muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Ihan pakko oli vielä tulla jatkamaan tarinaa, kun edellinen ei ihan riittänyt... :whistle:

anuaanua: Teilläpä on ollut miehen kanssa kiireinen tahti. Kyllä on rakkaus todellakin leimahtanut ;) . Meillä ei ollut ihan yhtä kiireistä, tosin kyllä siinä vanhemmat hiukan nikotteli, kun ilmoitin muuttavani yhteen silloisen poikaystävän, nykyisen aviomiehen kanssa. Me oltiin nimittäin tunnettu ja seurusteltu vasta 9 kk ja sekin etäsuhteena. Eli mies asui meidän nykyisellä kotipaikkakunnalla ja mä opiskelin 400 km päässä. Me tavattiin mun viimeisenä viikonloppuna, kun olin jo muuttamassa kesän jälkeen takas opiskelupaikkaan. Eli me nähtiin vain viikonloppuisin. Päätös yhteenmuuttamisesta tuli n. 5 kuukauden jälkeen, kun oli pakko ruveta miettiin mihin muuttaisin valmistumisen jälkeen. Mies sanoi muutetaan yhteen ja aletaan hakeen asuntoa. Okei, niin tehtiin ja tässä ollaan. Helpompaa toki olis voinut olla, kun oltais nähty useammin pidempään ja opittu tuntemaan pidemmän kaavan kautta. Mutta mehän ei haluta tehdä mitään helpolla joten... :LOL: Just eilen laskettiin, että 7 vuotta tulee täyteen loppukesästä. Mihin tää aika oikein karkaa?!?!
 
Iines79 Joo, nopeeta on ollut..lapsen teko sitten kesti senkin edestä :LOL: Harjoiteltiin pitkään.. Sen jälkeen kun tuo ukkeli pääs sinkkunaisen luokse yökylään ei vietetty yötäkään erossa pitkään pitkään aikaan.. Vieläkin on ihan orpo olo, jos olen yksin yötä. Mulle riittää tieto että se on jossain lähellä, vaikka sitten sohvalla nukkumassa :LOL: Tää meidän yhteen muutto kävi vähän vahingossa. Mies oli exänsä luona selvittelemässä jotain asioitaan ja tuli illalla meille. Tilitti siinä että "sit se sano että etteks te voi olla yhtään erossa, kai te muutatte kohta yhteen..." Naurettiin paskasta naurua molemmat, että joo varmaan parin viikon jälkeen.. eikä mennyt varmaan edes kahta tuntia kun jo mietittiin mitä huonekaluja otan mukaan ja mitkä heivataan :LOL: Että siitä se idea sitten lähti.. Mekin ollaan oltu jo vuosia niin "vanha" aviopari vaikka oikeesti ollaan naimisissakin oltu vasta kolme vuotta. Piti lauantaina oikein kaivaa sormukset esille, että saatiin päivämäärät tarkistettua :LOL: Molemmilla on yhtähyvä muisti..Mä muistan päivät hyvin, vuosien kanssa on vähän heikommin :headwall: Olen aina ajatellut että eroon kyllä pääsee jos haluaa, mutta silloin kun mentiin kihloihin ja naimisiin ajatukset jotenkin muuttui. Nyt uskon että yrittämällä selviää aika monesta kriisistä. Tosin väkivaltaista käytöstä ja uskottomuutta en vois vieläkään antaa anteeks.. ainakin nyt tuntuu siltä. Ja eikös siinä kaavassakin sanottu että myötä ja vastamäessä =)
Sitä aina sanotaan että nainen etsii omaa isäänsä.. En uskonut ennenkuin koin sen :LOL: Vaikka tuolla ukkeli on ruumiinrakenteeltaan aivan isän vastakohta on niissä jotain samaa.. Esimerkiksi mua on aina viehättänyt miesten kädet. Katson niitä aina ennenkuin muuta kroppaa. (tai siis ennen, nythän en katsele muita :kieh: ) Aivan samanlaiset kädet molemmilla, sellaset vahvat ja turvallisen näköiset. Ja mikä koomisinta.. Naurettiin aina penskana isän yksille aivan kamalille "pappa-kuosisille" pitkille kalsareille.. No mitäs kaapista löytyi..samaa kuosia :LOL: Silloin olin aivan varma että näin se vaan menee.. :LOL:

En ole koskaan elänyt etäsuhteessa, mutta se taitaa olla aika rankkaa. Toinen on kaukana ja näkee harvoin. Siinä rakkaus punnitaan :)


Nyt iltahommiin, rinssi-rohkea kutsuu käskevästi..

