muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

En hylkää teitä, en :) . Päinvastoin, musta tulee todennäköisesti palstaterroristi kun haluan niin kuumeisesti pysyä samassa painossa koko raskauden ajan. Ja minä varustettuna raskaushormoneilla, voi teitä parkoja ;) :LOL: .

Lisään vielä: kiukkunen oon ollut vaan vähän, ennemminkin äkkipikaisuutta havaittavissa. Mut mä vihaan tätä parkumista. Mä en voi lukea kesäkirjaani, en katsoa mitään telkkarista kun oon koko ajan vetitelemässä :ashamed: . Eli siinäpä sitä kestämistä niin miehellä kun kaikilla muillakin, jotka on mun kanssa jossain tekemisissä :LOL: .
 
heipparallaa,

lasten loma alkoi sitten tänään :),ja pienin tietysti perjantaina kipeänä.
Ei valittanut ollenkaan,kaupassa mennä remppas. Iltapesulla alkoi sinertää ja oli tosi kuuma..39 kuumetta ja annoin äkkiä lääkettä,sillä on taipumus kuumekouristukseen. Nyt ehdin antaa lääkkeen ajoissa,kun ei mennyt siniseksi,ja alkoi kuume laskea,mutta hengitti silleen aika pinnallisesti.Vaille 11 illalla päästiin päivystävälle,löytyi kurkunpääntulehdus,korvatulehdus,
mononukleoosi (pusutauti)..sai antibiootin,yskänlääkettä,särkylääkettä,astmalääkettä..
Onneks en odottanut aamuun,vaikka mies aina mulle naureskelee kun vien heti lääkäriin,enkä odota että menis ohi. Mä en uskalla,kerran odotin ja tyttö sai kuumekouristuksen..
Tuolle kun pitää antaa painoon nähden iso annos särkylääkettä jos kuume nousee ja alkaa sinertää,enkä mä sitä tiennyt vielä silloin.
No,anyway,tyttö kunnossa nyt :)

IINES79;ONNEA ONNEA ONNEA!!!!

salaisuus;me ehkä harkitaan nelosta (vitosta) :):)
 
tää ei oo totta!!!! :headwall:
mies joutu kotiin,äiti ei voikaan hoitaa tyttöjä-isä on terveyskeskuksessa sydänfilmissä,epäilevät sydänkohtausta. viime viikon olivat 4pv roomassa,siellä 37 lämmintä koko ajan,ei tainnut kestää..voi hemmetin hemmetti!!!!!!
 
ellapuu: Voi miten teitä kiusataan nyt jos jonkinmoisilla jutuilla :hug: :hug: ! Ja kuulostaa hurjalta noi kuumekouristukset! Onneksi eilen sentään tyttösi välttyi siltä. Mun kaverin pojalla on ollut niitä kanssa. Tää poika sai vielä 7 vuotiaana niin pahan kuumekouristuksen, että MediHeli haki sen lapsen Tyksiin. He asuvat maaseudulla eikä ambulanssi ilmeisesti olisi ehtinyt tarpeeksi nopeasti :eek: . Mä oon ymmärtänyt, että on aika harvinaista, että noita kouristuksia tulee noinkin vanhoille.

Tsiisus sentään kun kahvi närästää :x . Pitänee jättää väliin. Vähentänyt oon, kun yhtäkkiä alkoi maistua vähän pahalle. Jostain kumman syystä ;) . Kävin tänään vaa'alla. Meinasin pyörtyä. Siis alimmasta lukemasta +4 kg!!!!! Onkin aika alkaa taas kytätä syömisiä. Ja nyt mulla on kunnon syy :heart: . Mä pohdin eilen noita kalorimääriä, joita aion syödä ja mietin, että jos nostan sen 1600/pvä niin ei varmaan oo liian vähän? Tai voisin koittaa 1500 ja jos sen kanssa tulee huono olo, niin sitten nostan tuohon 1600. Isommalla saisin syödä jopa n. 27 pistettä!

Blääh, mua ei nappaa istua täällä töissä. Vielä tämä ja ens viikko ja sit alkaa loma. Kauhee kun on vielä kaukana...

