muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Missäs kaikki olivat eilen..Taitaa kesäloma ja hyvät ilmat pukkuisen verottaa surffailua sisätiloissa :D
Mulla oli eilis päivän aivan kamala migreeni, hyvä kun pystyin ajattelemaan.. Nyt nappasin panacodin kaveriksi pari buranaa ja avot, kyllä alkoi elämä voittaa. Olishan sen voinut tehdä jo vaikka keskiviikko iltana, mutta sitkeesti vaan yritin olla ilman "kiellettyjä" aineita :kieh: Ihan kiva ovuloida, mutta hukkaan menee, jos vietän aikani pöntön enkä ukkelin vieressä..

Nyt raivaamaan kämppää, kaaos on sanoin kuvaamaton kun eilisen päivän vaan viskoin tavaroita minne sattuu, ei voinut edes kuvitella että olis laittanut päätä alaspäin..Olis varmasti räjähtänyt paineesta joku suoni |O


Mukavaa lauantaita ja viikonloppua, jos poikkean vasta maanantaina..
(niin varmaan, taidan kuitenkin istua netissä jo yhdeltätoista.. :LOL: )



-Anu-
 
Onnea muuten minunkin puolestani raskautuneille! :flower:

Meillä on lapset tehty. Kolme on loppusaldo ja tähän olen tyytyväinen! Ei kyllä jaksaisi yhtään enempää. Tämä viime vuosi ollut sen verran raskas. Onneksi tästä helpottaa kun pienimmäinen kasvaa.

Aamulla punnitsin itseni. Lukemat oli positiivinen yllätys: 94,1 kg. Kertaakaan ei ole käynyt näin alhaalla tämän painonpudotuksen aikana. Senttejäkin mittailin. Taas oli lähtenyt 0,5-1,0 cm paikasta riippuen. Mahtavaa! Sain jälleen uutta uskoa. Ei pidä luovuttaa vaikka välillä näyttää huonolle. Kyllä se voitoksi kääntyy! Tsemppiä kaikille!
 
Laihis saa vielä odotella muutaman viikon.. Tälläviikolla en vielä pääse lenkille ja ens viikon ajattelin "lomailla" tairkoittanee että pörrään kirpparilta ja alesta toiselle, käyköön hermolepo urheilusta :D Minä= minä ja pätkä, jota ei vielä henno jättää kenellekkään hoitoon.. Läheisriippuvuuussuhde kehittymässä hyvää vauhtia..

Tasan 2 viikkoa ja pääsen päiväksi Tallinnaan, kamala lista mitä pitää muistaa ostaa/katsoa. Apteekki kamat on ihan vakiona listalla ja tupakat.. Sataman vieressä on kuulemma uudehko ostari tai kauppa?? joka muistuttaa Cittaria, sieltä vois löytää kivoja vaatteita vähän edullisemmin. Kait ne paikallisetkin jostain vaatteensa hommaa, eikä kulje niissä kamalissa lumpuissa joita sataman turisti-rysissä myydään.. Ja se laivan Buffetti...Nam..

Paino oli taas 85.3..Mutta odottakaa vaan, kyllä se uskollisesti pompsahtaa torstaiksi 86:een :LOL: Mulla on tänään aika Jorviin, siihen raskausdiabetes-tutkimukseen, voi kun sieltä sais jonkun ihme herätyksen että unohtuis nämä haavekuvat Fazerin Sinisistä ja muista ei niin terveellisistä herkuista. Pitää olla 12 tunnin paastolla verikokeiden takia.. Näkisittepä tän kämpän, laitoin illalla ainakin 10 ÄLÄ SYÖ-lappua ympäri keittiötä, yöllä tokkurassa voin unohtaa ja pistellä poskeeni ohimennen jotain.. No kävin yöllä vessassa ja muistin edelleen että ei ruokaa yöllä.. Kun palasin sänkyyn oli tyynylle ilmestynyt iso lappu, jossa muistutettiin että Älä syö..Ukko hihitteli peittonsa alla.. Mitäs nauramista siinä on jos on huono muisti ja heikko itsekuri..