-Anu-
 
Viikonalut myös täältä :wave:

Äitiviikonloppu meni ihan mukavasti mutta jäätelöä kului, mä en pääse siitä varmaan koskaan eroon!!!! Puntarilla en oo rohjennu viikonlopun jäljiltä käydä :ashamed:

Noh, ei auta masentua. Nutrilettia lärviin ja lenkille. Nyt selkäkin jo siinä kunnossa että lenkin kestää. Mulla on aivan ihana lenkkikaveri tästä ihan läheltä. Ollut itsekin joskus ylipainoinen joten tietää mistä puhun kun hikoilen näiden lösöjen kanssa. Ja mikäs parempi tsemppari kun semmoinen ihminen joka nyt jo normaalipainossa on pysynyt vuosia.

Näinhän se on vannomatta paras! Ja mitäs sitä odottelemaan jos elämän mies on löytynyt, joku nappaa vielä välistä... :D Me ollaa sit aikailtu teinkin eestä. Seurusteltiin ikuisuus ennen lapsia ja naimisiinkin päästiin vasta kuuden vuoden jälkeen. Mutta sen voi kertoa ettei tässä aina vieläkään ymmärrä noita tuon ukkokullan aatoksia :LOL:

No, nyt iltapuuhiin ja sitten lenkille

* :heart: Alma*

Ja ellapuu kuinka ystäväsi jaksaa :hug:
 
Heippa! Nyt on reissut reissattu ja äitienpäiväkin juhlittu...

Silti vaaka oli aamulla armollinen ja näytti 77,4 kg :D . Oikein mieleine tulos kun viime viikon syöntien perusteella odotin isoa plussaa... Kun päivä alkaa paistetuilla perunoilla klo 7 ja loppuu grillattuun makkaraan klo 22 ja tuohon väliin mahtuu pari lämmintä ruokaa + muutamat pullakahvit niin ei odotukset olleet kovin korkeella... Mutta kiva näin....

 
anuaanua En ole keksiny mitään erityistä syytä näihin yht'äkkisiin vaivoihin...lauantaina oli aurinkoinen päivä,pestiin auto ja illalla syötii oma tekosta pitsaa,mutta ei sekään niin järin suolasta ollu musta. Toinen käsi myös puutuu nopeesti. Odottelen vaa jos häviäis kivut...

Meille tuli vappuna 8v ensitapaamisesta,huh! Kihloihin mentii 1/2 v seurustelun jälkeen,Jenna synty vasta -06 ja -06 mentii vihille. Alusta asti kyllä oltii samalla linjalla lapsista,että halutaan. En usko että olisin jatkanutkaa suhdetta sellasen kanssa joka ilmottas heti ettei halua lapsia. Ja molemmilla monta sisarusta niin ei meillä yhteen jää jos luoja suo.
 
Huomenta,

Kunpa muistaisin kaikki mitä piti kirjoittaa.
RUOSTE -tervetuloa!!!
Jennan äiti - :hug:
Anuaanua -meillä miehen kanssa melkein samanlainen alku,3kk seurusteltiin,muutettiin yhteen ja 11 v tuli juuri täyteen.
SydänAlma -kiitos kysymisestä. Kaikki vielä ennallaan,lääkärit hieman "höllentäneet" ennustetta. Jos suoni kestää dialyysin,on hyvin mahdollista että elää vielä pitkäänkin,vaikkakaan ei koskaan kävele,eikä mm saa sanotuksi usein mitä tarkoittaa.

