muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Hyvää huomenta myös täältä!

Iines Täällä kohtalotoveri näissä migreeniasioissa. Mekin kun ollaan laitettu vauva tilaukseen niin jouduin estolääkityksen lopettamaan. Kokoajan hirvittää milloin iskee semmoinen megapäänsärky! Viimeiksi kun lopetin, jouduin vierailemaan muutamaan otteeseen päivystyksessä :/ Toivottavasti raskautuisi pian sillä sitten saa olla päänsärky ja menkka vapaa yli vuoden!

Tänä aamuna olikin ilo hypätä puntariin, paino oli 93,9 eli 2,5kg vähemmän kun viime viikolla! Onnea minä :flower: =)

Nyt kun vaan ruodussa pysyisi niin ihan oikeaan kesään mennessä olisi jo hiukan kevyempi ja saattaisi mahtua viime kesäisiä rytkyjä ylle. Helppoa ei ole kokoajan ollut kun on niin hemmetisti ihania houkutteita :ashamed: Minäki kun olen semmoinen tunnesyöppö. Jotkut vaan laihtuu kun elo mättää mutta minä paisun niin hyvässä kuin pahassakin, eli iloon ja suruun menee monta kilokaloria :p Mulla jääkaapin ovessa on mangneetti jossa lukee: EN OLE KOSKAAN TAVANNUT SELLAISTA KALORIA, JOSTA EN OLISI PITÄNYT. Niin harmittavan totta, öh!

Ei muuta kun iloista perjantaita kaikille, kyllä me vielä kevetään ja ohetaan!

* :heart: Alma*

SydänAlma: Onnea hienosta pudotuksesta! :flower: Migreenistä vielä, mulla on nyt niin hyvät täsmät, että niillä saan megapahatkin pois. Mun neurologi antoi ohjeen, että kohtauksen alkaessa täsmä Zomig 5 mg. Jos särky palaa niin sit 2xVoltaren (mulla vaihdettu halvempaan) ja Zomig yhdessä. Samalla otan pahoinvointilääkkeen (Primperan) vaikka en oksentaiskaan, sillä se nopeuttaa hidastunutta aineenvaihduntaa ja lääkkeen imeytyminen nopeutuu. Mä tunnistan migreenin melko hyvin nykyään, kiitos sen älyttömän kalliin neurologikäynnin. Se selosti mulle kaiken miten ja mistä migreeni alkaa, kaikki mahdolliset oireet ärtyneisyydestä niskajäykkyyteen ja ylivilkkauteen yms. Nykyään tiedän, että kun alkaa tekeen mieli herkkuja, niska on kipeä, oon kiukkuinen ja ylitouhukas, alan yhtäkkiä haukotella ja tunteen väsymystä, silloin on migreeni tulossa kovaa ja kohinalla. Toivotaan ettet joudu päivystykseen särkysi kanssa. Kannattaisko sun hakea erittäin vahvat lääkkeet varalle? Kyllä niitä uskaltaa käyttää vaikka yrittäiskin vauvaa, jos migreeni liittyy menkkoihin. Mulla on ikävämpi puoli tässä vielä, eli ovulaatiomigreeni. Sitä ei uskallakaan lääkitä muulla kun Panadolilla, kun ei tiedä onko tärppi käynyt vai ei.

Iines Minä olen käynyt nuppisäryn vuoksi neurologilla ja sieltä sain silloin estot. Kohtaukseen otan Relert 40mg 1 tbl ja lisäksi juuri tuo Voltaren tai Burana 800mg. Buranat ei vaan mulla oikeen tehoo. Jos lievä jyske tulossa niin silloin nappaan Burana 800mg ja kaksi Panacodia, auttaa hyvin jos ei ihan järkky särky ole. Estojen kanssa sain migreenin vaivaamaan vain menkkojen aikana mut nyt jännittää kuinka käy kun estot lopetettu. Pahoinvointi lääkettä mulla ei ole vaikka kyllä pitäisi. En oksenna mutta on todella kuvottava olo. Mullakin säryt alkaa siitä kun tulen ihan kuolemanväsyneeksi ja tekee mieli herkkuja enemmän kuin normaalisti ja pinna pihahtaa poikki normaalia helpommin, tuntuu kun olis muissa maailmoissa. Kyllä tää migreeni on niin pottumainen vaiva, jota ei voi ymmärtää ennenkuin itse potee vaivaa.

