepää.. Kannattaa siis eksyä lepikkoon :D

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille ja pirteänä uuteen aamuun.. :hug:


-Anu-
 
SydänAlmalle lämpimät tervetulotoivotukset! Täällä on alkanut olla vähän hiljaisuuden merkkejä ilmassa, joten on kiva saada lisää porukkaa!

Mä oon tänään ottanut vähän kevyemmän linjan. Enää ei ole mennyt kun muutama ässä-keksi ja jonkin verran Aura-juustoa. Muutoin oon pysynyt kohtuudella normaalissa ruuassa. Jaksoinpa vielä polkea puolisen tuntia kuntopyörää.

On aika vaikea muuten päästä eroon tuosta epäterveellisestä ruuasta. Ihan kun olis vieroitusoireita, niin kovin tekee mieli makeaa. Okei, on mulla menkatkin tulossa. Pitäis alkaa ihan näinä päivinä. Silloin mä yleensä kaadan suuhuni melkein mitä vaan epäterveellistä :whistle: .

anuaanua: Onnittelut kinttupolkuretkestä! Hyvä suoritus :) .

Onpas kello jo paljon. Pitääkin tästä vetäytyä nukkumaan. Poika herää aurinkoisena seiskan jälkeen, joten ei siinä paljon nukuta enää |O .

Illan jatkoja kaikille!

-Iines-
 
Ihana ilma, aurinko paistaa ja ötökät pörrää.. Aamulla käytiin Ikeassa, saatiin vihdoinkin ostettua pihalle pöytä ja tuolit. Huom. pihallahan on kokoa runsaat 10 neliötä.. :D Hyvin siihen sopii grillaamaan ja lapset uiskentelemaan. Tasan yksi badenbaden, joka on minun!! Se ken siihen peppunsa laskee olkoon valmis heittämään henkensä.. Pitää äidilläkin olla yksi henkireikä, jossa ladata akkuja :saint:

Pussukat maistuvat edelleen, salaattia vetelin just kaveriks. Hyvin pysyy nälkä poissa.

Menkat..mitkä ne on?? Mulla on varmaan alkaneet vaihdevuodet, kun noista Teroistakaan ei ollut apua :'( Lekurille on aika vasta kuukauden päästä, hoitelen koko systeemin kuntoon kerralla. Se on aika jännää, kun on pitkä kierto niin noi "oireet" on kokoajan päällä. Oikeesti.. Välillä tuntuu, että söis hillotkin kaapista ja kaakaojauhopurkkiin kastais sormea..Ei kamalan viisasta pitkällä tähtäimellä..

Pomo heräs päiväunilta..keikkaa pukkaa..

Nyt pidetään mieli virkeänä ja järki kädessä niin pysytään ruodussa koko sakki :hug:


-Anu-
 
Tulin just töistä, ja olo on vetämätön... pitäs lähtee pihaa raaputtaa siinä saa kuntoilla.
Ja meilläkin tuntuu nuorin huutelevan vaativasti, eli keikkaa pukkaa...
mut aurinkoista päivänjatkoa ja pidetää itsemme liikkeellä... saa kilot kyytiä
 
Lauantai myöhäisehtoota!

Tänään on sitten ensimmäinen virallinen laihdutuspäivä takana ja sutjakasti on mennyt. Hikoilla on saatu puutarhahommien parissa.

Aamu alkoi Nutriletilla, isolla mukillisella vettä ja kahvilla. En pysty juomaan nutrilettia, ellei seurana ole iso muki vettä :ashamed: Ei ollenkaan pakkojuontia, ei... Onneks olen ohjelmoinnut, että kaksi ateriaa sillä korvaan niin pystyn vielä jotenkin tuohon.

