Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja ps. miksi baareissa on ylipäänsä kaikkien ikäänkuin käytävä?
Mä en ole edes käynyt koskaan baarissa, ei ole ikinä kiinnostanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja ps. miksi baareissa on ylipäänsä kaikkien ikäänkuin käytävä?
On meitä kuule muitakin B) :wave: Sou?Alkuperäinen kirjoittaja ap:koskettaa mua silleen, että reilu 15 vuotta sitten olin tuo kyseinen tyttö...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sairasta, 16-vuotias on huomattavasti nuorempi ja aivan eri elämäntilanteessa kuin 21-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:silleen vaan tuli mieleen siitä seksi"lupa" ketjusta ja on täski ketjussa muutamia kommentteja silleen tyyliin sairasta tai kuten tuo viiminen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sairasta, 16-vuotias on huomattavasti nuorempi ja aivan eri elämäntilanteessa kuin 21-vuotias.
heh, no tätä meidän "sairasta" juttua on nyt kestänyt 14 vuotta ja onnellisia ollaan vieläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselee hän:tai tyttö, teini, lapsi, nuori aikuinen...mikä vaan mutta siis naispuolinen ja 16v
sekä poika, mies, teini, miehenalku mutta siis miespuolinen 21v
alkaisivat seurustella?
nimityksistä ja muista viis, iät siis 16 ja 21
mitä ajattelet?
Alkuperäinen kirjoittaja kyselee hän:tai tyttö, teini, lapsi, nuori aikuinen...mikä vaan mutta siis naispuolinen ja 16v
sekä poika, mies, teini, miehenalku mutta siis miespuolinen 21v
alkaisivat seurustella?
nimityksistä ja muista viis, iät siis 16 ja 21
mitä ajattelet?