Miten ei voi mennä tajuntaan (kapeakatseisille ''hoikille kaunottarille'' ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Kaikki miehet tykkäävät hoikista. Joillakin vain naiset lihoo lapsien myötä ja pakko kestää mikäli ei halua erota ja jättää lapsiaan.
Miksi sitten jotkut miehet alkavat seurustella ylipainoisen kanssa? Jos nainen laihduttaa, niin onko miehellä oikeus jättää hänet koska nainen ei ole samanlainen kuin suhteen alkaessa? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi tukeva on synonyymi terveelle?


:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Tuo tukeva ja terveennäköinen juontaa juurensa ajalta jolloin Suomessa oli pula ruuasta, välillä suoranainen nälänhätä. Laihuus oli merkki köyhyydestä ja lihaa luiden ympärillä olevalla ihmisellä taasen oli varaa ja mahdollisuus saada kunnolla syödäkseen.

Nykyisin tukevat eivät mielestäni ole todellakaan terveennäköisiä.
 
normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
nykyisten kauneusihanteiden mukaan menee aika pitkälle niin että jos ei ole ihan normaalipainon alarajalla tai sen alla, on jo (muka) tukeva :snotty:
Joojoo... Mutta miksi aina sanotaan, että lihavat olis muka terveemmän näköisiä?
Onhan ne, hyvinsyöneitä
 
normipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Kaikki miehet tykkäävät hoikista. Joillakin vain naiset lihoo lapsien myötä ja pakko kestää mikäli ei halua erota ja jättää lapsiaan.
Miksi sitten jotkut miehet alkavat seurustella ylipainoisen kanssa? Jos nainen laihduttaa, niin onko miehellä oikeus jättää hänet koska nainen ei ole samanlainen kuin suhteen alkaessa? :xmas:
No sähän olet myös ylipainoinen ja vielä äkäsen näkönenkin ja ilman miestä:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Kaikki miehet tykkäävät hoikista. Joillakin vain naiset lihoo lapsien myötä ja pakko kestää mikäli ei halua erota ja jättää lapsiaan.
Niin ja näytäppä mulle mies joka uskaltaa sanoa ylipainoiselle vaimolleen totuudenmukaisesti että juu kyllä minä mielummin katselisin sinua hoikempana. Ja usein vaimo tyrkyttää miehelleen vertailukohteeksi kuvaa esim. alipainoisesta missistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Kaikki miehet tykkäävät hoikista. Joillakin vain naiset lihoo lapsien myötä ja pakko kestää mikäli ei halua erota ja jättää lapsiaan.
Miksi sitten jotkut miehet alkavat seurustella ylipainoisen kanssa? Jos nainen laihduttaa, niin onko miehellä oikeus jättää hänet koska nainen ei ole samanlainen kuin suhteen alkaessa? :xmas:
No sähän olet myös ylipainoinen ja vielä äkäsen näkönenkin ja ilman miestä:)
Juu ja lapsi sai alkunsa pyhästä hengestä. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Kaikki miehet tykkäävät hoikista. Joillakin vain naiset lihoo lapsien myötä ja pakko kestää mikäli ei halua erota ja jättää lapsiaan.
Niin ja näytäppä mulle mies joka uskaltaa sanoa ylipainoiselle vaimolleen totuudenmukaisesti että juu kyllä minä mielummin katselisin sinua hoikempana. Ja usein vaimo tyrkyttää miehelleen vertailukohteeksi kuvaa esim. alipainoisesta missistä.
älkää nyt viitsikö länkyttää asiasta josta ette tiedä mitään. Esimerkiksi eteläamerikassa ja osassa afrikkaa nimenomaan lihavahkot naiset ovat kauniita ja hoikkuus rumaa. Naiset syövät jopa eläimille tarkoitettuja hormoneja kun ruokaan ei ole varaa, miellyttääkseen miehiään.

Eikä kaikki suomalaiset miehetkään tykkää hoikista, miksi sä luulet että pyöreiden naisten ihailijoille on omia suljettuja nettiyhteisöjä..
 
Ettekö te nähneet dokumenttia niistä miehistä jotka haluvat naisensa painavan satoja kiloja? :whistle: No joo se on kyllä mun mielestä jonkunasteista sairautta jo siltä mieheltäkin, että haluaa naisensa olevan hengenvaarallisen lihava. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Ja nyt olet yksin lapsen kansa, vai olenko aivan väärässä.
Hei lopeta, olet ilkeä! |O |O
Niin just! Mikä helkkarin pakkomielle joillain tyypeillä on aina Scarlettia vastaan hyökätä?
Rakkaudesta se hevonenkin potkii. :whistle: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ettekö te nähneet dokumenttia niistä miehistä jotka haluvat naisensa painavan satoja kiloja? :whistle: No joo se on kyllä mun mielestä jonkunasteista sairautta jo siltä mieheltäkin, että haluaa naisensa olevan hengenvaarallisen lihava. :/
on siinä välillä muutakin kuin se 50 tai 200 kg onneksi..
 

Yhteistyössä