Millaiset pääsykokeet sinne on? Niin monella on facebookissa koulutustiedoissaan tuo Elämän kova koulu, että mahtaa olla arvostettu opinahjo.
Jaajaa mistähän se johtuis :saint:Tuo muuten on kaikilla näillä, hmm..miten sen sanois kauniisti, tietyillä ihmisillä aina koulutustietona facessa. Samat ihmiset valittaa profiilitekstissään miten sossusta ei nyt saanutkaan rahaa ja miten lapset kuolee nälkään viikonlopun aikana mutta äidille aina löytyy rahaa kaljaan ja tupakkaan
Tuo muiden koulujen (mieluiten myös peruskoulun) väliinjättäminen on hyvä alku, mutta töihinkään ei kyllä saa mennä. Siitä pitää myös muistaa varsinkin Facebookkiin kirjotella paljon, miten v*n sossu ja v*n työkkäri sitäjatätä ja "paskaduuniin en mene!!".No ihan silleen, että jätät kaikki muut koulut käymättä. Suosittelen myös työtä ns. tavallisena duunarina, ja perussuomalaisten äänestämistä. Eiköhän noilla irtoa.
No tottakai. Katokku elämän kovan koulun käyneillä on paljon kovempi ja raskaampi elämä ja suuremmat vastoinkäymiset kuin opiskelevilla. Tietysti. Muutenhan neki olis lääkäreitä ja lakimiehiä, ei se tyhmyydestä johdu että oikeat koulut on jääneet käymättä, vaan kaikesta muusta, tästä ns. kovemmasta elämästä oletettavasti.aika jännä ajatus joillakin että jos on käynyt oikeita kouluja niin silloin elämänkoulu olis jäänyt käymättä
No vitsi, nämäkin on kyllä totta. Aika monella elämän kovan koulun käyneellä on myös jonkinlainen säännöllisen epäsäännöllinen yhteys suomalaisiin poliisivoimiin.Tuo muiden koulujen (mieluiten myös peruskoulun) väliinjättäminen on hyvä alku, mutta töihinkään ei kyllä saa mennä. Siitä pitää myös muistaa varsinkin Facebookkiin kirjotella paljon, miten v*n sossu ja v*n työkkäri sitäjatätä ja "paskaduuniin en mene!!".
Elmän Kovn Korkeakolun pääsykokeissa etulyöntiasema on, jos sulla on oikeasti ollut vähän hankalampi lapsuus ja nuoruus. Jos kaikki on ollut fine niin sitten pitää tehdä normaaleista arjen vastoinkäymisestä hirveä numero ja draamaa, joihin ainoastaan kaljan ja viinan kiskominen (mieluiten vähän lääkkeitäkin kyytipoikana) perjantaisin, lauantaisin, vähän sunnuntaisin ja hissukseen koko arkikin auttaa.
Koululaisia yhdistää hyvin usein myös perheen perustaminen 17-20 vuotiaana, ja toki jokaviikkoiset käynnit sossussa ruinaamassa jotain extraa, koska "minulla on lapsi, minä olen äiti!!"
Mä en ymmärrä miksei siitä saisi olla ylpeä,että on selvinnyt rankoista kokemuksistaan.Meillä ihmisillä on tarve arvottaa itseämme milloin minkäkin asian kautta. Jos ei omasta mielestään ole elämässä muuten onnistunut (koulutus, työ, perhe-elämä, harrastus jne jne) niin sitten täytyy arvottaa itsensä elämän vastoinkäymisten kautta. Tähän vielä kova usko päälle, että juuri minun elämän vastamäet ovat niitä maailman pahimpia ja kovimpia, juuri minä voin väheksyä kaikkien muiden kokemuksia!
Joo tää on kans hyvä. Ja sitten oman äitiyden korostaminen. Kuinka kaikki pitää teiniäitinä, mutta todellisuudessa olen todella kypsä ja hyvä äiti. Eikä se raha merkkaa lapselle mitään.Koululaisia yhdistää hyvin usein myös perheen perustaminen 17-20 vuotiaana, ja toki jokaviikkoiset käynnit sossussa ruinaamassa jotain extraa, koska "minulla on lapsi, minä olen äiti!!"