Teini ihastunut mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Huuuoh
  • Ensimmäinen viesti
-
Minunkin mieheni on 28 ja ei kyllä varmasti alkaisi edes kaveerata tuon ikäisen kanssa. Onko miehesi ikäistään lapsellisempi, kun viihtyy tuon ikäisen seurassa?

Kyllä miehesi olisi jo aikaa sitten pitänyt tehdä stoppi tuollaiselle touhulle. Sanoa heti aluksi, että kouluajalla voidaan olla "kavereita", mutta ei koulun ulkopuolella. Ja monesti tuon ikäiset eivät edes lähde kaverustumaan, kun noilla ikäeroilla ollaan niin eri tilanteissa ja henkistä välimatkaa on. Miehesi on täytynyt näyttää vihreää valoa, että tyttö on lähtenyt häntä edes lähestymään.

Minulta menisi kyllä kunnioitus mieheeni, jos edes harkitsisi jotain ryyppyiltaa tai muuta seuranpitoa tuon ikäisen kanssa. Vaikuttaisi jotenkin todella lapselliselta.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
"Zach"
[QUOTE="Aapee";25923401]Rautaiset hermot joo...

En ole liikaa viitsinyt huutaa ja räyhätä asiasta, koska räyhäämällä tilanne vain pahenee. Yhtäkkiä oma ihana avovaimo ei olekkaan muuta kuin räyhäävä kotihirviö, joka mustasukkailee liikaa ja teini on se iloinen söpö höpöttäjä..[/QUOTE]

Tämä on ihan oikein, eikä sille tielle pidäkään lähteä, voi käydä juuri kuten kuvailit.
Mutta sen sijaan voisit kuitenkin koittaa esittää asian miehellesi niin että hän ymmärtäisi että sinua häiritsee se soittelu yöllä, sanot vaikka että heräät siihen etkä saa nukuttua enää. Eihän tuossa toisaalta auta kuin odottaa, teinien villitykset kun onneksi menevät kohtuu nopeasti ohikin.. Tsemppiä alottajalle :)

"wow"
aikamoista!
mä tekisin tosta stopin keinolla millä tahansa! joko mies tekee tai sitten minä tekisin. Alkaahan se kohta mieskin olla kovilla houkutuksen suhteen kun ois laillista pikkupimppaa noin tyrkyllä.....

[QUOTE="wow";25923470]aikamoista!
mä tekisin tosta stopin keinolla millä tahansa! joko mies tekee tai sitten minä tekisin. Alkaahan se kohta mieskin olla kovilla houkutuksen suhteen kun ois laillista pikkupimppaa noin tyrkyllä.....[/QUOTE]

Näin on.. Mulla kiehuis varmaan sen verran, että vastaisin itse sille puhelimeen ja sanoisin, että nyt alkaa riittämään.

Voin vaan kuvitella miten se tarraa siihen mieheen kiinni jossain opiskelijoiden pippaloissa.

"Aurora"
Kaverikuva 2.asteen koulutuksessa? Ei meillä ollut edes kuvausta...

Teinihän tuollainen 17-vuotias vielä on. Minun silmissäni ainakin. Ja totta helkutissa se sitä jatkaa, kun siihen annetaan ns.lupa. Miehesi tekee mitä tämä teini haluaa...menee samalla bussilla, samaan kaverikuvaan, saa soitella, chattailee facebookissa yms. Minä ainakin ottaisin mieheni puhutteluun ja kysyisin, että saako jotain kiksejä siitä, että teini pyörii ympärillä? Raja on vedettävä ja se on sun miehesi hommaa se.

"Aapee"
[QUOTE="wow";25923470]aikamoista!
mä tekisin tosta stopin keinolla millä tahansa! joko mies tekee tai sitten minä tekisin. Alkaahan se kohta mieskin olla kovilla houkutuksen suhteen kun ois laillista pikkupimppaa noin tyrkyllä.....[/QUOTE]

Jos on niin laillisen pikkupimpan perään, niin hyvä, että selviäis tässä vaiheessa.

