Teini ihastunut mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Huuuoh
  • Ensimmäinen viesti
Huuuoh
Viime syksynä mieheni (28v) aloitti opiskelut toisen asteen koulutuksessa, missä muut opiskelijat ovat 16-20-vuotiaita. Suurin osa luokkalaisista on tyttöjä, joista osan minäkin olen tavannut. Tapaamani tytöt ovat olleet mukavia nuoria :) luokalla on kuitenkin yksi 16v (tainno 17v nykyisin), joka ensimmäisten viikkojen aikana osoitti jo hiukan ihastumisen merkkejä (tuijottelua luokassa, tapaamisten ehdottelua jne). Naureskelimme hiukan, että onpas söpöä. Nykyisin ei kuitenkaan naurata

Tämä tyttö soittelee miehelleni iltaisin ja aamuisin millä bussilla menee kouluun, voivatko mennä yhtämatkaa ja auta armias, jos mies onkin myöhästynyt bussista, niin johan puhelin vasta soikin. Hiihtolomaviikolla otti lähes päivittäin yhteyttä, että voisivatko tavata ja/tai ryypätä yhdessä. Yritti jopa silloin tulla meille katsomaan asuntoa ja eläinlaumaamme, kun tiesi, että olen reissussa. Tuossa vaiheessa totesin miehelleni, että minun kotiini ei yksikään alaikäinen teini tule ryypiskelemään, varsinkaan silloin, kun itse olen pois. Kaikkein eniten vitutti, kun olimme kaveriporukalla juhlimassa mieheni synttäreitä eräällä mökillä, niin eiköhän tämä tyttö soittanut minuutin yli puolenyön onnittelusoittoa eikä meinannut lopettaa puhelua millään. Aivan kuin normaali onnittelu esim päivällä ei olisi riittänyt. Tietenkin näiden päälle on kaikki koulussa tapahtuvat jutut, kuten aina tytön pitää päästä mieheni pariksi, koulukuvissa tahtoi välttämättä kaverikuvan, facebookissa laittaa aina viestiä, kun on online jne

Olen miehelleni sanonut, että tuon tytön käytös alkaa olla jo todella häiritsevää. Mieheni on sitä mieltä, että tyttö ei olisi enää ihastunut häneen vaan ovat vain kavereita. Mitäs pirua minun pitäisi tehdä? Olen itsekin ollut joskus 17v ja muistan kuinka itsekin sen ikäisenä käyttäydyin. En tahtoisi ottaa tyttöön yhteyttä ja käske rauhoittumaan, mutta ei taida kohta olla vaihtoehtoja.

Eikä tälläkään aloituksella ollut muuta pointtia kuin purkaa pikkuhiljaa alkanutta ärtymystä

tarkkaileppa miestäsi
No miehes vissiin nauttii tämän teinin huomiosta, kun ei saa sitä loppumaan. Soittoihin ei ole pakko vastata, ei pakko järjestää menoja samalla bussilla, eikä varsinkaan puhua yöllä puhelimessa, jos ei sitä oikeasti halua. luuri korvaan vaan, ja selvillä sanoilla selväks, että yhteydenoton pitää loppua heti, ainoastaan koulussa voivat olla luokkakavereita...

Vaan mistäpä tiedät miehes tunteet? jospa onkin ihastunut? Ei tuo niin iso ikäero kuitenkaan ole, ja tuon ikäinen likka voi olla jo kypsänoloinenkin, eikä mikään teinimukula...

-
Miehesi pitäisi aikuisena ihmisenä tehdä teinille selväksi, että kavereita voidaan olla, mutta päivittäinen yhteydenpito ja stalkkaus ei käy päinsä. Miehesi taitaa salaa nauttia huomiosta siinä määrin, ettei viitsi pistää teiniä aisoihin. Tuollainen on sitä teiniäkin kohtaan tosi törkeää käytöstä, koska nuori ihminen ihan varmasti elättelee jotain toiveita, kun mies ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta.