Juu, puutarhahommissa oltiin ja siinä sai rikkaruohot ja puut kyytiä ja kun homma oli ohi niin sitten lukkiutu selkä ja on niin himputin kipiä! Saunassa kävin ja venytelly oon mut saa nähä onko selästä huomenna mihinkään. Jollei niin olen sitten vaan päällysmiehenä ja kerron mitä ja miten olen aatellut pihan laittaa ;)

Nyt hyvät unet kaikille ja huomiseen :wave:
 
Mulla paino nytten (just puntaroin) 88,7 kg :kieh: 25kg pitäs ainaski tiputella. Pituutta 163cm Mulla vielä laskettuun aikaan 2,5kk , mutta neuvolassa oon puhunu että voin laskea pisteitä, tulee syötyä terveellisemmin ja ei haittaa jos paino hiukan tipahtaa. Sitte kunnon spurtti päälle kun vauva syntyy :D
 
SydänAlma Mitä makua juot? Mulle ei uppoa kuin suklaa..se onkin sitten ihan herkkua. Laitan joskus desin vettä ja toisen desin kylmää kahvia..nam. Mitkään mansikat tai keitot..hyi olkoon! |O Juon myös ison lasin vettä päälle,


Toisen rastin paikka Kävin tekemässä saman pöpelikkö-lenkin, nyt yksin rattaiden kanssa. Tunti siinä vierähti, sain puhelimitse henkistä tukea kokoajan :LOL: Pitäis varmaan ottaa vihdoinkin käyttöön toi "hänsfrii". Olen tähän asti protestoinut koko vehjettä, kun näyttää niin pöllöltä ihmiset jotka puhuvat yksikseen ilman puhelinta :)

Katari Pillereiden nimeä en muista, mutta olin kirjoittanut muistiin sanat: L112 ja LIPOSINOLI.. Ei mitään hajua liittyykö kokoasiaan, enkä nyt ehdi niitä googlata
:LOL: Googlaa, voit yllättyä aiheesta :LOL: :LOL: Saattaa liittyä myös johonkin aivan muuhun.. Samaisessa lappusessa lukee myös Niinuliinu ja Kiin..Olen varmasti kommentoinut heille noita sanoja tai jotain.. Heistä vois olla enemmän apua.. Toivottavasti onnistaa :hug:
Mulla on tapana pistää viestejä lukiessani muutamia avainsanoja muistilapulle. Mulla on niin hatara pää ja sata asiaa kesken kerralla.

Täytyy lähteä hoitelemaan tuota perillistä, hänellä on hermot HIEMAN tiukalla. On harvoin kipeä, mutta kun on, on niin vaativa ja sairas.. Isäänsä tullut :kieh: Jos mulla on migreeni niin ei puhettakaan että makaisin laakereillani, ei yrjöjen välissä vaan hommiin.. Kun taas joku toinen kärsii jostain pikkuviasta, se vaatii ehdottomasti vuodelepoa ja hellää hoivaa :headwall: :headwall:

-Anu-
 
anuaanua Juon suklaata.Kerran oon erehtyny ostaa mansikkaa ja hirveempää ainetta en oo suuhuni laittanu. En tykkää kyllä tuosta suklaastakaa mut menee kylmän veden kanssa.

Mulla edelleen selkä juntturassa ja kovan annoksen olen särkylääkettä nauttinut tämän päivän aikana mutta eipä ala särkee päätäkään nuitten roppien jälkeen. Kärsin nimittäin minäkin migreenistä ja kovasta ja hankalasta sellaisesta. On se vaan ihme miten myö mammat vaan pystytään tekemään vielä ihan tolkuttomassa säryssä hoitotyötä. Kunhan toisella silmällä näkee niin menee vaipat oikein ja ruoka suuhun.

Mukavaa sunnuntai jatkoa ja kirjoittelemisiin =)

Ainiin... Onko teillä joku tietty päivä milloin puntaroitte vai käykö kukakin milloin huvittaa?
 
