muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!



..........aloitusVK/lähtökg/cm...........VK kg/Pudotus......Tavoitekg
Iines79 1/............116kg/169cm..........106,8kg/ +0,8kg.......70kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm........104,6kg/-1,0kg......77kg
Jennan äiti 2/......86kg/153cm.............77,1kg/- ?kg...........60-70kg
Kiin 10/................129kg/184cm............125/+0,6kg..........100kg
Taata 1/...............80kg/152cm...............73,5kg/-0,1kg..........57kg
nöpö80 2/............89,3kg/158cm...........78,7kg/? kg.........alle 60kg
Katari 9/...............94,4kg/ 165cm............92,1kg/ ? kg........68-70kg
ipanapa-08..........79,9kg/158cm...........70,5kg/-1,0kg.......60kg
Lillinen 14.............95kg/165cm...............? kg/+/-0kg.........alle 70kg
martsu76 15.........92kg/158cm...............87,7kg/.....................?
ellapuu 15.............92kg/163cm..............92,4kg/+0,4kg...........?
anuaanua 15........89kg/158cm...............87,1kg/-0,4kg...........70kg
niinuliinu 16..........128kg/175cm............................................99kg
Mandi......................................................95,8kg/? kg...............? kg
Röntän Tönttä......88,7kg/163cm..............................................70 kg
SydänAlma............96,4kg/ ? cm................................................ ? kg

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva
Vio-la 6/............96kg/172cm....... 97 kg.....tasapainotella

 
Vanha lista bongattu :) . Lätkäisin sen tänne uuteen pinoon ihan vaan siksi, että se on tallessa. Mä muokkailen sitä hiljalleen.

SydänAlma, Röntän Tönttä teiltä varmaan oli jo pituus ja alkupaino aikaisemmissa viesteissä...? Mä en muista, mutta voin selailla :) . Annatteko tavoitepainon, niin saan rivinne kuntoon.

Olkoon tämä uusi alku jokaiselle, jolla itsehillinnän heikkoutta. Itse oon huomannut lipsuvani, kun ei ole mitään "näkyvää" muistuttamassa. Kun väännän tätä listaa, niin saan varmaan puhtia.

HattiWatti78: Mä oonkin jo vähän kaipaillut sua tänne. Sulla on sujunut niin hyvin, ja kun ollaan suunnilleen samankokoisia ja vielä vauvahaaveetkin molemmilla, niin sä saat mun motivaatioon lisäpuhuria ;) .

anuaanua: olkoon tässä myös sun rastit lenkeistä: X X :LOL:

Mä oon täällä silmät ristissä, kun en pahemmin nukkunut viime yönä. Poika tekee poskihampaita. Kertoo varmaan kaiken... Joo, jatkan taas töitä, toivottavasti en tee liikoja virheitä, jotka maksaa oikeeta rahaa :/ .

Hyvää alkanutta viikkoa ja tsemppiä kaikille!

-Iines-
 
Hellurei!

Nyt on sitten vaa-alla käyty ja 78,7 näytti se, joten ei mitään vallan kamalaa nousua, mutta sen verran kuitenkin että nyt on syytä ottaa itseään kaksin käsin niskasta kiinni! Ja kuinkahan vaan sekin onnistuu kun ollaan huomenna lähdössä 4 pv:n sukulointi reissulle mun äidin ja lasten kanssa.

HW78 ja Iines vaikka en tietenkään toivo kenenkään laihiksen epäonnistumista, niin silti on lohduttavaa lukea että myös muille sattuu näitä mättöpäiviä kun suusta menee alas kaikki mikä ei juokse karkuun.

