J
jatkaa vielä unia
Vieras
Ei saa yöllä ruokaa, mutta jäänyt päälle tuo että herää neljän jälkeen, nousee pystyyn ja itkaisee. Jos en huomioi, aloittaa kovemman itkun ja ehtii jo virkistyä. Pitää vaan laittaa tuttia suuhun ja painaa kädellä jonkun aikaa niin rauhoittuu ja jatkaa unta. Mutta miten kokonaan eroon tuosta heräämisestä? Tutin tippumista suusta ei rupea itkemään aiemminkaan yöllä, joten liekö se syy heräämiseen..