P
Peyote
Vieras
No mulla ei vielä ole tuon ikäisiä tyttöjä ole, mutta luulisin että olisin vahingossa törmännyt tähän käppänään täyden juomalasin kanssa/kampannut ukon. =)
Hupsista!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mulla ei vielä ole tuon ikäisiä tyttöjä ole, mutta luulisin että olisin vahingossa törmännyt tähän käppänään täyden juomalasin kanssa/kampannut ukon. =)
Minullekin tuli eräs sukulaismies serkkuni lakkiaisissa isällisesti ja tukevassa takatuupparissa kehumaan, millaisen riskin otan pukeutuessani siten (polvipituinen kynähame, valkoinen paitapusero ja korkeat kengät). Olin 17-vuotias ja "vanha setä" kuiskutteli, miten vaarallista on koettaa näyttää naiselta kun on vielä tyttö, tissitkin kyllä jo kasvaneet, on muuten nätit, voi jos minäkin olisin vähän nuorempi...
Hyväntahtoisia neuvoja vähän vanhemmalta sedältä. Pääsi siinä vähän lähentelemään kuiskutellessaan ja puhumaan pikkutuhmia nuorelle tytölle.
Hyi että. Mikä noita setiä vaivaa, ei varmana kukaan kaksymppinen tollasia tulis sanomaan. Ällöttävää.
Kai se 50+ mittarissa saa uskomaan, että on ihan paikallaan puhua puolihävyttömiä nuorille naisille.