SydänAlma: Auttaako sulla Relert? Tietty jokaiselle sopii eri lääkkeet erilailla mutta mulla Relert ja nyt myöskin testattu Almogran on sama kun ottais karkkia. Imigran tekis mieli myös testata. Siitä oli joskus aikoinaan nenään sumutettava versio ja se oli aika tujua tavaraa. Sain nimittäin näytteen lääkäriltä vuosia sitten. Totta, että migreeni täytyy kokea ennen kuin ymmärtää miten kamala se voi olla.

nimim. TYKSin ensiavussa tipassa ollut.

Iines Juu, kyllä mulla Relert on pääasiassa auttanut. Silloin muutaman kerran kun joudui menee päivystykseen niin silloin teki Relert oharin. Imigrania en ole kokeillut mutta Naramigia olen kokeillut ja tehoa ei ollut mulla. Neurologi sanoi silloin että olisi hyvä vaihdella täsmälääkkeitä aika-ajoin ettei pää totu yhteen mutta en ole kauheasti vaihdellut ihan syystä, että en jouda lekurissa juoksemaan tämäntästä pillereita vaihattelemassa, menen sitten kun on ihan pakko.

Hommat tehty vauhdilla ja nyt on hetki aikaa istua koneella.. ennenkuin taas pitää lähteä odottelemaan koulutaxia..

Kävin vetäsemässä lenkin.. Kyllä on inhottavan hikisen nihkeä ilma, vettä ripsi muutaman tipan, ukkosta on pakko olla ilmassa. Siinä kivistä polkua tallatessani tajusin, että vaikka paino ei putoiskaan niin senttejä voi silti lähteä.. Ihan uus kokemus tällaselle urheiluvastaiselle :D

Migreenilääkkeistä Kun yritettiin tätä junioria, niin tilitin lääkärille migreenistä ja niistä kamalista viikon kestävistä joihin en uskalla ottaa edes lääkettä. Sanoi että kiinnitymisestäkin eteenpäin oli joitain viikkoja, määrää en kylllä nyt muista, jolloin verenkierto ei ole vielä yhteinen. Ja monihan käy ottamassa ihan kamalat kaatokännit kun ei edes tiedä olevansa raskaana. Solut "uusiutuvat" jotenkin vielä sillon jos vaikka sattuisivatkin vaurioitumaan. Sain luvan syödä zomigia ja buranoita ym. siihen asti kunnes tajuan olevani raskaana. Käytännössä kuitenkin tein aina raskaustestin ennekuin pistin suuhuni jotain odotusaikana kiellettyä lääkettä. Primperania sain muuten raskauspahoinvointiin kun olin käytännössä viettänyt 2 päivää vessassa :LOL: Siinä lattialla välillä maatessa ehti hyvin tutkia kaikki paskaset kohdat lavuaarin alta ja pöntönjuuresta. Kun pääsin tolpilleni ja olo oli kohentunut pidin parinpäivän tiukan siivousurakan ja hankasin kaikki piilopaskat vessasta.. Suosittelen muuten joskus katsomaan paikkoja vähän toisesta perspektiivistä kuin aina vaan ylhäältä :LOL:

Huomenna pitäis keksiä jotain tekemistä lasten kanssa, ettei seinät ala kaatua päälle. Sunnuntaina ajattelin mennä käymään Mummilla. Ikää on jo 88, päivästä riippuen on skarppi tai sitten vähemmän. Muutti nyt kevään aikana asumaan isälle, kun ei pärjännyt enää yksin. On kyllä yksi huoli poissa sydämeltä kun tietää että siellä on seuraa ja apu lähellä. Mummi on ihan piristynyt silmissä ja niin hyvin hoidetun näköinen. Viimeksi kun kävin niin oikein kiinnitin huomiota kun olivat laittaneet tukan nätiksi ja kynsilakkaa. Aijemmin kun kävi, mummilla oli tunkkainen ilma, saattoi olla alusvaatteissa vielä iltapäivällä ja oli muutenkin ihan "räjähtänyt" Ei pysty enää itse pukemaan saati hoitelemaan noita pesujuttuja. Ihanasti on osat vaihtuneet, nyt hoitelee poika äitiään =) Toivottavasti muakin hoitais joku joskus jos niin käy.. Ei ole kamalan mukavia noi vanhusten vuodeosastot, ainakaan työntekijän silmin. Omaiset ei taida huomata ihan kaikkea, eivätkä nää sitä todellista kiirettä ja kuinka vähän aikaa on annettavana yhdelle vanhukselle. Surkeeta.. Aamulla äkkiä pesulle ja vaatteisiin, sitten tuoliin istumaan ja päivän aikana vaihdetaan eteen vaan tarjotinta tai lehteä.. aikataulun mukaan.. iltapäivällä nokosille sänkyyn, jotka jatkuvat ruokailuun.. sängyssä.. ei kiva.. Ja mikä oli musta kamalinta ja oudointa.. Illalla kun vaipatettiin vanhukset niin vaippaan tungettiin sellanen muovittamaton imu, joka sitten keskellä yötä poistettiin ja vaippa oli taas kohtalaisen kuiva. Miks piti ladata sellanen järkky paketti toselle housuun, kun kerran kuitenkin vaippa avataan yön aikana.. ja häiritään unta.. No siks, että yksin sai vaipan kuivemmaks eikä kalliita vaippoja mennyt niin montaa.. Olenkin kehoittanut ystäviäni, että jos alkaa näyttää siltä että mun paikka olis tollasella osastolla voisivat ystävällisesti tilata mulle jotain vähän tainnuttavampaa lääkettä ettei tajuais missä mennään..

Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.. herkkuja kohtuudella :kieh: Kuinkahan itse muistais tuon..

-Anu-

Terve! Tänäänkin on hyvä päivä,no onhan se perjanta! Painokin taas hitusen pienempi: 76,4kg. Viikonloppu sekottaa taas jonkin verran,huomenna lähetään miehen mummolle ja sielä on valmiina ruuat :p Tänään ehtii syödä vaan äkkiä kotona kun miehen futispelit alkaa jälleen.Kunpa sen mielialakin kohenis :heart:
SydänAlma Vautsi!Eikö tunnu kivalta tollanen pudotus. Alku onkin sellanen että lähtee reilummin per viikko. Mä tässä laihdutellu jo yli 4kk niin tiputus enää sadoissa grammoissa. Äläkä masennu jos alkaa joskus jumittaa paino,sitkeesti vaan jatkaa niin putoo kohta taas.

Mulla tippui ehkä joku 8-10kg kunnes ihmiset oikein huomasi,tietty nyt ei tartte takkeja ja muuta telttaa niin paremmin näkevät. Onhan se kiva että on takamusta,ja mieshän tykkää,mutta inhottaa kun se hölskyy kävellessä,ja ne jenkkakahvat.

anuaanua Mäkin olen harjotellut aikanaa vuodeosastolla jossa vanhukset puettiin tuplavaippaan,se on aivan kamalaa. Vois työntekijät kokeilla nukkua itse niin,oliskohan pikkasen kuuma. Toinen paikka taas vastustaa sellaista,ja vaikka menis peti märäksi niin ei haittaa,lakanoita riittää,se on oikein.

Hyvää vknloppua tytöt, ja onnea kaikille äideille :flower: Pikkasen jännittää,saanko tänä vuonna mitään,mies voi vedota että ei päässyt ostamaan kun reissuu lähettiin... Vuosi sitten osti ruukkuruusun,jonka valtasi pikkuiset ötökät :kieh:

Äitienpäivästä-mä tiedän jo että mieheltä en saa mitään,lapset ovat tietty tehneet äidille unohtumattomia yllätyksiä :D
miehen kans sovittiin että ei osteta mitään kun sain jo sen peräkärryn ja raha on nyt tosi tiukoilla.