Ja tavoitteista... Taas tuntuu siltä etten mä taida sittenkään päästä tavoitteeseeni, eli alle 75 tuohon tän kuun loppuun mennessä... n. 4 kg pitäisi siis saada pois ja kuukausi on aikaa... Mua harmittaa ette ole mihinkään itelleni laittanut painoani ylös aikoihin, tänne vaan olen sen ilmotellu. Mutta todellakin, olkoon tämä nyt taas kerran uusi alku ja hetihän sen huomaa että kun on muutaman päivän syönyt miten sattuu niin paino hiipii nousuun. Niin se on ettei paluuta vanhoihin ruokatapoihin ole ikinä.

Valmistautumaan iltavuoroon...
 
Heippa! Vappu ja vknloppu meni totaalisesti ketuiksi syömisten kanssa... Mutta paino ei ole noussut!!! Vaaka oli aamulla 77,1kg,kait ja pudotusta ei oo tullut aikoihin :kieh: Kaasonpukuja pitää lähteä huomenna katselee niin kyllä suututtaa! Toinen meistä on hoikka,jolle saa puvun mistä vain, mutta mä olen lyhyt ja lihava niin vaikeeta on.
Toivottavasti saan tämän arjen alettua pidettyä itteni kurissa,pitää pakottaa itsensä syömään taas kevyet ateriat ja iltapalat :/
Ja tahtoo vauvan!
 
Raskautumisesta ja laihduttamisesta.. Kun söin noilla raskausdiabetes-ohjeilla ei mun paino noussut juuri ollenkaan. Siinä tulee kaloreita 1600-1800..Siihen "normaaliin" mitä suuhuni olen mättänyt toi on niiiin vähän. Tuli syötyä tosi terveellisesti ja monipuolisesti. Että saa kai sitä tavallaan laihduttaa raskaanakin :D Jos mulle joskus onni käy niin jatkan noilla ohjeilla.. Kai sitä saa syödä terveellisesti.. Jos vaan hermo kestää karkkihyllyn kohdalla.. aina ei kestänyt :/ Nutrileteissä lukee ettei raskauden aikana.. olisko joku aine tai sitten vaan liian vähän kaloreita..


Iines79
Pistäppä vielä yks rasti.. :LOL: Lähdin oikein klo.7 ja rapiat vaunujen kanssa kohti lepikkoa.. Varustuksinani kukkalapio ja muovipussi. Mun sisäinen rosvo pääs valloilleen ja kävin kaivelemassa vähän "liljoja" sellasia kamalan korkeita, jotka kasvaa kosteikoissa. Tuumasin vaan ukolle, että jos ei kotiin kuulu, ollaan pikku-rosvon kanssa lusimassa :kieh: Ei kukaan voi huomata että yks kukka puuttuu.. noh, oikeesti kolme.. maakin taitaa olla kaupungin, joten omaa on.. mulla on sekä veronmaksajan oikeus että työntekijän.. Pääsin turvallisesti kotiin, en päätynyt Kiloon.. :D

Vähän jännittää toi paino.. Kolme päivää jo nutrilla ja paino ihan samassa!! Syön sitä 3 pussia ja salaattia+jotain "lihaa" 2 kertaa.. Jos keskiviikkoaamuna ei ole nähtävissä edes jotain joudun jättämään noi oikeet rehutkin varmaan pois. Tosin olen syönyt kaikkia mahdollisia tabuja koko tän ajan ja vaihdevuodetkin siirty taas kuukaudella eteenpäin.. mutta silti.. Inhottavaa kun menkat saa aikaan yli viikon kestävän migreenin.. Siinä ei selvää päivää näy..

