muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Mandi: Mies suhtautuu kans hienosti mun löllyköihin. Sanoo aina, että naisessa pitää olla kurveja ja jotain mistä ottaa kiinni. Mä taas oon sitä mieltä, että vähempikin riittäis... ;) Samaa oon mäkin pohdiskellut, että mitäs jos se sittenkin hiljaa itsekseen pitää mua yhtä kamalan näköisenä, kun mitä mä itse itsestäni ajattelen :ashamed: .

Huomenta!

Torstain rvi-ilmoitus...

nöpö80...........89,3kg/158cm.............75,5kg/-1,5kg.............60kg

Toivottavasti se meni nyt oikeen... Tavallaan tuo viikkopudotus on huijausta koska pois lähti vain se minkä lomalla lihoin mut olkoon nyt noin ja tästähän on sitten hyvä taas jatkaa.... Ja tuosta aloituspainostakaan n ole ihan varma, kun itelläni se on 94,8, mutta se on 11/07 eli ennen tätä kerhoa... Vaan ei se liene niin vakavaa.

Vika loma viikko on mennyt ihan kiville, vasta nyt tuntuu et ehkä taudista toivun ja maanantaina jo alkaakin työt :/ . Työmotivaatio on erityisen alhainen, mutta ehkä se tästä taas kun vauhtiin pääsee.

Mutta eilen sain tiedon että pääsen kouluun :D :D :D . Työn ohessa käytävä iltalinja joten puuhaa ei tule puuttumaan...

Miehen suhtautumisesta.... Olen samoilla linjoilla kun Mandi jaIines eli mies ei ole IKINÄ sanoin taikka teoin taikka mitenkään osoittanut et läskini sitä haittaisi, mutta silti... Musta tuntuu ettei tällänen ihrakasa voi olla kun vastemielinen, hänenkään mielestään...

:LOL: :LOL: :LOL: Ei muuten ollut taktikointia... :LOL: :LOL: Unohdin ihan aikuisten oikeasti käydä aamulla vaakalla.. Pistän eiliset lukemat, ei ne tuosta paljoa muutu oli päivä mikä hyvänsä..

anuaanua .......89kg/158cm........ 85.9kg/ -100g..........70kg

Sain ne tuhannet labratulokset, kaikki oli rajojen sisällä, ainoastaan kolesteroli 5.7..Hyvästi katkarapusalaatti :'( Tää paino junnaa nyt vaan ihan kiusallaan, mitään oikeaa syytä ei ole. Paitsi tietysti nyt kun en mitään asian eteen tee :/ Saap nähdä alkaako uuteen laskuun heinäkuun lopulla kun alan uudelleen laskemaan pisteitä..

Ukoista ja löllöistä Ei koskaan ikinä milloinkaan ole sanonut että ällöttää katella. Vaikka olen kysellyt ja kaivanut oikeaa mielipidettä. Tässä on nyt 2 vaihtoehtoa, joko sitä ei oikeasti häiritse tai sitten se tuntee mut jo niin hyvin että tietää mun vetäisevän herneen nenään vaikka olisin just itse ottanut aiheen puheeks :kieh: Luotan kyllä tohon ekaan vaihtoehtoon.. Muakaan ei häiritse sen elintasokumpu, jos joskus olen siitä sanonut on kommentti ollut täysin terveys-pohjainen.

Iines Älä stressaa.. Lapsia ei pysty syöttämään väkisin. Jos kaveri on iloinen ja pirteä, oppii uusia juttuja ja kuitenkin kasvaa vaikka ihan omilla käyrillään niin eikös se ole pääasia. Voi noi neuvolantädit joskus myös tarkistella omia käyriään ja oppejaan.. :headwall: Mur mur.. Mua alkaa pänniä aina kun vaan ajattelenkin "valtakunnallisia suosituksia"

Pakko lähteä laittamaan tää kriminaali päikkäreille.. Tiesittehän te että jos 8kk:lla on klo.4 aamulla köntsähätä niin site ei sitten voi tehdä vaippaan.. Ei, vaan huudellaan niin kauan että pääsee potalle istumaan. Sitten on aamu alkanut, ainakin poitsulla. Äitiä olis nukuttanut vielä pikkusen :eek:

Mukavaa päivää kaikille!