Mua oikeasti ahdistaa taas nää kilot,mä tahdon niistä eroon. Eli,tänään meillä dippaillaan illalla porkkanaa,kurkkua ja kukkakaalia :D ,jotain pikkunaposteltavaa kyllä pitää saada :LOL:

ellapuu :hug: Tuollaset tapaukset on niin surullisia, kun mitään ei enää ole tehtävissä :'( Miun setä kuoli aikanaan myös pitkän dialyysihoidon jälkeen sydänpysähdykseen. Jätti diabeteksensa hoitamatta niin munuaiset sanoi lopulta ittensä irti ja sydän ei sit kestäny sitä nesteen kertymistä, vaikka setä päivittäin kävi loppuajan dialyysissä Meilahdessa.

Nyt on kyläilyt kyläilty ja kakut popsittu..
Mukana oli mamma-koira, jonka pitäisi synnyttää lähipäivinä.. Ajomatkaa on noin 45 minuuttia, mutta ajelin rivakassa 35 minuutissa kotiin.. Alkoi sellainen läähätys ja selkeä supistelu, että luultiin jo että ollaan motarin reunassa kätilöinä :LOL: Hyvin oli systeri vastutautunut, mukana oli kaikki mitä oltais tarvittu.. Mutta selvittiin kotiin asti.. Nyt odotellaan kuumeisesti kuulumisia. Yks urospentu on meille varattu.. Tulisipa sieltä edes se yks uros..Ettei tarvitse vaihtaa Pyryä tytön nimeen :kieh:

Ei sais valittaa, mutta alkaa olla ihan liian kuuma.. Mulle riittäisi sellainen 20 ja leudolla tuulella, kiitos.. Varjossa 25 ja vaikka verhot laitettiin jo aamupäivällä kiinni, on sisällä niin kuuma.. Kun kääntyy varjoksi ei edelleenkään ikkunoita voi avata.. Joka puolella on noita helkatin angervoita.. Kamalampi löyhkä kuin tuomessa.. Sais kukinta mun puolesta jo loppua..

Onko hyviä lahja-ideoita opettajille/päiväkotiin?? Olen niin kymmeniä kertoja saanut itse servettejä ja orvokkeja, olis kiva antaa toisille jotain erilaista. Viime keväänä sain yhdeltä lapselta näppylähanskat ja porkkanansiemeniä kauniissa paketissa.. Oli aika hauska idea, kierrätin ideaa sitten kaikissa mahdollisissa paikoissa. =) Nyt löysin Ikeasta sellaisen ranta-alustan joka menee pienelle rullalle ja siihen ostin kaveriksi samanvärisen kärpäslätkän. Voi ope rannalla maatessaan huiskia isompia pörisijöitä :D

Painosta Olin aamulla siirtynyt uudelle numerolle.. 86.9, toivottavasti pysyy.. Eikä syöppöhimot iske..

Kiin
Tuollaiset kohtalot antavat kyllä aina miettimisen aihetta. Sitä aina unohtaa kuinka hyvin omat asiat oikeasti ovat. Taas tuli yksi hyvä syy ottaa vakavasti noi kohonneet verensokerit.. Ja muutenkin pitäis osata elää kuin tämäpäivä olis viimeinen, sanoa rakkaille sanottavat.. Myös hyvät asiat, ainakin mun tulee annettua varmasti enemmän negatiivista palautetta. Vaikka toinen tietää sanomattakin noi positiiviset jutut, vois se olla kiva välillä ihan kuulla niistäkin..

Mukavaa alkavaa viikkoa..työniloa..

-Anu-

Hyvää äitienpäivää :flower: Oli oikein "laihdutuskakku" tuo miun äitienpäiväkakku :ashamed: Prinsessakakku ja tottakai marsipaania päällä :p 3 palaa oon tänään sitä napaani ahtanu :headwall: Jos nyt muuten yrittäs sitten pysyä aisoissaan....