HAA :D mä muuten vihdoin voitin itseni. Tuo painohan on vaan junnannut mutta nyt 91.2kg eli -0,8kg.vihdoin sitkeys palkitaan :D :D
Tuosta saa kyllä motivaatiota jatkaa,ei ole enää yhtä paha tunne kuin ennen,että miksi ihmeessä tätä jatkaisi kun ei mitään tapahdu. VIHDOIN :flower:
 
Huomenta huomenta!

anuaanua: Joo olihan se etäsuhde rankkaa. Mä inhosin vielä pitkään yhteenmuuton jälkeen sunnuntai-iltoja. Ne oli ihan kamalia. Sinniteltiin yhteentoista saakka ja lähdettiin kumpikin vuoroviikonlopuin 4 tunnin junamatkalle. Yöllä oltiin aina kotona surkeina. Kun oli ihan loppu ja väsynyt, ei jaksanut ajatella että taas 5 päivää ilman sitä toista. Mä oon vieläkin nähnyt painajaisia, joissa herään siihen samaan kamalaan tunteeseen, että mies ei olekaan siinä vaan jossain kaukana :( . Se oli kyllä rankkaa aikaa, kun opintojen viimeinen vuosi menossa, päättötyön teko, rästikursseja suorittamatta ja vielä uusi hetivakava suhde. Ihmettelen vaan, että valmistuin, kun suoritin sinä vuonna paniikissa 50 opintoviikkoa. Tulee ihan kylmänväreet kun mietinkin asiaa....

ellapuu: Hienoa, kyllä se siitä, kun vaan jaksaa uskoa, että paino alkaa laskemaan!

Jennan äiti: Toivottavasti kivuille löytyy joku selitys. On inhottava elää tuolleen :hug: .

SydänAlma: Tsemppiä vaan kovasti! Ja kannattaa käydä punnitsemassa oli tulos mikä tahansa. Mä oon ainakin saanut siitä semmoisen kiukkumotivaation, että hitto, minähän pudotan nämä ja enemmänkin.

nöpö80: Hyvä hyvä :) !

Omasta painosta: Viikkotulokseni oli 106,6 kg eli muistaakseni -0,2kg viime viikkoiseen. Aika surkea mutta toisaalta hyvä kun huomioi äitienpäivän mässäilyt. Nyt kun se samperin juustokakku loppuis jääkaapista salamyhkäisesti tämän päivän aikana, niin olisin tyytyväinen ;) . Mun ei tarvis sitten kyhnätä jääkaapin luona syömässä kakkua.

Muutoin kaikki sujuu ihan kohtalaisesti. Kasvikset on vähän heikoilla kantimilla, kun puputin niitä jossain vaiheessa paljon eikä nyt maistu edes vihreä salaatti. Onneksi on kaupoissa kevyitä salaatteja ja nyt onkin eväsvuorossa Saarioisten Suvisalaatti (olisko ollut tän niminen...). Siinä on vaan 60 kcal/100 g. Ananas ilmeisesti vaikuttaa noin runsailla kaloreilla.

Pitäis varmaan TAAS tehdä töitä. Kummaa kun palkan eteen pitää tehdäkin jotain :whistle: ;) .

-Iines-
 
Onneks vasta huomenna on punnituspäivä!! Vaaka näytti melkein kilon enemmän kuin maanantai aamuna!!!! Nousi siinä samalla myös tuo v***käyräkin.. Napsin kyllä eilisen päivän särkylääkkeitä ja söin iltapalaksi aika suolasta lihaa, mutta silti... Tänään kävin taistoon nestettä vastaan.. Pistin jalkaan tosi tiukat farkut ja litkin vettä tuplamäärän :kieh: Onneks ei tarvitse poistua kotoa, on vessa lähellä.. Lenkillekään en pääse edes vielä huomenna, Olen lapsenvahtina kun meillä pyörii ilmeisesti vauvarokko. Ihme kuumetta ja kummaa näppyä/ihottumaa ihan isommillakin lapsilla.. saap nähdä kuinka meidän aikuisten käy :LOL: Itse varmasti säästyn tältä, luulis että 20 vuoden aikana on ehtinyt kerätä kaikki mahdolliset lastentaudit pk:n lapsilta.. Jotain hyötyä työnteosta :D

Nyt vaihtamaan videoita.. aion pyörittää ihan surutta nonstoppina lastenleffoja.. eiköhän se ole kaikkien edunmukaista :kieh:


-Anu-
 
Hellurei!