Mun aurinkotuoli.. Niinkun oikein hehkutin että siinä ei istu kukaan muu niin saakeli |O |O |O naapurin kissa on päättänyt vallata koko komeuden.. Siinä se nukkuu koko yön eikä liikuta persustaan mihinkään kun yritän sinne aamukahville.. Mä vihaan-inhoon ja pelkään kissoja yli kaiken.. Tai no, linnut kyllä säväyttää vielä enemmän.. Joudun ehkä kehittelemään jonkun sotasuunnitelman.. Keväällä sekopäinen fasaani valtas ton pihan.. eikä lähtenyt vaikka tein mitä. Yritin kaikkeni, rämpytin sälekaihtimia, leikin koiraa ja haukuin, heittelin lumipalloilla ja pariin otteeseen aamutossuilla - ei, siinä vaan oli ja huusi ihan hormoonihurmiossa.. Sai varmasti kyllikseen tai lähti jonkun hemaisevan kanan perään, kun enää ei ole näkynyt. Hyvä niin, se oli tulossa ihan päälle ainakun ovea vähän raotti.. että on se kissa kuitenkin mukavampi :/

Ollaanhan ihmisiks..

-Anu-
 
sama juttu mulla vappu ja viikonloppu meni totaallisen mönkään,just syömisen suhteen en ole viel uskaltanut mennä punnitsemaan itseäni ,mutta huomenna sit ois mentävä :ashamed: eilen kyllä mulle sanottiin,että olen laihtunut :D siitä tuli aika hyvä mieli,vaikka itse en näe mitään muutosta itsestäni vaikka paino on tammikuusta tippunutkin. niin ja listaan mun kohdalle voipi laittaa tavote paino alle 70
 
Katsoitteko viimeks Olet mitä syöt?? Kyllä pisti sydämeen kun tajusin, että nää syömistavat on opittuja ja hyvää vauhtia siirrän niitä eteenpäin.. Meillä lapset syö terveellisesti ja pidän noita juttuja tosi tärkeinä. Kun eivät ole näkemässä teen sitten vastoin omia oppejani.. Jos tähän on kasvettu, kai siitä voi kasvaa poiskin.. :LOL: Yritetään..

Jonkun ajan päästä tulee jakso, jossa laihduttajalla on pco. Siinä kuulemma käytäisiin läpi sen tuomia kompastuskiviää.. Kannattaa katsoa.. itse ainakin odotan kuin kuuta nousevaa..


-Anu-
 
Moikka!

Nyt on niin, että selkä edelleen niin kipeä, että laitto ihan viime yön valvomaan. Aamulla kun viimein sain unta, tuli poika makkariin ja sanoi olevansa kipeä eikä kykene kouluun. Ei muuta kun ylös ja lääkitsemään lasta. Minulla on siis kolme lasta, 8-, 6- ja pian 2 vuotiaat. Mielenkiintoinen päivä ollut, kun tuntuu että tuolla nuorimmaisella suoli toimii yhtenään ja potan kanssa ei ole sinut sitten ollenkaan. Että nostella ja pestä on saanut yhtenään. Katsoo lapsi siinä sitten silmät pyöreenä hymy huulilla kun äitee irvistelee hassusti...

Laihdutusrintamalla menee ihan mukavasti ja näin muutaman päivän jälkeen on jo ihan kevyempi olo, joka on vaarallinen tunne, että saattaapi helposti repsahtaa. Kun on niin kevyt olo olevinaa saattaa unohtaa, että näitä ylimääräsiä makkaroita onkaan ennekun saavuttaa ensimmäisen peilin :LOL:

Raskaanahan ei varsinaisesti saa laihduttaa mutta terveellistä ruokaa ja liikuntaahan ei kukaan kiellä, joten niitä jos raskaana ollessa noudatta niin kyllähän siinä paino tippuu. Nyt vasta vähän aikaa joukossanne mukana olleena on ollut hauska huomata miten samanlaista väkeä täällä on. Meillekin on pian vauva tilauksessa, itseasiassa kierukka poistetaan huomenna :heart: Se on sitten se meidän perheen viimeinen jäsen, joten malttamattomana odotan tulevaa. Laihdutuskin tuli ajankohtaiseksi juuri siksi, että saisin itseni parempaan kuntoon fyysisesti ja jaksaisin paremmin. Sitten minullakin kun on tuo raskausdiabetes ollut ihan joka raskaudessa niin ei näitten läskien lähteminen pahaksikaan ole.