-Iines ja masu-möhkäle-
 
Ihan on vapina päällä..netti tilttas aamulla enkä tietenkään osannut itse korjata..koko päivä ilman konetta |O

ellapuu Ei käy teillä elämä tylsäksi, harmi vaan että kaikki ikävät jutut nyt kasaantuu just teille :hug:

Meillä on loppu viikko yhtä kotimaan matkailua :LOL: Huomenna viedään nopeavelihopea mummille hoitoon muutamaks päiväksi. Mennään ihan bussilla ja metrolla mutkan kautta, että päästään niilläkin ajelemaan :D Aina tulee vaan mentyä autolla, nämä yleiset kulkuneuvot on ihan erikois-juttu meidän penskoille.. Laiskuuttani ajelen autolla.. Huominen käy ihan retkipäivästä =) Keskiviikkona kulku suuntautuu kohti Linnanmäkeä ja tarkoituksena olis viettää siellä iltaan asti. Kuinkahan kestän, kun pää ei kestä kummitusjunaa vauhdikkaampaa vehjettä. Taitaa kulua aika paljon hattaraa ja jäätelöä.. Torstaina taas reijitetään yhdet korvat :LOL: Kyllähän se kannattaa käydä kerran viikossa reijitettävänä, eikä viedä koko sakkia sinne kerralla.. Kenenhän korvat olis vuorossa ens viikolla :LOL:

Iines Luota vaan siihen omaan tuntemukseen kaloreista, ja voihan se tarve vaihdella päivittäin voinnin ja esim. kuumuuden mukaan.. Kyllä sitä tietää onko kaikki hyvin mahassa.. Se on se naisenvaisto..

Mukavia päiviä, jos en tänne ehdi..

-Anu-
 
Iines Ihan pakko tulla hehkuttamaan.. Ovistestiin tuli tumman haalea tai haalean tumma viiva, ihan miten sen haluaa tulkita :LOL: Mä siis kohta ovuloin vaikka sisuskalut on sekundaa ja parasta ennen-päiväys ummessa ajat sitten!! Mä oon ihan täpinöissäni :D Voi ukko parkaa..

Viimeks kun sain viivan r.testiin anoppi noita-akkana aavisti sen samana päivänä.. Ilman että oltais nähty tai puhuttu koskaan että edes yritetään..NYt ollaan menossa aamusta sinne..Tajuaakohan se että kusaisin ovistestiin aamulla viivan :LOL:

Että tällasta vauva-asiaa tähän laihis-ketjuun :LOL: Pitäisköhän kohta ihan oikeasti harkita tuota "teeman" muokkaamista, en nyt tähän hätään muista ketään joka olis ehdottomasti tehnyt jo lapsensa :kieh: Tosin mun muistihan tiedetään..

Mukavaa tiistaita kaikille :hug:

-Anu-
 
Blääh, töissä taas
.

anuaanua: onnittelut oviksesta
! Nyt sitten miestä kaatamaan
. Kyllä se koneisto sieltä heräilee, jos ei muuten niin vähän apuja käyttäen.

Eilinen meni vähän huonosti :whistle: . Töissä meni kivasti mutta kun pääsin kotiin niin ruokakaappi auki ja leipää naamariin. Sen jälkeen broilerikiusausta ja sen kanssa leipää. Iltapalaksi puuroa ja leipää ja Cashmere Mafian seurana kiva pieni annos jädeä :headwall: . Ja oikeesti, mulla on koko ajan nälkä!

Tänään uusiksi. Se herkullinen leipä loppui eilen (minkähän takia??? :whistle: ) eikä meillä ole muutakaan hyvää. Kauppaan menen vasta ruuan jälkeen. Ja menen sinne kävellen ellei taivas taas repeä ja kaada vettä niskaan.

Vois kyllä miettiä jonku paremman nimen meidän porukalle. Toi ei oo yhtään kiva. Onko ehdotuksia?

Nyt on niin kova nälkä, että pitää mennä hakemaan Valion kaloritonta raparperikeittoa. Mä oon täyttänyt työpaikan pienen jääkaapin vihanneksilla ja muilla terveellisillä ruuilla, jotta ei tuu houkutuksia lähteä lähikauppaan. Jees, jatketaan myöhemmin!