Pakko rentoutua hetkinen ennen haukkujaisia, meillä on siis esikoulun kehityskeskustelu tänään ja tiedän että palaute eiole eritisen hyvää. Tuo meidän ylivilkas ei sovi päiväkodin kiltin lapsen muottiin... Saa nyt nähdä miten menee koulussa... Taidoiltaan tuo on ikäistään edellä, lukee, kirjoittaa ja laskee ihan täyttä häkää, mutta se paikallaan olo...

Nyt vihdoin lueskelin myös muiden juttuja ja näistä nopeista alusta tuli mieleen että omammekin oli aika nopea... Tavattiin  8.5.98 ja muutettiin yhteen 11.5.98, kihloihin 8.8.98... Ikää mull oli tuolloin 17 ja miehellä 20 ja kyllä vaan sain kuulla kuinka tämä ei kestä. Vaan 10 vuotta on nyt kestänyt ja monenlaista vaikeutta on selvitetty....

Painosta sen verran että luulen mein vaa-an seonneen... Se näytti tänään 76,9kg, eli puoli kiloa vähemmän kuin eilen. Tuota on jo vaikea uskoa todeksi, mutta koska tulos toistui 3 kertaa, voin kai sen uskoa....
 
Pääseekö myös mukaan laihduttajiin?

Olen 25- vuotias äiti ja perheeseemme kuuluu isi ja 8kk ikäinen neiti+ koiruus. =)
Painoa löytyy tällä hetkellä noin 100kg ja tavoittena olisi saada pudotettua se vuoden loppuun mennessä alle 70kg.

Ennen raskautumista painoni oli 80kg paikkeilla, loppuraskaudesta mulla todettiin kohonneet sokeriarvot, joten söin erittäin terveellisesti lapsen syntymään asti. Sitten kun neiti oli turvallisesti ulkona, niin syöminen riistäytyi täysin käsistä, suklaata, sipsejä ym. herkkuja on tullut vedettyä aivan liikaa. Elikkäs paino on siis alle 8kk noussut noin 15kg!!! :ashamed: Ja lisättäköön et kyllä näköjään puolen vuoden täysimetykselläkin voi saada tälläisen massan aikaiseksi :headwall:

-Nuppu- =)
 
Mukaan mahtuu aina :D

nöpö80 Mietippäs sitä paikallaan oloa siltä kantilta, että ehkä eskarin henkilökunta ei ole ajantasalla tai muuten vaan ovat kaavoihinsa kangistuneita. Jos osaa jo esim. lukea/kirjoittaa on aivan sairaan tylsää istua ja kuunnella kun muille selitetään tuhannetta kertaa ihan lällyjä juttuja :LOL: Jokaiselle pitää olla oman tasoista haastetta, sinun lapselle jo jotain vähän isomman juttua. Kyllä se pylly pysyy penkissä, jos on tarpeeks mielenkiintoista ja vaikka ei pysyiskään niin voi sitä pyöriessäänkin oppia. Niin on monta oppimistapaa kuin on meitä oppijoitakin. Nykyisin peruskoulunopettajilla on aika paljon tietotaitoa just oppimisesta.. Eikä siellä eskassa olla jotain jumalia jotka sanelee.. kasvatuskumppanuus on avainsana nykyään.. He ovat asiantuntijoita eskaripäivältä+ kehitys-juttujen osalta, mutta sinä olet kyllä oman lapses ykkös-asiantuntija!!! Älä ota ihan kaikkea nielemättä vastaan!! Ällöttää näin pk:n työntekijänä jo tuntematta koko ihmisiä,.. Anteeks..
Itsestäni voin sanoa että en ole eläissäni lukenut kokeisiin, tehtävätkin tein vauhdilla ja asenteella"korjaan koulussa jos meni väärin.." Kuuntelen tunnilla samalla kun piirrän miljoonatta kukkaa.. vois näyttää että en kuuntele pätkääkään.. Suoritin jopa lähäri-koulun samalla metodilla ja mielestäni oikein hyvillä arvosanoilla.. Toiset itki ja luki jotain anatomiaa ja lääkelaskuja, minä selasin alueet kerran läpi - tarkistin koska tentin voi uusia - ja pääsin läpi ekalla oikein hyvin.. tais olla muutama 4 ja loput vitosta ja jotain.. Voihan se kyllä kertoa myös jotain koulunkin tasosta.. :LOL: :LOL: :LOL:

Ällöttää nyt nää läskit ja se aamullinen vaakanlukema.. Paistan just pullaa pakkasesta.. ehkä ne helpottaa..tai sitten moraalinen krapula vaan suurenee :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

-Anu-
 
Ehkä pitäis lisätä tohon eskari-inhoon vielä se että olen ollut jonkun vuoden pk:apulaisena.. Toimenkuvaan kuului leikata penskoille valmiiks askartelu-juttuja.. Kaikki teki samanlaisen askartelun, aivan olivat kopioita toisistaan.. Ja jos joku rohkeana tai ei "osannut" tehdä oikeanlaista tekikin erinäköisen.. arvatkaapas kenen hommiin kuului iltapäivällä korjailla lasten askarteluja.. Siinä sitten oli 22 lapsen "omaa"työtä kauniisti seinällä rivissä.. Olen askarrellut ja ommellut aika paaaaljon.. Onnkeks nää vanhan koulutuksen/ajattelun ihmiset alkaa olemaan aikalailla kohta eläkeellä..

-Anu-
 
Heippa!

ellapuu Hieno uutinen, että ystäväsi ennuste ei ole niin lohduton. Voimia teille kaikille.

nöpö80 Minulla esikoispoika oli semmoinen viikari kahdesta vuodesta eteenpäin että oksat pois. Kaikki vaan paheni eskariin mentäessä ja luulin jo saavani harmaita täitä. Asioista puhuttiin kotona ja tehtiin sopimuksia, jotka unohtui pojalta heti kun olin poistunut näkyvistä. Jännitin koulun alkua kovasti. Meidänkin poika oppi kaikki hienosti ja oli kiinnostunut asioista. Ekalla hän häsläsi luokassa aikansa kunnes ope antoi hänelle lisälisätehtäviä. Kun tarpeeksi tuli innostavia tehtäviä niin alkoi poika olla hiljakseen, paikallaan luokassa. Nyt tokan luokan lopussa poika on jo kasvanut niin paljon, että tuskin muistan noita eskari, ekaluokka hankaluuksia. Onneksi myös aika tekee tehtävänsä. Ja rohkeesti ota puheeksi innostavat lisätehtävät sillä oikeesti kuulostaa siltä, että poikasi on turhautunut, fiksu poika.

Minä itse, niin. Lenkillä kävin eilen ja oli aivan ihanaa rämpiä joen vartta kepit kopisten ja mainio juttuseura rinnalla. Tänä aamuna kun heräsin niin oli iskeny ihan kauhea flunssa, kärsä tukkeessa, niska jumissa ja kurkku kipeä. Kyllä ottaa pannuun kun ensin on selkä juntturassa ja nyt tää räkätauti!!!! :kieh: Nyt tuntuu kyllä turhauttavalta nää läskit ja kaikki laihduttaminen kun ei niin kun pääse kunnolla asialle tekemään mitään! Olen sen sortin ihminen että kaikki pitäs päästä tekemään just nyt ja mikään ei onnistu jos yksi osa-alue menee männikköön. :x Noh, kunhan taas huomiseen päästään ja olen oikein märehtinyt niin sitten. Menen perjantaina puntariin, näyttäköön sitten vaikka kymmenen kiloa plussaa :eek:

Vilpittömät onnittelut onnistuneille ja tsemppiä jatkoon, te kaikki täällä ootte ihania ihmisiä, teistä oikeesti on apua, hyvät virtuaaliystäväni :flower: =)

