Jos ulkopuolinen mies sanoo näin tyttärelleni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anki68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sallin tulkinnat myös itselleni, muutkin sitä harrastavat.

Luultavasti varoitukset Ranskalaisista miehistä oli jätetty sanomatta, koska se oli niin loukannut.

Totesit aikaisemmin, että miehesi olisi puuttunut vastaavaan tilanteeseen. Niin jäi mietityttämään, että miten tuo olisi hoidettu käytöstapojen mukaisesti ja tahdikkaasti? Ilman, että suku olisi hakenut popparit esiin.

Eiköhän tuossa loukannut äijän alentava ällötyyli eikä se, että vanhemmat olisivat unohtaneet varoittAa tyttöä.

[QUOTE="vieras";28559998]Kuvitteleeko joku normaali ihminen muka, että ranskalaismiehet ovat nuorille tytöille kotimaan miehiä vaarallisempia. :D Papparainen oli selvästi moukka persu.[/QUOTE]

Papparainen oli itse sellainen, josta pitäisi varoitella. Luulee, että se, kun tyttö on kaunis, antaa luvan käydä tommosia ällöttävyyksiä puhumassa.

Jos äijä olisi vain halunnut ystävällisesti varoittaa ja huolehtia, se olisi asetellut sanansa toisin, nyt sen jutut oli vain ällöttäviä ja nuoren mielestä todennäköisesti ahdistavia ja kiusaannuttavia. Siis kuka normaali ilkeää oikein tytön vanhempien kuullen alkaa sanomaan toista seksipommiksi ja kuvailemaan miten pylly vilkkuu minihameen alta?

Nimim. Blue voisi nyt ottaa lasin vettä ja pari kertaa hengittää rauhallisesti. Ensinnäkin tapauksen tyttö on 18v ja siis aikuinen. Älä siis edes viitsi alkaa heittelemään mitään pedo-läppää. Toisekseen mies puhui varmasti ihan asiaa. Vaaleat pohjoismaiset kaunottaret nyt vain ovat aika kovassa "suosiossa" tuolla Euroopassa. Ranskassa myös lähestymisen kulttuuri on huomattavasti Suomea avoimempi. Se tarkoittaa, että on jopa todennäköistä että liehittelijöitä ja kahvikutsujen esittäjiä tosiaankin reissun aikana ilmestyy.

Itse en oikein ymmärrä mistä tässä tapauksessa olisi pitänyt loukkaantua. Kai se termi "seksipommi" sitten oli väärä sanavalinta, mutta 99% varmuudella veikkaan, että kehaisuna se oli tarkoitettu tytön kauneudesta.

Sitäpaitsi, se ei ole nuoren tytön oma syy, jos häneen kiinnitetään huomiota, Ranskassa tai missä tahansa. Ei tarvitse vihjailla jostain pyllistelyistä, koska nuori tyttö ei sellaisia tarvitse, saadakseen ahdistelijoita peräänsä.

Siskon tyttö oli Espanjassa luokan kanssa ja sai peräänsä ihan hirveitä ukkoja ja ahdistelijoita, vaikka pukeutui oikein tahallaan peittävästi ja siveästi. Todella inhottava olo tulee nuorelle tytölle, kun hänelle sanotaan siihen malliin, että on hänen omaa syytään ja omaa aiheuttamaansa, että joku sekopää kyylää tai tulee ehdottelemaan limaisia.

Miettikääs kuinka omituiselta tuntuisi tilanne, jossa joku vastaavan ikäinen nainen puhelisi teinikäiselle ja vielä vanhempien kuullen pullottavista haaruksista, hyvistä perseistä, seksikkyydestä tms..

[QUOTE="mies";28560270]Heh heh, Suomessa ollaan muka niin kohteliaita kun ne todelliset käytöstavat on aika heikolla tolalla.

Ranskassa nää asiat on erilaisia. Miehillä on siellä enemmän valtaa.[/QUOTE]

Mitä sä TAAS höpötät! Kasvoko sulla se hauis edes yhtään?

[QUOTE="mies";28560270]Heh heh, Suomessa ollaan muka niin kohteliaita kun ne todelliset käytöstavat on aika heikolla tolalla.

Nyt en ymmärrä. Tässä aloituksessa ei äijä edes yrittänyt olla kohtelias, vaan näytti avoimesti, miten huonot hänen käytöstavat ovatkaan.

Ällöttävä ukko kuolaa nuorta tyttöä ja sen johdosta kokee tarvetta ahdistella sanallisesti. Toi "mistäs mä tiedän mitä sä haluat" yritti olla tuollainen verhottu pieni huorittelu.

Mulle on tuon ikäisenä ja vähän vanhempanakin just tuollaiset viiskymppiset ällöttävät äijät puhuneet tuohon tyyliin, siis ei tietenkään kaikki mutta ne jotka on niin on jääneet mieleen hyvin limaisina äijinä ja inhottavina, ahdistavina kokemuksina. Vaikka ne onkin olleet vain puheita ja katseita.

Ja ei ole kyse siitä etteikö minua olisi silloin lähestyneet muut miehet, siis että olisin ollut ihan "naiivi" miesten kiinnostukselle, flirttailulle jne. Tässä onkin kyse siitä että noin paljon vanhempi mies puhuu rivoja (nuo puheet on rivoja vaikkakin huonosti peiteltyjä) ja se nyt vain menee niin että 17-20v (joskus vähän vanhempikin) tyttö ahdistuu siitä kun oman isän ikäinen tuo ilmi tuollaisen ajattelun tytöstä ja usein juuri tuolla lailla syyllistämällä, että en voi tälle mitään kun olet tuollainen seksipommi, että sun vika.