-Iines-
 
Huomenta,

Meidän iskä on ok,se oli joku rytmihäiriö-nesteenpoistumisjuttu,eli en ymmärtänyt :eek:
Tälle ryhmälle vois tosiaan keksiä uuden nimen :D Mutta musta on kiva jatkaa samassa porukassa tätä laihdutusta,kun ei olla turhan tiukkapipoista porukkaa :p
Eri elämäntilanteita ja tarinoita on kiva seurata :D

Meillä siellä lomalaiset heräilivät juuri,lähtevät kohta kauppaan ostamaan leipomistarvikkeita..aattelin aloitella piirakantekoa tässä vähitellen..lauantaina pidetään niitä 3v synttäreitä. Aion taitella nasun muotoisen kakun,sit lohikierteitä,jauhelihakierteitä,kinkkupiirakkaa,omenapiirakkaa -slurps :p
saa nähdä miten kakussa käy :LOL:
 
....kävin lainaamassa oman tekstini toisaalta.............:ashamed:, mutta asiani siitä soveltuu hyvin tähänkin pinoon

Joo joo.....
........vaan kyl ihmisen sitten pitää olla tyhmä ja hölmö
Siis joo eilen mulle vaaka näytti n.kahden kilon painon pudotusta n. puolelta viikolta ja sitten minä menin ja SÖIN illalla ensin lämpimiä voileipiä urakalla. Niissä ei ollut juustoa säästelty ja lisäks oli viel tuot ah niin hyvää mut petollisen rasvaista meetwurstia. No juu eikä se sitten riittänyt vaan pitihän sitä suuhunsa vielä puolilta öin tunkea ES:n Tiikerikääretorttua kilokaupalla. Niin et tänään olikin sitten vaa`alla enään vajaan kilon painon pudotus näkyvillä. Joten kyl hölmö olen ei voi muuta todeta.

Oh hoh, vaan ehkäpä silti hiukan puolustaudun vaik morkkis ja itse inho onkin nyt mitä mahtavin tuosta mässäilystäni. On meinaan ukko-kultaa pahuksen moinen ikävä ja hänen syleilyynsä kovin kaipaan. Syy ikävääni on siinä et ei liioin olla tänä kesänä saman katon alla majailtu tai saatika sitten samaa sänkyä jaettu vaik samassa paikassa olisikin oltu. Viimeiks olen ukkon vieres saanut läheisyydestä nauttia n. kuukausi sitten.
Ukko-kulta kun ollut sukulaisten "renkinä" lähes koko alku kesän ja silloin kun on samas paikas oltu niin sukulaisten nurkissa on yövytty. Eikä siellä oikeen kehdannut valittamaan alkaa, kun ei yhteistä sänkyä meille ositettu tai et olis saatu nukuttua edes samassa huoneessa.

-touhis- ikävissään, murheisaan, morkkista potien nyt valittelee. Joten yrittäkää kestää.
-touhis-
 
Heippa!

Kuulumisia tulin kertomaan. Kohtalaisesti olen pysynyt rivissä. Herkutellut olen vain kohtuudella. Tämä kesä aika on paha kun on noi jätskit suurena kiusauksena. Jos niitä en olisi syönyt, niin paino olisi varmasti laskenut. Turha enää jälkikäteen miettiä että mitä on tullut syötyä ja murehtia. Täytyy katsoa tulevaisuuteen. Nää päivät kun käy vieraita, niin ne on kanssa pahoja. Tulee leivottua ja sitten syötyä niitä jämiä. Täytyy laittaa loput mustikkapiiraasta pakkaseen, jos ei tulisi sieltä syötyä. Arvaatte varmaankin että olen jo syönyt sitä piirasta monta palaa! Täytyy pelastaa mitä pelastettavissa on.

Liikuntaa olen harrastanut mielestäni hyvin. 2-3 kertaa viikossa vesijuoksua sekä lisäksi 1-2 kertaa kuntopyöräilyä. Pakko pitää pari lepopäivää muuten tulee liikuntaähky ja liikunta loppuu lyhyeen.

