Mieheni on ihastunut lastenhoitajaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iidaliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jäi vastaamatta toi esimieskysymys, mun esimies on hyvä koska se ei käytännössä puutu mun tekemisiin mitenkään paitsi työntää mulle lisää duunia aina kun on tilaisuus. :)

Oma esimies on tällä hetkellä mies, mulla ei oo ikinä ollu naista esimiehenä mutta en usko että sukupuolella on yhtään mitään merkitystä. Mun esimiehen paras puoli on siinä että se luottaa muhun eikä puutu mun tekemisiin ikinä ellei oo tarvetta eikä aikatauluta mitään mun puolesta vaan saan itse päättää kaikki. Mä en oo ees nähny koko äijää moneen kuukauteen. :)

Jos saan sanoa suoraan niin en ikinä haluais olla naisvaltaisessa työpaikassa töissä. Sori vaan mutta siellä on lähes aina ongelmia koska naiset osaa usein olla käsittämättömiä kusipäitä ainakin toisilleen. Meillä on töissä naiset vähemmistönä ja se toimii hyvin, mukavia tyyppejä kaikki ja hiton kivoja työkavereita.

oot niin oikeessa, valitettavasti. Yhden sairaalan osastonhoitaja sanoi mulle että voi sanoa että jokaisella osastolla on yksi persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen ja joku voi jopa nuoruuden takia kiusata. Hän oli loistotyyppi ja ainakin mulle puhui "akkoina" että mitä ne akat nyt on sanoneet/tehneet :D Siellä osastolla oli pahoja ongelmia, ihmisiä vähän väliä saikulla. Vois sanoa et mitä rankempi työ - sitä rankempaa kyräilyä ja työkavereista panettelua? Tai en tiedä miten jossain leipomossa tms naiset toimii..

[QUOTE="vieras";28861640]oot niin oikeessa, valitettavasti. Yhden sairaalan osastonhoitaja sanoi mulle että voi sanoa että jokaisella osastolla on yksi persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen ja joku voi jopa nuoruuden takia kiusata. Hän oli loistotyyppi ja ainakin mulle puhui "akkoina" että mitä ne akat nyt on sanoneet/tehneet :D Siellä osastolla oli pahoja ongelmia, ihmisiä vähän väliä saikulla. Vois sanoa et mitä rankempi työ - sitä rankempaa kyräilyä ja työkavereista panettelua? Tai en tiedä miten jossain leipomossa tms naiset toimii..[/QUOTE]Sen verran mä olen työelämässä ollut ja naisia ainakin luulen tuntevani että väitän että samoja ongelmia on lähes kaikissa naisvaltaisissa työpaikoissa. Mä en tajua enkä varmaan ikinä opi tajuamaan miksi jotkut naiset kehittävät tai hakevat tarpeetonta draamaa omaan elämäänsä. :)

Joo sulla on hyvä pomo! Luottaa ja uskoo suhun :) teidän alalla ei ehkä hirveästi tule sellaisia tilanteita mitä pitää purkaa yhdessä? Esim. sairaalatyössä potilas jos käy hoitajien kimppuun tai sattuu välikohtaus. Ihanan itsenäistältä hommalta vaikuttaa...

Sen verran mä olen työelämässä ollut ja naisia ainakin luulen tuntevani että väitän että samoja ongelmia on lähes kaikissa naisvaltaisissa työpaikoissa. Mä en tajua enkä varmaan ikinä opi tajuamaan miksi jotkut naiset kehittävät tai hakevat tarpeetonta draamaa omaan elämäänsä. :)

Juu, se on aivan älytöntä :/ Onneksi esimiehet tietäävät ne työntekijät ja osaavat hoitaa nuo draamat mutta joissain tapauksissahan kutsutaan työterveyslääkärit/psykologit paikalle. Jos konfliktit menee niin pahoiksi ja näkyy sairauslomina jne.

[QUOTE="vieras";28861648]Juu, se on aivan älytöntä :/ Onneksi esimiehet tietäävät ne työntekijät ja osaavat hoitaa nuo draamat mutta joissain tapauksissahan kutsutaan työterveyslääkärit/psykologit paikalle. Jos konfliktit menee niin pahoiksi ja näkyy sairauslomina jne.[/QUOTE]Tsemppiä sulle sinne yövuoroos! Mä tein joskus opiskeluaikoina yövuoroja ja niissä oli parasta se kun sai mennä kotiin jollain aamudösällä silloin kun kaikki muut oli menossa masentuneen näköisinä töihin. Vahingoniloisena mä nautin siitä että tiesin että saan mennä kotiin nukkumaan.

Jos saan sanoa suoraan niin en ikinä haluais olla naisvaltaisessa työpaikassa töissä. Sori vaan mutta siellä on lähes aina ongelmia koska naiset osaa usein olla käsittämättömiä kusipäitä ainakin toisilleen. Meillä on töissä naiset vähemmistönä ja se toimii hyvin, mukavia tyyppejä kaikki ja hiton kivoja työkavereita.