SydänAlma Kokeilen jokupäivä mitä tulee kun suklaa nutriin sekoittaa bamixilla banaanin ja pistää pakastimeen.. Pitäis tulla "jäätelöä" en kyllä usko ennenkuin kokeilen =)
Oletko maistanut "allevoa" tai jotain sen suuntaista..Älä vaan erehdy ostamaan !! Ei liukene, ne paakun puhkeaa kurkussa.. Ei ole yrjö kaukana.. Painon ilmoituspäivä on itse valittu.. Minä olen ollut hissunkissun pari viikkoa, painolla oli ihan väärä suunta.. :headwall:
Migreenistä.. Muista että lääkkeet voi kerätä nestettä, syy ei ole siis syömisessä.. :D

Mainosten mukana tuli joku huu haa-lehti.. Siellä oli laihdutustuote, joka laitettiin jalkapohjaan yöks ja se imi rasvaa pois.. Valkoisen lapun pitäis olla aamulla ihan musta, kun on ollut niin tehokas ja rasvaa lähtenyt hurinalla. Pudotus tais olla 2-3,5kg viikossa?? Pitäisköhän kokeilla :LOL: Onhan noita "pillereitä" tullut osteltua, miks ei sitten rasvan sieppaus-laastareita..

Pitää lähteä ruokkimaan pomoa, että valtakuntaan laskeutuu taas rauha ja hyvätahto..

Huomiseen..Ja työn iloa töihin meneville..

-Anu-
 
Se on sitten aika synnintunnustuksen... Mä olen perjantaista asti vaan syönyt ja syönyt ja syönyt.... Vapusta selvisin aika kivasti, mutta perjantaina se syöminen alkoi :headwall: . On mennyt karkkia, suklaata, sipsejä, grillattua ruokaa, juustoja, pullaa jäätelöä..... Että saa nähdä millanen on paino huomenna. Aion vaa-alla käydä vaikka tulos taatusti masentaa. Ja pisteiden laskeminen jatkuu huomenna myöskin.
 
Iltaa,

Täällä on täysi masennustila päällä :( . Paino plussalla reilusti, menkat alkoi tänään ja sekin saa megav***tuksen päälle. Mä en ilmoita ens viikolla painoa ollenkaan. Otan kunnon nälkäviikon, jotta saan taas painon putoomaan. Ajattelin myös liikkua extra paljon. Mulla on ollut ihan sekaisin nää syömisrytmit eikä ruuan laadussakaan ole kehumista. Keksejä menee, samoin jätskiä ja eilen meni iskender-kebab ja popcorneja. Mä haluan taas laihtua mutta miten saan itseeni taas vauhtia?

Kaiken tuon lisäksi mä olen toden teolla alkanut epäillä kakkosen hankintaa. Haluaisin vielä laihtua melkein 10 kiloa mutta jos nyt aloitetaan ja tärppääkin niin joopa joo...

Tietääkö kukaan voiko raskauden aikana oikein laihduttaa? Siis ihan oikein niin, että paino putoo. Mulla kun tuota ylipainoa on vieläkin n. 35 kg, niin eihän laihtumisesta raskauden aikana kai oo mitään haittaa? Se olis mun ainoa lohdutus millä saisin mieleni rauhoittumaan painon ja raskauden suhteen. Kyllä mulla on kova vauvakuume mutta jotenkin laihtumiskuume on kovempi :/ .

Taidan keskittyä taas Indiana Jonesiin. Ja pyydän anteeksi hyvin omanapaista viestiä.

-Iines-

Röntän Töntälle kovasti tervetuloa!
 
Jaahas ja sunnuntai-iltaa vaan.

Täällä on näköjään uusia, tervetuloa RöntänTönttä ja SydänAlma! Meillä on vissiin punnituspäivä tiistai (vai onko?) ja yleensä keskiviikkoisin Iines ystäväisemme on tehnyt listan, mutta listaa ei ole nyt ollut pariin viikkoon, kun jotain käsittämätöntä tapahtui ja eka ketju meni "rikki", toivotaan että ensi viikolla saadaan jokunen lista kyhättyä. Jotkut on punninnu jo maanantaina ja mäkin joskus vasta keskiviikkona.

