Miten ei voi mennä tajuntaan (kapeakatseisille ''hoikille kaunottarille'' ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa, taas on tämä vastakkainasettelu tyyliin pullea=sisäisesti kaunis ja laiha=ilkeä.
Jos mun vastakkainasettelua tarkoitit, niin en kyllä kirjoittanut että pulleat luokitellaan sisäisesti kauniiksi. Voihan sitä hoikkaa tai anorektisen laihaa myös luokitella sisäisesti kauniiksi, riippuu siitä kuka sen omalla maullaan määrittelee.
Etkös sä tän alotukses nyt hoikille osoittanut? Mua ottaa vähän pattiin tollanen, kun mulle on ihan sama, paljonko joku painaa.
Luetko sä ollenkaan koko ketjua kun vastailet?
Ja vaikka sitä Scarletinkin ketjua, kun nimenomaan hiukan toisenlaista osallistumista siihenkin ketjuun pyydettiin......
Mä täsmensin kyllä jo tuolla ketjun alkupäässä.
Alkoi niin ottaa päähän se 'kysymys lihaville' ketju.
 
vieras
Minä en ymmärrä sitä, miten normaalipainoinen on nykykäsitysten mukaan LÄSKI. Itse olen 168 pitkä ja painaessani 65 kiloakin sain kuulla siskoiltani ja äidiltäni miten mun pitäis laihduttaa... Ovat kaikki liian laihoja ja heidän silmissään minä olen aina paksu :( Itse en vaan halua näyttää anorektisen laihalta. Ja olen ainut, joka meistä urheilee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja vaikka sitä Scarletinkin ketjua, kun nimenomaan hiukan toisenlaista osallistumista siihenkin ketjuun pyydettiin......
Mä täsmensin kyllä jo tuolla ketjun alkupäässä.
Alkoi niin ottaa päähän se 'kysymys lihaville' ketju.
Mikä ketju? Mitä hittoa täällä on tuohuttu kun mä olen vajaan tunnin pois? :snotty: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
nykyisten kauneusihanteiden mukaan menee aika pitkälle niin että jos ei ole ihan normaalipainon alarajalla tai sen alla, on jo (muka) tukeva :snotty:
Joojoo... Mutta miksi aina sanotaan, että lihavat olis muka terveemmän näköisiä?
Ei lihavat, vaan ne normaalipainoiset, joilla on jotakin muutakin luiden ympärillä kuin nahka...
 
Mulle ei o koskaan auennu miesten logiikka siitä et kuka on kaunis ja mikä on hyvä kroppanen nainen. Jokaisella on tietty oma makunsa ja mieltymyksensä, mut se et esim. tänä viikonloppuna mua kosittiin 3 kertaa, puhelinnumeroo pyydettiin n. 5 kertaa ja muutama sit sentään oli fiksu ja kysy ensin et oonko vapaa ja jätti homman siihen. Ja mä en oo hoikka, en kaunis enkä edes jaksanu olla kaikille mukava enkä ollu ainoo nainen paikalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
nykyisten kauneusihanteiden mukaan menee aika pitkälle niin että jos ei ole ihan normaalipainon alarajalla tai sen alla, on jo (muka) tukeva :snotty:
Joojoo... Mutta miksi aina sanotaan, että lihavat olis muka terveemmän näköisiä?
koska nykyisin normaalipainoinen on jo lihavana ja yleensä normaalipainoinen näyttää ja on terveempi kuin alipainoinen. tuskin kukaan 120 kiloista enää kuvailee terveen näköiseksi kuitenkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja vaikka sitä Scarletinkin ketjua, kun nimenomaan hiukan toisenlaista osallistumista siihenkin ketjuun pyydettiin......
Mä täsmensin kyllä jo tuolla ketjun alkupäässä.
Alkoi niin ottaa päähän se 'kysymys lihaville' ketju.
Mikä ketju? Mitä hittoa täällä on tuohuttu kun mä olen vajaan tunnin pois? :snotty: :D
No se kelle julkkikselle lohkeis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Aamuäreellä tais laihis epäonnistua.... :whistle: Ja herkut viedä voiton, mut hei oothan sä sisäisesti kaunis ja " terveen näkönen"
Tiäks, mä olen hoikka. Oikeasti. Ollut koko ikäni.
Mä meen nyt kyyläämään sun kuvia facebookiin. :D Sulle on muuten yksi ryhmä-kutsu. :whistle:
Mä olen tosi laiska vastailemaan niihin kutsuihin :ashamed: niitä on melkoinen pino setvittävänä.........