Vauvahöpinää, sulkekoot silmänsä ken ei kestä :LOL: Mulla taitaa pco näyttää itsestään ovistesteissä.. tai sitten niiden kanssa on jotain muuta häikkää.. Oireita ei vielä tunnu "kunnolla" mutta testit ovat haamuilleet jo viikon.. No, ihan mielenkiinnosta testaan vaikka koko kierron jos muutosta ei aikaisemmin näy.. Sittenpä tietää kannattaako toisenkerran ostaa noita.. Yritys on kova viivan himmeydestä huolimatta :LOL:

Ruuasta Oletteko löytäneet edullista ja maukasta lihaliemikuutiota, joka ei olis niin kamalan suolainen!! Ollaan käytetty Lidlin kuutioita, mutta en saa makua niillä tarpeeksi ilman että suolan määrä kohoaa taivaisiin.. Olis niin helppoa kun sais keittoihin pohjamaun ja lisäis sitten vaan yrttejä lisäksi.. Ehkä pitää ostaa niitä sikakalliita fondeja..vois olla lisäaineita ja rasvaakin vähemmän, täytyypä tutkia..

Mukavaa päivää töissä tai lomaillen..

-Anu-
 
Huomenta!

Heti alkuun pyydän anteeksi etten ole ehtinyt päivittämään viikkolistaa. Teen sen tämän päivän aikana. Tällä viikolla ei juuri työmotivaatiota löydy, sillä miehellä alkoi loma ja mun pitää kitkuttaa tää viikko vielä töissä :headwall: . Kiitos hoitovapaan, mulla ei ole kun 3 viikkoa lomaa. Okei, onhan sekin tosi hyvin, kun vois olla vaan viikko tai muutama päivä. Mutta kun pää on vauvassa ja muutossa niin voitte kuvitella ettei työt kiinnosta pätkän vertaa B) .

anuaanua: Mä käytän Knorrin tavallisia liha- ja kanaliemikuutioita ja sit mulla on kasvisfondia. Joskus käytin liha- ja kanafondejakin mutta se oli jotenkin hankalaa, kun en koskaa muistanut pitikö sitä säilyttää kylmässä avaamisen jälkeen. Nyt mulla on toi kasvisfondi jääkaapissa mutta en ikinä muista sen olemassaoloa, kun pitäis alkaa maustamaan ruokaa. Helpompi ottaa mausteet samasta paikasta. Siksipä mulla on paljon erilaisia maustepurkkeja ja heittelen niistä mitä ihmeellisempiä sekoituksia :D .

Meillä alkaa muutto lähestyä
. Muuttotarkastus on 23.7 mutta mies väitti mulle että ennemminkin voi alkaa kamoja siirtään ja periaatteessa asuakin jo :/ . Mitä nyt tutkin noita kriteerejä niin asumisoloista meillä on keittiö kaiken keskeneräisin, tosin se tarkoittaa sitä että kaappien ovet ja laatikoiden etulevyt puuttuu, samoin vetimet ja laitteet pitäis laittaa paikoilleen. Kaikkee pientä on kesken, kuten listaa sieltä täältä ja hiukan seinistä korjailla maalilla ja silikonit taitaa puuttua kosteista tiloista. Mutta, tällä viikolla meillä on raksalla kirvesmies ja mun mieheni, joten eiköhän viikossa tuu melkein koko kämppä valmiiksi
.

Ja mitä tasapainoiluun tulee, viikonloppu meni vähän huonosti. Söin metrilakua vaikka kuinka paljon :ashamed: . Ja makkaroita meni 3 kpl viikonlopun aikana. Taisin juustonaksujakin vetäistä muutaman kourallisen. Mutta nyt taas ryhdistäydytään :) .

Oikein hyvää ja aurinkoista viikkoa kaikille!

