Mä oon sit vissiin härskisti heruttanut ja pyllistellyt.mulla on pelannut ihan normaalisti mutta ehkä se johuu siitä että olen käyttäytynyt niin siveästi
Läppärillä on pyllistelyä vaikea jakaa palstalle, jos siinä ei ole edes kameraa. Luurissa on nykyisin etukamera etupyllyn kuvaamiseen ja toinen sitten varsinaiselle pyllylle...Mä oon sit vissiin härskisti heruttanut ja pyllistellyt.
Luurilla muuten toimii. Läppärillä ei.
HElle tosiaan imi mehut.Helle tuntuu tuperruttaneen palstalaiset.
Onneksi sopivat helteen luomat näkymät pitävät vireystason edes jonkinlaisena...
Onneksi tuo piristävä vaikutus ulottuu lähes kaikkiin yli 10-vuotiaisiin xy-kromosomeilla varustettuihin.on niin kuuma ettei jaksa oikein mitään mutta kieltämättä mimmien hellemekot sun muut kuumuushepenet piristää wanhaa
Reilusti yli 20 mm ropisi täälläkin. Ihan hyvä kuitenkin, ei tarvitse heti kasvimaata kastella.oli tosiaan eilen aika ärhäköitä sadekuuroja ja ukkonen präiskäytti pari kertaa niin että talo tärisi
Echo vois mennä kaverin kanssa risman kahvinurkkaukseen simuloiduille tupperikutsuilleNyt @Echo suuntaa Prismaan! Tupperwarea saa ilman kahvikutsuja. Vai olisiko pullallinen vaihtoehto sittenkin parempi?
Kauppa | Muoviyhtiö Tupperware on horjunut konkurssin partaalla – Nyt sen kipot tulivat Prismoihin myyntiin
S-ryhmä ryhtyy myymään Tupperware-tuotteita, joita on aiemmin voinut hankkia Suomessa uutena vain Tupperware-kutsuilla.www.hs.fi
Noita Tupperin kippoja on mulla kaapit täynnä...sitäpaitsi tykkään Orthexista enemmän.Nyt @Echo suuntaa Prismaan! Tupperwarea saa ilman kahvikutsuja. Vai olisiko pullallinen vaihtoehto sittenkin parempi?
Kauppa | Muoviyhtiö Tupperware on horjunut konkurssin partaalla – Nyt sen kipot tulivat Prismoihin myyntiin
S-ryhmä ryhtyy myymään Tupperware-tuotteita, joita on aiemmin voinut hankkia Suomessa uutena vain Tupperware-kutsuilla.www.hs.fi
Nyt ei oikein auennut, mikä tuossa oli kummallista?Tiiätteksku. Joissain nykyautoissa on äly joka neuvoo milloin pitäisi vaihtaa vaihdetta.
Ja si näytössä näkyy 5 ja nuoli ylöspäin. Tai 2 ja nuoli alaspäin.
Ja sit aivot sanoo niknaks ku suunta on väärä!
5 on jo ylhäällä, ei voi vaihtaa (suunnassa) ylös. Ja kakkonen alhaalla, alemmas ei pääse.Nyt ei oikein auennut, mikä tuossa oli kummallista?
Vaan kun auto taitaakin ehdottaa, että vaihdat vitoselle ylöspäin (eli nyt vaihteena nelonen) tai kakkoselle alaspäin.5 on jo ylhäällä, ei voi vaihtaa (suunnassa) ylös. Ja kakkonen alhaalla, alemmas ei pääse.
Käääääk! Eihä noin voi tehä?Vaan kun auto taitaakin ehdottaa, että vaihdat vitoselle ylöspäin (eli nyt vaihteena nelonen) tai kakkoselle alaspäin.
No tod onEikö muka kellään muulla oo näkö/lihas/ajatusmuistia että ykkönen ylhäällä, kakkonen alhaalla, kolmonen ylhäällä, nelonen alhaalla, vitonen ylhäällä (ja kutonen alhaalla)?