Ihana aurinkoinen päivä B) Piti tulla sisälle, kun alko olemaan jo KUUMA :snotty: Kastelin eilen istuttamani perennapenkin ja mies ajo nurmikkoa. Poitsu nukku varjossa vaunuissaan :heart:
Sormia jo syyhyttää, että pääsen huomenna kaupoille hakemaan amppelimansikkaa ja omenapuuta =) (perhanan helluntai... :kieh: ) Sit taas istuttelemaan :D

No niin vauvoista haaveilevat.. Täältä vois kysellä laskettua-aikaa ja sukupuolta :LOL:

madam.mamma@luukku.com

Kirjoitatte oman ja miehen etunimen sekä pvä/kk/vv.. Madam vastaa tuleeko tyttö vai poika ja koska.. Vastaamiseen menee melkein kuukausi..

Meille tulossa tyttö 7/2009 ja poika 3/2011..Olin kyllä suunnitellut että jos kerran vielä onnistais niin pistäisin piuhat solmulle, mutta en kai nyt sitten voikaan..vai oliskohan näin että toimenpide ei oikein onnistu.. :LOL: :LOL: :LOL:

Pistäkäähän kyselyt menemään, oishan se ihan jännää jos vaikka sattuis pitämään paikkansa.. Toivottavasti ei, en malttais odottaa 1,5 vuotta..

-Anu-

Hyvää huomenta!

Toivottavasti kaikilla meni äitienpäivä hyvin. Me istuttiin yhteensä 4 tuntia autossa, kun käytiin mun äidin luona. Hiukan oli nuutunut olo, kun seitsemältä illalla oltiin taas kotona.

anuaanua: Olispas teillä unohtumaton matka, kun piti koiraa viedä "synnärille" :D . Kerrothan heti tuliko poikia. Joko rastien määrä on kasvanut ;) ?

Mä mässäsin taas koko viikonlopun. Lauantaina oltiin tupareissa ja eilen söin omaa juustokakkuani ja äidin täytekakkua. Olo oli illalla :x . Siitä huolimatta, aamulla kun kävin vaa'alla niin tulos oli 106,6 kg. Eli toukokuun loppuun mennessä piti se kymppi rikkoa (toivottavasti pysyvästi) eikä siihen ole matkaa kun 0,6 kg.

Eilen laitettiin vauva tilaukseen ja sitä pitäis nyt tilailla kunnes suotuisat ajat on ohi :whistle: ;) . Nyt jo aloitin jännäämisen, että miten mahtaa käydä. Mä niin toivon, että saisin tehdä plussatestin miehen syntymäpäivänä, kun silloin pitäis menkkojen alkaa.

Äh, olo on sellainen kun ei olis viikonloppua ollutkaan. Siitä huolimatta pitää alkaa hommiin. Hyvää viikkoa kaikille!

-Iines-

täälä taas punnitus tehty,viikonloppu meni kuntoillessa ja syöden kevyesti,noooh,pienen palan kakkua kyl maistoin :attn: painoa lähtenyt -600 eli paino nyt 85.5 nyt ois raskauskilot ainakin tippunu,toivottavasti pysyvästi :D tulipa kesäksi tilattua jo mulle ja lapsilleni laivamatka :D millos se muuten ois paras aika käydä puntarilla aamulla vai päivällä vai illalla??? mukavaaa maanantain jatkoja kaikille :flower: ai niiin löytyiskö netistä mistäään semmosta mist sais tietäää ihanne painonsa tai jokin vastaava?

toi pudottajat-sivusto oli kyllä mielenkiintoinen..harmi vaan että töissä kiire eikä ehdi perehtyä :LOL:
Mä oikein eilen lähdin rullaluistelemaan,lainasin siskolta ja kokeilin ekaa kertaa. Siihen jäi,ei ikinä enää. :headwall: Kävin kyllä muuten lenkillä -siitä mulle iiiiiiso rasti :D
Mä olen haaveillut kanssa koirasta ikuisuuden,mutta meillä noita astmaatikkoja/allergisia eli haaveeksi jää. Toisaalta,sitoohan koira tosi paljon,mutta silti mä niin sellaista haluisin.
Onneks anoppilassa on ajokoira,että pahin koiratuska lievittyy kun sitä paijaa :heart:
Painon kerron teille huomenna,tänään uusi vaaka.
sen verran voin jo alustaa,että ei ainakaan miinusta tule :'(