Iines ja vaavi rv 5+1
 
ONNEA IINES ja olikos teitä vielä muitakin raskautuneita???
Yritystä teillä tuntuu olevan - hyvä hyvä!
Mulla oli viime viikon paino 91,8 eli 600 g alas päin, saa nähdä mitä on torstaina. En tainnut viime viikolla taaskaan päivittää painoani tänne.
mut nyt ruokaa laittamaan---
 
Iines Ihanaa, kohta saat laitella paikkoja kuntoon.. Jokos olet mielessäsi laitellut huonekaluja paikoilleen ja ripustellut verhoja? Jonka voitkin jättää ihan suosiolla jollekin toiselle |O Mikään ei ollut raskaana ollessa kamalampaa kuin käsien venytys oiiiikein ylös. Tai no.. ehkä ne supistelut koiran kuseltus lenkillä.. Koti näkyi jo, mutta matka sinne kesti varmasti 10 minuuttia kun piti ottaa pikkusen happea ja tukea metsän puista :LOL:
Ja vähät keittiöstä, kerrankos sitä tiskaa kylppärissä vadin kanssa ja laittaa ruokaa mikrolla ja grillillä.. Oikeeta mökkielämää :LOL: Nyt se teidän ihana päivä sitten koittaa.. Oliko niin raskasta kun silloin alkukesästä surit? On tainnut jo tässä vauva/kotihuumassa unohtua jo ne kamalimmat päivät..
Vai juustonaksuja!!!! Nyt tulee potkuja persuksille!! Annahan olla viimeinen kerta kun niihin kosket!! Makkaran saat kerran viikonlopussa ja loppuina vaan kokolihaa ja kasviksia .. Soo soo sormet irti campingistä, Muista että Wilhelmit lasketaan kokolihoihin kun mainoksen hirvikään ei siihen koskenut, kasvissyöjä kun on..

Yhdessä entisessä työpaikassa oli moneen uskontokuntaan kuuluvia työntekijöitä ja me ihan hyvässä yhteishengessä puitiin juttujamme kukin omalta kantiltaan.. Meitä "en usko ennenkuin näen-ihmisiä" oli suurin osa, mutta joukkoon mahtui niin muslimeja kuin ihan johonkin uuteen kristilliseen "lahkoonkin" kuuluvia, niillä oli niin tajuttoman pitkä nimi että en ikinä muista.. Melkein kuin mormooneilla , mutta kamalan tiukkaa sukonnollista valvomista porukan sisällä. No joo, nämä uskovat ihmiset tekivät meidän muiden mielestä ihan ihme tempauksia uskonnon merkeissä. Esim. kerran nämä 3 kaverusta päättivät että voivat olla syömättä jos vaan haluavat ja näin näyttää että pitävät sanansa joka tuli Herralle luvattua. Alkoivat olla iltapäivästä ihan oikeasti sekaisin, olivat muistaakseni olleet syömättä edellis päivästä eli melkein vuorokauden. Kait siinä oli joku lupaus ja uhraus/kärsimysidea takana, en ihan muista. No me muut oltiin aivan kauhuissamme ja yritettiin puhua että kukaan ei halua että toinen kärsii jne. Eikä kukaan halua ottaa vastaan tuollaisia lupauksia..Onneksi se päivä päättyi kunnialla ja kahvipöytään jäi sanonta jolle nauroimme kaikki, siis myös nämä nälissään olleet.. He kun jossain vaiheessa kamalaa oloaan puolustelivat jo sillä että Jeesus sanoi.. Siispä aina ja iänkaikkisesti kun kaffelle saatiin herkkuja ja joku himoitsi santsipalaa hän sanoi että pakko ottaa kun Jeesus kuiskas tai Jeesus sanoi.. Enpä ole sen jälkeen tavannut tuollaista työyhteisöä jossa olis niin erilaista sakkia, mutta kaikesta pystyi puhumaan tai keskustelemaan kiivaamminkin, aina oli yhteinen huumori ja kenellekään ei oltu oikeasti v-mäisiä. Mulle tuo kaveri kuiskailee edelleen.. ja aika usein noudatankin neuvoa ja pistän poskeeni jotain mitä ei pitäisi..Hyi minä!! Eikä sitten ollut kenenkään uskontoa halveksivaksi tarkoitettu vuodatus :D

Mukavaa päivää kaikille..

