Lueskelin tuolta toista pinoa missä oli kyse raskauskiloista, monikin oli päässyt niistä eroon. Mutta entäs sitten me muut jotka niistä ei pääse eroon? Mistä apu?
Maha on sellainen pehmeä, hyytelömäinen rötkylä. Ja siihen vielä kaupan päälle ns. kissan nenä ja raskaus arvet. Arvet tosin minun mielestäni kuuluvat kehooni kahden raskauden jälkeen ja saavat olla mutta tuo röllykkä..? Ruokavalio on mielestäni ihan ok, monipuolinen ei kauheasti rasvaa. Herkku iltoja kerran korkeintaan kaksi viikossa. Ei nyt tarkoita kauheata mässäilyä!! Siideriä tai olutta tulee juotua ehkä kaks pulloa kuussa. Jumpassa käyn 2-3krt viikkoon, lasten ja koiran kanssa lenkillä 4-5krt viikossa. Mutta ei lähe niin ei. Muuten olen tyytyväinen itseeni, mutta tuota mahaa kun saisi edes vähä pienemmäksi niin olen tyytyväinen. Pituutta on .168-170cm ja painoa n.73-75kg. Jos alle 70kg pääsisi niin olisin todella tyytyväinen.
Ja jos ihan asiallisia vastauksia, ei mitään jeesustelua mitäs oot nuin lihava, iteppä oot kilos hommannu, jne, jne.. Tiedetään.
Maha on sellainen pehmeä, hyytelömäinen rötkylä. Ja siihen vielä kaupan päälle ns. kissan nenä ja raskaus arvet. Arvet tosin minun mielestäni kuuluvat kehooni kahden raskauden jälkeen ja saavat olla mutta tuo röllykkä..? Ruokavalio on mielestäni ihan ok, monipuolinen ei kauheasti rasvaa. Herkku iltoja kerran korkeintaan kaksi viikossa. Ei nyt tarkoita kauheata mässäilyä!! Siideriä tai olutta tulee juotua ehkä kaks pulloa kuussa. Jumpassa käyn 2-3krt viikkoon, lasten ja koiran kanssa lenkillä 4-5krt viikossa. Mutta ei lähe niin ei. Muuten olen tyytyväinen itseeni, mutta tuota mahaa kun saisi edes vähä pienemmäksi niin olen tyytyväinen. Pituutta on .168-170cm ja painoa n.73-75kg. Jos alle 70kg pääsisi niin olisin todella tyytyväinen.
Ja jos ihan asiallisia vastauksia, ei mitään jeesustelua mitäs oot nuin lihava, iteppä oot kilos hommannu, jne, jne.. Tiedetään.