-Anu-

Huomenta!

Mä jätän väliin tällä viikolla painon ilmoittamisen. Kävin tänä aamuna kyllä puntarissa mutta näytti järkyttäviä lukemia:95,5 kg! Eli yli kilo enemmän kuin viime viikolla. Turvotusta siis löytyy. Sormet on sellaiset nakit että eivät meinaa taipua kirjoittamaankaan! Että pännii! Mutta minkäs teet, sisulla jatketaan!

Tilsu................93,1kg/172cm............90.6kg/-0,3kg...........65kg

Edelleen samoissa mennään. Viime viikolla tuli se +200g plussaa niin todellinen pudotus on kahdessa viikossa -100g :kieh: Voihan elämä! Taitaa olla siis junnausvaihe nyt pahemmin päällä. Täytyy kai katsoa vain positiivisia puolia ja olla tyytyväinen ettei oo sentään noussut.

nöpö80 Säähän sait hienosti lomaturvotukset pois! :flower:

Miehen suhtautumisesta Täältä löytyy myös ihana mies joka rakastaa mua ja mun joka makkaraa. Saa tuntemaan mun olon aina kauniiksi ja haluttavaksi vaikka itse murehtisinkin! Oli kuitenkin jännä tilanne kun olin joku aika sitten laittanut tietokoneen työpöydälle yhden mun vanhan bikinikuvan jossa olen sen -30kg, niin tokaisipa siitä, että "katso kulta, vähän sä oot hotti!" -joten tiedän että myös laihempi versio meikäläisestä kelpaa... Luulen, että muillakin voi olla näin =)

Tilsu Jos mulla olis mun mielestä lihava ja ällöttävä ukko niin en ehkä olis sen kanssa.. Eli tästä vois päätellä että meitä rakastetaan kaikkine makkaroinemmekin vaikka kelvattais ihan varmasti myös bikini-malleina :LOL: Eiköhän nämä "aikuiset" miehet osaa katsoa pintaa syvemmälle ja just sinne sisäiseen kauneuteen :D Sitäpaitsi..Kun kuuntelee miehien juttuja niin kyllä niissäkin vilahtelee epävarmuus..juttu ajautuu aina jossain vaiheessa isoon mahaan ja pieneen pippeliin :LOL: Vaikka totuus oliskin ihan toista, niin paineet ne on miehilläkin..
Mua pistää vieläkin sielusta kun hävettää niin kamalasti mitä päästin suustani kun kerroin tuosta ukkelista ekan kerran kavereille |O Sanoin että aivan ihana, kiltti-mukava jne. mutta ulkonäöltä sellainen että en väkijoukosta vilkaisis perään. Voiko rumemmin enää sanoa!! Ja kuinkas kävikään.. Ei tuo mikään Tomppa Kruise ole eikä Kerekään, mutta eipä ole eteen tullut sen jälkeen sellaista urosta joka olis silmää hivellyt. Kauniita ja laitettuja on toki montakin, mutta sellaista joka osuis ihan sielun syövereihin asti ei taida enää vastaan tulla. Kolahti se kerralla niin kovaa.. Eikä tässä itsekään mitään ruusuja olla :LOL:
Kummasti se parisuhde lihottaa.. Tätäkin "ihanaa pyllyä" :LOL: naurattaa vieläkin..on nimittäin vitivalkoinen ja kamalilla selluliittikuopilla, on ainakin 1,5 kertainen määrä siihen nähden kun tavattiin..Ja kahvat vaan lisääntyy..