-Anu-
 
Huomenta,

Nyt on vihdoinkin etusivun lista päivitetty B) .

anuaanua: Makkarat oli just Wilhelmiä :D . Eli kokolihaa tuli popsittua aika urakalla ;) . Mitäs tässä sanois tästä raksa-ajasta. Onhan se ollut rankkaa. Siis tosi rankkaa. Mutta me ollaan pidetty kirvesmiestä koko kesän, jotta oma mies ei kuole uupumukseen. Se on vähän helpottanut tätä aikaa. Miehen ei oo tarvinnut olla raksalla ihan yötä päivää, kun kirvesmies on tehnyt normaalia työpäivää ja tehnyt melkein koko talon valmiiksi. Nyt ei voida sanoa, että on omin pikku kätösin tehty kämppä. Mielummin sanotaan, ettei tullut avioeroa ja oltiin sen verran väleissä, että vauvakin laitettiin alulle :LOL: . Ja mitä tulee vatissa tiskaamiseen niin mä voisin jo muuttaa sinne ja tosiaan laittaa ruokaa mikrossa MUTTA ei taida irrota lupaa ihan siihn puuhaan :LOL: . Toisaalta, voishan yläkerrassa jo asua ja suihkuunki pääsee. Ja mikä ettei syödään kertakäyttöastioista ;) .

Mä en tajua miksi en pysty pitämään itseäni erossa makeasta. Eilen meni taas jätskiä. Vaikka olisin kuinka väsynyt (ja oon illalla ihan kuollut) niin jos mies sanoo, että mennäänkö rataskävelylle ja ostaan kaupasta jädet, niin mä oon kärppänä ovella odottamas että mentäis jo :ashamed: . Punnitsin tänään eikä paino ole liikkunut mihinkään. Positiivista, että se pysyy paikoillaan mut sais tulla vähän alaspäin.

Eilen onnellisena (sarkasmia) halasin pönttöä ekan kerran. Tää öklötysolo alkoi nyt paljon aikasemmin kun ekassa raskaudessa. Silloin ei tarvinnut tyhjentää mahansisuksia kun muutaman kerran, oli vaan huono olo monta viikkoa. Nyt mä pelkäänkin, että tässä raskaudessa mennään kunnon bulgarian puhumisella viikkokausia :x :x :x .

Pitäisköhän tehdä välillä töitä... hmm... ylimainostettua puuhaa ;) :saint: .

Iines ja vaavi rv 5+2
 
Iines Jos töissä on tylsää niin kurkkaa, tosin tunnut sinäkin olevan samanlajin harrastajia kuin minä..eiköhän sulla olekin jo tämä sivu.. Aika hyvät laskurit ja muutenkin asialliset, poikkean usein tänne..


http://www.lastenporssi.fi/?selected=rp

-Anu-
 
Moikka!

Mä en jaksais tehdä kyllä töitä mutta pakko kun on kauhea kiirus..Ei ole paljon ehtinyt palstailla,kun päivät menee kiiruussa töissä ja kotona sit toinen työpäivä.Ihan kauheasti saa tehdä ruokaa ja välipalaa pitää olla jne kun ovat isin kans lomalla..

Synttärit meni tosi kivasti,oli ihana nähdä kavereita joukolla. Muksut pomppi trampoliinilla ja touhusivat pihalla. Nasukakkukin onnistui ihan siedettävästi,vaikkakin jänismäisiä piirteitä oli havaittavissa.. :LOL:

Laihtumisesta en jaksa edes puhua,ei siitä mitään tunnu tulevan. paino on oikeasti noussut hieman,vaikka olen kyllä katsonut mitä suuhuni laitan- ja mä en vaan jaksa :ashamed: :headwall: :headwall: ..su lähdetään sinne mökille ja saa nähdä.
Motivaatio-mitä se on?
 
Kovin on hiljaista palstoilla =) Taitaa lomat verottaa kävijöitä..