Pentu-tilanne.. Ei ole vielä synnytys kummemmin edistynyt.. Lämmöt ovat laskussa, kuulemma enteilee toimintaa.Eilisen ajomatkan aikana oli ensimmäisenä tulossa oleva pentu kääntynyt kuono menosuuntaan :D Eivätköhän ole kohta tulossa.. Jännittää varmasti enemmän kuin oma synnytys :LOL:

Painosta punnaan sen virallisen tuloksen heti aamusta pissan jälkeen, mutta ennen aamupalaa.. On silloin vertailukelpoisin :D Ainakin painonvartijoiden ja tohtori.fi sivuilla voi laskea painoindeksin ja on painotaulukoita..

Lenkki Päätin että kävelen ainakin toiset päikkärit..ja jos jätän väliin pitää olla erittäin hyvä syy, joka kestää päivänvaloa :D

Mukavaa päivää..

-Anu-

Huomenta :saint: Vaaka oli armollinen viikonlopun herkuttelusta huolimatta ja näytti tänä aamuna 124,9kg, pudotusta -100g viime viikkoon :D Kaikki miinus on plussaa ;)

Mie kysyin ennustaja-Elliltä tulevista lapsistani sillon, kun oltiin vielä lapsettomia. Elli ennusti miulle 5 lasta! :eek: Ensimmäiseksi Elli veikkasi poikaa, joka syntyisi 4.1.2008. Meiän poika synty 31.12.2007... :whistle: Ei ollu kun 4pv hutiin :eek:
Seuraavaks pitäs tulla kaksoset, tyttö ja poika, v.2010.

Moi! Ei tullut äitienpäivä lahjuksia ,ei edes toivotusta mieheltä,vitsi että olen pettynyt ja vihanen! Mökötinkin lähes eilisen päivän ja menin sänkyy ennen 10:tä. Tytöltä tiesin saavani kortin kun hoidossa tekevät aina näitä. Ajattelin illalla vielä olla hiljaksiin,onneksi ei nähäkään ku joskus 8jälkeen :kieh: Tällasina päivinä TAAS ajattelen että miksi tekisin toisen lapsen...

Painosta välillä...vaaka oli aamulla 77,4kg lukemassa,että jonkin verran plussalla,en masennu. Ostin äsken paketin taas Nutrilettia jospa sillä sais taas vauhdin.
Mulle iski la-su aikana joku omituinen turvotus. Su-aamuna oli sormet tosi jäykät,niveliin,ranteisiin ja polviin särki,eikä sormukset meinannut irrota. Samal taval sattuu laittaa kädet nyrkiin ku raskauden lopussa kesäkuussa...sillon oli kaverin hääpäivä ja käteen iski järjetön hermosärky. Tosi outoa.

Punnitus ehdottomasti aamulla pikkareissa ja pissin jälkeen,illalla on suurempi paino.

Äitienpäivästä.. Meillä ei juhlita, saati muisteta edes toistemme synttäreitä. Siispä en odottanut mitään äitienpäivänä, eikä tuo ukko ole edes mun lapsi.. :LOL: Pienempi ukkeli ei osaa vielä edes puhua, joten eipä tuo vielä askarrellutkaan mitään ihanaa ylläriä.. Odotellaan..