Eilen suoritin mittauksia. Parissa viikossa näyttäsi lähteneen 0,5-1 cm paikasta riippuen. Täytyy olla varovainen siihen mitä uskoo kun itse mitatessa tulee helposti virheitä. Olokin tuntuu kevyemmälle. Alkaisi tuo painokin tippumaan! Sitä odotan malttamattomana. Muuten tulee sellainen olo ettei ole saavuttanut mitään. Eka tavoite mulla on että eräät housut istuvat hyvin jalkaan tämän kuun puolessa välissä kun meillä on meno. Inhottavaa jos vaatteet kiristävät vääristä paikoista!

Hyvällä mallilla uusielämä on. Paljon on vielä tehtävää mutta eihän sitä kaikkea voi omaksua hetkessä. Nyt vain niskasta kiinni ja eteenpäin!
 
Niin :ashamed: , on kadonnut kaikki viimeisetkin rippeet laihiksesta! En pysty kontrolleeraa mitään. Inhoan itseäni, tapojani ja kaikkea. Mulla on niii-iin hirvee olo, että... Kaipa nyt roikun täällä mutta laihiksesta en lupaa mitään.

* :heart: Alma*

Ja Iinekselle :flower: :heart: paljon onnea viivalaisesta.
 
Kyllä oli eilinen shoppailureissu oikea episodi..Säästyipä rahat.. Vietiin tosiaan tuo tämän porukan nopein anoppilaan ja suunnattiin isoimman ja pienimmän kanssa keskustaan.. Nassikka sai jo anoppilassa ihme hepulit, mutta pistin väsymyksen piikkiin kun itku ei ollut kipuitkua.. No stokkalla ekaks kahvilaan ja mulle maailman suurin ja kallein voipulla ja kokis ja tytölle mahtava jätskiannos ja kokis.. Nappula alkaa natisemaan jo kassalla, mutta taas blondina ajattelin että vetäsi herneet nenään siitä edessä pyörineestä mummosta..meni nimittäin mullakin pikkusen ärtymyksen puolelle :D Pöytään kun päästiin niin huus jo niin että paheksuvia katseita alkoi satelemaan. Jätin tytön syömään herkkujaan ja menin itse rauhoittelemaan vesseliä, eipä auttanut mikään. No jäi sitten kahvitunti pitämättä.. Kotimatklalla bussissa istui ihan iloisena, kuin ei mitään. Ja taas kotona byää palvelua ja heti, tahdon kaiken vaan en tiedä mitä |O Pistin nukkumaan ja kaikki hyvin.. Aloin siivoamaan lattioilta vaatteita ja vaippoja..Vaippa oli ihan kuiva, mutta siinä oli "punainen/ruskea"laikku pissi kohdassa samoin potassa |O Kyllä pulssi kohos.. Ei ollut juonut oikein mitään koko päivänä ja syöminenkin oli heikkoa. Juotin nukkuvalle ainakin puol litraa maitoa illan aikana ja tutkin pippeliä ja vaippaa fikkarilla..Kun pissaa tuli kunnolla ei mitään "värejä" enää ollut eikä parahtanut unissaan.. Olispa taas ollut naapureilla ihmettelemistä meidän touhuissa..Villi veikkaus oli että siinä rattaissa istuessa olis limakalvo jotenkin kuivunut vaipan pintaan kiinni ja repes irti ekalla huutokerralla. Jatkossa kun pissaa ei ollut kunnolla tulossa ne vähäiset tipat vaan jäi kirvelemään..Tai sitten värkissä oli joku hankaava kökkö ja kunnolla pissatessa se lähti sisuksista pois.. Vaan saipa poika mut kunnolla huolestumaan, pikkusen paha on tehdä itse mitään diagnooseja tuosta pikkuisesta vehkestä, isommat on sitten ihan erikseen :kieh:

Jos unohdan käydä huomenna vaakalla niin ilmoitan tän aamun lukeman joka oli 85.3kg, Nää lukemat mulla vilahtelee usein tuon 86:n kanssa.