Sain aamulla jonkun ihme siivoa hulluna-kohtauksen. Poitsu herätti viehättävään tapaansa aikas ajoissa..4.20!!!! Laittelin siinä sitten tiskikonetta ja latailin pyykkikonetta, järkkäsin tavaroita paikoilleen ja päätinpä pestä keittiön ikkunat. Verhot pyykkiin ja heti kun kehtasin leikkasin ruohon..tarkoittaa että aika aikasin.. naapurit kun sambaavat yöt kun on oikeasti hiljaisuus ja vetäytyvät nukkumaan kun aurinko nousee, saattavat olla vamppyyreitä elintavoista päätellen tosin veren ovat vaihtaneet johonkin venäläiseen olueeseen |O No päräytin siimaleikkurin käyntiin heti kahdeksan jälkeen ja aivan heidän ikkunan tuntumassa. Kotiäidin kosto on kamala :LOL: Oikein odotin että tulevat avutumaan, mutta ei.. Täytyy ottaa uusiksi kunhan ruoho kerkeää vähän kasvaa ;) Miten ne voikin ärsyttää mua niin kovasti.. Eivät tappele eivätkä öykkäröi kännissä vaan riehuvat ja nauraa räkättävät aivan sairaan kovaa ja ihan keskellä yötä. Siellä riehuu niin laps kuin vanhemmatkin. Miten 58:ssa neliössä voi 3 ihmistä leikkiä esim. hippaa?? Hyppiä hyppynarulla klo.2 jne.. Ei mene mun jakeluun.. Olen kyllä uhannut soittaa huoltoon ja valittaa että mua häiritsee kun naapurit nauraa :LOL: :LOL: Yhtenä yönä päättivät grillata..puilla..mutta kun oli halot loppuneet niin niitähän piti alkaa hakkaamaan.. meni hetki ennenkuin tajusin mitä tapahtuu, savua oli kuin tulipalossa ja mäiske ihmeellinen :D Alkukesästä kun olin kävelyllä tämä heidän poikansa n. 11v. käveli mun takana, jotenkin kamalan lähellä. En ajatellut sitä sen enempää vaan pysähdyin laittamaan pojalle tuttia suuhun. Naapurin poika käveli suoraan päin mua |O Silloin tein diagnoosin.. ei ole kaverilla ihan kaikki inkkarit kanootissa :LOL: Ei mennyt kuin seuraavaan päivään kun jo taas olin tekemisissä saman jannun kanssa. Oli hakemassa postia niin näppäränä päätti tarkistaa onko naapureille tullut myös ja mitä! Odotin kun oli tutkinut meille asti ja sitten karjaisin :LOL: Jep, olen se vittumainen ämmä joka komentelee muiden kakaroita. Kyllä näillä meikäläisten 11 vuotiailla on jo sen verran älliä päässä että tietävät miten pitää toimia..

Nyt vaihtamaan pyykit narulle, pestävää riittää vielä pitkäksi aikaa..

Mukavaa päivää kaikille ja kiitokset Iines vaihtarista, ihan uus sivusto mulle ja heti rekisteröidyin :D

-Anu-
 
no nyt on uusi kesätukka :)
nuorin totesi että äitillä on kiva pörröpää :)

Sunnuntaista alkaa sitten ainakin viikon,todennäköisesti kahden nettipimento :|
koitan täällä kerätä motivaatiota,saa potkia persuukselle :D
 
anuaanua .......89kg/158cm........ 85.7kg/ -200g..........70kg

Voitaisko sopia joku päivämäärä jolloin kaikki yrittää palata ruotuun? Silloin olis tiedossa päivämäärä jolloin tämä rietastelu loppuu... Kukin sitten itse määrittelee sen oman "ruotunsa" tarpeidensa ja fiiliksensä mukaan.. Ehdotan syksyn viralliseksi alkamispäiväksi elokuun neljättä, olisi sopivasti maanantai ja varmasti suurimmalla osalla lomatkin jo loppuneet.
Mitäs sanotte?? Mua ainakin henkisesti helpottaisi tieto, ja kenties tämä syyllisyyden tunne ei olis niin suuri koko ajan. Kyllä mä aijon edelleen täällä turista, mutta mutta..
Tänään loppuu karkkien päivittäinen syöminen, mun diileri (kuten ukko tyttöä nimittää) lähtee kotiinsa. Meillä on kaupat niin kaukana, että melkein autolla pitäis lähteä yhtä suklaata hakemaan.. Vähän on käyneet herkut kalliiks kun on pitänyt maksaa tuojalle hakupalkkaa :LOL:

ellapuu Mukavaa lomaa ja niukasti netti-vieroitusoireita :D


Hauskaa päivää..Paljon pieniä lukemia ja suuria pudotuksia..

-Anu-
 
Huomenta,

Ja taas unohdin punnita. Mikä ihme siinä on, että tää torstai ei mee mun jakeluun :kieh: :headwall: .

