Miten ei voi mennä tajuntaan (kapeakatseisille ''hoikille kaunottarille'' ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Muuten ihan hyvä tuo aloituksen teksti, mutta en mä näe miten tukeva on terveen näkönen. Kyllä ihmiset saa olla minkämuotoisia tahansa ja tykätä vaikka mistä, mutta jos tukeva on terver niin meillä on jompikumpi näistä ongelmista:

1. Lihavat väittää elämäntyylinsä olevan terveempi ku normaalipainoiset.

2. Kauneusihanteet on niin sekaisin, että normaali, bmi 18,5-25, lasketaan jo tukevaksi.
tohon kohtaan 2 kommentoin sen verran mun bmi oli työterveystarkastuksessa 26,5 niin tämä hoitsu alkoi vaahtoon että mun pitää laihduttaa jos haluan pysyä terveenä,omasta mielestä en edes ollut tukeva vaan normipainoinen.
sama juttu kävi neuvolassa kun tuli raskaaksi neuvolantäti alkoi kertoa että painoa ei saisi raskauden aikana tulla 7kg lisää ja piti terveyspuheen mitä saan syödä ainostaan kevyt tuotteita ja paljon kasviksia.
painoa tuli 10kg lisää neuvolantäti oli sitten ihan tyytyväinen kun en sen enempää lihonut.

aika sairasta tuo bmi tuijotelu kun ihmiset on erikokoisia.

 
No mä en tiedä miks toi mun mies otti minut.

Mutta kun tutustuin mieheeni sähköpostitse, mietin pääni puhki miten kysyä, että olisiko mulla käynyt niin hyvä munkki, että herra olisi LYHYT, LEVEÄ ja KARVAINEN.
No, en kysynyt, mutta ekoilla treffeillä se selvis: kyllä on. :p
Kun olen itse pätkä, niin pidän lyhyistä miehistä, mutta semmoset 50-kiloiset kukkakepit ei kelpaa ja rintakarvat ne vasta on jotain. Karvattomat miehet on :x .

Niin että mun miesmakuni on yleisen linjan vastainen. Uskon helposti, että joku mies saattaa pitää minusta läskeineni päivineni.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Kaikki miehet tykkäävät hoikista. Joillakin vain naiset lihoo lapsien myötä ja pakko kestää mikäli ei halua erota ja jättää lapsiaan.
Niin ja näytäppä mulle mies joka uskaltaa sanoa ylipainoiselle vaimolleen totuudenmukaisesti että juu kyllä minä mielummin katselisin sinua hoikempana. Ja usein vaimo tyrkyttää miehelleen vertailukohteeksi kuvaa esim. alipainoisesta missistä.
No mulla on tuollainen mies. Olen aiemmin ollut hoikka, nyt ylipainoinen. Ja kyllä mies kysyessäni myönsi ihan suoraan, että piti hoikemmasta vartalostani enemmän (ja tiesinhän minä luonnollisesti sen jo ennen kuin edes kysyin, pidin itsekin enemmän hoikemmasta vartalostani). Mutta, samalla mies painotti sitä, että hänen vastauksessaan oli kyse pelkästään siitä vartalon ulkomuodosta. Ei hänen rakkautensa määrästä. Hän rakastaa ja haluaa minua ihan samalla tavoin kuin ennenkin, eli hän ei kestä minua "pakon ja lasten takia", niin kuin joku tuossa yllä "kauniisti" asian esitti.
 
joanna
joo ei kaikki laihoista tykkää,tulihan jokinaika sitten dokkari miehistä jokka syötti naisistaan 300kg möttejä jotka mätäni sänkyyn kiinni..
jokaisella ihmisellä nyt on omat ihanteensa. minusta hoikka nainen on kaikkein kaunein. hoikka,ei laiha..ja mielellään treenattu vartalo.
mielestäni ei treenaava ihminen jonka bmi on 25 on jo pyöreä. mutta onkin vain mun mielipiteeni.
jokainen näyttäköön miltä tahtoo,kunhan on itse tyytyväinen itseensä.
 

Yhteistyössä