"ellu"
Esim. mulla on ollut lapsuudessa niin rankkoja juttuja että oikeasti pidän itseäni sankarina kun olen vielä hengissä enkä oman käden kautta poistunut. Sun lapsen kanssa yksin opiskelu on aika pientä verrattuna koko lapsuuden kestävään väkivaltaan (hyvinkin julmaan sellaiseen), vanhempien alkoholismiin ja mielisairauksiin, hyväksikäyttöön useamman aikuisen taholta, lastenkodissa asumiseen, tukiverkon ja terapian eväämiseen aikuisuuden kynnyksellä, omasta lapsuudenperheestään eristämiseen, väkivaltaiseen parisuhteeseen, prostituoiduksi ajautumiseen heti 18v täytettyään, siitä seuraavaan huumeidenkäyttöön, ja lapsen adoptioon antamiseen. Mulle on tapahtunut nää kaikki, ja silti olen saanut kolme peruskoulun jälkeistä koulua käytyä, hankittua hyväpalkkaisen duunin, ja oltua 10 vuotta ilman huumeita. Oletko sä tosiaan oikea ihminen tuomitsemaan mut saamattomaksi ja itse omat ongelmani aiheuttaneeksi vaan sen perusteella että mulla lukee fabossa koulutuksen kohdalla elämänkoulu?Alkuperäinen kirjoittaja hklää:Juu juuri ne jotka "eivät voi" sitten tällä verukkeella koskaan tehdä mitään elämällee. "Kun oli kova lapsuus", eli suurimmaksi osaksi sekin on ollut vain omaa tyhmyyttä ja koettu mukakovia juttuja olemalla vain itse idiootteja. Kumma kun pystyin itse tämän "elämän kovan koulun" käyneenä tekemään kaiken, kuten opiskelemaan pienen lapsen kanssa yksin ilman, että rahallisesti autettiin edes. Onneksi sentään loin tukiverkoston itse netin avustuksella. Silti en ikinä kehtaisi mainostella elämän kovaa koulua kuin olisin jokin sankari. Oikeat koulut olen käynyt ja ylpeä niistä.
Ihan turha sitä kouluttamattomuutta on peitellä noin typerillä ryhmillä, käykää oikeat koulut tai laittakaa vaikka suoraan työtön ja kouluttamaton siihen kohtaan. Saamaton voisi olla yksi hyvä myös.