Minä kannatan syksyn aloitusta 4.8. Silloin mä palaan masentuneena lomalta töihin (lomaan siis aikaa enää tämä ja huominen päivä :D ) ja voin samalla aloittaa sen oikeesti terveellisen raskausdiabetes-ruokavalion. Joo, sokerit oli edellisessä raskaudessa ihan pikkusen koholla. Siitä selvisin ruokavaliolla eikä pojastakaan tullut niin kovin suuri (painoi syntyessään rv 42+1 4050g). Nyt oon ajatellut pitää samaa linjaa, tosin uusi terkkari voi olla eri mieltä.

Mä sitten kammoan neuvoloita ja terveydenhoitajia. Enkä tällä yritä loukata kenenkään ammattikuntaa, vaan omalle kohdalle sattuvat ei ole koskaan hyviä kokemuksia. Nyt kun varasin uuteen kuntaan ekaa äitiysneuvolakäyntiä, niin siellä oli semmoinen pirtsakan kuuloinen nuori nainen. Ajattelin itekseni, että voi pyhä lehmä sentään, se on semmoinen ylipirteä, virkaintoinen ja kaikentietävä tyttönen, joka paasaa, paasaa ja paasaa ylipainon haitoista :kieh: . Sitten olemme koko raskauden huonoissa väleissä, kun joudun sanomaan, että tiedossa on kaikki noi asiat mutta tällä hetkellä en pysty asialle mitään tekemään. Tämähän on mun kauhuskenaario. Katotaan vaan niin se laittaa mun lantionkapeudenkin läskien syyksi. Liika läski on puristanut luut niin piukkaan ettei muksu mahdu kunnolla läpi :ashamed: :whistle: :LOL: .

Tarvii varmaan aloittaa työt, kun menee niin levottomaksi :LOL: .

Levoton Iines ja vaavi rv 5+4

lisäys: ellapuulle tsemppiä nettivieroitukseen ja hyvää lomaa!
 
Mandi.................96,5kg/169 cm........95,3kg/+0,2kg.............70kg

Siinä sitten tämän viikon rivi. Hohhoijaa! Plussaa vaan tulee. Ei hyvälle näytä. Imetyksen lopettaminen vaikuttaa nyt tietty kulutuksen vähenemiseen. Täytyy ottaa itseä niskasta kiinni ja pitää ainakin vähän aikaa ruokapäiväkirjaa. Laiskottaa vaan kirjata kaikki ylös. Se on niin vaivalloista. Ei tässä nyt kyllä muukaan auta. Täytyy tänään mittailla sentit että onko niissä tapahtunut muutoksia. Masentavaa!

Tällä viikolla en sitten uimaan pääse kun alkoi noi menkat. Sekin vielä! Pöyräilemässä olen kyllä käynyt sen sijaan. 9 km olen tähän saakka polkenut mutta nyt olisi aika varmaan pidentää lenkkiä.


:wave:
 
Ken on erimieltä huutakoon nyt ja kovaa :LOL:

Mieti myös tuota painolistaa.. Itse ainakin ilmoittelen tai yritän ainakin ilmoitella viikottain, mutta mulle on ihan sama päivitetäänkö listaa ajantasalle .. Olenpa vaan käynyt teille tunnustamassa tekoni.


Mandi Odotas kun menkat loppuu niin kyllä taas tippuu.. =) Ja voi toi sun himoliikkuminenkin pitää painoa samoissa, lihas kun on läskiä painavampaa.. Mulla ei kyllä nyt just riitä tippaakaan mielenkiintoa liikkumiselle, mutta sovin itseni kanssa että kun syksy alkaa palataan taas vaunulenkeille..

Mua ihan jännittää miten tän mun painon käy kun jatkan samanlaista syömistä kuin nytkin, mutta päivittäinen lontoonraesuklaa jää syömättä..on kuitenkin 1000 kaloria ja paino on pysynyt samoissa lukemissa :LOL: Toivottavasti saan vauhtia tiputukseen, muuten voi taas himppasen motivaatio kärsiä |O


-Anu-
 
Heippa!

Ihan ekana toi rivi

nöpö80......89,4kg/158cm..........73,8kg/-500g..............60kg

Pikkasen oli tuo paino tullut alaspäin. Kun pari viikko oli niin hyvät pudotukset niin tuo tuntuu kovin mitättömältä, mutta ei auta kun olla tyytyväinen...


