K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä taas kyllä muistan tämän hämärästi, että joku hermostui siitä noiden pariskunnaksi luulemisesta, mutta nyt tämän päivän keskusteluissa ei sellaisesta kyllä edes puhuttu niin en näe yhteyttä tähän aiempaan juttuun.
Mä siis eilen illalla kysyin että onko ne erityisen läheisiä. En tosin ajatellut heitä pariskunnaksi vaan pikenminkin tyyliin äidiksi ja pojaksi, mutta pidin sitä kuitenkin epärealistisena ja mietin että oisko ne jotain muita sukulaisia keskenään. Mutta tästä nyt koitui monen sivun diacord-keskustelu 🙄

vierailija
mä muistan kans tämän jutun viime sunnuntailta koska tais olla ainakin omalla kohdalla eka kerta kun päästiin täällä riitelemään aiheesta discord vs palstat. Mutta joo, vois jo lopettaa tän paskan. Ei tuoda siltä aiheita tai valituksen aiheita tänne, kiitos
Silloin puhuttiin valokuvaaja-ursasta, ei tästä vanhemmasta naisesta. Tai Discordista en tiedä mutta täällä ainakin joku kyseli vain siitä. Muistan kun joku vastasi että stras on yhdistetty Ursaan ennenkin, ja mua nauratti koska ursaa on pidetty myös ainakin krisin ja Janin tyttöystävänä ihan siitä syystä että se on jossain stooreissa istunut kummankin vieressä.

vierailija
bojania ja jokereita saa arvostella kuten myös Käärijää, se on ihan normaalia että eri ihmiset pitää eri asioista. Kukaan ei ole haukkunut muita paitsi nämä pari Bojanin puolesta loukkaantujaa jotka tänäkin aamuna haukkuivat varsin suoraan erästä nimimerkillistä
Eli B:n ja Jokereiden kritisointi on ARVOSTELUA, mutta nimimerkillisen kritisointi on HAUKKUMISTA? Selkee homma.

vierailija
Silloin puhuttiin valokuvaaja-ursasta, ei tästä vanhemmasta naisesta. Tai Discordista en tiedä mutta täällä ainakin joku kyseli vain siitä. Muistan kun joku vastasi että stras on yhdistetty Ursaan ennenkin, ja mua nauratti koska ursaa on pidetty myös ainakin krisin ja Janin tyttöystävänä ihan siitä syystä että se on jossain stooreissa istunut kummankin vieressä.
Kyllä siellä Discordissakin puhuttiin nimenomaan Urskasta eikä Ursasta mutta nämä palstoille asioita sieltä kantelevat eivät joko osaa lukes tai ymmärtävät tahallaan väärin

vierailija
Onko Kuopijjoon mänijöitä?
Joo, ei helvetti jos katsoo Toijala -Turku väliä ja vertaa Toijala -Joensuu etappiin 😖 Niin aamuyöllä ei toi jälkimmäinen ole kyllä ihmisen aika olla liikkeellä. Tuskinpa sinne edes mitään junia kulkee?
Että toivottavasti Joksut ei ole Ilosaarirockissa TAI jos ovat niin niin aikaisin, että sieltä ehtii pois esim klo 19-20 junaan.

vierailija
Joo, ei helvetti jos katsoo Toijala -Turku väliä ja vertaa Toijala -Joensuu etappiin Niin aamuyöllä ei toi jälkimmäinen ole kyllä ihmisen aika olla liikkeellä. Tuskinpa sinne edes mitään junia kulkee?
Että toivottavasti Joksut ei ole Ilosaarirockissa TAI jos ovat niin niin aikaisin, että sieltä ehtii pois esim klo 19-20 junaan.
Mä laitan heti sinne viestiä, hyvä kun huomasit!

vierailija
Joo, ei helvetti jos katsoo Toijala -Turku väliä ja vertaa Toijala -Joensuu etappiin Niin aamuyöllä ei toi jälkimmäinen ole kyllä ihmisen aika olla liikkeellä. Tuskinpa sinne edes mitään junia kulkee?
Juu, ei todellakaan mitään syrjäkylien festareita joksuille. Minusta ne on kyllä vihjanneetkin, ettei pienempiin paikkoihin lähde. Koska kannattavuus.

Yhteistyössä