Lintsi reissu meni hyvin. Oltiin paikalla melkein heti kun avasivat ja tuonne kahden hujakoille oli aivan aavemaisen vähän porukkaa.. Sitten ihmisiä alkoi tunkea paikalle ja neljän hujakoilla olin ihan valmista kauraa kotiin oli sellainen vilinä ja meteli. Istuskelin poitsun kanssa yhden ruokapaikan edustalla useamman tunnin kun ei oikein muuta varjoisaa paikkaa löytynyt, melukin oli pikkuisen hiljaisempi. Tytöt viilettivät laitteesta toiseen ja kävivät välillä ilmoittautumassa. Sanoinkin että onneks ovat tuollaisia kaheleita että menevät laitteeseen kuin laitteeseen niin mulla ei ole paineita tuon nuorimmaisen kanssa.. Muutaman vuoden päästä voivat rampata tuon nuorimman kanssa kaikki kot kot-junat
Kaikien hinta oli kohonnut.. Ne narunveto jutut ja muut mihin mut ehkä vois saada mukaan maksoi vielä 2 euroa nykäisy, hattarat ja jädet 3, ranskalaiset melkein 5 euroa. Kyllä olis rahaa palanut jos ois antanut vaan mennä.. Oltiin viisastuttu edellis kesästä ja tultiin k-kaupan kautta. Limut oli paljon helpommat kun olivat pikku pulloissa eikä niissä mukeissa, jotka läikkyy.
Nöpö80 Yritä kestää meitä sekopäisiä vauva-hulluja
Otan osaa, ei tule oleman helppoa
Mahtava pudotus!! Täällä kateellisena kasvot jo vihertävät, kyllä sulla on hyvä itsekuri..Ja ennen kaikkea pitkä pinna.. Mistähän saatais mulle..
Hw78 Neuvolan vaaka on aina ihan pyllystä, usko omaan |O Ne on kalibroitu näyttämään enemmän, että asiakas järkyttyis ja pudottais hampaat irvessä kiloja. Teoria on ihan mun oma, mutta todennäköisesti tosi
Oikein testailin niitä käymällä ensin kotona ja sitten neuvolanssa, samat vaatteet ja ilman mitään syömisiä välissä.. Neuvolan vaakalla oli ihan oma elämänsä..
En ole mainostanut tätä yritystä kenellekään vaan sanon aina että tulee jos on tullakseen.. Valitin systerille puhelimessa että ukko syö mun Panacodit ja mulla ei ole mitä ottaa kun ens viikolla taas alkaa migreenit.. Se tarjos Imigrania, johon minä nikottelin jotain vastaukseksi.. Linjan toisessa päässä tivataan tiukasti että "mitä sanoit en saanut mitään selvää"
No en voinut siinä selitellä sen kummemmin kun penskat oli ihan vieressä, eikä niiden nyt tarvitse ihan kaikkea keskeneräistä tietää..
Ihan pokerina vaan sanoin että, "Joo tuossa noi lapset vieressä leikkii " Systeri on hetken hiljaa ja kysyy sitten että enkö voi puhua.. Taas minä siihen että " Ei, meillä ei nyt sada, just alko aurinko paistamaan"
Taas on pitkä hiljaisuus ja sitten tämä alkaa huutamaan että " MITÄ! Oot saanut munaa, mutta et tiedä onko tärpännyt |O " Olin pissiä housuun, just niinhän siinä kyllä oli käynyt, mutta en ihan osannut odottaa että kysyy just noilla sanoilla
Päivän salaatti on nyt syöty, täytyypä lähteä keittämään kahvit ja ottaman hörpyt greippimehua
Päivän jatkoja..
-Anu-