Miksi ihmeessä mies suostuu johonkin kaverikuvaan..jos ei kiinnosta..tai vastailee edes puheluihin..
Kyllä mäkin uskon,että mies nauttii nuorelta tytöltä saamastaan huomiosta.

Itse kyllä olisin jo hermostunut moiseen touhuun..

"akka"
Mä heivaisin miehen helvettiin jos pitäs tollasta peliä.17 vuotias on lapsi,28 vuotias on lain mukaan aikuinen jonka tehtävä on lopettaa cmoinen touhu.Sua se mies ei kunnioita tippaakaan kun noin käyttäytyy,etkö sitä tajua.

-
Ap, kaikista eniten huolissani olisin siitä, että miehesi mielestä tuntuu olevan ok hengata teinin kanssa. Oli se sitten tyttö tai poika, niin huolestuttavaa on. Millainen muu kaveripiirinne on? Onko siellä yleistäkin hengailla teinien kanssa? Omassa tuttavapiirissäni tällaista ei esiinny.

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja Debra
"vieras"
sillä ukollas on vehje tanallaan sen teinin suhteen... älä sitä teiniä syyttele. Miehesi nauttii tilanteesta. Ja tilaisuus tekee varkaan... mistä tiedät ettei tää teini oo ollut teillä sillon "kattelemassa eläimiä" kun et ollut kotona?

"Aapee"
Mieheni ei siis ole tavannut vapaa-aikanaan luokkalaisiaan eikä ole mennyt luokkalaisten ryyppyiltoihin vaan on ollut omien kavereiden kans.
Kaveripiiri on laaja, mutta kaikki ovat yli 20-vuotiaita.

Harrastuksensa puolesta avokki on kuitenkin paljon tekemisissä teinien ja vanhempienkin kanssa

"vieras"
Aikuisen eli miehesi pitäisi tuntea vastuunsa ja laittaa rajat kanssakäymiselle. Teinille on normaalia ihastua vanhempiin miehiin, mutta siinä ei saisi olla mukana mitään todellista toimintaa. Muistan itsekin, että ihastuin alle 20-vuotiaana nelikymppiseeen pomooni, mutta olisi ollut sairasta, jos se olisi mennyt yhtään pitemmälle.

5n äiti
Voi ei! En voisi kuvitellakkaan että oma mieheni lähtisi ryyppäämään alaikäisen kanssa! Ja että vastailisi pitkin yötä tytön sopittoihin ja tottelisi noita bussiaikatauluja ja kaverikuvia. Ei kuulosta oikein kypsältä ja terveeltä sun miehes. Tai sitten ei vaan ajattele mitä oikeastaan tekee!

Tuu kertomaan miten meni keskustelu, luulen että tuo keskustelu herättää miehesi :)

"outoa"
Ap, kaikista eniten huolissani olisin siitä, että miehesi mielestä tuntuu olevan ok hengata teinin kanssa. Oli se sitten tyttö tai poika, niin huolestuttavaa on. Millainen muu kaveripiirinne on? Onko siellä yleistäkin hengailla teinien kanssa? Omassa tuttavapiirissäni tällaista ei esiinny.
Miksei voi hengata kaikenikäisten kanssa? Sulla jotkut ikärajat, kuka saa minkäkin ikäisen kanssa keskustella/hengata?

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
TT T
Eikös tuo ole juuri se ikä kun omanikäiset pojat on niiiiiiiiin tylsii ja joka toinen haluaa hengata itseään vanhemman miehen kanssa. Kohtahan se onkin jo täysikäinen ja pääsee baareihin mikäli ei jo niissä pyöri niinkuin kaikki muutkin ikäisensä. Valehtelee luultavasti vielä ikänsä kaikille miehille joita tapaa tai kohtaa.