* :heart: Alma*
 


..........aloitusVK/lähtökg/cm...........VK kg/Pudotus......Tavoitekg
Iines79 1/............116kg/169cm..........106,6kg/ -0,2kg.......70kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm........?kg/-1,0kg......77kg
Jennan äiti 2/......86kg/153cm.............77,4kg/+0,3kg........60-70kg
Kiin 10/................129kg/184cm............124,9/-0,1kg..........100kg
Taata 1/...............80kg/152cm...............?kg/-0,1kg..........57kg
nöpö80 2/............89,3kg/158cm...........76,9kg/-1,8kg.......alle 60kg
Katari 9/...............94,4kg/ 165cm............?kg/ ? kg........68-70kg
ipanapa-08..........79,9kg/158cm...........?kg/-1,0kg.......60kg
martsu76 15.........92kg/158cm...............85,5kg/-0,6kg.........70 kg
ellapuu 15.............92kg/163cm..............91,2kg/-0,8kg...........?
anuaanua 15........89kg/158cm...............?kg/-0,4kg...........70kg
niinuliinu 16..........128kg/175cm.............?kg/?kg....................99kg
Mandi......................................................?kg/? kg...............? kg
Röntän Tönttä......88,7kg/163cm...........86,5kg/-2,2kg............70 kg
SydänAlma............96,4kg/168 cm..........?kg/?kg.................68-70kg
Ruoste..................97kg/166cm...........................................67-70kg
nuppu1982..........100kg/ ? cm.........................................alle 70 kg
 
Nyt kyllä ällöttää, ei ole tän syömisten tarkkailun aikana vielä ollut näin ällöä henkisesti, ihan jo oikeestikin oksettaa kun henkisesti ällöttää niin paljon. Eikä niistä pullista ollut apua.. hiiva vaan pierettää että muistanpa jonkin aikaa mitä tuli syötyä :headwall: Miks ei ole sellasta kaasupilvi-hymiötä!!!

Jos vaaka on huomenna huippulukemissa mä varmaan alan itkeä.. Niinkuin se jotain auttais.. Saiskohan siltä sääli -pisteitä..tai miinuksia..

Pakko vielä lisätä tosta painosta, että outoa kun sormet ja varpaat ei tunnu yhtään olevan turvoksissa ja mulla on ollut nää tiukat farkut jalassa koko päivän eikä nekään pahemmin purista.. tää neste on varmaan pissinä päässä.. siltä nyt ainakin tuntuu.. Onneks mies on illan töissä, muuten sais raukka osansa tästä fiiliksestä.. Jos tää johtuukin siitä mun uudesta lenkkeily-harrastuksesta.. on kaikki läski muuttunut viimeyönä lihakseksi ja lihashan tunnetusti painaa enemmän.. Onhan näin käynyt, onhan!?!?

-Anu-
 
Pituuteni on 168cm ja digitaalipuntaria en omista, joten ihan tarkkoja tuloksia en saa. En aio myöskään hankkia digitaalistavekotinta, koska mulla on tapana jäädä punnitsemiseen koukkuun, eli pitkin päivää sit kyttäillä painoa, et onko nyt pudonnut 100g jne. :/

Mun tavoite on siis pikkujouluihin mennessä painaa alle 70kg, vois sit vaikka ostaa sen pikkumustan juhliin. B) Painonvartioiden pisteitä ajattelin kokeilla, vaikka hieman laiska olenkin laskemaan niitä. Tää on nyt vaan viimeinen oljenkorsi ja toivottavasti onnistun...

-Nuppu-
 
ESKARISTA: meillä on ollut onni eskarin kanssa. Meillä tyttö lukee,laskee (kerto ja jakolaskut myös :) ) jne,oppi ne jo viime vuonna eskarin ollessa alussa.
Hän myös häiriköi kunnes tajusivat että tytöllä on TOSI TYLSÄÄ tunnilla,kun muut opettelevat aakkosia ;)
Siitä asti on saanut omia tehtäviä ja on mennyt todella hyvin. Lastentarhanopettaja oli ottanut yhteyttä tulevaan ekaluokan opeen ja käynyt keskustelun meidän tytöstä -että hän on kehityksessä paljon edellä ja se pitää ottaa huomioon koulussa.
Aika mahtavaa apua minusta. PItää vaan pitää huoli että sovitut asiat myös toteutetaan,ettei fiksu lapsi turhaan leimaudu häiriköksi.
 