Mulla on ihan kummallista tämä elämä ja vallankin suhde ruokaan... Siis on päiviä etten syö mitään, ei vaan tee mieli ja ajatuskin ruuasta yms etoo... Ja sitten on päiviä jolloin syön ihan koko ajan, kuten tänään olen tehnyt... Hyvä etten syönyt mummoparkojen maksapihvejä lautasilta kun niin nälätti... Tiedä sitten mistä tällänen johtuu, normaalia se tuskin on.

Vaan kai se on mentävä ruuan tekoon.
 
nyt menee hermot..pakko tulla teille tilittämään,mä en kestä! :kieh: :kieh:

eli mulla on tässä kaksi läheistä työkaveria,istutaan vierekkäin. Molemmat ovat laihoja ja nättejä ja nuorempia kuin mä. :headwall:
Tää toinen on ihan ok,tosi mukava,mutta tää joka tuli myöhemmin -helvetin prinsessa! Jaksaa koko ajan olla kehumassa shoppailuaan ja kuinka oli kiva ostaa sellainen tiukka toppi vaikka "kyllä pitäs laihduttaa". :eek: Äsken tossa sanoi tolle toiselle oikein nimeltä "xxx tuu kattoo näitä ihania pikkumekkoja" siis nimenomaan tota toista,mulla ei sinne ole asiaa :(.ja sitten kivasti sanoi että " kyllä mun täytyy pari kiloa saada pois,olisi ihan KAMALAA
olla ylipainoinen".Mä en oikeasti kestä..tuollainen se on ollut pari viikkoa,sen jälkeen kun puhuttiin painosta ja mä kerroin jotain tästä kilo-ongelmastani..tuli vaan tosi paha mieli nyt noista sen kommenteista.. :(
Muutenkin tuo tyttö ei oikein tekisi mitään noita ikäviä laskuselvitysjuttuja,haluaisi vaan vastailla puhelimeen ja toivotella kaikille mukavaa päivää..GRR. Muutenkin mua ärsyttää että se ei osaa yhtään hoitaa noita meidän ikäviä asiakkaita ja tiuskii niille -eihän niin tehdä! :kieh:
jatkan myöhemmin..ehkä...
 
ellapuu Ärsyttävää, pistää ihan vihaks vaikka en nää saati tunne sitä ylikasvanutta teiniä |O Kuittaa sille jossain sopivassa kohdassa noista töistä ja muutenkin elämästä että kyllä ne pikkutytötkin ajan kanssa oppii hoitamaan hommansa..Ja että elämä opettaa..
Ens kerran kun se esittele jotain mini-hepenettä sano ohimennessäs ihan pokerina että "Eikä, mistä löysit..Mun tytöllä on just samanlainen mut kokoa 128cm. Oliks meidän H&M:ssä sunkin kokoa.. " Väitän vahvasti että just noilla "25v"teiniprinsessoilla on sairaan huono itsetunto ja pelkäävät kuollakseen mokaavansa ulkonäön kanssa. Mikä olis kamalampaa kuin näyttää ihan penskalta vaikka on niiiin aikuinen :LOL: Hitto, taidan pakata penskat autoon ja tulla pikkusen juttelemaan typykän kanssa, että mua sieppaa tollaset jotka eivät osaa katsoa ihmistä ulkokuoren alle ja vielä ottavat oikeudekseen kertoa jokaisessa sivulauseessa miten paljon parempia ihmisiä ovat |O |O |O

Äläkä vaan tee hyvää hyvyyttäs sen töitä sehän niistä palkankin nostaa.. Kyllä se saa palautetta ennemmin tai myöhemmin asiakkailta..

Terveisin nimim. Mun kavereille ei kettuilla :hug: |O
 
ellapuu: lohdutukseksi kerron, että mulla on täällä töissä kanssa sellasia teinityttösiä, jotka valittavat lihoneensa ulos kaikista vaatteistaan, "ainaski 2 kiloa, apua mä en kestä, miten mä saan nää pois". Ja ovat sellasia kukkakeppejä, kuivan kesän oravia, joille 10 lisäkiloa tois vähän naisellista muotoa :/ . Sitä on kauhea kuunnella kun itse ihan oikeesti kamppailee kilojensa kanssa.