Sitten vielä se paino ja pituus listaa varten: 168cm ja aloituspainohan oli 96,4kg :x Tavoittena on 68-70kg -pikkuhiljaa

Ohhoh, tulipa pitkä turina...

* :heart: alma*
 
morjens!

Vihdoin mä pääsen koneelle :hug: ,alkaa muuten olla vierotusoireita.
Syy koneelle pääsemättömyyteen on a)mun uusi työ b) vappuna keskimmäisellä alkanut,4 päivää kestänyt raju vatsatauti c) jatkuvasti työssä oleva mies d) tänään oksentamisen aloittanut kuopus.
Jipii.

Mä en oikeasti pääse koskaan lenkille. Ihan tosi. Nyt ei ole selittelyä,vaan alkanut tosissaan risoa että mä en koskaan pääse pihalle ilman lapsia. ja lenkkeily kolmen lapsen kanssa on muuta kuin lenkkeilyä :/

Aamulla mä vien tytöt tarhaan kun mies lähtee ennen viittä töihin. Sitten mies hakee ne ja kun mä tulen töistä niin alkaa tehdä toista projektia kotona. Siis töitä.ja tekee niitä kunnes mentävä nukkumaan..
Ja tätä jatkuu ja jatkuu vaikka se lupaa ettei ota uusia projekteja enää.
Toisaalta mulla ei ole yhtään varaa valittaa,sillä noilla sen projekteilla tää talon remontti maksetaan,mutta kun vaan ottaa aivoon ettei itselle ole hetken rauhaa. Mutta,miehellä on sama tilanne..
Kunpa olisikin sellainen turvaverkko,että voisi saada jonkun välillä katsomaan tyttöjä.
Jopas helpotti kun sai purkaa :kieh:

Painosta ei hajuakaan,vaaka hajosi. No okei,joku saattoi potkaista sen liian kovaa lipaston alle että se osui seinään ja ilmeisesti hajosi :whistle: .Tutkitaan tilannetta.

Mä ostin kaverilta pyörään lasten peräkärryn,ja vanhin oppi just ajamaan itse ilman appareita,joten pyörälenkille saattais jopa päästäkin.

 
Tiistaita!!

SydänAlma, kiva kuulla että teillekin on vauva tilauksessa kohta. Mitä muuten sulle sanottiin siitä, että voiko heti alkaa yrittään raskautumista vai pitääkö odottaa yhdet menkat, mä oon nimittäin saanut kahdelta gynekologilta erilaisen kannanoton tohon asiaan.

ellapuu, sympatiahalaus :hug: vatsatauti on kamalaa, meillä oli pääsiäisenä.. Mä ymmärrän ton sun ajanpuutteen, meillä on vasta kaks lasta, mutta täytyy tosiaan suunnitella monta päivää etukäteen jos jotain omaa juttua meinaa tehdä.

täytyy mennä hommiin, palaan myöhemmin

-hw78-
 
ellapuu Jos sun vaaka on saanut kolhuja, niin ei se meidänkään taida olla järjissään.. Mulla on tapana rampata siinä useamman kerran peräjälkeen.. jos tulos vaikka vaihtuis, ensin vasemmalla jalalla ja sitten astun oikealla ekaks jne. taitolaji.. No pompittuani siinä päälle ja pois useamman kerran päätti vaaka oikein yllättää.. lukemana oli -87.5, numerot ihan ok, mutta miinusta :LOL: Pakko kait ostaa uus vaaka. Huomasin tuossa surffatessani, että ne vaakat joissa onrasvaprosentin ja muiden mittaukset ei sovi raskaana oleville.. Kannattaa siis lukea tarkkaan ennen kuin ostaa =)

Ehkä noi nutrit sittenkin toimii, nyt oli paino 100g alle sen kun syöppöputki alkoi.. Jännää mitä mahtaa näyttää huomen aamuna.. Kannattaakohan illalla syödäkään lasagnea :p

