Tilsu Jos mulla olis mun mielestä lihava ja ällöttävä ukko niin en ehkä olis sen kanssa.. Eli tästä vois päätellä että meitä rakastetaan kaikkine makkaroinemmekin vaikka kelvattais ihan varmasti myös bikini-malleina
Eiköhän nämä "aikuiset" miehet osaa katsoa pintaa syvemmälle ja just sinne sisäiseen kauneuteen
Sitäpaitsi..Kun kuuntelee miehien juttuja niin kyllä niissäkin vilahtelee epävarmuus..juttu ajautuu aina jossain vaiheessa isoon mahaan ja pieneen pippeliin
Vaikka totuus oliskin ihan toista, niin paineet ne on miehilläkin..
Mua pistää vieläkin sielusta kun hävettää niin kamalasti mitä päästin suustani kun kerroin tuosta ukkelista ekan kerran kavereille |O Sanoin että aivan ihana, kiltti-mukava jne. mutta ulkonäöltä sellainen että en väkijoukosta vilkaisis perään. Voiko rumemmin enää sanoa!! Ja kuinkas kävikään.. Ei tuo mikään Tomppa Kruise ole eikä Kerekään, mutta eipä ole eteen tullut sen jälkeen sellaista urosta joka olis silmää hivellyt. Kauniita ja laitettuja on toki montakin, mutta sellaista joka osuis ihan sielun syövereihin asti ei taida enää vastaan tulla. Kolahti se kerralla niin kovaa.. Eikä tässä itsekään mitään ruusuja olla
Kummasti se parisuhde lihottaa.. Tätäkin "ihanaa pyllyä"
naurattaa vieläkin..on nimittäin vitivalkoinen ja kamalilla selluliittikuopilla, on ainakin 1,5 kertainen määrä siihen nähden kun tavattiin..Ja kahvat vaan lisääntyy..
Mulle sanoi aikoinaan yks psykologi että mikä mun todellinen ongelma on kun puhun niin rumasti omasta kehostani?? Edelleen tunnen että puhun just siitä mitä näkyy, miks sitä pitäis yrittää puheissa kaunistella, kun se ihan konkreettisesti on nähtävillä. Ja niin kauan kuin en asialle itse saa mitään aikaiseksi niin oma on "ongelmani" En siis hauku albiinopersustani siksi että mulla on ollut joku haudattu ongelma nuoruudessani
Tai jos tarkemmin ajattelee niin silloinhan se itsekuri pikkusen repsahti.. Käytän itseäni usein elävänä esimerkkinä, monella saralla, kun tätä omaa sakkia pitää jostain terveys-asiasta valistaa.. Eikä ole kauaa kun tuo 13v ja rapiat sanoi ihan kirkkain silmin "että ennekuin olen yhtä ylipainoinen kuin sinä..Mulla on vielä toivoa" Ei mua loukannut, koska sen kyllä tietää kun asialla halutaan loukata.. Sattuu se piikki minuunkin vaikka annan kyllä aika nopeasti takaisin. Joskus vaan tulee niin puun takaa, että menee ihan sanattomaksi..Onnkes harvoin
Joo, menipä taas paatokselliseksi..
Täytyy hörpätä kahvit ja lähteä Omppuun reijittämään tuon yhden teinin korvia..Niihin vielä multa irtoaa rahat, mutta jos aikoo pistää huulensa tai jonkun muun ruumiinosan seulaksi niin menkööt tienaamaan rahansa
vaikka ei ollakaan mitään sukua keskenämme tällä teinillä on aivan samat "geenit" kun mulla..Täys nipo, kontrollifriikki ja oman tiensä kulkija. Erottuu täysin massasta olemalla niin "kiltti" Tuosta kun se meno vähän repsahtaa niin ollaan kaikki varmasti ihan ihmeissämme
Luotto on nyt yli 100%, tuntuu että jos yrittääkin valehdella tai olla kertomatta juttuja niin tunnin sisällä käy nöyränä tunnustamassa
Ihan kuin minä..Mulla ei ole lupaa viedä autoa katsastukseen, koska huudan viat jo portilla. Ikinä en ole tuonut askiakaan ylimääräistä laivalta.. Mitään en osaa myydä kirpparilla, kun alkavat tinkiä sanon että vie pois, saat ilmaiseks
Niin, nyt siis sinne Omppuun..
-Anu-