Jos vääntäis uuden nimen aiheesta laihdutettavaa olis motivaatiota ei niinkään..Tai jotain elämästä ja painosta puhumisesta..


Iines
Poriseeko sulla alamahassa? Muistan sen ihme tunteen joka oli ennenkuin oikeita tuntemuksia alkoi tulla.. Ja jo ekassa ultrassa varmistui että tunsin missä vesseli majailee vaikka liikkeitä ei vielä tuntenutkaan.

Tänään Lintsille, kuinkahan siellä huudetaan, alkaa ihan jännittää =)

-Anu-


Niin ja Touhis.. Pikkuisen rankkaa tuollainen elämä, katsoa saa vaan ei koskea.. Mun hermo ei kestäis!
 
Heipsan!

Alkaa selkeästi kesä vaikuttaa, täällä on hiljaisempaa. No mitäpä siitä, mä käyn täällä silti pälättämässä päivittäin :D .

anuaanua: Juu on mulla porissut mahassa, ihan tuolla alhaalla. Se on muuten jännä tunne. Kun oliskin vaan noi porinat, mutta kun on myös vihlontaa ja jomotusta :x .

Eilinen meni hiukan paremmin, yli pisteiden mutta paremmin silti. Tälle päivälle tein oikein suunnitelmaan ja laskin kalorit järkevästi, jotta saan syödä mahdollisimman paljon. Nälkä kun on ihan mahdoton ihan koko ajan. Täytyy varmaan alkaa taas tehdä jättimäisiä salaattiannoksia ja vetää sitä kaiket illat.

Nyt on pakko lähteä lounaalle. Oon jo tunnin täyttänyt mahaani vedellä mut se saa juoksemaan veskissä. Mikään ei oo hyvä vaihtis ;) .

- Iines ja porina-papu niinkin korkeilla rv:lla kun 4+3 -
 
no niin.. nyt on reissut takanapäin ja hyvillä mielin palattiin kotiin.. säät oli ihanat että pääs
päivittäin lenkille pojan ja mummin kanssa.. ja kyllä muuten tulikin käveltyä.. tosin vauhti ei ollut maailman reippain mutta kuitenkin.. kai sekin tyhjää parempi..

tuon reissun aikana söin herneitä ja mansikoita varmaan enemmän kuin kahteen vuoteen yhteensä :D olivat vaan niin hyviä että päivittäin piti käydä ostamassa ja litroittain kerralla.. ihme kyllä että en huomannut mahassa mitään normaalista poikkeavaa :LOL:

kait se olis mentävä jumppailemaan kun poikakin on sopivasti päikkäreillä.. ettei vaan käy niin että läski katoaa mutta vatsa yms roikkuu polvissa.. ei olis muuten kivaa..

iines todella paljon onnea viikoista ja ylipäätään raskaudesta!! :hug:
 
Ohhoh, pitkästä aikaa tekeennyin tänne JA MITÄ HUOMAANKAAN!!!! IINES PEIJOONI, SÄKIN OOT PLUSSANNU, ONNEEEEEE :flower: :flower:

Mä oon ollu kamala, siis ihan kamala. Mulla on ollut sellainen tämä alkuraskaus, että koko ajan täytyy syödä = ihan koko ajan. Painoo onkin tullut sitten 2 kg lisää... mutta, mä oikeesti vakaasti tasapainottelen kunhan tämä ainainen kamala olo loppuu, ja terkka sanoi, että sit voi vaikka laihtuakin, ei haittaa mitään.

Oli nyt vaan heti pakko heittää kommenttia, nyt taidan plarata vähän taaksepäin juttuja että pysyn kärryillä.

Hw78 ja pikkukolmonen 12+0
 
.......kuulumisia kurkkimaan, mut suht hiljaista näyttää tänään olleen.