Mulle sanoi aikoinaan yks psykologi että mikä mun todellinen ongelma on kun puhun niin rumasti omasta kehostani?? Edelleen tunnen että puhun just siitä mitä näkyy, miks sitä pitäis yrittää puheissa kaunistella, kun se ihan konkreettisesti on nähtävillä. Ja niin kauan kuin en asialle itse saa mitään aikaiseksi niin oma on "ongelmani" En siis hauku albiinopersustani siksi että mulla on ollut joku haudattu ongelma nuoruudessani :LOL: :LOL: Tai jos tarkemmin ajattelee niin silloinhan se itsekuri pikkusen repsahti.. Käytän itseäni usein elävänä esimerkkinä, monella saralla, kun tätä omaa sakkia pitää jostain terveys-asiasta valistaa.. Eikä ole kauaa kun tuo 13v ja rapiat sanoi ihan kirkkain silmin "että ennekuin olen yhtä ylipainoinen kuin sinä..Mulla on vielä toivoa" Ei mua loukannut, koska sen kyllä tietää kun asialla halutaan loukata.. Sattuu se piikki minuunkin vaikka annan kyllä aika nopeasti takaisin. Joskus vaan tulee niin puun takaa, että menee ihan sanattomaksi..Onnkes harvoin :LOL:

Joo, menipä taas paatokselliseksi..

Täytyy hörpätä kahvit ja lähteä Omppuun reijittämään tuon yhden teinin korvia..Niihin vielä multa irtoaa rahat, mutta jos aikoo pistää huulensa tai jonkun muun ruumiinosan seulaksi niin menkööt tienaamaan rahansa ;) vaikka ei ollakaan mitään sukua keskenämme tällä teinillä on aivan samat "geenit" kun mulla..Täys nipo, kontrollifriikki ja oman tiensä kulkija. Erottuu täysin massasta olemalla niin "kiltti" Tuosta kun se meno vähän repsahtaa niin ollaan kaikki varmasti ihan ihmeissämme :LOL: Luotto on nyt yli 100%, tuntuu että jos yrittääkin valehdella tai olla kertomatta juttuja niin tunnin sisällä käy nöyränä tunnustamassa :LOL: Ihan kuin minä..Mulla ei ole lupaa viedä autoa katsastukseen, koska huudan viat jo portilla. Ikinä en ole tuonut askiakaan ylimääräistä laivalta.. Mitään en osaa myydä kirpparilla, kun alkavat tinkiä sanon että vie pois, saat ilmaiseks :LOL:

Niin, nyt siis sinne Omppuun..

-Anu-

Laura82............113,3kg/176cm.............102,8kg/-1,6kg.................76kg

siinä olis mun rivi tällä erää.. en nyt ehdi enempiä kirjoittelemaan kun täytyy tuhatta ja sataa lähteä liikenteeseen.. lähdetään pojan kanssa etelä-suomeen lomailemaan muutamaksi päiväksi..

OIKEIN PALJON TSEMPPIÄ KAIKILLE JA HAUSKAA VIIKONLOPPUA KUN SE KOITTAA!!

martsu76...........92/158...........85.5/-200.....70kg et semmoset lukemat,ei inspiroi sitten yhtäää enäää täää laihduttaminen :ashamed: motimaatio todella hukassa,pitäs saada lisä potkua taas itseeni...mutta luovuttaaa en halua ainakaaan vielä,kova yritys taaas päälle :saint:

mun setä kuoli eilen..Hän oli sairastanut syöpää jo 1,5v,että ei tullut ihan yllätyksenä,mutta silti mulla on kurja olo ja ikävä. :/

Laihdutus,niinpä..motivaatio tosi kateissa,paino ei laske...Äh,koitan tästä jotenkin piristyä jossain vaiheessa.

Tulokset päivitetty etusivulle B) !

Mä en taaskaan muistanut punnita :ashamed: . Nyt on niin kova jännäys, että alkaako menkat vai ei, joten annan suosiolla punnitusten olla. Vauvakuume on saanut meidät niin sekaisin :D .

