Teini ihastunut mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Huuuoh
  • Ensimmäinen viesti
"Mina"
[QUOTE="vieras";25926321]Se miks tää 28 on otettu kun joku "ihastunut" mutta hei 16 vee! Tää tyttö nyt ei oikeen älyy!
Se mies on varattu ja eikä kiinnostunut alle 18 naisista! Täytä ensin 18 vee katotaan sitten!
Lähetä sellanen viesti![/QUOTE]

Et todellakaan mitään viestejä lähettele!

Juttelet asiallisesti miehen kanssa, että eikö olisi reilua sitä tyttöä kohtaan ottaa vähän etäisyyttä.. Kerrot naisena minkälaista on olla 17-vuotias teini ja miten pitkään sitä jaksaa elätellä tuossa iässä toiveita ja unohtaa muut miehet ihan pienimmänkin oletuksen takia. Joten mieheltäsi olisi reilua ottaa vähän etäisyyttä ja antaa tytön etsiä itselleen uusia ihastuksia. Ja tottakai miehesi voi koulussa olla tämän tytön kaveri yhtälailla kuin muidenkin kanssa..

"outoa"
Alkuperäinen kirjoittaja hyisentään;25926394:
Näin se vaan menee. Jos on koulussa samaan aikaan päivällä, se riittää. Jotain rajaa sentään. Jos joku 28 v. nainen vehtaisi 16 v pikkujepen kanssa, saisi aikamoiset sapiskat yleisöltä.
Niin saisi, mutta toisinpäin se on ihan ookoo.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hyisentään;25926394:
Näin se vaan menee. Jos on koulussa samaan aikaan päivällä, se riittää. Jotain rajaa sentään. Jos joku 28 v. nainen vehtaisi 16 v pikkujepen kanssa, saisi aikamoiset sapiskat yleisöltä.
16 veellä mutta olen aikuinen ja enkä vehtaa! Itse tykkään venhemmista.
Se on vähän sama hommeli kuin idoli joka on kuuluisa! sittä ihannoidaan ja mutta loppujen lopuks tapaat saman henkisen saman ikäsen joka näyttää samalta kuin idolli!

"vieras"
Kannattaisiko aloittajan itse vastata vaikka muutamaan teinin miehelle soittamaan puheluun, ihan noin viattomasti vaan ja mukavia jutellen, kysellä vaikka vähän koulusta jne? Ihan silkasta mielenkiinnosta meneekö toisessa päässä änkytykseksi ja sitä myöten luu kurkkuun :)

Mun mielestä alottajan ja tän typykän ei tarvis vaihtaa keskenään halaistua sanaa. Ite en ainakaan siinä määrin nokkaani tunkis tommoseen, miehelleni sanoisin kyllä ja lujasti, et nyt loppu toi tommonen tai sit loppuu tää tämmönen. En kattelis tommosta pitkään, tosi törkeetä ois sitä omaa naista kohtaan, kun myös sitä teiniä kohtaan toi käytös. Teini ei tajua, että mies ei välttämättä olekaan kiinnostunut ja oma vaimoke saa vaan harmaita hiuksia, kun joutus kattelee ja kuuntelee noita puheluita ja miettimään, koska se mies sitte ihastuu takasin.

Koska se on ihan fakta, että jos kaks vastakkaista sukupuolta (mikäli ovat heteroita) niin viettävät paljon aikaa yhdessä ja kokoajan lähekkäin, toinen on toiseen ihastunut ja toinenkaan ei toista pistä pahakseen, niin kyllähän siinä ihastus tulee toisellekin puolelle. Ne feromonit kun sen määrittää ja se on ihan tieteellisesti todistettu, että niistä ihmisistä ketkä on lähimpänä niin pitää eniten, sen takia kun ne ominaistuoksut tulee niin tutuiks ja rupee tuottaa jotakii mielihyvää jne..
En jäis odottelee. Käskisin miehen puhaltaa pelin poikki ja jossei siihen kykenis niin sit otettais aikalisä.

huolissani oisin
Minunkin mieheni on 28 ja ei kyllä varmasti alkaisi edes kaveerata tuon ikäisen kanssa. Onko miehesi ikäistään lapsellisempi, kun viihtyy tuon ikäisen seurassa?

Kyllä miehesi olisi jo aikaa sitten pitänyt tehdä stoppi tuollaiselle touhulle. Sanoa heti aluksi, että kouluajalla voidaan olla "kavereita", mutta ei koulun ulkopuolella. Ja monesti tuon ikäiset eivät edes lähde kaverustumaan, kun noilla ikäeroilla ollaan niin eri tilanteissa ja henkistä välimatkaa on. Miehesi on täytynyt näyttää vihreää valoa, että tyttö on lähtenyt häntä edes lähestymään.

Minulta menisi kyllä kunnioitus mieheeni, jos edes harkitsisi jotain ryyppyiltaa tai muuta seuranpitoa tuon ikäisen kanssa. Vaikuttaisi jotenkin todella lapselliselta.

Kyllähän 28vee mies on aika lapsellinen ja imarreltu noin paljon nuoremman huomiosta. Varsinkin, kun ei sitä vaimoltaan aina niin saa. Miehet ovat huomionkipeitä, kuten naisetkin.