No, mut ilo-uutisen täältä suunalta suomineitoa tiedotan UKKO-KULTANI eilen ilta myöhällä rautatie asemalta kotiin sain hakea. :D :D :D Ja voinette vaan kuvitella, kuin tämä mamma ukkoaan hyvänä piti ja viereen todella liki työnnyin nukkumaan. :) :whistle: Vaan väsyjä oltiin molemmat joten unisaarelle yhdes matkan teimme. Mut mut tänään aamulla olikin meitin kammaris yksiyistilaisuus ;) :whistle: :p Huuuuuuu ja morkkis mässäilyistäni oli tipo tiessään. :LOL: :LOL: :LOL:

No, aamulla sitten virallisesti puntaria käyn tutkimassa ja lukeman tänne jossain vaiheessa ilomoittelen.

-touhis-
 
Voisin kopsata edellis viikon..Jos ei Iines huvita muokata mun edellistä riviä niin anna olla..Samoissa melkein mennään..

anuaanua .......89kg/158cm........ 85.9kg/ +/-0g..........70kg


Touhis :D Hyvä hyvä :D

Hw Kiva kuulla sinustakin, mitenkäs muuten menee? Kolotukset, öklötykset jne..

Kaikille mukavaa päivää, täyty joutua aamupuuron keittoon =)

-Anu-
 
Huomenta!

Ihanaa herätä kun on vapaa päivä, kolme päivää töitä loman jälkeen ja mä olen jo ihan loppu...

Ruokailut on pysyneet aisoissa , pisteitä en kyllä ole toviin laskenut, mutta syönyt terveellisesti ja pieniä annoksia, enkä palaakaan suklaata juhannuksen jälkeen...

nöpö80.........89,3kg/158cm...............74,3kg/-1,2kg................60kg

Nyt on sitten se 20kg vihdoin rikkoutunut, siis marraskuulta jolloin tän projektin aloitin taas kerran on nyt lähtenyt -20,5kg... :D Tuo rivilukema on siitä että tuon painoisena liityin tähän pinoon...

Mun pitäisi viedä tuo prinsessa verikokeisiin... On raukka niiiiiiin kova vatsainen että kakkaaminen on yhtä tuskaa ja nyt sit ekana tutkitaan nää ruoka-aineet ja allergiat. Kun veljellään on allergioita.

Anu taisi jossain vaiheessa kysellä että onko pinossa mukana ketään jonka lapset on jo tehty, niin mä taidan kyllä olla sellanen... Vaikka vauvat toki on ihania, mutta ihan järkisyistä meille ei enempää lapsia tule, jos nyt näistä kahdestakin saa kunniallisia aikuisia niin on siinä haastetta kerrakseen...
 
Hohhoijaa! Viikosta toiseen sama juttu. Välillä paino käy hieman alempana mutta sitten taas nousee. Tänään oli 95,1 kg. Paino ei putoa sitten millään. Liikuntaa tulee kuitenkin 4-5 kertaa viikossa. Luulisi sen edesauttavan painoa tippumaan. Täytyy rueta taas pitämään ruokapäiväkirjaa. Päivänenergian saanti on varmasti liian suuri. Ottaen huomioon että imetystäkin olen yrittänyt vähentää. Melkosta jojottelua ollut nämä viime viikot! Motivaatio kieltämättä kärsii kun tuloksia ei tule.

Laitan rivin joka tapauksessa tähän:
Mandi.................96,5kg/169 cm........95,1kg/+0,5kg.............70kg
 
Huomenta!

Ja taas unohdin käydä vaa'alla. Pyhä tarkoitukseni oli käydä mutta unohdin :ashamed: . Pakko laittaa huomiseksi muistutus.

Touhu tenavalle: onnittelut miehen kotiin saamisesta :flower: :D !

anuaanua: Kuinka Linnanmäki-reissu meni?

nöpölle onnittelut huimasta 20 kilon pudotuksesta, WAU!!!

Kiitokset vaan onnitteluista. Tässä ollaan ruusunpunaisissa tunnelmissa edelleen. Paitsi illalla kun vatsaa juilii, väsyttää ja kiukuttaa. Silloin tekis mieli huitasta puolen kilon karkkipussi naamariin ja mennä nukkuun. Silloin käy myös mielessä, että mihin mä oon itseni TAAS laittanut :LOL: .

