Mieheni on ihastunut toiseen naiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jl

Vieras
Olen huomannut että mieheni on ihastunut toiseen naiseen.Meillä 1 lapsi pieni poika,nainen avoliitossa ja hänellä 2 pientä tytärtä.Mieheni ei myönnä mitään mutta kun katselevat toisiaan olen sen huomannut.Mitä teen?

sano että voi painua sinne toisen naisen luo. niin mä tekisin.

ite huomasin samaa aikoinaan, kattelin sitä touhua jonkun aikaa ja toistensa luo ne löys mun "seläntakana".

no, mun mielestä ihastumisia tulee ja menee. oleellista on se, miten ihastunut itse suhtautuu siihen (eli tekeekö mitään asialle vai antaako ajan kulua ja ihastuksen mennä ohi).

No mutta tekeekö muuta? Missä hän sitä naista näkee? Onko se edes molemmin puolista? Jos se häiritsee, niin ei teidän auta ku muuttaa.

Jos taas jotain tapahtunut on tapahtuu, niin minä ainakin informoisin tämän akan miehelle ja mies lentäis saman tien pihalle. Vaikka alasti =D

Sano miehellesi ihan suoraan että olet seurannut tilannetta ja turha sitä on enään miehesi kieltää! Kissa pöydälle. Jos kyse on vain ihastumisesta ja kumpikaan ei vie sitä pidemmälle, se menee aikanaan ohi. Mutta jos esim. naapuri on halukas johonkin vakavampaan... kannattaa asia selvittää heti alkuunsa!

Alkuperäinen kirjoittaja jl:
Ovat meidän naapureita eli päivittäin näkevät ja luulen että on molemminpuolista siltä vaikuttaa.

Voihan heillä ollakin jo jotain muutakin,et ole vain aikaisemmin noteerannut. Kysy suoraan siltä mieheltäs mitä se meinaa. Jos on vain ihastus niin varmaan lopahtaa jossain vaiheessa. Ei sitä eroa kannata kovin hepposin perustein ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jl:
No mieheni ei ole koskaan käynyt heillä kylässä eikä toisinpäin.Vain tiellä ja pihalla ovat tavanneet ja jutelleet.

IHan vain ihastumiselta vaikuttaa. Tuskin sen syvempiä tunteita. =/
Mutta siltin kannattaa ottaa asia puheeksi kotona!

No minä kyllä sanoisin miehelle, että muuta ratkaisua ei ole kuin muutto. Muutatte muualle. Voi nimettäin olla, että joskus jotain tapahtuu -varsinki ku tuo on molemminpuolista. Ja oliko tällä naapurinakalla ukkoa, pitäsköhän tänki tietää näistä ongelmista?

Lisäksi ios kyllä niin, ettei tarttis mitään kanssakäymistä olla enää tämän naapurin kans. Mitä enemmän hän vietää tämän kans aikaa sitä todennäköisemmin jotain tapahtuu.

Oon samaa mieltä. Kissa pöydälle ja muutatte. Piste. Ja jos taas tapahtuu samaa, niin sit alkaisin miettimään vakavasti sitä eroa.

Muuttamaan täällä kehotetaan? Kyllä sitä sillä viissiin antaa aika paljon valtaa jollekin ihastukselle, eikä luota mieheensä. Kuulostaa ihan hullulta ratkaisulta. Ja varmasti hiukan epärealistiseltakin.

Miten niin epärealistista? Jos äijä joka päivä näkee ihastuksen ja se on molemminpuolista, niin miten luulet käyvän? Nainenhan tässä aloituksessa ei luota mieheensä, koska ei tunne hyväksi tätä ihastusta. Ja ei se muuten hyväksi olekaan. Vai miten kävi vaikkapa Jennifer Anistonille, jos otetaan ihan julkkis esimerkiksi?No ei hyvin.

Tutkimusten mukaan pettäminen tapahtuu todennäköisesti miehen puolelta silloin, kun äiti on raskaana tai lapset pieniä. Ite tiedän aika paljon näitä tarinoita, kun perheen äiti on synnärillä niin äijä sillä välin painelee naapurin emäntää. Yhdessä tapauksessa naapurin emäntä tuli paksuksi. Eikä oo ees vitsi, tätä tapahtuu.

Minerva, ite en oo ainakaan sitä mieltä et ihastuminen on hyvä juttu parisuhteessa. Se on vähintäänkin erittäin hälyttävää, mulle se ois enemmän. Oo nsitä mieltä, että sama se kumpi osapuoli, että jos osoittaa kiintymystä muihin parisuhteen ulkopuolella oleville..niin ero on ihan ok. KUmmankin puolesta. Jos rakastuu toiseen, niin sit varmaan pitäis erota ja antaa toisen etsiä semmonen parempi. Jos on kyse ihastumisesta, niin kukin tekee sen oman päätöksensä mukaan..sehän on kii sit siitä, mitä tapahtuu. Onks se moikkausta vai jotain muutakin..

No epärealistista lähinnä siksi, että harvalla on mahdollisuus -vielä pienen lapsen kanssa- yhtäkkiä vain muuttaa. Niin kuin niitä hyviä kämppiä kasvaisi puissa ja voimavaroja moiseen riittäisi.
Todennäköisesti fiksuinta olisi puhua asiasta sen miehen kanssa. Heti kun ihastus lakkaa olemasta salaista, niin siitä todennäköisesti menee myös viehätys.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Miten niin epärealistista? Jos äijä joka päivä näkee ihastuksen ja se on molemminpuolista, niin miten luulet käyvän? Nainenhan tässä aloituksessa ei luota mieheensä, koska ei tunne hyväksi tätä ihastusta. Ja ei se muuten hyväksi olekaan. Vai miten kävi vaikkapa Jennifer Anistonille, jos otetaan ihan julkkis esimerkiksi?No ei hyvin.

Tutkimusten mukaan pettäminen tapahtuu todennäköisesti miehen puolelta silloin, kun äiti on raskaana tai lapset pieniä. Ite tiedän aika paljon näitä tarinoita, kun perheen äiti on synnärillä niin äijä sillä välin painelee naapurin emäntää. Yhdessä tapauksessa naapurin emäntä tuli paksuksi. Eikä oo ees vitsi, tätä tapahtuu.

Minerva, ite en oo ainakaan sitä mieltä et ihastuminen on hyvä juttu parisuhteessa. Se on vähintäänkin erittäin hälyttävää, mulle se ois enemmän. Oo nsitä mieltä, että sama se kumpi osapuoli, että jos osoittaa kiintymystä muihin parisuhteen ulkopuolella oleville..niin ero on ihan ok. KUmmankin puolesta. Jos rakastuu toiseen, niin sit varmaan pitäis erota ja antaa toisen etsiä semmonen parempi. Jos on kyse ihastumisesta, niin kukin tekee sen oman päätöksensä mukaan..sehän on kii sit siitä, mitä tapahtuu. Onks se moikkausta vai jotain muutakin..

Meillä sama ongelma. On jatkunut jo useita vuosia. Mies kiistää, että hänen puoleltaan ei ole mitään ihastumista. Viimeksi nyt vappuna (naapurijuhlissa) Lähdettiin pois normaalit kiitos- ja poismenohalaukset. Tämä nainen vielä lopuksi kosketti mieheni olkapäätä. Johon mies vastasi samoin. Kun otin asian muutaman päivän päästä esille. Mies raivostui ja sanoi, ettei ole ole moiseen noteerannut. Minusta pahinta on se, että mies ei myönnä mitään. Vaan raivoaa, että olen mustasukkainen ja harhaluuloinen.