Teini ihastunut mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Huuuoh
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";25928736]No en kun -78 ja näin olen sen käsittänyt. Mistä hitosta tuo olisi sitten päähän tullut? Kyllä se ainakin joskus on ollut mahdollista ja ollut eri kuin miehillä.[/QUOTE]
"Aikaisemmin nainen sai ilman oikeusministeriön lupaa mennä naimisiin jo 17-vuotiaana."
Avioliitto – Wikipedia

äiti vain
Teineillä voi heittää kyllä joskus aika pahasti yli, ja toisaalta ei ole vielä kokemusta ihmissuhteista niin että osaisi ajatella "omaa nenää pidemmälle". Sen sijaan 28-vuotias aikuinen varattu mies on velvollinen laittamaan rajat tuossa tilanteessa, kertomaan ettei nyt ehdi höpisemään puhelimessa, sanoa että ei oikein sovi 17-vuotiaan kaveriksi jos odottaa että tavataan puolison ollessa poissa, tai ajattelee että pitävät ryyppyjuhlia yhdessä. Ja olla lähettämättä mitään viestiä siihen suuntaan, että toinen voi edes käsittää väärin. Sanoo että olipas kiva kun soitit, mutta olen nyt vapaalla koulusta. Menenpä tästä viettämään aikaa vaimoni kanssa, puhutaan koulujuttuja sitten koulussa. Eikä koulukuviin tarvitse suostua, voi sanoa että pyytää ikäisiään. Miehen tehtävä on puhua nätisti mutta napakasti, ettei tyttö elättele toiveita romanssista tai edes kaveruudesta jossa hengataan päivittäin jos se ei ole mahdollistakaan. Tuollaisessa tilanteessa on pakko ottaa asiat esiin, olla rehellinen nuorelle. Sanoa suoraan tai kohta ollaan ongelmissa. Ja ymmärrän kyllä että raivostuttaa, mutta en usko että se auttaa jos otat yhteyttä sen totuuden on tultava miehesi suusta.

Tässä olisi vielä yksi vaihtoehto: tuo tyttö on tasapainoton rasittava tyyppi. Ja miehethän ne vasta joskus sinisilmäisiä ovat. Ei tajua, että toinen on daiju, tuohan on jo kotirauhan häirintää ja epäilen ettei ole normaalin, kivan nuoren touhua.
Mies voi tosiaan uskoa, että söpö ..ja niin nuori, ettei tajua. Mulla on jonkinlaista kokemusta tuollaisesta, eniten siinä ärsyttää, että miesparkaa vedätetään.

"vieras"
En jaksa kaikkia sivuja lukea,kommentoin silti.. :D

Kyllä se sun miehesi nyt nauttii tästä teinitytön huomiosta täysin rinnoin.
Ei miehille ole niin väliä onko se tyttö nyt 10 vuotta nuorempi, kun kuitenkin ihan laillisen ikäinen on noihin touhuihin.

Itse ollessani 16vuotias ja ystäväni 17v, ihastui ystäväni koulussani olleeseen komeaan ja nuoreen, n.kolmikymppiseen "huoltomieheen" (en tiedä mikä oli virallinen ammatti, kaikkea pientä korjailua siellä teki.)

Ja niinhän siinä kävi, ystäväni hihitteli ja tuijotteli, moikkaili ja hymyili miehelle ohi mennessä ja muutaman viikon leikin jälkeen oli varattu mies (teinitytöt katsoo aina sen sormustilanteet, cosmossa käskettiin.) tarjoamassa puhelinnumeroaan ja ehdottamassa kahville menoa joku päivä.

Mun mies ei ees antais numeroaan kellekkää 17v tyttelille...
Ei oikeastaan kellekkää naiselle yleensäkkää.
Ja tekis kyl selväks, et ei kiinnosta ja PISTE.
Ja kyl mie haloon tekisin asiasta, ihan sama onko kyseessä 17v vai 27v.
Se on sen miehen tehtävä tehdä selväks missä se raja kulkee.

Mul on melko samanlainen kokemus, mieheni ollessa 24vee, hänestä kiinnostui 14vee muija, joka ei millää jättäny rauhaa. Teki vaikka mitä tyhmiä tempauksia,jotta saisi mieheni huomion, esim.viilteli ranteensa. Soitteli ja kyseli,ollaanko vielä yhes ja yhes vaihees lähdettii viikoks vai kaheks kotipaikkakunnalleni, jotta päästäis siitä eroo, mutta eipä se auttanu soitteli vähä väliä ja jos ei satuttu vastaa puhelimee soitti uudestaa, niin kauan, että siihe vastattii tai laitto tekstiviestiä. Millää ei meinannu jättää rauhaa, mieheni sano, että voisko lopettaa, minä sanoin ja osoiti monel tavalla, että ei oo mitää mahdollisuuksia/oikeutta tulla meidä parisuhteen väliin, jopa hänen äitinsä sanoi hänelle, mutta sekään ei auttanut. Nykyää miehelläni on uus numero ja siis mieheni ei ikinä antanu numeroaan kyseiselle muijalle, vaan tämä muija kaivoi mieheni,minun ja meidä kavereiden numerot meijä kaverin puhelimesta, tämän ollessa vessassa ja piinasi meitä kaikkia.

"vieras"
Mul on melko samanlainen kokemus, mieheni ollessa 24vee, hänestä kiinnostui 14vee muija, joka ei millää jättäny rauhaa. Teki vaikka mitä tyhmiä tempauksia,jotta saisi mieheni huomion, esim.viilteli ranteensa. Soitteli ja kyseli,ollaanko vielä yhes ja yhes vaihees lähdettii viikoks vai kaheks kotipaikkakunnalleni, jotta päästäis siitä eroo, mutta eipä se auttanu soitteli vähä väliä ja jos ei satuttu vastaa puhelimee soitti uudestaa, niin kauan, että siihe vastattii tai laitto tekstiviestiä. Millää ei meinannu jättää rauhaa, mieheni sano, että voisko lopettaa, minä sanoin ja osoiti monel tavalla, että ei oo mitää mahdollisuuksia/oikeutta tulla meidä parisuhteen väliin, jopa hänen äitinsä sanoi hänelle, mutta sekään ei auttanut. Nykyää miehelläni on uus numero ja siis mieheni ei ikinä antanu numeroaan kyseiselle muijalle, vaan tämä muija kaivoi mieheni,minun ja meidä kavereiden numerot meijä kaverin puhelimesta, tämän ollessa vessassa ja piinasi meitä kaikkia.
Ei kuulosta miltään "muijalta" ja "parisuhteeseen väliintulemiselta", vaan teinitytön, lähes lapsen, pahoilta mielenterveysongelmilta. Toivottavasti sai apua.

[QUOTE="vieras";25974020]Ei kuulosta miltään "muijalta" ja "parisuhteeseen väliintulemiselta", vaan teinitytön, lähes lapsen, pahoilta mielenterveysongelmilta. Toivottavasti sai apua.[/QUOTE]
En tiedä nykyään hänen tilanteesta, tiedän vaan sen, että sillo sanoi, ettei moneen kk:teen oo syöny jotai lääkkeitä ja oli kai jossai laitoksessa. Ja siis surullista tavallaan, mutta kyl se sillon päähä otti ja pahasti, kun ei tajunu jättää rauhaa ja minne tahansa mentiin se oli siel.

Yhteistyössä