Eilinen meni hyvin, paitsi mun oli ihan pakko saada Kingis extra, siis se normaalia isompi :ashamed: . Ne on mun himotuksia tällä hetkellä. Voisin syödä varmaan 10 päivässä. Tänään lupaan ja vannon olevani kiltisti enkä syö mitään makeaa :saint: . Jostain luin, että kun äidin tekee hurjasti mieli makeaa, niin olis tyttö tulossa. Mutta toisaalta sanotaan, että tyttö vie äidin kauneuden enkä mä kärsi finneistä/rasvottumisesta/hikoilusta (siis liiallisessa mielessä ), joten tuntuu vähän ristiriitaiselta :LOL: .

Mutta kyllä nää mun ennakkoaavistukset tiedetään. Esikoisesta olin rakenneultraan saakka 110% varma, että tulee tyttö. Ja mikäs se siellä kölli, poika. Nyt on aavistukset pojasta, joten kai siellä on oikeesti tyttö :D .

Pitipä kysyä HW onko sulla mitään fiilistä kumpi vois olla tulossa?

Mä taidan mennä keittään päivän ainoa kupin kahvia. Aamulla juon yhden kupillisen (vaikka se närästää ihan hiton paljon) muuten oon siirtynyt teehen. Jees, aurinkoista päivää kaikille!

Iines ja porinapapu rv 4+4
 
Anu ja Iines, kiitos kysymästä, ei mitään ihme kolotuksia, mutta kaffe ei maistu ja tosiaan olen ajatellut että ehkä mulla on pahoinvointia siinä mielessä, että koko ajan täytyy syödä ettei tule paha olo :saint: :D Sellainen olo on, että ehkä voisi olla tyttö, kun vähän erilainen tää alkuraskaus on ollut, meillähän siis 2 poikaa ennestään. Toisaalta olisi hienoa kun olisi kolme poikaa, mutta tyttökin olis kyllä kertaalisen ihana :heart: Nooh, selviää sitten tossa ens vuoden puolella....

Mutta painolukemat.... En tiedä kehtaanko edes laittaa, alimmillaan mulla oli tossa 103,5kg tuntumassa, mutta neuvolassa oli (iltapäivällä ja vaatteet päällä) 107,5kg |O |O

Omat vaakalukemat tältä aamulta kuitenkin (pissaamisen ja kulmakarvojen nyppimisen jälkeen alushoususillaan):

HattiWatti78.....172cm/117,7kg.......106,5kg/?......tasapainoilu

Ja eikun töihin taas.

Hw78 ja pikkukolmonen 12+1
 
Lintsi reissu meni hyvin. Oltiin paikalla melkein heti kun avasivat ja tuonne kahden hujakoille oli aivan aavemaisen vähän porukkaa.. Sitten ihmisiä alkoi tunkea paikalle ja neljän hujakoilla olin ihan valmista kauraa kotiin oli sellainen vilinä ja meteli. Istuskelin poitsun kanssa yhden ruokapaikan edustalla useamman tunnin kun ei oikein muuta varjoisaa paikkaa löytynyt, melukin oli pikkuisen hiljaisempi. Tytöt viilettivät laitteesta toiseen ja kävivät välillä ilmoittautumassa. Sanoinkin että onneks ovat tuollaisia kaheleita että menevät laitteeseen kuin laitteeseen niin mulla ei ole paineita tuon nuorimmaisen kanssa.. Muutaman vuoden päästä voivat rampata tuon nuorimman kanssa kaikki kot kot-junat :LOL:
Kaikien hinta oli kohonnut.. Ne narunveto jutut ja muut mihin mut ehkä vois saada mukaan maksoi vielä 2 euroa nykäisy, hattarat ja jädet 3, ranskalaiset melkein 5 euroa. Kyllä olis rahaa palanut jos ois antanut vaan mennä.. Oltiin viisastuttu edellis kesästä ja tultiin k-kaupan kautta. Limut oli paljon helpommat kun olivat pikku pulloissa eikä niissä mukeissa, jotka läikkyy.

Nöpö80 Yritä kestää meitä sekopäisiä vauva-hulluja :LOL: Otan osaa, ei tule oleman helppoa :LOL: Mahtava pudotus!! Täällä kateellisena kasvot jo vihertävät, kyllä sulla on hyvä itsekuri..Ja ennen kaikkea pitkä pinna.. Mistähän saatais mulle..