Katari, formolineja toi Kiin mainosti, mä en itse ole vielä mitään laihdutustabuja ottanut kun tarkoitus on tässä raskautua jos hyvin käy :heart:

Anu, se olisikin vallan mahtava uutinen että jollain konstilla sais nukkuessa laihdutettua, mahtavaa!! Onnea onnistuneista lenkeistä ja onnittelut myös uusista "pihakaluista"

nöpö, mitenköhän mullekin kävi nyt niin että tässä on tullu mätystettyä. Ei oo siis kertakaikkiaan parempaa herkkua kuin Ingmanin lakritsi-suklaajäätelö kinuskikastikkeella, paljonkohan mun annoksessa oli kaloreita kun ukon kanssa vedettiin eilen illalla :ashamed: Mä olen ollut karkkia syömättä alkuvuodesta asti, mutta jätskiä oon silloin tällöin ostanut ja nyt se on selvästi alkanut revetä käsistä sekin homma. Ja joka viikonloppuisen sipsipussin kuoret heitin äsken roskiin... että älä murhedi, täällä on kyllä ihan samanlainen mahtisyöppö, meitä on monia

Mutta mulla on nyt kova hinku aloittaa laihis taas huomenna. Kuitenkin olen jo onnistunut pudottamaan toistakymmentä kiloa, miksi jättäisin tähän??? Nyt on mullakin ne menkat tulossa ja se on selkeesti aina turvottanu (siis menkat on tulossa, jos en oo pieniin päin, tänään kyllä oli ihan menkkoja edeltäviä vatsankramppeja, joten tässä on taas kuukausi aikaa laihduttaa ihan kympillä!!!!!)

Katselin tossa tavoitetaulukkoani ja oon semmoset 4kg jäljessä, mitä piti tähän mennessä olla laihdutettuna, mutta ajattelin, että otan huomiset lukemat taas oikein paperille ja teen itselleni tavoitetaulukon uudelleen. Vois esim juhannukseen koittaa tiputtaa sellaset...öööö... 5kg.... tai 6kg, olisko hyvä??? Kokonaistavoite on sit kuitenkin vielä kaukana, mutta olisi ihanaa mennä kevyempänä sit ekalle neuvolakäynnille jos toi pikkukolmonen ottais tuulta alleen.

Iines, ootko muuten kuulolla, tarvitko niitä lähtöpainoja ja tavoitepainoja taulukkoasi varten vai saatko sen vanhan jostain kopsattua??

Mutta koitetaan taas pinnistää uuteen viikkoon reippaina!!!!

-hw78-
 
Iines, ehditkin kirjotella mun kanssa samaan aikaan. Mä oon tiedätkö miettinyt tota samaa, että onko laihduttamisesta vaaraa kun raskautuu. Oon kyllä aatellu että mitään nälkäpäiviä ei sit ainakaan alkuraskaudessa voi pitää, vaan täytyis syödä kevyesti ja usein. Nyt tulee ihan kamala vertauskuva, mutta älköön kukaan tästä pahastuko tai ottako oppia: olen kuullut että kehitysmaiden vastasyntyneet on samanpainoisia palleroita kuin täällä hyvinvointivaltiossa, vauva ottaa kyllä kaikki mitä tarvii, vaikka äiti olisi huonommallakin ruualla. Eri asia on sitten tietysti tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet, joidenka puutteesta voi tulla sitten jotain kehityshäiriöitä. En silti uskaltais vetää mitään Nutrilett-päiviä raskaana ollessani, ehkä yrittäisin pitää painon samoissa. Niin, ja mullakin siis melkein 30kg nyt ylimääräistä..

Ps. tein muuten varoiks raskaustestin tänään ja negaa näytti, nyt on kp 25 (kakkosesta plussasin jo tällöin, eli nyt punaista tätiä odotellessa)

-hw78-
 

Yhteistyössä