Perjantaita. Laitan rivini myös vaikka onkin perjantai,ehtinee mukaan kun yhteenvetoa ei vielä ole :whistle: :
Jennan äiti..........86kg/153cm..........75,7kg/+-0kg..........60-70kg

Mulle iski sitten oksennustauti :x Eilen sattu mahaan,ja illalla oli paha olo. Luulin vaan että söin liikaa mansikoita ja suklaata :ashamed: ja että tarttis suolasta. Vaan kahdelta alko vessassa juoksu,ja heräsipä likkakin siinä pari kertaa. Sitten passitinki miehen jo likan luo kun mä pääsin pitkälleni. Onneks sain pari tuntia nukuttua,mutta olo ei ollut parempi.
Tein ehkä tyhmästi kun vein likan hoitoon...mutta en minä olis jaksanu viihdyttää ylienergistä muksua yksin. Ja olihan meillä tädille pieni lahjakin,sekä muffinsseja :)

Mulla olis ollut vielä 3päivän sijaisuus vanhustentalossa alkaen tänään :kieh: Mua hävettää todella kun sielä on nyt 3 saikkulaista ja jäävät tosi pulaan. Onko ehdotuksia kuinka pian voi liikuskella missään jos olo on parempi?

Miehen suhtautuminen. Mä olin ylipainoinen jo tavatessamme,ja tällaseen mies ihastu,ei siis tiedä hoikemmasta minusta. Ei tiedä kyllä kukaan muukaan :D Musta jopa vähän tuntuu ettei mies haluisi mun laihduttavan,kun tykkää puristella ja pitää ollakin mistä saa kiinni ;) Joku aika sitten se kysyi että "mihin se mun herkkupeppu on hävinnyt"? Eli kyllä meilläkin vaan mä itse vihaan ulkonäkööni yli kaiken. No,jos vielä tuntuvasti ehtii laihtua niin tuskin mies mua vaihtoonkaan laittaa.

anuaanua mäkin tykkään puhua suoraan kaunistelematta omista läskeistäni. Ihmiset välillä kauhistelee kuinka rumasti itestäni puhun, mutta en mä sitä niin vakavasti ota. Olen siltikin sujut läskieni kanssa vaikka eroon haluankin. On pikkasen kakspiippunen juttu kyllä kun mulla on ennen ollu tosi huono itsetunto,mutta kuitekin puhun niinku puhun.

Jaahas. Taidan kokeilla jotakin juoda ja ehkä syödä,ja sitten ämpärin kanssa sänkyyn :|

Mä kanssa puhun koostani ja makkaroistani just miltä ne näyttää. Kaikki sen kuitenkin näkee,enkä mä jaksa itseäni hävetä.
Olen tämänkokoinen ja vaikka ylipainostani eroon tahdonkin,ei auta vaikka kuinka sitä peittelisin.Tykkään pitää hametta,ja mieskin tykkää. Se mulle sanoikin,kun tuskailin että tahtoisin laittaa töihin hameen;että senkun laitat,nätti se on :)
Ja mä rohkaistuin,ja itseasiassa sain kehuja kivasta hameesta :D:D
Mä luulen että suurin ongelma tästä painosta on mulla itselläni,ei se taida muita ees haitata. Ja jos haittaa,niin hitot siitä :LOL: :LOL:

ellapuu:Mä kans oon tuskaillut, että tahtoisin laittaa hameen töihin, kun niitä tuolla kaapissa kuitenkin on. Tosiaan, miksen laittais? Varmasti näytän yhtä punkerolta housut jalassa :D . Ja jos hameesta tulee itselle nätimpi olo, niin kyllä se vaikuttaa koko olemukseen.

Jännä juttu, kun raskaana ollessa käytin paljon hameita. Silloin kai maha vei kaiken huomion. Ja nyt kun kuvia katsoo, niin tosiaan muu kroppa näytti aika kivalta sen hehtaarikokoisen mahan rinnalla.

Nyt on käyty eläinmuseossa.. Suosittelen kaikille!! Vaikka tuo meidän jannu on aika lälläri ja pelkää mm. ääniä ja oikeastaan kaikkea mahdollista pikkusen oudompaa, oli ihan innoissaan. Mahtavat dinosauruksen luurangot ja ne "kaapit"joissa on elukoita oli tehty tosi mielenkiintoisiksi. Vaikka tää oli varmasti mun 10 kerta siellä, (tosin oli uudistettu näyttely) tuntui että kaikki olis ollut uutta. Rattailla oli pikkusen hankala kulkea, mutta ei mahdotonta. Hermot kesti koko reissun..molemmilla :LOL: Paljon oli paikkoja joihin laps sai koskea tai kuunnella ääniä..Elukat "soittivat" puhelimiin :LOL: joita oli asennettu pitkin käytäviä..