Hw78 Neuvolan vaaka on aina ihan pyllystä, usko omaan |O Ne on kalibroitu näyttämään enemmän, että asiakas järkyttyis ja pudottais hampaat irvessä kiloja. Teoria on ihan mun oma, mutta todennäköisesti tosi :p Oikein testailin niitä käymällä ensin kotona ja sitten neuvolanssa, samat vaatteet ja ilman mitään syömisiä välissä.. Neuvolan vaakalla oli ihan oma elämänsä..

En ole mainostanut tätä yritystä kenellekään vaan sanon aina että tulee jos on tullakseen.. Valitin systerille puhelimessa että ukko syö mun Panacodit ja mulla ei ole mitä ottaa kun ens viikolla taas alkaa migreenit.. Se tarjos Imigrania, johon minä nikottelin jotain vastaukseksi.. Linjan toisessa päässä tivataan tiukasti että "mitä sanoit en saanut mitään selvää" :LOL:
No en voinut siinä selitellä sen kummemmin kun penskat oli ihan vieressä, eikä niiden nyt tarvitse ihan kaikkea keskeneräistä tietää..
Ihan pokerina vaan sanoin että, "Joo tuossa noi lapset vieressä leikkii " Systeri on hetken hiljaa ja kysyy sitten että enkö voi puhua.. Taas minä siihen että " Ei, meillä ei nyt sada, just alko aurinko paistamaan" :LOL: Taas on pitkä hiljaisuus ja sitten tämä alkaa huutamaan että " MITÄ! Oot saanut munaa, mutta et tiedä onko tärpännyt |O " Olin pissiä housuun, just niinhän siinä kyllä oli käynyt, mutta en ihan osannut odottaa että kysyy just noilla sanoilla :LOL:

Päivän salaatti on nyt syöty, täytyypä lähteä keittämään kahvit ja ottaman hörpyt greippimehua :D

Päivän jatkoja..


-Anu-
 
touhu tevava (=touhis).......94,8kg/163cm...........93kg/-1,8kg.......n68/70kg

Vaan arvatkaa et oli miettiminen minkä luvun viikko ilmoitukseen kirjaan.
:headwall: :headwall: :headwall:
Oli meinaan aamulla hiukan arpapeliä tuo vaa`alla käynti, kun ensimäisellä kerralla digivaaka näytti lukua 92.8kg eli peräti 2kg:lon pudotusta vajaalle viikolle ja sitten kun en tuota uskonut niin tarkistaahan se piti ja tulos; 93.6kg |O, No, juu vaan en tuotakaan lukua sitten hyväksynyt ja lopulta taisin hypätä siin vaa`al kymmenisen kertaa saaden jos millaisia lukuja. :kieh: :kieh: :headwall: :eek: :ashamed:
Mut lopulta päätin jotta tuo 93kg on se oikea, sillä sen vaaka useimmin näytti.

Hooooooooo......tänää on kyl sitten nuo syömiset olleet mitä sattuu, kun oltiin autokauppaa tekemässä ja auto ostettiin. Niin pitihän sitä vähän juhlistaa. Joten sauna lämmitettiin ja iltapalaksi tietty oli sitten uuni makkaraa, eikä se ollut mitään kevyt versiota vaan Vilhelmin perinteistä. Eikä tuossa vielä ollut herkkuja tarpeeksi, kun teini tyttäreni innostui jotta tehdään pannaria viel jälkkäriks. :LOL: Enkä minä tietenkää osannut pannarista näppejäni erossa pitää, niin söin sitä sitten viel mansikkahunajan kera kohtuu kokoisen palasen. :ashamed:

Joten saa nähdä menikö tuo suht hieno ekan viikon pudotukseni sen siliän tien romukoppaan. :/

Mut oli miten oli niin tsemppiä meille kaikille ja nyt tämä mamma painuu ukon vierelle ja matkustaa unisaaarille. :wave:

Hyvää yötä!

:wave: -touhis- :wave:
 

Yhteistyössä