"vieras"
Jos miehellä ei ole munaa sanoa tytölle itse, niin minä sitten sanoisin. Mutta jos tyttö jatkaa tuota käytöstää vieläkin, niin miten miehesi voi sanoa, että tyttö on ihastunut jo johonkin toiseen? Eihän siinä olisi mitään järkeä... Mutta niin, sanot nyt sille ukolle että sanoo tytölle suoraan että tuollainen peli ei vetele. En ymmärrä miksi miehesi edes vastailee tytön soittoihin tai osoittaa hänelle mitään huomiota...

Otsikosta sain sellaisen kuvan, että kyseessä on oikeasti joku 13-14 -vuotias mutta 17 -vuotias on jo nainen. Onhan se mahdollista, että ovat vaan kavereita. Mutta jos kyseessä onkin ihastus, niin alkaisin sinuna miettimään ruokkiiko miehesi sitä ihastusta, jos kerran vieläkin jatkaa..en tarkoita että välttämättä pettäisi, mutta onko niin imarreltu huomiosta että ei tee kerralla peliä selväksi.

Lex
[QUOTE="Piipi";25923131]Ensimmäisenä tuli mieleen, että miksi miehesi on antanut tälle teinille puhelinnumeronsa?[/QUOTE]

Öhöm, jos joku mun opiskelu/työkaveri pyytäisi mun puhelinnumeroa, niin olisi aika outoa olla antamattakaan =)

"vieras"
Juu tuskinpa teini jaksaisi kauaa roikkua, ellei saisi jotain vastakaikua. Jos mun mies puhuisi jonkin teinin kanssa yöllä tai teini soittelisi millä on kouluun menossa, luultavimmin mies ymmärtäisi sanoa että eti kuule ikäistäsi seuraa ja lopeta tuollainen ja sen jälkeen ei enää vastaisi puheluihin.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
serfawe
Itsekin ihmettelen sitä, että miksi miehesi ei tee asialle mitään. Voisin jopa epäillä, että mies nauttii saamastaan huomiosta ja voi olla jopa itsekin ihastunut, 17-vuotias on nuori mutta ei ihan lapsi kuitenkaan. Jos olisin itse sinun tilanteessa, niin vaatisin miestä sanomaan tytölle että nyt loppu toi soittelu.

vieraileva
*Kling kling kling* Eikö hälytyskellot soi?
Hyvänen aika, miehesi työ olisi tehdä stoppi tuolle "ystävyydelle". Kaverikuva? Oikeasti 28v mies suostuu kaverikuvaan teinitytön kanssa.
Olen hämmentynyt.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Eihän se pelkästään ole sen teinin vika jos miehesi suostuu kaverikuvaan, juttelemaan tämän kanssa puhelimessa yöllä kun on puolisonsa ja kavereidensa kanssa mökillä juhlimassa, kulkemaan samoilla busseilla jne.
Noista miehesi ei olisi tarvinnut tehdä mitään ellei ole itse halunnut.

Olisiko miehesi sitten ottanut tuon teinin katsomaan asuntoanne ja eläimiä ellet olisi kieltänyt?

Taitaa miehesi nyt nauttia olla kukkona tunkiolla.

"Aapee"
Puhelinnumerot jakoivat koko luokan kesken heti ensimmäisen viikon aikana.

Onhan sekin mahdollista, että mies nauttii tämän tytön antamasta huomiosta, mikä on tyttöä kohtaan väärin. Koulussa tyttö kuulemma yrittää iskeä rinnakkaisluokalla olevia poikia, jonka takia mies sanoo ettei ole ihastunut häneen enää.

Veemäinen tilanne. Pitänee keskustella vielä miehen kanssa. Viimeksi vaan mies jo naureskellen kysyi olenko mustasukkainen 17-vuotiaasta

Heheeh
Tässä tämä taas nähdään, ap kirjoitti nuoresta naisesta (no tyttöhän se vielä) joka on ihastunut hänen mieheensä, ja suurinpiirtein kaikki teilaa heti että hyi horo blaablaa.. Mutta mitäpä jos alottaja olisikin kirjoittanut nuoresta miehestä (no poikahan se vielä) joka olisikin hänen vaimonsa kanssa samassa opiskelupaikassa ja soittelisi yöllä jne.. :D

Tässä tämä taas nähdään, ap kirjoitti nuoresta naisesta (no tyttöhän se vielä) joka on ihastunut hänen mieheensä, ja suurinpiirtein kaikki teilaa heti että hyi horo blaablaa.. Mutta mitäpä jos alottaja olisikin kirjoittanut nuoresta miehestä (no poikahan se vielä) joka olisikin hänen vaimonsa kanssa samassa opiskelupaikassa ja soittelisi yöllä jne.. :D
No mitä siinä on erilaista? Ei sen hyväksyttävämpää kumpikaan. Ihme kommentti..