Meinaaks että mää fuskaan? B) ja kauniiksihan mä en ole koskaan itseäni väittänyt...
 
rakastan
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa, taas on tämä vastakkainasettelu tyyliin pullea=sisäisesti kaunis ja laiha=ilkeä.
Jos mun vastakkainasettelua tarkoitit, niin en kyllä kirjoittanut että pulleat luokitellaan sisäisesti kauniiksi. Voihan sitä hoikkaa tai anorektisen laihaa myös luokitella sisäisesti kauniiksi, riippuu siitä kuka sen omalla maullaan määrittelee.
Etkös sä tän alotukses nyt hoikille osoittanut? Mua ottaa vähän pattiin tollanen, kun mulle on ihan sama, paljonko joku painaa.
Sullehan nämä kaikki tällaiset ketjut on osoitettu.Saat taas kertoa kuinka sirot ja laihat ihmiset(kuten sinä) ovat kauniita ja ihania,mutta et myös jotku pullukatkin voivat näyttää kauniilta ja heillä on varmasti hyvä sydän.Ihanaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja vaikka sitä Scarletinkin ketjua, kun nimenomaan hiukan toisenlaista osallistumista siihenkin ketjuun pyydettiin......
Mä täsmensin kyllä jo tuolla ketjun alkupäässä.
Alkoi niin ottaa päähän se 'kysymys lihaville' ketju.
Mikä ketju? Mitä hittoa täällä on tuohuttu kun mä olen vajaan tunnin pois? :snotty: :D
No se kelle julkkikselle lohkeis
Joo se ketju. Mä en edes jaksanu kommentoida mitään muuta kuin, että sitä huumoria peliin.
 
ei ne ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
nykyisten kauneusihanteiden mukaan menee aika pitkälle niin että jos ei ole ihan normaalipainon alarajalla tai sen alla, on jo (muka) tukeva :snotty:
Joojoo... Mutta miksi aina sanotaan, että lihavat olis muka terveemmän näköisiä?
Ei lihavat, vaan ne normaalipainoiset, joilla on jotakin muutakin luiden ympärillä kuin nahka...
Jotku ei nyt vaan halua tajuta että tätä tässä ajettiin takaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei lihavat, vaan ne normaalipainoiset, joilla on jotakin muutakin luiden ympärillä kuin nahka...
Normaalipainoiset ihmiset on nykyään katoava luonnovara. enemmistö ihmisistä on lihavia, ei vain "terveen" pyöreitä.
Mä rupesin miettimään, että olisinkohan mä 168cm ja 70 kiloisena terveen näköinen. Kun tuo 70kg on joidenkin painoindeksilaskurien mukaan vielä mun pituiselle normaalipaino. Tavoite mulla on kyllä 60 tai 65.
 
On se kyllä jotenkin outoa, että vaikka suuri osa kansasta on ylipainoista, niin tällä palstalla normaalipainoisiakin on lihaviksi haukuttu, tyyliin 165 cm 62kg "olisihan tuossa kymmenen kiloa tiputettavaa, aika plösö olet". Että mitä mieltä sitten ollaan niistä oikeasti ylipainoisista ihmisistä ja miten ihmeessä se pieni laiha vähemmistö niin kovaa meteliä pitää.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Siis täh, eikö kaikki miehet tykkääkään laihoista? Tarkoittaako tää nyt sitä ettei miehet myöskään automaattsesti kaikki tykkää isoista rinnoista? :eek:
Miehet eivät mitenkään automaattisesti tykkää varsinkaan naisista. Osa on homoja. Joskus olisi tosi mukava, jos tietäisi etukäteen ketkä miehistä on vaikkapa homoja. Homolle (tai yhtälailla vain 'läskit' kelpuuttavalle) kun voisi olla huoletta tavallinen kaveri ilman pelkoa, että se alkaa jossain vaiheessa mieliä pukille.

 
sekä että
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa, taas on tämä vastakkainasettelu tyyliin pullea=sisäisesti kaunis ja laiha=ilkeä.
Ei ku laihathan on kauniita,sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Normaalit/joidenkin mielestä pulleat ovat vain sisäisesti kauniita
 

Yhteistyössä