Kävin aamulla kirpparilla, siellä olis ollut aivan ihania kesävaatteita..kokoa 38 tai 40.. että se siitä. Kaapissa odottaa muutamat kaprit ja kesähousut, josko mahtuvat jalkaan tänä kesänä vai siirretäänkö käyttöä vuodella :D

Joskus nuorempana, ihan 16-kesäisenä olin kova tekemään kävelylenkkejä. Päivittäin piti päästä.. Vaikka en ole tehnytkään kun tuota pikkusta lenkkiä ja sitten muutaman lepikkokierroksen, on kunto tainnut kohota sen verran että kävely tuntuu jo ihan mukavalta. Ja mikä parasta.. ne epäjärjestyksessä olleet "luut" tuolla jossain uumenissa ovat ilmeisesti menneet paikoilleen :LOL: Värkkiä ei vedä ja vihlo enää ollenkaan vaikka vetäsis kunnon spurtin.. Ja nyt heti uudelleen raskaaks ja sama vika uusii heti :eek: ei välttämättä ihan kiva juttu. Annetaanhan palautua ensin kunnolla..

No niin, nyt on kerrottu täällä yleisillä palstoilla miten mulla on hullu vaaka ja tervehtynyt ... että se siitä.. Enpä taida laittaa tänne kuviani, että joku yksityisyys säilyy :LOL:


Mukavaa päivän jatkoa ja jännitetään huomisia lukemia..

-Anu-
 
Ihan heti alkuun lohdutukseksi bimboista vaa'oista kärsiville, niin se meidänkin vaaka on ihan seko. Lukema heittää joka kerta +-1,5kg. Ja vaihteleepa tulos senkin mukaan pidänkö kiinni riipputisseistäni vai en....

Tänään tulos oli laskenut jopa 107 kg:aan tasan. Sehän näytti eilen aamulla vielä 108,6 kg. Hyppäsin eilen kyllä veskissä sen verran, että huomas nesteiden ja muun moskan lähteneen liikkeelle. Tämän aamun tulos hiukan nosti mieltä. Jospa sais miehen 30-vuotissynttäreihin (kuun vaihteeseen) taas sen kympin rikki (*mutisee tässä, että se oli jo mutta tuli märehdittyä vappuna*).

anuaanua: X X X pitääkö paikkansa vai ootko jo taas lähtenyt kärrypolkukierrokselle? :LOL:

ellapuu: Kylläpäs teitä koetellaan. Sympatiat täältäkin :hug:

Mä oon ihan järkyttävän väsynyt! Ajoin aamulla päin punaisia, onneksi oli vapaa mutka eikä poliiseja näkyvissä :whistle: . Huomasin vasta peilistä katsoessani, että mitäs ne muut jäi jälkeen. Sit tajusin, että voi prkl, siellähän oli punaiset lyhdyt palamassa! Ei muuta kun kaasu pohjaan ja äkkiä pois rikospaikalta :saint: .

Jos jatkais pehmeän sängyn ja höyhensaarien unelmointia. Päivän jatkoja :wave: !

-Iines-
 
Moikka vaan, minä en muistanut aamulla käydä vaakassa.. eilen oikeestaan sain itseni vasta ruotuun :(
nyt maistenlen valion profeel cottifrutti puolukkaa, aika jännä maku. jos tällä kuittais lounaan ja hedelmillä.
Aika kivoja nuo teidän vaa´at :LOL: , meillä se ei suostu temppuileen (sikäli kun muistan siinä käydä..) ostin viime syksynä uuden tai oikeestaan tilasin hobbyhallista, olihan monimutkainen vekotin :eek: siinä pitäs tulla painoindeksi yms. sain laitettua omat tiedot mut en osaa laittaa sitä siten kun menen puntariin niin se antaa vain painon, ei sitä painoindeksiä :( siinä on 5 muistipaikkaa, ja en osaa laittaa sitä omalle muistipaikalleni....
eli tässä opimme et yksinkertainen on paras!!!!
 