ellapuu
Olen pahoillani setäsi puolesta.. On niin rankkaa katsoa vierestä toisen pahaaoloa ja pelätä sitä menettämisen hetkeä. Vaikka järki sanoo, että siihen loppuu kivut ja säryt niin tunteet vaan vievät vallan..Luopuminen on aina yhtävaikeaa :hug:

Iines Mullapa alkoi eilen menkat.. Tavoitehan on että ne ei alkais, mutta nyt pääsen touhuamaan tositarkoituksella sekä ukkelini kanssa että kaikine tikkuineni ja mehuineni :kieh: Vähänkö olis kiva vertailla pahoinvointeja ja kolotuksia.. Tai sen pahoinvoinnin voisin kyllä jättää tällä kertaa väliin, huutelin yötä Gustavsbergiin ekalla kerralla ihan useammman raskauden edestä. Otan vaan sen mahan ja ne positiiviset jutut, voihan sitä valita jos ajoissa ilmoittaa..voihan voihan..

hameista
Joo, pidän mutta kotona ja sisällä.. Joskus harvoin hiekkiksellä. Mulla on sellainen olo kokoajan että alkkarit unohtui :LOL: Käy vissiin liian kova tuulonen tuonne alakertaan :LOL: Ja paita persuksen päällä-neuroosin lisäks mua pelottaa jos hameen helma vahingossa jäis kaulukseen.. siinäpä olis taas nähtävää.. Töissä oli aikoinaan yks sijainen, joka kulki pitkin pk:ta persus vilkkuen ja helma vyötäröön jumittuneena. Kaikki vaan mulkoiltiin toisiamme että kuka kehtaa sanoa.. Tosi noloa. Vielä nolompaa oli kun selvis että tällä tädillä on jotain mielenterveysongelmia tai ainakin ollut, asui jossain tukiasunnossa.. Pikkusen kyllä oltiinkin jo katottu että ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa..tämä siis viime vuosituhannella :D
Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee..mäkin ajattelen ja paljon kun nään näitä nykyteinejä persvako-farkuissaan, päällä untuvatakki joka ulottuu just ja just napaan..Siinä on munuaiset pakkasella ihmeissään :LOL: Ken ei kestä katsoa, katsokoot muualle..Raskaana ollessa oli ihan mukava pitää vähän enemmän vartalonmyötäistä, jotenkin se vatsa kuroi noi selkämakkaratkin siedettävimmiks :LOL: Tai sitten niitä ei vaan näkynyt, katosivat samalla lailla kuin varpaat ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja nauttikaa kesästä :D

-Anu-

Että pistää vihaks ihmiset jotka ovat niin "onnistuneita" tässä painon pudotuksessa, että voivat neuvoa ja suorastaan määrätä toimimaan tietyllä tavalla. Tuntui ihan kuin olis puhunut jonkun lahkolaisen kanssa ja vaan hänen uskontonsa on se yks ja oikea.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Perkele... Päätin taas kerran että en siihen suuntaan suutani tästä asiasta avaa.. ja kaikki alkoi siitä kun kysyin että onko monivitamiineissa kalaa.. |O Tuomio oli että en tarvitse mitään vitamiineja ja homma kusee kun söin raparperipiirakkaa |O |O |O siinä keskustelun oleellisimmat..Tiedättehän te muut että päivittäisellä kalorimäärällä ei ole mitään väliä jos syö raparperipiirakkaa..ihan sama vaikka kokonaismäärä jäis 1300:n kun tuli syötyä se raparperipiirakka..Ja rasvat pois, kaikki..kyllä kolesteroli laskee..yritin piipittää väliin että ei ne kasvisrasvat nosta arvoja, mutta eipä tainnut mennä perille :headwall: Kummasti vaan itse on taas lihonut kiloja takas ja syö kolesterolilääkkeitä..Eikä meidän vesikään maistu pahalle..taitaa olla sitten meidän kannussa se vika, kun ihan on suolaisen makuista..Helkatin tupperin kannu..
Miks ihmisistä tulee iän myötä niin katkeria ja ilkeitä, kummasti saavat tyydytystä omaan pahaanoloonsa pahoittamalla toisten mielen..Eikä varmasti ollut viimeinen kerta..