Perjantaina mies tuli kotiin kukkakaupan paperikassin kanssa jossa oli 2 pienenpää ja yks iso ruukkuruusu, oli saanut ne joltain kaverilta. Siinä mulla oli kukkia. Jaoin ne tietysti mummoille ja ylläri ylläri.. Kun antaa niin saa, eikös se niin ole.. Eilen illalla mut herätettiin ja naaman edessä oli samanlainen paperikassi. Taas oli 2 pikkuruusua ja yks iso, bonuksena kaupanpäälle joku krysanteemi.. Nyt on monta kukkaa odottamassa pääsyä kukkapenkkiin. Enpä voi enää valittaa että ikinä en ole kukkia saanut :LOL: Edellinen kerta tais ollakin 6 vuotta sitten naistenpäivänä. Kolmella ruusulla pääsee meille yökylään.. Mä taidan olla aika halvalla hurmattavissa :D Hyvän kaupan tein, olis kelvannut ihan ilman niitä ruusujakin.. Olin 28 ja vannoutunut sinkku. Miestä en nurkkiini vaivoiksi ota.. Joopa joo.. 3 viikon kuluttua olin sanonut kämppäni irti ja muuttanut koirineni 43 neliön kaksioon.. Samalla reissulla edelleen :LOL: Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kyllä sanoa, että kannattaa kuitenkin tutustua toiseen ihan kunnolla ennenkuin muuttaa yhteen. Sitä vois säästyä monelta turhalta tappelulta, jos osais edes vähän ennakoida toisen ajatuksia..saati ymmärtää niitä :p
Ja sekin muuten pitää paikkansa että kun löytää vakituisen parisuhteen alkaa hiljalleen lihoa.. On mukava nyhjätä sohvannurkassa ja katsoa leffoja ja mussuttaa herkkuja..

Nutrilettesta Olen nyt ilmeisesti löytänyt mulle sopivan tavan/rytmin syödä nutrilettea ja ruokaa/herkkuja. Paino näyttäisi putoavan n. 0.5 kiloa/viikko. En ole jättänyt oikeastaan mitään kokonaan pois vaan vähentänyt.. Ja aina kun alkaa nälkä vaivata ja vaellan jatkuvasti katsomaan jääkaappia otan nutriletin. Sillä saa sen pahimman himon taltutettua..

Ennustajasta Mulla on yks tuttu joka katsoo taroteista, antaa jotain energiahoitoja ja tekee muitakin vastaavia juttuja. Se katso mulle korteista ja siinä näky 2 lasta, jotka antaa odottaa itseään. Toinen syntyis melkein heti toisen perään. Sitten se kertoi erilaisista fiiliksistä joita tulisin tuntemaan suhteessa työhön, vapaa-aikaan ja elämäntilanteeseeni. Ei mitään suoraa "vastausta" vaan sellasia juttuja jotka sai mut ajattelemaan asioita ja tekemään ehkä rohkeampia ratkaisuja. Siitä käynnistä jäi jotenkin sellanen luottavainen ja seesteinen mieli, olin yht'äkkiä täynnä energiaa ja itsevarmuutta. Ja yhtenä kertana kun tavattiin mulla oli ihan kamala migreeni.. Tää kaveri laittoi kädet mun olkapäiden päälle ja piti siinä. Ihan kuin olis painanut kovasti olkapäistä vaikka ei edes koskenut. Kamalasti alko polttaa ja särky loppui. Olin aivan tulessa :D Enkä ikäpäivänä uskois näitä ellen olis itse kokenut.. Uskon ihan täysin että tässä maailmassa on muutakin kuin se mitä nyt nähdään. On niin usein sellanenolo että ei ole yksin tai satutaan ajattelemaan yhtäaikaa toista ja soitetaan..molemmilla kännykkä tuuttaa varattua.. :LOL: Syynä yht'aikainen yritys tavoittaa.. Kummitusjuttuja mulle ei voi kertoa, ainakaan hämärässä. Alkaa heti pelottamaan.. Yhden olen itsekin muka nähnyt.. Mökillä-yksin-ilman todistajia. Olisittepa nähneet meidän porukoiden ilmeet kun kerroin "kokemuksestani" Kaikki olivat revetä nauruun ja olivat ihan että "onks kaikki hyvin.." Ja minä koetan vakuuttaa että "ihan aikuisten oikeesti näin just kummituksen" :LOL: :LOL: Eivät usko vieläkään, mutta jaksavat kyllä muistuttaa asiasta.. :headwall:

No niin, nyt on purkauduttu taas tälle päivälle.. Huomenna jatketaan.. :hug:

-Anu-

Hermosärystä vielä.. Juoksin vuosia kaikenmaailman reumalääkäreistä lähtien eikä mussa ollut mitään vikaa.. Sormia saatto koskea niin että oli otettava särkylääkettä, joskus nukuin lapaset kädessä kun koski niin yöllä.. Varpaissa sama juttu.. Välillä on kyljet niin kipeät, että sattuu jos mies nukkuessa laittaa käden mun päälle. On sellasia kipeitä pisteitä ympäri kehoa, ei ne aina kolota. Nyt ihan hiljattain törmäsin keskustelupalstaan, jossa pco:laiset valittelivat vaivoistaan. Moni mainitsi selittämättömät nivelkivut. Uskon että nää mun kolotukset johtuvat pco:sta. Vaikuttaako sulla ilman vaihtuminen, vaikka olis ihan kaunista ja lämmintä tunnen sormien ja varpaiden nivelissä että kohta on koleaa.. Ja kohta on koleaa, ovat ne sen verran kankeat.. :LOL:

-Anu-

ruoste
Saisko tähän renkkaan tulla mukaan vielä uusi? :)

Raskassarjalainen olen, lähtöpaino oli 117 kiloa, nyt painoa on 97 kiloa. Ja tavoitepaino on siellä 67-70 kilon pinnassa, eli vielä sellaiset 30 kiloa mielellään pois.

Tervetuloa mukaan ruoste! Kerrotko vielä pituuden, niin laitan sulle oman rivin meidän viikkolistaan.

Viikkolista ilmestyy joko tänään tai huomenna tänne uusimpien viestien joukkoon. Katsotaan kumpana päivänä ehdin sen tuolta kaivaa. Päivittelen taas sitä pitkin viikkoa. Mä olen miettinyt, että tekisin tuonne etusivulle ekaan viestiin ryhmäläisistä listan, jossa olisi jokaisen punnituspäivä. Mä kun en muista millään jokaisen viikkopunnituspäivää, joten siitä listasta sitten näkisin ne päivät jolloin voin tuloksia odotella.

punnituksesta: minä myös punnitsen aina aamupissan jälkeen, ennen aamupalaa. Ja tietysti aina pelkissä alkkareissa, jotta vaatteista ei tule liikaa painoa :whistle: .

Jennan äiti: Täällä saa purkautua. Oonhan mäkin useampaan otteeseen antanut tulla kaiken mikä painaa mieltä :hug: . Kurjaa ettet saanut edes äitienpäivä-toivotuksia :/ .

Röntän Tönttä: Mahtava viikkopudotus! Siitä se lähtee, hienoa! :)

Meillä on grilli. Siis ihan tuliterä kaasugrilli. Ainoa asia mikä mut pelastaa täydeltä tuholta on se, etten antanut tuoda grilliä nykyiseen kotiin vaan vaadin, että se viedään raksalle. Siellä saa luvan odottaa muuttoa -> juhannusta. Mä voisin sanoa, että suunnitelmissa on grillailla ihania kasvisherkkuja, joo, onhan nekin tosi hyviä. Mutta kun mä rakastan kunnon jauhomakkaroita!!! Siis ei mitään lihaisia Kabanosseja (ellei niissä ole valuvaa juustoa) vaan sitä vanhaa kunnon Camping-makkaraa. Ja vielä sellaisena rasvaisena juusto-versiona :ashamed: . Ja niitä voin sitten vetäistä 2-3 kpl kerralla, jos on kunnon nälkä. Ja mikä parempaa, kun huuhtelee sen alas sokerisella alkoholittomalla päärynäsiiderillä. Niin, mä en käytä alkoholia, oon siinä suhteessa vähän "viallinen" kesäholisti ;) . Mä en syö pihvejä enkä muita grillilihoja. Mulle kelpaa grillattuna vaan makkara ja broileri. Niin ja ne kasvikset. Mutta mikään ei voita kunnon grillimakkaraa, joka jättää suupielet rasvaiseksi :ashamed: . Blääh, mä oon viallinen, niin viallinen rasvasyöppö.

Yhteistyössä