Heippa!

ellapuu Samaa minäkin joskus tuskailen tuon lenkille pääsyn kanssa. Varsinkin jos lapsilla on pitkä sairasteluputki niin tuntuu, että on sisällä tai ruokakaupassa päivästä toiseen. Ja kun sinne lenkille olisi tosiaan kiva päästä myöskin yksin. Liikaa toiveita?

HattiWatti Se kierukan poistopäivä onkin vasta huomenna *menossa jo liian innoissaan* Viimeiksi kun kierukka poistettiin tämän meitin nykyisen kuopuksen tuloa varten niin ei ne sanoneet mitään menkkojen suhteen. Hetihän yritys alkoi mutta kumminkin muutama kuukausi siinä yrityksessä meni. Minäpä huomenna kysäsen.

anuaanua -87,5kg :LOL: Ei se vaaka niinkään hajalla ole vaan tehokkaita nuo nutriletit!

Iines 79:lle Kyllä se kymppi taas pamahtaa rikki ennekun kuu vaihtuu, usko vaan... Ja saattaa mennä vielä enemmänkin!

Tänään on ollut erittäin mielenkiintoinen päivä. Selkä on aina vaan kipeämpi ja nyt tiedän yhden syyn miksi minulla on jälkeläisiä: he laittavat selkäkipeälle äidilleen sukat jalkaan ja ojentelee housun puntit :D No, vanhimmainen täytyi käyttää tänään lääkärissä ja läksin hänen kanssaan sinne, että lääkäri kirjoittaa myös minulle särkylääkettä, oikeesti sellaista tehokasta. Kun autolle käveltinn sanoin lapsukaiselleni, että on se vaan hyvä, että autoit minulle sukat ja housut muuten joputuisin kävelemään pelkissä kalsareissa ja kengissä, sitä ei muuten naapurit halua nähä! =) Saatiin lääkeasiat hoidettua ja toivon nyt todella, että selkä alkaisi taas rulaamaan, kipu haittaa pahasti mun vapaa-ajan viettoa... Niin, ja sitten nuorimmainen alkoi itkemään ruokaa ja enhän minä saanu lootakuppia pois uunista, jotta olisin voinut ruokkia hänet! Onneksi isi tuli apuun ja petasi vielä sängynkin, että sain lääkärireissun jälkeen lapsen nukkumaan. Että on inhottavaa kun ei kykene!

Toivottavasti en ala repsuilemaan kun taas on tämmönen erikoistilanne.

* :heart: Alma*
 
Iines79 Laita sormi valmiiksi rastille..Huomenna päiväuniaikaan suuntaan kärryt ja itseni taas kohti lepikkoa.. :D

SydänAlma Voi ei, selkäkipu on maailman kamalinta. Lääkkeet on tehokkaita, mutta kun pitäis olla edes vähän tolkuissaan päivän aikana.. :LOL:

Kyllä sä ruodussa pysyt ! Mä voin vahtia teidän jääkaappia ja sitä toista jossa on ne herkut.. Aina kun ajatteletkin raottaa ovea..Täällä piippaa jääkaappi-hälytin.. Mä katson sitten toooodella paheksuvasti :saint: mulla on tuolla keittiössä avattu popparipussi, jos vuorostas vahtisit sitä..Saattaa olla katoavaa sorttia.

Pakko lopettaa, lapset ei anna rauhaa..kamalaa..