Tähän voisin lainata ystäväni sanoja ja todeta että kunnolla munaa niin helpottaa :) enkä nyt tarkoita mitään vapaan kananmunia..enkä itseäni..

Otetaan me opiksi, vastataan kun kysytään eikä tuomita toisten ajatuksia.. Ehkä ollaan pikkusen toisenlaisia kuuskymppisiä..

-Anu-

....vieläköhän minut tänne takas huolotaan, jos nöyränä häntä koipien välissä palaan :ashamed: takaisin remmiin jossa kiloja karistellaan enemmän kuin n. 5kg.

Juu ehkä joku minut muistaakin? Joten nyt on tunnustettava et on kilokamppailut totaalisesti tullut työnnetyksi kaapin viimeiseen pimeimpään nurkkaan. :ashamed: :kieh: Sillä seuraamuksella et nyt on sitten noit kiloja entistä enemmän pois heiteltävänä. :'( Ja sen myötä sitten töitä tehtävänä entistä enemmän. :whistle:

Niin siis eilen aamulla eksyin vaa`alle ja se näytti huimaa lukua 94,8kg :eek: joten rasvaa taatusti on yli omien tarpeiden. Mut nyt tein TAAS vakaan päätöksen jotta rasvat hiiteen ja solakka vartalo esiin. :D Joten nyt aluksi otan tavoitteen tuonne alle 90kg ja sitten siitä jatketaan pienin askelin alas päin 5-10kilon tavoittein. Aina kuusikymmentä-luvulle asti olisi toive päästä. :headwall: :headwall: :headwall: Mut realistisesti kuitenkin vain seitsemääkymmentä hipoen.

-touhis-

Meillä on nyt pikkusen ilmassa muillakin tuota häntäkoipienvälissä-teemaa :ashamed: Itse surffaan kaikenmaailman läski-sivuja ja etsin motivaatiota.. Viimeisin saalis on karppaus, en vaan oikein tiedä miten sovittaisin sen luontevasti tähän meidän ruokailuun.. Kun ei olis rajattomasti aikaa ja energiaa keskittyä omiin eväisiin. Ehkäpä taas ajaudun salaatti+ jotain lihaa -linjalle.. Nutrilettejakin jo harkitsen, mutta ei taida pää kestää täyspainoista nutrausta. Hitto että nyt ällöttää nää lölleröt!!!
Se eilinen ketutus sai kyllä jotain positiivistakin aikaan..vaaka näytti aamulla 85.3 En kyllä oikein jaksa uskoa että ens punnituksessa olis alle 86.. Huomasitko että me ilmoitamme painot nykyään torstaisin ja koko rimpsulla??

iines Surffailin muissa ketjuissa.. :D Tunnetko kuinka lähetän positiivisia ajatuksia ja pidän sekä peukut että kaikki varpaat pystyssä :hug: Perästä tullaan..joskus =)

Mukavaa lauantai-iltaa..

-Anu-

....anuaanua kyllähän minä jotan tuollaista olin huomaavinani jotta jokin tietty päivä on jolloin kilokamppailun tietoja olette ilmoitelleet. :D

Siis silti nyt varmistankin jotta olenko oikein ymmärtänyt tuon ilmoitustavan.

esim.
touhu tevava.......94,8kg/163cm...........to aamun paino/viikko pudotus.......n68/70kg (= tavoite johon tähtään)

-touhis-

ps. Hei täällä taitaa olla vauvakuumeisia joukossa. :D Jos näin on niin siihen joukkoon saa sitten minutkin lukea. :heart: Yks "solmu" vaan olis ensin sevitettävänä > siis tämä painon pudotus. :ashamed: :( :headwall:

Touhu tenava Rivi menee just tuohon malliin..