"Mutsi"
Itsekin opiskelen teinien seassa aikuisena, ja meillä on kyllä aika "erillistä" tämä touhu. Tarkoitan siis, ettei teinit viihdy yhtään meidän vanhempien seurassa vaan heillä on omat juttunsa. Ei heitä kiinnosta sen kummemmin edes jutella muiden kuin toisten samanikäistensä kanssa. Kummalta tuo sun miehes touhu kuulostaa.

Heheeh
[QUOTE="Aapee";25923296]Puhelinnumerot jakoivat koko luokan kesken heti ensimmäisen viikon aikana.

Onhan sekin mahdollista, että mies nauttii tämän tytön antamasta huomiosta, mikä on tyttöä kohtaan väärin. Koulussa tyttö kuulemma yrittää iskeä rinnakkaisluokalla olevia poikia, jonka takia mies sanoo ettei ole ihastunut häneen enää.

Veemäinen tilanne. Pitänee keskustella vielä miehen kanssa. Viimeksi vaan mies jo naureskellen kysyi olenko mustasukkainen 17-vuotiaasta[/QUOTE]

Usko pois, miehesi nauttii tavalla tai toisella tuosta tilanteesta, ja saamastaan huomiosta. Mutta se EI tarkoita että hänellä olisi hirveitä himoja tyttöä kohtaan, tai aikomuksenaan pettää sinua tai mitään. Itseäni kyllä häiritsisi tuollainen yölläkin soittelu näin varattuna miehenä.. Anna miehesi saada huomiota siltä tytöltä, elä liikoja huolestu asiasta, mutta samalla koita saada miehesi sanomaan tälle ettei keskellä yötä soittelisi tms, vaikka pistämällä puhelimen äänettömälle tms.

täh?
Täh? Mun mielestä tässä keskustelussa kukaan ei oo haukkunu tätä likkaa horoksi ym, sen sijaan aika moni on kyseenalaistanut miehen käytöksen. Kuulostaa siltä, että mies nauttii täysin siemauksian likan huomiosta, ehkä on jopa itsekin ihastunut. Ikäero ei ole hirvittävän suuri kuitenkaan.

Usko pois, miehesi nauttii tavalla tai toisella tuosta tilanteesta, ja saamastaan huomiosta. Mutta se EI tarkoita että hänellä olisi hirveitä himoja tyttöä kohtaan, tai aikomuksenaan pettää sinua tai mitään. Itseäni kyllä häiritsisi tuollainen yölläkin soittelu näin varattuna miehenä.. Anna miehesi saada huomiota siltä tytöltä, elä liikoja huolestu asiasta, mutta samalla koita saada miehesi sanomaan tälle ettei keskellä yötä soittelisi tms, vaikka pistämällä puhelimen äänettömälle tms.
Mä en kyllä katselis hetkeäkään tollasta soittelua, että millä bussilla meet jne. Ja että yrittäisi tulla meille, kun itse en olis kotona. On ap:lla rautaiset hermot, että on ees tähän asti kestänyt.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
weawer
Miksi mä en näe tässä keskustelussa ainuttakaan "hyi horo blaablaablaa"-tyylistä kommenttia?! :D

"Aapee"
Rautaiset hermot joo...

En ole liikaa viitsinyt huutaa ja räyhätä asiasta, koska räyhäämällä tilanne vain pahenee. Yhtäkkiä oma ihana avovaimo ei olekkaan muuta kuin räyhäävä kotihirviö, joka mustasukkailee liikaa ja teini on se iloinen söpö höpöttäjä..

Yhteistyössä