-Anu-
 
Uusia ihmisiä näemmä =) Tervetuloa SydänAlma :flower:

anuaanua Mie en voi käsittää miten joku voi pelätä kissoja :D Sen ymmärrän kyllä, että inhota voi, mutta mikä niissä pelottaa? Mie aina tilaisuuden tullen tätä kyselen ihmisiltä, kun en voi lopettaa ihmettelemistä. Viimeksi sain vastaukseksi, että kun ne kävelee "silleen" niin siksi ne on inhottavia elukoita :LOL:
Minkäs sille mahtaa, jos jotain elukkaa pelkää, mut miulle se on jotenki niin kaukasta, kun nuo omat 4 kissaa on niin rakkaita ja ihania :heart:
Mutta tuohon, että miten saa kissan pihastaan... Suihkepullo. Ja siihen pari tippaa sitruunamehua niin kissa saa kyytiä. Banaaninkuoret kuuluu kans meiän kissojen inhokkeihin. Silmille älä kuitenkaan suihkuttele, kissan ylpeydelle riittää kun turkki kastuu ;)

Laihdutus on taas työn takana :kieh: Paino aamulla 125kg, nousua viime viikkoon +600g. Onneks ei kuitenkaan sen enempää, yritän nyt olla tarkempi syömisistäni ja muistaa ottaa formolinet :ashamed:
 
:LOL: :LOL: tänään oli hauskaa aamulla ton vaa'an kustannuksella. Mieskin tuli katsomaan että mitä hemmettiä mä hirnun :LOL:
Se nimittäin näytti -25,7. Mä repesin ihan että "ai onks vaa'at alkanu näyttää nykyään kuinka paljon pitäs laihtua??" AIVAN MAHTAVAA :LOL:

Käyn huomenna mammalla vaa'alla,jos nimittäin sinne asti pääsen. Tänään toi keskimmäinen piti hakea kotiin kesken päivän kun sillä on kauhea ripuli. Onneks mies oli jo kotona pienimmän kanssa,että pääsi hakemaan,eikä mun tarttenu lähteä kesken koulutuksen.
Tuolla uudessa paikassa on tosi kiva,sieltä saa jumppakorteista ja vuosisoppareista muutamalta kuntosalilta reilusti alea,mutta vaan jos tekee vuoden sopimuksen. Se vähän arveluttaa,että pääseekö sitä kuitenkaan käymään missään?
Tollanen jumppakortti ois kiva,se on 20 kertaa,joten vois käydä kun pääsee. Harkintaan :whistle:
Samoin liikuntaseteleitä saa pari kertaa vuodessa puoleen hintaan,niin josko menis uimaan?
Ja sitten...sanoista tekoihin... :xmas:
 
Kiin Kissoissa on jotain.. Ihan ihokarvat nousee pystyyn.. Johtuisko siitä että olen niille allerginen, niin ruumiillisesti kuin myös henkisesti :LOL: Ja kissat rakastaa mua.. Isällä on kotonaan aivan kamalasti kissoja, älä vaan kysy määrää.. Veikkaan haarukalla +/-10 :/ Eikös vaan aina jostain suunnasta hiippaa joku karvainen itseään hankaamaan.. Syön vaikka yhteistä leipää koiran kanssa, mutta kissaan koskettuani mun on mentävä pesemään kädet saippualla :D Ja kissat katsoo mua "silläsilmällä" jotenkin pistävästi arvioiden ja kyttääväsi.. Kamalin kokemus on tähän asti varmasti se kun olin kylässä yötä ja käytiin nukkumaan..Tai me käytiin ja heidän kissat alkoivat elämään. Kamala viiletys siellä pilkkopimeässä. Juoksivat-kiipeilivät- ja hyppivät monen metrin loikkia paikasta toiseen.. Voi luoja, että mua pelotti. Voin vaan kuvitella miltä lapsista tuntuu, kun pelkäävät mörköjä pimeässä.. tunnen sympatiaa :LOL:
Toi suihkupullo-juttu onkin hyvä, täytyy kokeilla. Viimeyöks laitettiin parveketuoliin tavaraa, ei ollut katti sopinut joukkoon :p