Tämä on ihan kuin minun suustani ja olen nainen töissä miesvaltaisessa työpaikassa IT-alalla. Kerran urani aikana olen erehtynyt naisvaltaiseen työpaikkaan, jatkossa pysyn visusti kaukana moisista paikoista.

kyllä se kilttikin mies voi haksahtaa, jos oma akka (huom JOS, ELÄ SUUTU) on väsynyt, ei-niin-huoliteltu, (mikä hyvin ymmärrettävää), kun taas hoitaja aina ihanan raikas, (jonka myös ymmärtää, koska hänhän ei ole töissä24/7 kuten vaimo) .. eli itsehän en todellakaan hankkisi lastenhoitajaksi 20v tyttöstä!! sillon käy helposti just niinku elokuvissa..

Kiitos kaikille vastauksista! Kiitos näistä vinkeistä, ettei kannata olla tytölle tyly. En haluaisikaan olla, mutta olen ihan vahingossa kun olen ärsyyntynyt. Nyt yritän tietoisesti välttää sitä.

No olin tänään kavereiden kanssa iltaa viettämässä. Mieheni jäi tekemään töitä kotiin (tai mitä lie) ja hoitaja leikitti lapsia. Itse en lähtenyt edes baariin, kun mielessä pyöri mitä voi tapahtua kun lapset unten mailla ja hoitaja ja mies jää kaksin. Menin kotiin yhdeksältä ja hoitaja oli juuri saanut lapset nukkumaan ja teki ilmeisesti lähtöä koska oli jo kengät jalassa ja rupatteli mieheni kanssa... Hymyilin tytölle ja kiittelin häntä illasta. Toivottelin hyvää yötä jne.. Yritin olla mahdollisimman ystävällinen. Kysyin sitten mieheltäni illalla, onko hän kiinnostunut lastenhoitajastamme. Mies nauroi. Sanoi, että ei todellakaan ole. Kerroin havaintoja joita olin tehnyt, johon mies sanoi, että olen turhaan mustasukkainen kun tytöllä on poikaystävä ja miehellä minut ja lapset.... Tyttö ei ole koskaan puhunut poikaystävästä. Heti ekaks tuli mieleen, että onko mies ehdottanut jotain ja tyttö vastannut että on poikaystävä... Huoh. Täytyy miettiä tätä vielä. Ehkä etsin toisen hoitajan....

kyllä se kilttikin mies voi haksahtaa, jos oma akka (huom JOS, ELÄ SUUTU) on väsynyt, ei-niin-huoliteltu, (mikä hyvin ymmärrettävää), kun taas hoitaja aina ihanan raikas, (jonka myös ymmärtää, koska hänhän ei ole töissä24/7 kuten vaimo) .. eli itsehän en todellakaan hankkisi lastenhoitajaksi 20v tyttöstä!! sillon käy helposti just niinku elokuvissa..

peesi!

[QUOTE="iidaliina";28865554]Kiitos kaikille vastauksista! Kiitos näistä vinkeistä, ettei kannata olla tytölle tyly. En haluaisikaan olla, mutta olen ihan vahingossa kun olen ärsyyntynyt. Nyt yritän tietoisesti välttää sitä.

No olin tänään kavereiden kanssa iltaa viettämässä. Mieheni jäi tekemään töitä kotiin (tai mitä lie) ja hoitaja leikitti lapsia. Itse en lähtenyt edes baariin, kun mielessä pyöri mitä voi tapahtua kun lapset unten mailla ja hoitaja ja mies jää kaksin. Menin kotiin yhdeksältä ja hoitaja oli juuri saanut lapset nukkumaan ja teki ilmeisesti lähtöä koska oli jo kengät jalassa ja rupatteli mieheni kanssa... Hymyilin tytölle ja kiittelin häntä illasta. Toivottelin hyvää yötä jne.. Yritin olla mahdollisimman ystävällinen. Kysyin sitten mieheltäni illalla, onko hän kiinnostunut lastenhoitajastamme. Mies nauroi. Sanoi, että ei todellakaan ole. Kerroin havaintoja joita olin tehnyt, johon mies sanoi, että olen turhaan mustasukkainen kun tytöllä on poikaystävä ja miehellä minut ja lapset.... Tyttö ei ole koskaan puhunut poikaystävästä. Heti ekaks tuli mieleen, että onko mies ehdottanut jotain ja tyttö vastannut että on poikaystävä... Huoh. Täytyy miettiä tätä vielä. Ehkä etsin toisen hoitajan....[/QUOTE]

Mitä se toisen hoitajan etsiminen auttaa? Miehesi olisi silti vieläkin pölvästi.

Yhteistyössä