"sini"
mä olin kuitenkin kanssa,hmm olinkohan 16 vee ja kans seksisuhteessa varatun 27v miehen kanssa,eikä myöskään kihlattu mitään epäillyt ja mä olin niin tolkuttoman "rakastunut" että soittelin jopa yöllä joskus... voi jessus niitä aikoja... jos mies oisi mulle heti sanonut ettei ala mun kans mitään,en olisi edes uskaltanu enempää yrittää...joten mä nyt ainakin omalla kokemuksella sanoisin että jos ei miehes ole sua vielä pettänyt,todennäköisesti tulee sen vielä tekemään,jos ei lopeta tuota alkuunsa.. sori nyt vain...

nuorempi veli
Täällä taas väitetään, että naisella olisi tässä jotkut erilaiset sosiaaliset säännöt. En mä ole tässä nähnyt hirveästi muita kuin naisia kritisoimassa tätä tilannetta. Lisäksi päinvastainenkin tilanne on jo paheksuttu.

Miehenä voin sanoa, että ei pätkääkään kiinnostaisi mikään touhuaminen tuon ikäisen kanssa, mutta jos jotakin kiinnostaa niin se ei kyllä ole mitenkään laitonta ja sen teilaaminen on naurettavaa, Hyväksykää se, että teistä ei enää tule päivääkään nuorempia.

AP:lle voisin sanoa, että miehesi kyllä takuulla nauttii saamastaan huomiosta. Luultavasti säkin nauttisit vaikka asiaa onkin nyt mahdotonta tässä tilanteessa objektiivisesti tutkia. Mikäli haluat sen loppuvan niin mies sen kyllä lopettaa. Mikäli ei lopeta niin suosittelen osoitteen vaihtamista.

mies 28v
Täällä taas väitetään, että naisella olisi tässä jotkut erilaiset sosiaaliset säännöt. En mä ole tässä nähnyt hirveästi muita kuin naisia kritisoimassa tätä tilannetta. Lisäksi päinvastainenkin tilanne on jo paheksuttu.

Miehenä voin sanoa, että ei pätkääkään kiinnostaisi mikään touhuaminen tuon ikäisen kanssa, mutta jos jotakin kiinnostaa niin se ei kyllä ole mitenkään laitonta ja sen teilaaminen on naurettavaa, Hyväksykää se, että teistä ei enää tule päivääkään nuorempia.

AP:lle voisin sanoa, että miehesi kyllä takuulla nauttii saamastaan huomiosta. Luultavasti säkin nauttisit vaikka asiaa onkin nyt mahdotonta tässä tilanteessa objektiivisesti tutkia. Mikäli haluat sen loppuvan niin mies sen kyllä lopettaa. Mikäli ei lopeta niin suosittelen osoitteen vaihtamista.
Tässä kaikki oleellinen. Ketjun voi sulkea.

"Vieras"
Pakko tulla ketjuun vielä kirjoittaan. Luin ton sun tekstin ukolleni (35v.) joka katto mua vähän kyllästyneen näkösenä ja totes et enkö muka tajua. Jätkä haluaa kötästä sitä muijaa, koska jos oikeesti ei kiinnostais, niin eipä se ritsa sille soittelis. 17 on kuitenkin jo sen ikänen, ettei välttämättä mikään pentu enää, vaikka meistä siltä tuntuukin, ja 28 kundi voi hyvin olla liki samalla tasolla tän neidin kanssa. Sinuna suhtautuisin siihen muijaan kuin toiseen naiseen vaan voi suhtautua, ja tollaset heitot mieheltä kuten "mustasukkanen 17 veestä" on osoitus vaan halusta saada sun ajatukset pois mahdollisesta pettämisestä. Sorry vaan, älä ole noin hiton sinisilmänen.

"vieras"
17v. ei todellakaan ole mikään pikkupentu ja olen sitä mieltä,että tilanne olisi ihan yhtä epänormaali, kuin jos mies viettäisi aikaa samalla lailla 25-vuotiaan kanssa.

Kepsis
[QUOTE="vieras";25928387]Niin, henkisesti kypsymätön pikkupentu toki voi olla, mutta voi hankkia lapsia tai mennä naimisiin, jos haluaa. 28-vuotiaan kanssa paneminen tai seurustelu on siihen verrattuna aika lievää.[/QUOTE]

Avioliiton voi solmia jokainen 18 vuotta täyttänyt, joka ei jo ole avioliitossa eikä rekisteröidyssä parisuhteessa. Alle 18-vuotias voi kuitenkin solmia avioliiton oikeusministeriön luvalla.

En ymmärrä mikä tuossa on ongelmana. Koulussa mies sanoo, että haluaa olla muidenkin parina. FB:ssa mies voi olla offlinessa kyseiselle tytölle. Kaverikuvaan ei tarvitse suostua. Samalla bussilla ei tarvitse kulkea. Puhelimen aikuinen mies saa äänettömälle illalla ja aamulla, puheluihin ei tarvitse vastata eikä tekstiviesteihin reagoida. Tytönhän voi kutsua teille käymään kahvillekin joskus, niin tapaatte häntä yhdessä. Silloin tyttö myös huomaa, että miehellä tosiaan on jo parisuhde.

"vieras"
Minä tapasin nykyisen mieheni kun olin 17v ja hän oli silloin 26v. Tosin kumpikaan ei seurustellut, että sikäli aivan eri tilanne. Ei toi sunkaan mainitsema ikäero tosiaan niin suuri ole, etteikö siitä voisi hyvinkin jotain kehittyä jos molemmat haluaisivat.. mutta sun täytyy itse aavistaa luotatko miehesi sanaan ja toimintaan vai et..

Yhteistyössä