"vieras"
Viime syksynä mieheni (28v) aloitti opiskelut toisen asteen koulutuksessa, missä muut opiskelijat ovat 16-20-vuotiaita. Suurin osa luokkalaisista on tyttöjä, joista osan minäkin olen tavannut. Tapaamani tytöt ovat olleet mukavia nuoria :) luokalla on kuitenkin yksi 16v (tainno 17v nykyisin), joka ensimmäisten viikkojen aikana osoitti jo hiukan ihastumisen merkkejä (tuijottelua luokassa, tapaamisten ehdottelua jne). Naureskelimme hiukan, että onpas söpöä. Nykyisin ei kuitenkaan naurata

Tämä tyttö soittelee miehelleni iltaisin ja aamuisin millä bussilla menee kouluun, voivatko mennä yhtämatkaa ja auta armias, jos mies onkin myöhästynyt bussista, niin johan puhelin vasta soikin. Hiihtolomaviikolla otti lähes päivittäin yhteyttä, että voisivatko tavata ja/tai ryypätä yhdessä. Yritti jopa silloin tulla meille katsomaan asuntoa ja eläinlaumaamme, kun tiesi, että olen reissussa. Tuossa vaiheessa totesin miehelleni, että minun kotiini ei yksikään alaikäinen teini tule ryypiskelemään, varsinkaan silloin, kun itse olen pois. Kaikkein eniten vitutti, kun olimme kaveriporukalla juhlimassa mieheni synttäreitä eräällä mökillä, niin eiköhän tämä tyttö soittanut minuutin yli puolenyön onnittelusoittoa eikä meinannut lopettaa puhelua millään. Aivan kuin normaali onnittelu esim päivällä ei olisi riittänyt. Tietenkin näiden päälle on kaikki koulussa tapahtuvat jutut, kuten aina tytön pitää päästä mieheni pariksi, koulukuvissa tahtoi välttämättä kaverikuvan, facebookissa laittaa aina viestiä, kun on online jne

Olen miehelleni sanonut, että tuon tytön käytös alkaa olla jo todella häiritsevää. Mieheni on sitä mieltä, että tyttö ei olisi enää ihastunut häneen vaan ovat vain kavereita. Mitäs pirua minun pitäisi tehdä? Olen itsekin ollut joskus 17v ja muistan kuinka itsekin sen ikäisenä käyttäydyin. En tahtoisi ottaa tyttöön yhteyttä ja käske rauhoittumaan, mutta ei taida kohta olla vaihtoehtoja.

Eikä tälläkään aloituksella ollut muuta pointtia kuin purkaa pikkuhiljaa alkanutta ärtymystä
Se miks tää 28 on otettu kun joku "ihastunut" mutta hei 16 vee! Tää tyttö nyt ei oikeen älyy!
Se mies on varattu ja eikä kiinnostunut alle 18 naisista! Täytä ensin 18 vee katotaan sitten!
Lähetä sellanen viesti!

"Mina"
Mielestäni ei ole mitenkään outoa 28-vuotiaalle olla 17-vuotiaan kaveri, mutta tuo heidän jatkuva kanssa käyminen on outoa. Miehesi voisi ottaa vähän etäisyyttä mm. laittamalla facebookin asetuksissa, että näkyy tälle tytölle offline tilassa ja jättämättä silloin tällöin vastaamatta viesteihin jos niissä ei ole mitään tärkeää. Ja yöllisille puheluille punaista luuria. Ja jos typykkä aamusta asti soittelee, niin mikä estää miestäsi jättämättä vastaamasta puheluihin ja kertomasta sitten koulussa, että tuli toisella bussilla jne.

Ei mielestäni ole vaimon asia ruveta 17-vuotiaalle typykälle asettamaan rajoja, vaan mies voisi hienovaraisesti omalla käytöksellään ohjata suhdetta enemmän koulukaveruuteen, ilman että tarvitsee nolata ketään :)

Yhteistyössä