C
Circus
Vieras
Olen kärsinyt nyt useamman kuukauden finneistä. Olen jättänyt kaiken finnejä aiheuttavan (karkit, rasvaiset ruuat yms.) ja en ole varsinaisesti edes teini-ikäisenä finneistä kärsinyt. Päällä on ollut aika paljon stressiä, joten yhteys kai voi olla tuohonkin?
Nyt olen onnistunut desinfioimalla pääsemään eroon muutamasta näpystä ja taas pukkasi tuohon huulen pieleen yksi näppy. Se ei ole herpes, mutta ihan huulen pielessä kiinni. Sitä ei pysty "puristamaan" tms. mutta on silti näkyvä pieni punainen pallukka - onko mitään vinkkejä miten pääsisin tuosta eroon???
Keskiviikkona on tärkeä päivä ja olen valmis tekemään liki mitä vaan, että saan tuon kiusallisen näpyn pois
Muut finnit alkavat olla jo voitolla, mutta eräänlaisia läiskiä on jäänyt pariin kohtaan. Ne saanee kuitenkin meikillä piiloon. En ole uskaltanut muutamaan päivään meikatakaan kunnolla.
Hermot alkaa mennä. Kun joistain pääsee, niin joku pukkaa taas jostain.
Tämän hetken suurin ongelmani on siis tuo pieni (& kivuton) finni ylähuulen reunassa...
Nyt olen onnistunut desinfioimalla pääsemään eroon muutamasta näpystä ja taas pukkasi tuohon huulen pieleen yksi näppy. Se ei ole herpes, mutta ihan huulen pielessä kiinni. Sitä ei pysty "puristamaan" tms. mutta on silti näkyvä pieni punainen pallukka - onko mitään vinkkejä miten pääsisin tuosta eroon???
Keskiviikkona on tärkeä päivä ja olen valmis tekemään liki mitä vaan, että saan tuon kiusallisen näpyn pois
Muut finnit alkavat olla jo voitolla, mutta eräänlaisia läiskiä on jäänyt pariin kohtaan. Ne saanee kuitenkin meikillä piiloon. En ole uskaltanut muutamaan päivään meikatakaan kunnolla.
Hermot alkaa mennä. Kun joistain pääsee, niin joku pukkaa taas jostain.
Tämän hetken suurin ongelmani on siis tuo pieni (& kivuton) finni ylähuulen reunassa...