ja iines79 kiitos :),multa on tän viikon lenkkeilyt jääny oikeestaan kokonaan pois ku lenkkeily kaveri on on joka aamu tekstannu että ei pääse lenkille,niiin ja tietenkäään yksinäään en voi lähteee :kieh: noh ens viikolla paremmalla onnella :whistle:
 
Viikon lukemat.. paino nyt tasan 87.0 ja pudotusta huimat -0.1kg Kyllä tökkii tää syöminen tai syömättömyys ihan miten vaan. Kun pitäis kaikki saada heyti ja mielelellään valmiina =) Laskeskelin että taitaa olla menossa nyt ne hetket, jolloin olen ennen heittänyt hanskat nurkkaan ja luovuttanut. Mulla on just tän verran pitkäjänteisyyttä :'( Vaan nyt en jätä tätä hommaa, katsotaan vaan ihan loppuun asti.. joskin hitaasti, hyvin hitaasti.
Mun päähän on iskostunut ajatus siitä että kun kuun loppupuolella mulla on se lekuri niin asiat jotenkin "järjestyy" siellä. Olis ihan kiva jos ongelma olis siinä sokerissa ja samalla korjaantuis nää muutkin.. Oletteko kuulleet onko metformiinista ollut ihan oikeasti apua painonpudottamisessa?? Vai pohjautuisko toi painonputoaminen johonkin sivuoireeseen esim. huonoon oloon.. Pakko kehua mun omaa terveyskeskuslääkäriä.. On nuori tyttö, mahtaakohan olla vielä edes ihan valmis. Se on jotenkin niin tavallinen ja ihmisläheinen, kun kysyy jotain vaikeampaa hän uskaltaa myöntää että tiedot vaativat vielä tarkastamista :D Siinä sitten yhdessä äkkiä tutkitaan jotkut nettisivut tai hän soittaa perään kun on saanut asian varmistettua. Mulla on kyllä niin luottavainen olo, kun sieltä lähtee.. Kaiken uskaltaa/kehtaa sanoa ja kysyä. Jotkut arvonsatuntevat lääkärit on niin vaikeasti lähestyttäviä..

Painosta vielä sen verran.. kun olin käynyt lenkillä ja juonut parituntia sitten 0.5 litraa, menin taas vaakalle.. ilman vaatteita tietysti.. paino oli edelleen tuon 87.. ja kyllä pissattaa. Vika painon kertymiseen vois löytyä ihan oikeasti siitä suolaisesta liharuuasta. Ukkokin valitteli eilen, että ruoka oli niin suolattua ettei ruumiskaan varmasti enää maadu.. :kieh: Ja hän lisää aina suolaa mun tekemiin ruokiin.. Siispä teet niin tai näin, ei koskaan ole hyvä :LOL: Toivottavasti näen pian taas sen 86 ja rapiat, joka muutamana aamuna ruudussa jo ehti loistaa..

Nyt päivän puuhiin eli pelastamaan jäppistä sohvan alta..taas ..raukka osaa vaan peruuttaa ja ajautuu aina hankaliin tilanteisiin.. Toisin kuin äitinsä joka on hankalissa tilanteissa koska ei todellakaan osaa peruuttaa.. Mun kortilla ajetaan vaan eteenpäin ja mieluiten Helsingin rajojen ulkopuolella :( Kehä ykkönen on ruuhka-aikoina ehdottomasti kiellettyä aluetta..

-Anu-
 
Hiphei!

Uusille tervetuloa, ainakin nuppu ja ruoste!! :flower:

Ilmoitan pikaiseen tämän päivän painon, eli oli 104,0kg, olisko ollut -300g viime viikkoon, en nyt muista.

Mutta järisyttävämpiä uutisiakin on :heart:
Tein eilen raskaustestin (x3) ja haamuviivaa näytti :heart: :heart:
Jos tää on nyt totta, niin alan sit varmaan tasapainotella teidän kanssa, oon nyt ihan pilvissä ja kaikki asiat tuntuu nyt ihmeen kevyiltä!! Tavoite on nyt että paino ei nouse, saa mun puolesta vaikka vähän laskeakin! Nyt ei vaan viitsi ihan nälkäpäiviäkään pitää.

Palaan myöhemmin,

-hw78-
 

Yhteistyössä