Siis meitähän on joka lähtöön mut mua kiukuttaa tää nykymaailman pinnallisuus
. Kaikkien pitäis olla laihoja ja laittautua viimisen päälle ihan koko ajan. Ja just noi teiniprinsessat on järkkyjä. Niillä ei ole mitään kunnioitusta, juuri ketään ihmistä kohtaan. Jos joku on pyöreä, pullukka, lyhyt, pitkä (kun nälkävuosi) tai muutoin heistä itsestään poikkeava, niin katsotaan niin halveksivasti pitkin nenän vartta. Jos joku teiniangstissaan kärsivä neitokainen mua katsoo tolleen niin mä hymyilen takas oikein erikois leveästi
, jotta eivät saa sitä tyydytystä, että toinen tuntee olonsa huonoksi. Siinä on samalla hyvä vähän naurahtaa silleen "voi tyttöparka-tyyliin" :D .
 
....ilmoitautuminen reissun päältä, vieraalta koneelta > :whistle: joten en kovin jaarittelemaan uskalla ryhtyä. :ashamed:

Jeps, juu siis viime torstain ilmoituksen missasin, kun reissussa jo sillon oltiin eikä majapaikalta vaakaa löytynyt. Ja toisaalta se ei ehkä olisi näyttänyt lukemiakaan oikein, kun ei oma vaaka olisi ollut. :headwall: :snotty:
Joo joo seliseli............. :ashamed: :LOL:

No, kotiin päin ollaan palailemassa ilmeisesti torstaina tai perjantaina ja silloin sitten omalla vaa`alla lupaan käväistä.

Jeps, kurinpalautusta täälläkin kaivataan joten tuo ruotuun palaaminen on oikein sovelias ehdotus.

Mut nyt jatkamaan kyläily reisuua ja herkku pöydästä toiseen siirtymistä. :p :wave:

-touhis-
 
Heippa!

Onpa ollut hiljasta täällä... Loma-aika varmaan sen aiheuttaa...

Mä olen taas ihan hukassa... Muutaman hyvän viikon jälkeen on todella vaikea pysyä ruodussa, koko ajan on nälkä ja sitten kun en syö niin päätä särkee ja kiukuttaa... Sitten on tullut näitä katastrofi-ahmintoja kuten eilen kun vatsaan katosi alle tunnissa 200g maraboun suklaata ja sitä ennen lihis parilla nakilla yms yms... Jostain pitäisi saada jokin uusi kipinä taasen.

Mä en ole nyt hetkeen laskenut pisteitä, en tiedä auttaisko sen aloittaminen taas, tai jos menis oikeen ryhmään pudottaan viimeset 15 kg. Mutta sekin on niin kallista ja toisaalta kun olen tähän asti päässyt niin miksi en pääsisi loppuunkin...

Kovasti itsetutkiskelua harrastellen...
 
nöpö80 Huoasitko että sovittiin viime viikolla että palataan kaikki ruotuun vasta 4.8 eli samassa suossa taidetaan olla kaikki, kuka mitenkin syvällä niin sitä en voi mennä sanomaan :kieh: Lomaillaan nyt hyvillämielin ja yritetään pitää paino samoissa ettei kova työ mene hukkaan. Paikkarit ovat aivan kamalan kalliita!! Mulla taipuu eurot edelleen päässä markoiksi ja kuka ois silloin suostunut maksamaan tuollaisia viikko-hintoja |O Psyykataan toisiamme vaan kunnolla elokuun alusta alkaen niin eiköhän me saada sellainen höyry päälle että heikompia hirvittää :D Mun on sitten ihan pakko alkaa laskemaan kaloreita tai pisteitä, muuten homma lipsuu hiljalleen käsistä ja alan huijaamaan itseäni..
Vaikka onnistuisin raskautumaankin niin yritän pudottaa painoa silti, en mitenkään nälkäkuurilla vaan terveellisesti syömällä..Maanantaina pitäis näkyä kuinka kävi ;)

Nyt aamukahville..

Mukavia loma/työpäiviä kaikille :heart:


-Anu-
 

Yhteistyössä