miten vatsamakkara pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
raskauden jälkeen jäänyt tuo pelastusrengas tuohon mahaan, muuten olen ihan tyytyväinen kroppaani, mutta tuo maha!

Tiedättekö jonkun hyvän kiinteytys ohjelman? olisko joku dvd hyvä?
..aika laiska olen urheilemaan, mutta jos sitä ennen kesää pääsisi tuosta eroon..
Vinkkejä!!

Selkälihakset kannattaa treenata kuntoon, niin mahakin pienenee... ja sitten poikittaisia vatsalihaksia treenamalla.
Toi selkälihasten treenaminen voi kuulostaa hölmöltä, mutta ihan oikeasti toimii!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Selkälihakset kannattaa treenata kuntoon, niin mahakin pienenee... ja sitten poikittaisia vatsalihaksia treenamalla.
Toi selkälihasten treenaminen voi kuulostaa hölmöltä, mutta ihan oikeasti toimii!!!!

Tietty pitää treenata selkälihaksiakin, jos vatsaakin treenaa. AINA pitää myös vastavaikuttajalihasta treenata, jos haluaa hyviä tuloksia. Ja Pilatesta niin syvät vatsalihakset vahvistuu eli maha ei enää roiku, kun on tiukka korsetti.

Itse täällä kans sulattelen pois pelastusrengastani. Se tapahtuu ruokavaliolla ja oikealla liikunnalla.
Syön ruokaa vähemmän (pienemmältä lautaselta), Jätin maidon juonnin pois, pähkinöitä välipalaksi ja muutama hedelmä päivässä sekä kasviksia eri mudossa.
Liikuntana juoksen säännöllisesti sekä salilla käyn soutamassa, mikä sulattaa hyvin vatsamakkaraa.
Nämä pääasiassa on minun reseptini ja kaikkea muuta siinä sivussa mm. punnerruksia ja jumppaa dvd:n tahtiin, stepperilä polkemista sekä lihaskuntoa salilla oman ajan mukaan.

Ja nyt tehtyäni tällä ohjeella noin 2 kuukautta alkaa tuloksia tulla. Ehkä syynä tähän myös hyvä ryhti, jonka olen saanut. Voin siis tätä reseptiä suositella kaikille.

Yhteistyössä