Mitäs jos...16vee tyttö ja 21vee mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselee hän

Vieras
tai tyttö, teini, lapsi, nuori aikuinen...mikä vaan mutta siis naispuolinen ja 16v

sekä poika, mies, teini, miehenalku mutta siis miespuolinen 21v

alkaisivat seurustella?

nimityksistä ja muista viis, iät siis 16 ja 21

mitä ajattelet?

itse aloin 14v seurustella 21vee kanssa ja se oli musta ainakin ihan ok, hieman sukulaiset yms olivat varuillaan ja halusibat toki tutustua ko. mieheen jne mutta hyvin se meni. Sitä suhdetta kesti 7 vuotta ja lapsettomuuteen se aikanaan katkesi...

Onhan viiden vuoden ikäero vielä tossa iässä aika paljon. Mutta riippuu varmasti ihmisestä ja heidän elämäntilanteistaan. Jos 16v asuu kotona ja käy vaikka lukion ensimmäistä luokkaa ja 21v on käynyt armeijan, asuu omillaan, opiskelee toista vuotta yliopistossa ja viettää normaalia opiskelijaelämää, ihmettelisin, mitä mies tytössä näkee. Jos taas poikakin on äidin helmoissa nysväävä työtön/ei opiskelija niin ei ihme vaikka se nuorempi seurakin kiinnostaisi enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Onhan viiden vuoden ikäero vielä tossa iässä aika paljon. Mutta riippuu varmasti ihmisestä ja heidän elämäntilanteistaan. Jos 16v asuu kotona ja käy vaikka lukion ensimmäistä luokkaa ja 21v on käynyt armeijan, asuu omillaan, opiskelee toista vuotta yliopistossa ja viettää normaalia opiskelijaelämää, ihmettelisin, mitä mies tytössä näkee. Jos taas poikakin on äidin helmoissa nysväävä työtön/ei opiskelija niin ei ihme vaikka se nuorempi seurakin kiinnostaisi enemmän.

Jäi vaivaamaan tuo mitä mies tytössä näkee???? Siis joillain ihmisillä kemiat vain sattuu kohdilleen. Voi olla yhteinen harrastus tai muuten samanlainen ajatusmaailma. Onhan aikuisia parejakin vaikka minkälaisia, joista välillä ajattelee, että miten nuokin yhdessä, mutta jotenkin vain ovat. Rakkaus on ihmeellistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sairasta, 16-vuotias on huomattavasti nuorempi ja aivan eri elämäntilanteessa kuin 21-vuotias.

Mitä sairasta tuossa on? Mieheni sisko oli 16v, kun alkoi seurustella 26-vuotiaan kanssa. Nyt ovat yhdessä olleet 21 vuotta.

Itse olin 17v, kun aloin seurustella mieheni kanssa, joka oli 21v. Oli käynyt armeijan ja oli töissä. Itse lukiolainen ekalla luokalla.

Olin vähän vajaa 17 vee kun rupesin seurustelemaan mieheni kanssa joka oli tuolloin 21v. Kesällä tulee 7 vuotta seurustelua täyteen ja vauva tulossa heinäkuussa :) Kukaan ei koskaan sanonu mitään ikäerosta.. Tai siitä et mie olin nuori..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:

Jäi vaivaamaan tuo mitä mies tytössä näkee???? Siis joillain ihmisillä kemiat vain sattuu kohdilleen. Voi olla yhteinen harrastus tai muuten samanlainen ajatusmaailma. Onhan aikuisia parejakin vaikka minkälaisia, joista välillä ajattelee, että miten nuokin yhdessä, mutta jotenkin vain ovat. Rakkaus on ihmeellistä.

Jotenkin on niin erilaiset elämäntilanteet kuitenkin. Poika käy opiskelijabileissä, maksaa itse elämisensä yms. kun taas tyttö on juuri päässyt yläkoulusta. Mutta olet oikeassa, eihän toki voi yleistää, ihmiset on erilaisia :)

Täytyy muistaa, että 21-vuotiaisiinkin kuuluu niin monenlaista vipeltäjää. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että 21-vuotias mies, jonka kanssa 16 vuotiaana seurustelin, oli henkiseltä kantiltaan ehkä lähempänä 15-vuotiasta =) Olisi vaan kannattanut pysyä niiden omanikäisten parissa. Nyt myöhemmin parikymppisenä, en voisi kuvitellakaan kyseisen henkilön kanssa seurustelua =)

tämä kyseinen mies oli armeijan ja ammattikoulun käynyt, asui kyllä kotona mutta maksoi vanhemmilleen siitä, kävi töissä ja oli asp-tili
ei ollut mikään kakara, kunnollinen jne

tyttö taas, oli vasta lukion aloittanut, koton asuva eikä käynyt siis töissä, muttei mikään kakara enää

mites nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tämä kyseinen mies oli armeijan ja ammattikoulun käynyt, asui kyllä kotona mutta maksoi vanhemmilleen siitä, kävi töissä ja oli asp-tili
ei ollut mikään kakara, kunnollinen jne

tyttö taas, oli vasta lukion aloittanut, koton asuva eikä käynyt siis töissä, muttei mikään kakara enää

mites nyt?

Mites viikonloppuriennot? Kavereiden kanssa baarissa vai tyttöystävän seurassa?
Luonne ja "kemiat" ratkaisee, ei ikä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ammu the valionauta: ei enää baareihin, menonsa jo mennyt, eli tyttöystävän seurassa

ja ps. miksi baareissa on ylipäänsä kaikkien ikäänkuin käytävä?

No ei olekaan, ei toki. Mut ajattelin vaan, että jos on baarikärpänen, niin ei ole tytölle kovin kiva.

Miten ap tää kuvio koskettaa sua? Ootko ehkä tuo 16v tai vaik hänen äiti?
Kyllä se voi onnistua, jos rakkautta on. Oon siitä elävä esimerkki (meil ei kyl ole "kun" 4 vuotta ikäeroa, mutta silti.) =)

Yhteistyössä