Onkos se Alepa jolla on kerrankin erittäin tärkeä tehtävä, toimii nykyisin nimittäin hirviä karkottavana mummona?

vierailija
Näin mummoista tehdään hirvenkarkottimia Suomessa.

Keinot ovat monet, kun liikenneturvallisuutta yritetään parantaa. Myös suomalaiset mummot on valjastettu hyötykäyttöön.

– Risteysalueelle asennettiin äänimajakka, joka aktivoituu heti, jos sensorit havaitsevat, että hirvi olisi lähestymässä risteystä. Majakka tuottaa vanhan mummon puheääntä, joka saa hirvet pelästymään ja jatkamaan matkaansa toisaalle. Laite on toiminut sataprosenttisesti, Klang kertoo.

IL

vierailija
Ilmiantaja voi olla vaikka avaruusolento Marsissa.
Jos olet kyseinen olento, perusta sinne alepa-ruokakauppa.
Älä ihmettele miksi Telluksen Suomessa väkiluku romahtaa.
Naisten ikärasismi kertoo mikä kohtalo odottaa vastasyxntyviä sovinistiukkojen takia.
Siulla o aina nii sekavaa settiä et imasiko ufo sinut joskus sisäänsä ja sitte pääsi operoitiin tällaseksi ——> 👽

vierailija
Siulla o aina nii sekavaa settiä et imasiko ufo sinut joskus sisäänsä ja sitte pääsi operoitiin tällaseksi ——>
Sinun kannattaa pysyä kotiplaneetallasi, tai pyytää kavereitasi käyttämään puolestasi jotain netin käännösohjelmaa. Älä enää sotkeennu jatkossa keskusteluihin, jotka ovat aivoillesi liian vaikeat. Yritä löytää täysin alepa-vapaita puheenaiheita, jos aiot roikkua tällä palstalla seuraavallakin vuosikymmenellä.
Jos olisin hirvi, ulostaisin ison ruskean kasan autosi tuulilasille ja konepellille sillä aikaa, kun roikut mammapalstalla.

vierailija
Sinun kannattaa pysyä kotiplaneetallasi, tai pyytää kavereitasi käyttämään puolestasi jotain netin käännösohjelmaa. Älä enää sotkeennu jatkossa keskusteluihin, jotka ovat aivoillesi liian vaikeat. Yritä löytää täysin alepa-vapaita puheenaiheita, jos aiot roikkua tällä palstalla seuraavallakin vuosikymmenellä.
Jos olisin hirvi, ulostaisin ison ruskean kasan autosi tuulilasille ja konepellille sillä aikaa, kun roikut mammapalstalla.
et oo tajunnu et oo hirvi vaan ehta 🐄 :ninja:

vierailija
et oo tajunnu et oo hirvi vaan ehta
En ole kuvan eläin. Tuskin nelijalkainen Mansikki käy ostamassa Prismasta kauramaitoa kahvia varten. Kysäise ruokakaupassasi käykö siellä sorkkajalkaisia asiakkaita. Tämän palstan kirjoittajien jutuista olen päätellyt, että joillakin palstan kirjoittajilla on pitkät hännät ja terävät sarvet otsilla.

vierailija
Sinun pitää kääntyä kuva-asiassa palstan Palstapesun puoleen. Hän katsoi kesäistä Ylen uutiskuvaa, jossa olen yhtenä monista yleisössä. Olen hänen mielestä erittäin ruma, vanha ja muutenkin vastenmielinen.
Luultavasti kauneus on taas katsojan silmissä. Jos olisin persu, olisin yllätys yllätys hänen mielestä hyvin säilynyt, miellyttävän oloinen ja lämmin persoona, johon hän mielellään tutustuisi.

vierailija
Sinun pitää kääntyä kuva-asiassa palstan Palstapesun puoleen. Hän katsoi kesäistä Ylen uutiskuvaa, jossa olen yhtenä monista yleisössä. Olen hänen mielestä erittäin ruma, vanha ja muutenkin vastenmielinen.
Luultavasti kauneus on taas katsojan silmissä. Jos olisin persu, olisin yllätys yllätys hänen mielestä hyvin säilynyt, miellyttävän oloinen ja lämmin persoona, johon hän mielellään tutustuisi.
saadaano linkki siihen viestiin?

vierailija
Mikä juttu tämä oli?

vierailija
Eipä löytynyt noilla hakusanoilla ja ko. nikillä hakemalla mitään tuohon viittaavaa.

Todistetaakka on sinulla.
Odottakaa, kun Palstapesu ehtii kehiin. Hän moukaroi torin yleisökuvassa arvailemansa henkilön tänä kesänä tällä palstalla.
Tänään lähetetyssä Pekka ja Pätkä mestarimaalareina-elokuvassa oli rasimiheitto pimeässä taidehallissa. Pekka sanoi: ”Täällä on pimeään kuin n****n mahassa”.
Sensuuri ei ole iskenyt vanhoihin SF-elokuviin, vaan katsojan pitää osata sijoittaa lause sen aikaiseen vuoden 1959 yhteiskuntaan. Lasten taidekerhon perustaminen elokuvan lopussa taloyhtiön vanhaan pommisuojaan oli upea idea.
Elokuvassa esiintyneillä lapsilla eli nykyajan palstan Siementäjän mielestä uunijengillä oli varmasti hauskaa elokuvan parissa.
Ps. Luultavasti tämäkin viestini hulahtaa Molokin kitaan kuten aamulla jonkun aloittama Riikan 30-veenä kirjoittaman viestin ketju.

Yhteistyössä