Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Että jotkut miehet ei tykkää hoikista tai oikein hoikista naisista?
Tai että jotkut haluaa vähän tukevamman (ns. 'terveen' näköisen)
Ja jotkut tahtoo ison naisen?
Ja että jotkut oikeasti piut paut välittää siitä kumppanin ulkomuodosta kun on rakastunut häneen ihmisenä? On se ihminen sitten lihava/tukeva/normaali tai laiha
Ei kauneus ja viehättävyys ole mikään standardi ja kulje käsi kädessä painoindeksin kanssa.
Nöyp.
No vähissä on kyllä ne miehet jotka himoitsevat läskejä. Toki niitä löytyy kuten kaikkia muitakin outoaja hyypiöitä. Ei ole pakko olla laiha, mutta normaalipaino on kyllä aika kova juttu niin miehen kuin ihan oman terveydenkin kannalta. Ja kyllä lapsetkin on ylpeempiä normaalipainoisesta äidistä! Sori vaan, mutta kelle pitää jankuttaa, että kannattaa olla läski. Kannattaisi sekin aika käyttää vaikka iltajumppaan ja koettaa laihduttaa. Oma tahto ratkaisee joten turha on muuta mussuttaa. Hyvin marginaalinen on se joukko, jolle läskit tulee suoraan sairaudesta joten lähes jokainen voi itse vaikuttaa läskiensä määrään. On varmasti joillekin haasteellisempaa kuin muille, mutta elämä ei ole reilua koskaan ollutkaan. Itse ainakin olen nyt liian lihava ja en todellakaan väitä, että näin on hyvä. Hitto soikoon, on paha olla turhien läskien kanssa, kun masentaa, ahdistaa ja väsyttääkin.