ellapuu Sullapas on ihana vaaka, ajattele miten fiksu kaveri. Jos se on joku "äly-vaaka" laskee painoindeksin ja rasvaprosentin äänestä, mittaa ruumiinlämmön ja määrittää siitä lihasmassan jne.. :LOL: Tollanen on pakko saada..meillähän se näytti -87 ja rapiat.. aion kuitenkin pudotella vaan tuon 30 kiloa ;)
Meillä kanssa kaupungin työntekijät pääsis ilmaseks uimaan, vaan enpä ole saanut aikaiseksi lähteä. Tuohon lähelle valmistui jokunen vuos sitten uusi halli, porealtaineen ja höyrysaunoineen, olis kyllä aika ihanaa mennä. Vaan taitaa olla uikkari vielä aika virtaviivainen, jospa odottelen vielä tovin

Kyllä on nälkä.. Salaatit loppu ja söin vähän lasagnea, mutta ei tunnu yhtä täydeltä kuin salaatin jälkeen.. Huomenna kauppaan.. :)

Nyt telkkarin ääreen..Huomiseen..

-Anu-
 
Ja iltaa,

Tämän päivän lukemat voisin ilmoittaa: PAINO TÄNÄÄN 104,6KG ELI PUDOTUSTA 1KG, viime viikolla oli vähemmänkin, mutta noi vappusyömingit taisi vähän sekoittaa.... Nooh, ensi viikolla taas isot pudotukset

Hassuja noi teidän vaakat, meillä on vaan ihan perustylsä vaaka joka valitettavasti aina näyttää oikein. Onneks on desimaalitkin niin sit voi esim käydä vielä pissalla ja saada 300grammaa pudotusta ihan vaan sillä :D

Mulla oon ihan ok menny tämä alkuviikko, ainoo että oon menkkoja odotellut, mutta ei niitä näy. Ja raskaustestikin silti negaa :( No, ehkä se on ihan jees, parit kekkeritkin on tässä toukokuulla niin voi sitten vaikka vähän kuohuvaa juomaa maistaa... Mutta kyllä se vauvakuume alkaa kasvaa jo melko suuriin mittasuhteisiin, alkaa noi pojat olla jo kaukana sellaisesta vauvanpallerosta =)

Mutta, palaan huomenna ja ilmoitan uuden painolukeman, jos se on parempi kuin tämänpäiväinen :saint:

-hw78-
 
Moikka!

Viimeksi valittelin motivaation puutetta. Nyt se jälleen löytyi! Toivottavasti en sitä ihan heti taas hukkaa!

Eilen aamulla oli punnitus. Vaaka näytti 95,8 kg. Paino on seilannut 96 alle ja päälle. Tänä aamuna aloin taas pisteitä laskemaan. Eli tästä se lähtee. Huomenna aion käydä ostamassa uintikortin. Siihen aion siis satsata. Kallis se on mutta pidemmän päälle tulee halvemmaksi kuin ostaa uintilippuja. Huomattavasti halvemmaksi.

Täytynee herätellä pienimmäinen iltapäikkäreiltä että unta riittäisi vielä yöksikin.

:wave:
 
Iltaa kaikille
kävin tänään lenkillä ja olen yrittänyt katsoa syömisen perään... lapsille hain tänään grillitä iltaruokaa ja arvatkaapa miten ihanille ranskalaiset tuoksui - oli ihan pakko maistaa -ne suorastaan huusi tulla syödyksi.
Mutta kivasti teillä muilla tuntuu menevän!
Tsemppiä vaan - ja ilmoittelen huomenna aamupainon....
 
Tässä mun tän viikon paino.. 87.1 eli -400g ja tavoitepaino 70kg. Sivuutetaan se tosiasia, että mun paino kävi välillä jossain korkeammissa lukemissa.. Ja niitä poppareita ei tarvitse enää vahtia.. pistelin ne poskeeni illan hämärinä tunteina.. :ashamed:

Mukavaa päivää ja paaaljon sisua vastustaa kaikkia ihania herkkuja..

Jatkan turinointia paremmalla ajalla..

-Anu-
 

Yhteistyössä