Meillä oli sitten herätys kello 4..taas.. illalla kyllä nukuttaa jo viideltä, enkä itse jaksa enään siinä vaiheessa pitää väkisin hereillä.. Ottaa pikkuisen voimille pyörittää kämppää ja penskoja..ja herätä ennen kukonlaulua.. Onneks toisille uni maistuu sekä töiden jälkeen että aamusella |O Yöllä voikin sitten kupata ja räplätä tietsikkaa.. Että silleen, otsassa on tällä hetkellä niin iso Piip että moni raavas mieskin olis kateellinen sen koosta |O
Kyllä vauvakuume taas karisee..

Tein Naperolle täks päivää aikataulun ja turha yrittää poiketa nukkuma-ajoista ja tuttipullon näkee vaan kaapissa!! Nyt loppui äidin hyppyyttäminen..

-Anu-

Hyvää aamupäivää ystäväiseni!

anuaanua: Tunnen positiiviset ajatukset, kiitosta vaan paljon. Kyllä se sieltä tulla tupsahti, siis se viiva, ihan vaaleana mutta tuli kuitenkin :heart: .

Kerronpa muillekin, eli testasin tänä aamuna oikein haalean vaalean viivan raskaustestiin. Jännitys jatkuu vielä, kun en usko asiaa todeksi ennen vahvaa punaista viivaa. Ydinasia on se, että nyt mä teitä vasta tarviinkin. Mun on palattava ruotuun ihan salamannopeasti, jotta saan ehkä mahd. ekaan neuvolaan painoa vähän alemmaks :whistle: . Tiedän ettei saa laihduttaa mutta mä leikin, että mulla on jo pahoinvointia :saint: . Vaikka vaikeeta se on, kun ruoka maistuu mahdottoman hyvälle ja NÄLKÄ kiusaa joka toinen tunti.

Saanko tasapainoilla teidän kanssa, saanhan?

-Iines-

muoks. touhu tenava tervetuloa!

Huomenta!

Ja Iinekselle onnea plussasta! :heart: Kiva kuitenkin jos aiot jatkaa tasapainottelua kuitenkin kanssamme, etkä meitä tyystin hylkää!

Mulla on kamala ahdistus, huomenna pitää mennä töihin :headwall: En, en, en taho, en sitten millään...

Painoasiat ovat suht hyvällä tolalla, paino tänään 75 tasan, et jokohan torstaiksi saisin ton 20kg rikki, kuukauden myöhässä "aikataulusta"...

Mutta nyt uhmaan sadesäätä ja vien noi seinille hyppivät kakarat kävelylle.

Iines79 Jippii, jihuu, aaltoja ja hurraava ukkeli..jota hymiöistä ei löytynyt :kieh: Aivan ihanaa. Viiva kun viiva.. pääasiahan on että on.. Voi vitsi miten ihanaa.. :hug: Etkä kyllä katoa mihinkään, muokataan tätä ketjua laihduttaviks kuumeilijoiksi ja siitä pikkusen vielä lisää.. Taitaa melkein kaikilla olla samanlaiset suunnitelmat..

Ja nyt mun pitää alkaa heti heilumaan niiden tikkujeni kanssa, että viivailen kuukauden päästä minäkin =) Mulla on edelleen menkat tai sitten on joku valtimo himppasen rapistunut. Ei uskalla edes yskäistä julkisellapaikalla kun jo on heti desi housuissa..luulis painon laskevan jo tuosta nesteiden poistumisesta..

Kait se laihdutuskielto tarkoittaa ihan tiukkaa laihista, kukas se pystyis määrittelemään yksoikoisesti mikä on terveellistä ja tervettä syömistä ja mikä aivan liian vähän.. Ja tosiaan silloin kun on pahoinvointia ei mitään kunnollista saa alas.. Taisin elää melkein pari kuukautta muumikekseillä ja muilla hajuton/mauton herkuilla :LOL:

Paistoin penskoille lettuja ja napsin suuhuni siinä samalla.. Nyt on kupu niin ravitun tuntuinen, että taitaa ilta mennä vesilasin kanssa ja iltapuuroa odotellessa. Että sitä voi olla tyhmä..

-Anu-

Yhteistyössä