Ja ap. kertoi että mies on heidän pikku kaupungissaan tärkeä henkilö, eli luultavasti kokee oikeudekseen jutella "mukavia" nuorille tytöille. Ja tuo mitä oli sanonut kahden kesken ja lopuksi : mistäs minä tiedän mitä sinä haluat, ja kuvaillut tyttöä seksipommiksi, oli minun tulkinnan mukaan sedältä vähän kuin rivien välistä sanottu että tällekkin sedälle kelpais jos tyttö nyt vain ymmärrät, en kehtaa tämän suoremmin enää sanoa kun tämä kuitenkin perhejuhla.
Kuka oikeasti muuten puhuu tuollaisia jos ei ole vähän taka-ajatuksia mielessä?

Luultavasti varoitukset Ranskalaisista miehistä oli jätetty sanomatta, koska se oli niin loukannut.

Totesit aikaisemmin, että miehesi olisi puuttunut vastaavaan tilanteeseen. Niin jäi mietityttämään, että miten tuo olisi hoidettu käytöstapojen mukaisesti ja tahdikkaasti? Ilman, että suku olisi hakenut popparit esiin.

Ihan siten että "Älä viitsi puhua tyttärelleni noin." Sinäkö et osaa sanoa yksinkertaista asiaa ilman että sinun sukusi hakee aina popparit esiin? Tai no, ei yllätä... :whistle:

Ja ps. mä en tulkinnut mitään omaa. Voit osoittaa suoran esimerkin jos vihjailet siihen suuntaan. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

No ehkä siinä on sitten syynsä etten minä asu Ranskassa. :)

[QUOTE="Mirva";28560035]Nimim. Blue voisi nyt ottaa lasin vettä ja pari kertaa hengittää rauhallisesti. Ensinnäkin tapauksen tyttö on 18v ja siis aikuinen. Älä siis edes viitsi alkaa heittelemään mitään pedo-läppää. Toisekseen mies puhui varmasti ihan asiaa. Vaaleat pohjoismaiset kaunottaret nyt vain ovat aika kovassa "suosiossa" tuolla Euroopassa. Ranskassa myös lähestymisen kulttuuri on huomattavasti Suomea avoimempi. Se tarkoittaa, että on jopa todennäköistä että liehittelijöitä ja kahvikutsujen esittäjiä tosiaankin reissun aikana ilmestyy.

Itse en oikein ymmärrä mistä tässä tapauksessa olisi pitänyt loukkaantua. Kai se termi "seksipommi" sitten oli väärä sanavalinta, mutta 99% varmuudella veikkaan, että kehaisuna se oli tarkoitettu tytön kauneudesta.[/QUOTE]

Pedoläppää en heittänyt. Hyi helvetti mikä sanaparsi... Ja siis en jaksa kelata koko ketjua läpi mutta sanoiko ap tyttö tosiaan oli 18v. Mutta vaikka olikin niin meidän perheen tilanteessa asia ei olisi muuttunut. Mun lapselle ei puhuta noin. :)

No mulla ei vielä ole tuon ikäisiä tyttöjä ole, mutta luulisin että olisin vahingossa törmännyt tähän käppänään täyden juomalasin kanssa/kampannut ukon. =)

Tähän piti vielä puuttua... Oletko oikeasti aikuinen, järkevä, ihminen??

Vastaa oikeasti siihen mun jo moneen kertaan esittaämääni kysymykseen että jos sun tytöstäsi joku alkaisi puhumaan kahvipöydässä noin niin menisitko oikeasti juttuun mukaan naureskellen että "Hyvä kun varottelet kun meidän Marjukka onkin sellainen seksibeibe ja pyllistelee aina munkin edessä minihameissaan"?

• Tykkää
Reactions: Millenia
Eihan tuo lahestymis tapa oikea ollut, mutta hyva varoitus tytolle mihin, ja paljon pahempaan, voi joutua tormaamaan. itse muutin Englantiin 18v :na ja kyllahan se aluksi oli hieman shokki kun ottajia olisi ollut joka sormelle kerrallaan vaikka ihan tavallisen nakoinen olin enka mitenkaan seksikkaasti pukeutunut, mutta monia miehia kaiketi viehatti minun ujo/ jarkeva luonne ja erotuin paikallisista kaytokseltani. Ja kyllahan se vahan hammensi, toki myos imarteli mutta jos nyt ajatellaan niin olin hyvin sinisilmainen ja varomaton, onnellaan en tormannyt kehenkaan joka olisi pahaa halunnut. Minut oli opetettu luottamaan ihmisiin eika varoiteltu mutta omiani meinaan kylla varoitella.

[QUOTE="Mirva";28560035]Ensinnäkin tapauksen tyttö on 18v ja siis aikuinen.[/QUOTE]

18-vuotias on todella nuori, moni tuon ikäinen saattaa olla vielä ihan kokematon miesjutuissa, ja sitten joutuu kuuntelemaan tollaista vihjailua vanhoilta äijiltä koko perheen kuullen. Vaivaannuttavaa ja ahdistavaa.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="vieras";28561174]18-vuotias on todella nuori, moni tuon ikäinen saattaa olla vielä ihan kokematon miesjutuissa, ja sitten joutuu kuuntelemaan tollaista vihjailua vanhoilta äijiltä koko perheen kuullen. Vaivaannuttavaa ja ahdistavaa.[/QUOTE]

Enkä minä, jo kauan sitten täysi-ikäisyyden saavuttanutkaan halua kuunnella tuollaisia juttuja. Luulevatko jotkut oikeasti niin, että kun nainen on täysi-ikäinen niin hänelle saa sanoa vaikka mitä pervoja juttuja?

Yhteistyössä